Tudom ! Robi a csapattársam és sokat versenyeztünk együtt , felnőtt emberek vagyunk és sem ő sem én nem vagyunk tökéletesek ! Meggyőződésem ha azt állítja hogy nem tudja akkor nem tudja !
Banál a minimum - szerintem - hogy leírják , hogy miért és meddig ? Az én értékrendem szerint mennél nagyobb a vétség annál könnyebb az indokolás szóval ha nem írnak semmit az nekem mindig gyanús !
Ja csak hogy őt sem "twinr",csak a versenyzéstől és nem 1 hétre banolták..... Kapott egy IP bant ahogy én is és az ha az ir-en múlik bármeddig tarthat akár örökre is ennél fogva még az oldalra sem tudsz bejelentkezni ,így aztán nehéz lenne tesztelni még ha másik profilt hozol létre más e-mail címen ,mert az ip alapú ban ezt is figyeli.... Innentől nekem van még 1 év előfizum de simán benne van hogy soha többé nem enged belépni. De már rég túltettem rajt magam, feldughatják maguknak az ir-jüket, éntőlem soha többé 1 dollár centet nem látnak az tuti Utoljára szerkesztette: endy papp, 2018.03.25. 12:42:34
Sajnos van jonehany dolog/mukodes/szabaly az iR-ben, ami erosen kocka es/vagy elavult (vagy eleve mar kerdeses volt).
Nekem mar az is bokte mindig a csorom, ha mar valaki egyszer elofizetett es tartalmakat vasarolt (ami igazabol berles, valszeg ezzel van megmagyarazva), akkor lejart elofizetesnel miert nem lehet "offline" egyedul (ami nem igazi offline, mert bejelentkezos maradna) es kulon fizetos hosted versenyeken hasznalni?!
Az eltiltas meg problemasabb. Ervenyes elofizetessel, vasarolt tartalmakkal se egyedul, se kulon fizetos ("magan" futamokon) reszeken nem lehet hasznalni.
Persze ertem benne a logikat, de azert meg sem akkor expert-hyper e-sport cucc (a tobbiekhez kepest), hogy ennyire szigoru es "draga" legyen. OK, ilyen szintu cucc (osszessegeben, fizika, tartalom, szervezes, szerverek stb.) nincs es nem is lesz mashol, de akkor is erosnek erzem. Ha a ket veglet a csuszkan a "fizetos online jatek" es a "e-sport szimulator", akkor szerintem erosen kozepre lehet betajolni a dolgot.
Valszeg erosen szamolgatnak a hatterben, mibol van nagyobb bevetel. Ha jobban eltolnak a "jatekos" iranyba (pl. bannolas eseten hasznalhato egyeb dolgok), akkor nehezebben lehetne megmagyarazni az arakat, nem tunne komolynak. Ha meg tulsagosan "e-sport" lenne (szigorubb szervezes vagy egyebek), akkor meg a "jatekosabb" elofizetok/vasarlok tunnenek el. Valszeg nem egyszeru a helyzet.
Nem egyszeru a helyzet. Valszeg kiadni egy felkesz dobozost (early access), kotetlenul/otletszeruen patch-elgetni es DLC-ket kiadni, es ha "kifutott" kiadni a "masodik" reszt kockazat mentesebb, nincs koltseg (szerverek) es feleloseg (versenyszervezes es -minoseg). Itt nagyon nem mindegy mit, mikor, hogyan talalnak. Akar mar egy behirdetett, elkeszult (szken, modell stb.) dolgot is lefujnak, ha ugy latjak, a rendszer mukodesebe kedvezotlenul szolna bele.
Mivel nincs konkurenciajuk, igy ugy es azt csinalnak amit akarnak:) Meg a "rosszat" es "nepszerutlent" (szabalyok, mukodes stb.) is evekig huzhatjak.
Amúgy ez is megérne egy misét, mármint ez a bannolásos dolog...
Az mondjuk egy dolog, hogy az iR szériáktól eltiltanak, de hogy attól én miért nem tudom használni szimpla gyakorlásra a programot, vagy éppen privát szerveren versenyezni?!
Köszi :D Amúgy nem tudom mire gondolsz :P :D :D De amúgy az volt a baj, hogy az első kiállásom után egy mazdás gyerek előttem összevissza ment, megcsúsztam és koccoltam a korlátot. Arra a stintre 5 km/hval lassabb volt a kocsim az egyenesben. Kövi pitnél elhasználtam a fast repairt, de utána megint volt egy hasonló eset és akkor már picit esélytelen volt a dolog, mert az egyenesekben kaptam nagyon sokat. Igyekeztem ott maradni és nyomni neki, mert nem volt annyira messze az első (17sec) és bármi történhet ilyenkor :D
Örülj neki inkább, hogy nem kell ezzel a vacakkal menned Robi, egyre több az idióta barom. Konkrétan ha már engem kilöknek féktávon a pályáról az első körben, azért is én vagyok a hibás kb.
Még a heat elmegy, mert tudod nézni a másik versenyt, VR-ból nagyon élvezetes. Viszont a 8 perces időmérőt nem értem a rookie szériánál, a verseny rövidebb ideig tart. Simán elég lenne 3-5 perc
Már gyakoroltam egy kicsit a jövőheti Le Mans Series Endurancera. High downforce setup, csak az áttételetek állítottam, hogy közelebb legyenek egymáshoz, így sokkal jobban gyorsul az autó kifele a kanyarokból.
Ez nekem egyébként új volt, a végeredményt böngészve vettem észre, hogy számolt IR-t. Olyan formán érintett (volna), hogy elméletileg melóztam, gondoltam, ha elhívnak, majd indulok a hajnalin, de ez így nem pálya a jövőben.
Köszi! A practiceon meg a verseny előtt a gridelésnél tök kiment a fejemből, hogy a setupot be kéne tölteni. A futam közbe amikor néztem a guminyomásokat bizonyosodtam meg abban, hogy a BASELINE settel sikerült elindulnom :DDDDDDDDDDD Már furcsa volt amúgy, hogy a szokásosnál is jobban csúszik és a Schwedenkreuznál leér az alja az autónak és totál instabil emiatt ott az autó, de a baseline set egyből megmagyarázta a dolgokat.
Mákom volt, hogy az én setem is a baseline set kis alakításaiból csináltam a sajátom amivel 2mp-el gyorsabb lettem volna körönként de így utólag már nem bánom :D
Akit érdekel az megnézheti itt a futamom, az első etapba történt minden érdekes. 12. helyről rajtoltam, etap végére már az 1. voltam mert Nicki Thiimék kifagytak az első helyről. Ezt bánom mert egy tempót tudtam velük, egy kis csatát élveztem volna velük :)
Áh, szóval te vagy az a titokzatos Varga Péter. Szép menet! Mentünk mi is. Sajnos csak a 4. splitbe volt elég a quali időnk, ott a 4. helyről rajtoltunk. Nehezen is indult az eleje (4-12.), de aztán sikerült három hibátlan stintet menni, és végül visszajöttünk a 4.-re. Jó volt, nekem tetszett. Így, hogy van irating is, azért jobban odafigyelnek az emberek, legalábbis én ezt tapasztaltam. Norbi is szépet ment, megnyerte a 2. splitet. Grat neki! Ami még érdekes, hogy jóval jobb köröket mentél, mint én, mégis jobb volt az átlag köridőm. Vagy minden kiállásnál kellet javítani az autót?
Kipróbáltam egy rallycross versenyt, amiben heat racing van. Eddig csak a rookieban mentem. Hát ez nagyon gagyi így, több időt töltesz várakozással, mint aktuális versenyzéssel. Nem tudom most mennyire népszerű a kategória, de biztosan ki fog halni emiatt.
Megyünk meghalni :D
Gondolom már írtál nekik, és még nem válaszoltak. Ennyi pénzért nem szép:(
Hát nem tudom, én már írtam cifrákat amikor alsóbb kategóriában ovál pályán idiótán viselkedtek, türelmetlenek voltak, de soha nem kaptam felfüggesztést. Futam után általában nem maradtam ott anyázni, és a bosszú is távol áll tőlem, a szimpla anyázás szerintem belefér a futam közben, még ha nem is túl szép dolog. De a feszkót le kell vezetni, nem tudom mennyire kell parasztnak lenni ahhoz, hogy letiltsanak, gondolom azért nem véletlen döntenek így...
Mit csináltatok, hogy bannoltak titeket? Ha nem akarjátok ide leírni, akkor privibe leírhatnátok nekem, hajt a kíváncsiság :)
Ne aggódj nem csak te vagy hónapok óta parkoló pályán ,még az oldalra sem tudok belépni. Igaz én sejtem az okát ,de az hogy nem informálnak már meg sem lep.....ők odaát ilyenek ,eddig még soha nem írták hogy miért is banoltak,persze ha a pénzem kell nekik hosszabbításra egyből írnak és megtalálnak..... Ez az ir már csak ilyen én már letettem róla hogy valaha is újra tudom használni,pedig még van 1 év előfizum... Én tőlem pénzt biztos többet nem látnak amit eddig ráköltöttem,kihasználtam,innentől kenjék a hajukra,ha arra vágyom hogy rendre versenyeken kilökjenek azt olcsóbban is meg tudom oldani.....
Szia! Értelek, és igazad is van Peti, de azért arról tudnék ha olyat csináltam volna amiért hónapokra kinyomnak. És még ha így is lenne, annyit akkor is megérdemelnék hogy tudjam miért, és meddig.... vagy tévedek? Akit felakasztanak, annak is megmondják hogy miért...
Szia Robi, azért ha nem is tudod, de gondolom sejted az okot:)) Az én meglátásom szerint neked két éned van, azt a bizonyos másodikat nem mindig tudod kordában tartani:) A közvetítéseid és a videós szerepléseid teljesen rendben vannak, aztán néha olvasok tőled olyan posztokat, hogy nem hiszek a szememnek, sőt néztem már versenyedet is ha jól emlékszem Bathurst volt, kilöktek féktávon, nem nagyon értek Angolul, de a lényeget simán leszűrtem:) A verseny elején történt az eset, de a vége után is javában osztottátok egymást, amit ebből irigyeltem az az, hogy hogy a fenébe tudsz olyan gyorsan gépelni, ráadásul Angolul:))
Oh, egy prominens képviselő! Mint tagnak, megtennétek hogy utánajártok, miért vagyok eltiltva hónapok óta, és miért nem válaszolnak? Hálásan köszönöm...
Láttam volt rá igény a 3 hónapos ingyenes kódokra. Van 100 darabom. Akinek kell jelezze privatba.
Féláru is van éves előfizetésre de ezt csak tagoknak tudok adni.
Privatba írjon akinek kell.
Esőre ne számítsatok. Viszont a változó napszak már itt van nemsokára. Hungaroringet megcsinalnak szìvesen de mar annyiszor nekifutottam de nem adom fel. Egyszer csak összejön. Nyáron jön a marketing vezeto magyarba es akkor szemelyesen futunk neki ennek a projectnek. Ugyis most kapott uj aszfaltot.
https://youtu.be/iaDH20EXpd0
Ez a 13. hétnek nevezett bohócdolog egy rossz vicc...jobb lett volna, ha el se indulok egy kib*szott versenyen, komolyan mondom.
Szerintem is baromi szép. És ami nagyon bejön benne, hogy nincs textúra hiba, vagy minimál, oválon a nézőket leszámítva szinte olyan, mint a valóság... pCARS2 a legszebb nyilván, az AC viszont botrány szerintem, SPA kifejezetten ronda... Az AC egyedül a járgányok terén kurva jó szerintem. A fák meg a növényzet visszataszító. Az iR burtálisan jól kidolgozott és szép. Jajj a szabadidőnek, ha megkapom az AI-t ebben is... :D
iRacing számomra messze a legszebb. Lehet hogy ez nem csillog úgy mint a Project Cars vagy az Assetto Corsa, de ránézésre ez a legélethűbb és a pályák kidolgozottságában nincs párja.
megneztem a videot es kicsit kedvet kaptam az AC-hez, kb 1 eve probaltam. valahogy mindig az volt az erzesem h az iRacing nagyon le van maradva grafikaban... haaat most 2-2 ora tesztelgetes utan (spa/911) azt kell h mondjam rosszul emlekeztem, illetve sokat javult ezen a teren az iracing. gumi/sim, most hagyjuk, en inkabb az iracing fele hajlok. a masik tema ami itt porgott, a az offline ai korozgetes. nekem igy 3-4 ev hasznalat utan most kezdett el hianyozni ( tobbek kozott ezert is vettem elo az AC-t)... mivel setupra nincs idom es bena is vagyok benne, kb 2 verda marad, a caddy es a RUF. es ez keves... szval en maximalisan vevo lennek ra.
50%-os kupon már nincs hivatalos az iracingben vagyis ilyen akció nem igazán fog jönni... :/ De itt van az iracers fórumon hogyan lehet kérni 50%-os kupont:
Amúgy pálya függő - nekem is blokkol néha - amúgy 42,7 - 44,5 között állítgatom meg próbálok motor fékkel fékezni de nagyon nehéz úgy visszaváltani mert védi a motort az elektronika porsche esetén.
Amúgy annyit lehet hogy nem nagy rake effect-el mész mert akkor kevesebb súly dobodig előre féktávon, de én nagy rake effect-el megyek úgy általában mert kanyar tempóra állítom a kocsit pl.: monzában 4-5-ös szárnnyal megyek . Utoljára szerkesztette: ricsaaard, 2018.03.02. 08:54:38
Én is próbálok gumi kímélősen menni, főleg ha pole-ból rajtoltolok, Porsche esetén nagyon meghálálja ha nem nyomod ki a szemét a guminak az első 1-2 körben. :)
#24571 Én is így vagyok evvel, az LMP1 hype vonat menni fog 2 szezonig aztán pangás lesz... Túl gyorsak, bonyolúlt kocsik, nincs bennük semmi játék Utoljára szerkesztette: ricsaaard, 2018.03.01. 10:34:32
A két LMP1-es kocsi mellé jön egy 2018-as indycar. Még az utóbbiból lehet is normális sorozat Utoljára szerkesztette: tobias88, 2018.03.01. 08:47:26
Egy haszna van annak, hogy nincs gumikopás kijelzés, hogy nem dőlsz be neki. Már sokszor volt ez téma. Én továbbra is hiszem, hogy egy sprint versenyen inkább csak elkezdi az ember "túlvezetni" a kocsit, mintsem a gumikopást érezné. Bár lehet, hogy én megyek extra gumikímélősen mindig. A RR-ban mentem pár versenyt, mindenki sírt, hogy így elkopott, úgy elkopott. Nálam a verseny végén is zöld volt a kijelzés, nem is éreztem gumikopást egyáltalán, pedig nem is az utolsó előtti helyért meccseltem. Az AC-ban (amikor még mentem) akkor voltam gyors, amikor nem érdekelt ez a kijelzés. Szóval szerintem túl van ez hypeolva, sokkal kisebb a jelentősége, mint azt hiszik itt az emberek. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2018.02.28. 12:32:48
Bullshit :) Simán nem csináltak hozzá black box-t,pedig alap dolog mindenhol... Még az is lehet azért nincs, mert kiderulne egy-két turpissag a fizikaval kapcsolatban :) A gumikopas lényegtelen azt úgyis a korido mutatja h mikor kell cserélni, ami a szimekben van gumikopasszázalék is csak egy skála ami minden embernek mást jelent... Kíváncsi vagyok egyébként hol van tiltva gumihő és nyomás monitorozása..jöhetnek a példák....
(főleg h ahogy Ricsi is említette sok autónal már a kocsi dashboardja is tartalmaz ilyen infókat es nem csak rádión mondják a fulukre)
Az egészre gondoltam igen. Az egy dolog hogy te vehetsz, de egy csomó versenysorozatban nem engedélyezett, szóval ilyen szempontból igaz a getreal amit fórumon írtak. A gumikopás százalék az meg tényleg sehol sincs, bár én AC-ban sem használtam (max setupolásnál) mert teljesen felesleges volt, ott is pillanatok alatt megérzed ha túl meleg a gumi vagy el van kopva
Szerintem a gumi kopásra gondol ez alatt, de amúgy nagy gt kocsiknál van gumi nyomás érték kiirva a cockpiton abból lehet következtetni hogy is áll az a bizonyos gumi.
Az meg jó vicc h azért nincs real time Gumiinfo mert az irreális... LOL
Ma már a saját kocsidra is tudsz rendelni 159 dollárert olyan cuccot ami mutatja a guminyomast és a hőmérsékletet az okostelefonodon... Optimális értékeket számol, lassú defektre figywelmeztet...
Van igen, de csak akkor frissül ha bemész a boxba (persze memóriából van app ami kiolvassa dinamikusan). Ahogy olvastam a fórumot ez szándékos, mert irreális a folyamatos gumihőmérséklet mutatása. IR-ben ami leginkább zavar az a gumikeverékek hiánya, az mindenhol máshol megcsinálták itt meg gondolom a sok rövid futam miatt elhanyagolták.
olyan dolgokat tud amik hasznosak lehetnek , így elég felháborító h az IR miért nem pakolta bele alapból és neked munka után kell vele szenvedni :) pl szerintem üzemanyaggal kapcsolatos infók igen csak fontosak lehetnek , vagy az mgu-k -s infók , töltöttséggel kapcsolatos dolgok stb...(igen ezeket AC-ban is használjuk) a trackmap is szinte minden simben alap dolog , JRT-vel ez is van ha erre vágyik valaki
szerintem az egy jó dolog ha egy játékot különböző kiegészítőkkel feljavítanak...pl IR-hez szerintem setup sync , tradingpaint és JRT is különösen ajánlott persze mindegyik nélkül lehet élni...sőt black boxok nélkül is lehet élni...
amúgy IR-ben gumikkal kapcsolatosan van valami app (nyomás , hőmérséklet) , mert ez mindenhol alap...?
Amig nem volt VR-om használtam hogy a telefonra kitegyek dashboardot. Ezt a funkciót alapból tudtommal egyik szim sem tudja szóval nem tudom mitől lenne alap.
Most VR-al probálgatom belőni, de eléggé kényelmetlen és csak hosszabb versenyeken fogom használni. Viszont azon is olyan infók vannak amit egyik szim sem tesz ki (nem véletlenül). Pl az utolsó 5 kör átlagát a körülöttem lévő versenyzőknél nem nevezném alap dolognak. Utoljára szerkesztette: tobias88, 2018.02.27. 10:11:59
én szerintem semmire nem írtam h rossz..se az Ac-val se az IR-rel kapcsolatban...
nevetséges számomr a h olyan dolgokban látod az IR előnyét mint pl a kormányról állítható delta ...a voice chat is egy olyan dolog amit a legtöbben egyből kikapcsolnak illetve iracers.hu-s versenyen is TS-t használtunk.. a reset HMD-t mint már mondtam kormánygombra raktam ( nem minden nap munka után újra , hanem egyszer megcsináltam.. :) ) versenyből hátralévő időt app is mutatja és akkor ha nem a látómeződbe rakod akkor akkor látod amikor odafordulsz (a gyári számlálót kikapcsolhatod ha ennyire zavar) egerezni nem kell (a reset HMD mellett még két gombot kormányra raktam : back to pits és start)csak setupolásnál mint IR-ben
virtual Mirror az nincs VR-ben AC-ban és az hiányozhat valóban , de azért megtanul az ember közlekedni nélküle idővel és végülis szimulátorról lévén szó talán nem is baj ha valóságközelibb (srs-en eddig 12 verseny alatt 3 incidensem volt úgyhogy nem lehetetlen balesetmentesen közlekedni VM nélkül sem)
az IR-ben a tükrök a jobbak VR-ban , AC-ban kidolgozottabbak a belső terek
de alapvetően szuper mindkettő VR-ban
UI: gondolom a JRT-t nem használod , hisz micsoda dolog h nem raktak be ilyen alap dolgokat az IR-ben és egy külső appot kell rá használni.... Utoljára szerkesztette: barcalaci84, 2018.02.26. 16:18:08
1.5 évig AC-ztam mastersen (krisztiantobias), steam szerint van benne 500 órám, szóval ismerem. Pitsettings ha jól emlékszem tényleg van már d-padról, de az is beletelt nekik 3 évbe míg bekerült. Addig meg ment a szórakozás a pit strategy app-al (még én is csináltam hozzá fejlesztést). Persze volt aki nem használta az appot meg lelassított a box előtt és bukott vele vagy fél percet, míg mások csak berongyoltak 250el mert a játék nem ad érte büntetést még mindig (kiváncsi leszek az ACC-ra)
Ha azt mondod valamire hogy rossz akkor kérlek tényeket írj és ne személyeskedj, hogy nem ismerem. Van Virtuális tükör VR-ban Assettoban? Nincs. Voice chat? Nincs. Kormányról irányítható delta? Nincs. Reset hmd gomb kormányról? Nincs. Be/kikapcsolható versenyből hátralévő kör/idő? Nincs.
És ez mind mind fontos dolog (reset hmd kb nélkülözhetetlen), nem "first world problem"
Továbbra is mondom, tetszik az Assetto is meg ez az egeres megoldás sem borzalmas annyira csak komoly versenyzésre kevésbé alkalmas. Persze megkapod az iRacing egy butított változatát valamivel olcsóbban ha felteszed az AC-hez a Content Managert, a Teamspeaket (csak kivel fogsz beszélgetni a szerveren ha nem csatlakoznak), egy billentyűzet átmappoló progit, az SRS progiját mert gondolom ahhoz is kell valami, meg még ki tudja mit (gtr masters app, racedepartmentről pár app)
Ja és továbbra sem értem h miért kellene egy hosszú munkanap után appokkal szenvedni...egy nem IT szakember egyszer beállítja ami kell neki és utána este ha munkából hazáért, akkor csak beul és megy..
maradjunk annyiban h nem ismered a CM-et illetve ugy látom még az AC alap dolgaival sem vagy képben:) pl a pit settingshez nem kell semmilyen külső progi menet közben bármikor állítgathatod a D-paddal
nem kell külön elindítanom semmilyen appot, amire szükségem van indul magától... ha pedig úgy gondolod elvesz az élményből , akkor rakd annyira szélre h ne lásd csak ha odafordítod a fejed
ha nem akarsz letölteni appot akkor ne tölts le, a gyári appok is tudnak mindent kb , csak a modderek mindig csinálnak szebbet jobbat...
neked jobb az IR és ennyi...
de ez a lista (amiből látszik h nem teljesen ismered az AC-t) továbbra is ilyen first world problem
Játszottam vagy 2-3 órát már AC-val VR-al és nem könnyebb használni, nem tudom miért mondod. A Traiding paints opcionális dolog, ha nem indítom el akkor nem lesz festésem, nem nagy dolog. De ha te nem indítod el az appodat verseny előtt véletlenül, akkor nem tudsz normálisan kereket cserélni, hmd-t resetelni, stb. Közel sem ugyan az a kettő.
Most kifejezetten Assettora koncentrálva, VR használhatóságot nézve ami nekem kell: - középső virtuális tükör -> AC-ban nincs, pedig jól jön ha a mögötted lévő elfékezi magát - voice chat -> így a 21. században már szerintem alapnak kellene lennie, AC-ban sincs de nagyon máshol se pedig nem egy nagy dolog megcsinálni, még egyetemen is összedobtuk egy tárgy keretein belül - delta app -> néha akarom csak látni de akkor látni akarom, szóval legyen be/kikapcsolható kormányról, AC-ban nem az - relative -> ez AC-ban is van - mennyi van hátra a versenyből -> nem akarom folyamatosan látni, AC-ban tudtommal úgy működik - pit settings -> kormányról, AC-ban külső progival csak - reset hmd -> kormányról, AC-ban ugyan így külső progi
Ezeken kívül semmilyen más infót nem akarok látni, mert csak elvesz az élményből.
"én értem h nem mindenki képes letölteni appot a 21.században" Épp ez a lényeg. Fizettél az Assettoért nagyjából 40 ezer forintot. Aztán még ez után még töltögess mindenféle külső appokat, hogy egy amúgy máshol teljesen alap feature-t tudj használni. Nem mondom hogy az iRacing tökéletes és Assetto-zni is szoktam mert az FFB-je szerintem jobb, szóval mindkettőnek vannak előnyei hátrányai. Viszont nehogy azt mond már hogy az én hibám, amúgy IT szakemberként, hogy nem akarok ilyenek plusz appokkal szenvedni egy hosszú munkanap után, hanem csak beülni és menni
Lehet már tudni valami a Season 02 lebonyolításáról? (Azt tudom, hogy még a Season 01 tart, csak ha esetleg a következő szezonról lehetne valamit tudni, akkor annak függvényében vásárolnék be.)
az a 3500 sem mind játszik csak be van jelentkezve nagy része :) valaki gyakorol, vaklaki hosted serveren, jó nagy rész oválon , másik rész dirt-ön
SRS-en meg tök jó a program AC-val (szinte nincs is gt3 )
Az a 60E csak reklam:) Abban benne van az osszes tripla reg es a nem aktivak is;)))
Biztos van arrol is valahol grafikon (az iR-nek tuti:P), hogy orankent mennyien vannak fent. Amit "lent" kiir, az alapjan amit latok, az altalaban 2-5000 ember. Most eppen 3579:D De ez eloszlik jo sok sorozatra, hosted-re, gyakorlasra stb.
Raneztem az AC lobby-ra, most ott 1834 ember. ~60 szerver van, amin 10-nel tobben vannak. De nagyresze "ertelmetlen". Ebbol 13 szerver tobb ezer koros verseny (vagyis csak korozgetnek, csuszkalnak vagy valami hasonlo:P). ~33 szerveren csak gyakorlas van. ~15 szervert talaltam, ahol verseny van (az ertelmes korszamok alapjan 3-40), de ebbol 9 inkabb 3-5 koros:) Es mind GT, talan 1db Tatuus :)
a totál az egész sok néhol a 12 hét alatt valóban , de a road -t én nagyon karcsúnak érzem...itt főleg a reklámhoz képest h 60 ezer + felhasználó stb... és akárhogy is nézem a heti számok a lényeg , mert az nem sokat számít szerintem aki csak 1-2 x indul el 12 hét alatt a skippy még eléh népszerű a heti 1600-zal (vagyis számít az IR-nek , hisz nekik az is fizet aki nem használja csak évente 1x )
de nincs ezekkel a számokkal gond , mert ha a felhasználók találnak versenyeket akkor öröm boldogság... szimplán megleptek a számok...
Az iR-ben van vagy 60 sorozat, az eleg sok, szethuzza a kozosseget. Raadasul az atjarhatosag is maceras a sorozatok kozott (ha valaki menne itt is, ott is, barhol), ha masert nem, a durva tartalom vasarolgatas miatt:) Plusz eleg sok sorozat napi 24-ben, akar 1-2 orankent fut, ahhoz is letszam kell. Vagy ket tucat sorozatnal 2000 felett van a total, es van jonehany ami 5-8000-ig felkuszik (persze van 14000-es is:)
De teny, gyorsabban jottek (kellett hogy jojjon) az uj autok/palyak/sorozatok, mint ahogy az elofizetok szama nott. Sokkal olcsobba, popularisabba kellene tenni, szetvalasztani valahogy a pro es fun sorozatokat (persze atjarasi lehetoseggel), valahogy tamogatni a sajat szerveres dolgokat (barati koroknek, bajnoksagoknak, ingyen, elofizeteshez jarna; korlatozva valahogy a dolgokat [letszam, futam ido]).
Nem tudom hogy az arakkal (elofizetes + tartalmak) a premium jelleget akarjak megtartani, vagy valoban komoly koltsegeik vannak?!
ha jól értelmezem akkor az IR-ben sem sokkal nagyobb a játszó réteg ...(ez most meglepett kicsitt h ilyen kevesen használják) a legnépszerűbb az IMSA ahol hetente olyan 1250 játékos fordul meg, egy advanced mazda meg kb 500 ember hetente , lotusnál 52 a csúcs egy hét alatt IR-ben :)
ezektől a számoktól azért nincs olyan nagyon messze az SRS sem Utoljára szerkesztette: barcalaci84, 2018.02.23. 20:33:29
VR: a szükséges appokhoz nem kell egér..előre tudom h mi érdekel...a többi pilótához képest a delta ki van rakva (én úgy raktam ki h csak akkor lássam ha oldalra fordulok kicsit, h minél kevesebb dolog legyen a képernyőn , meg a sidekick ami minden lényeget mutat
Reset HMD kormánygombon...app van arra h ne kelljen egér a vissza a boxba , ( én értem h nem mindenki képes letölteni appot a 21.században :) úgyhogy így nem jó neked) ez kb olyan mintha azt mondanád h a tradingpaint-t ( ja az SRS-en is van erre koppintás) vagy a jlc -t se használja senki , mert nem gyárilag van az IR-ben ...ettől még vannak olyan okos felhasználók akik képesek ezeket használni és nem szégyellik :)
UI: nem megtéríteni akarok itt senkit csak leírtam egy lehetőséget egy teljesen olyan rendszerről mint az IR és AC-ban manapság már van is annyi user h tényleg szinte bármikor lehet versenyezni
a VR-t használni meg tudni kell AC-ban és akkor kényelmesebb is mint IR-ben , dehhez rá kell 1x szánni 10 percet... Utoljára szerkesztette: barcalaci84, 2018.02.23. 16:52:34
nem IR szintű , mert itt kb arról van szó h egyszerre kb 100 ember versenyezhet (splitekbe oszt performance és rank alapján) az IR-nek arra is késznek kell(ene) lenni h akár több (tíz)ezren is játszhassanak egyszerre 8000 regisztrált van kb az Assetto Corsas részben és úgy látom kb 800-1000 ember használta az elmúlt héten...ez pont elég arra h kb mindig van verseny...a reggel és a délelőtt /kora délután az amikor maradoznak el futamok
csak kíváncsiságból megleshetné valaki h mennyien indultak IR-ben az egyes szériákban (bajnoki tabella) mondjuk egy Advanced Mazda , egy lotus 49 , egy Porsce Cup , meg egy IMSA adat érdekes lenne
..ez nem iR méretű project... Épp a napokban gondolkodtam, hogy az AC hogy indult. Gyakorlatilag egy Lotus-sal játszogatott Kunos - aztán már mi is. Ezért nincsenek fények, meg ilyenek, mert nem is gondolt ilyenekre. Arra sem, hogy ez ide növi ki magát. Szóval SRS van, úgy néz ki egyre többen használják. Több ember - több szponzor - több szerver. És már ki is nőtte magát.