Régen úgy mentem, hogy ki volt kapcsolva, csak amikor újra kellett konfigolni a grafikát a új vga miatt nem szedtem ki a fix fps-t. Majd megnézem, de én nem vettem észre semmit, azért is hagytam benn a fps limitet.
Placebo a fenéket. Ha valamit egyből észreveszek úgy, hogy nincs kint az fps szám akkor az hogy lenne placebó. Egyáltalán nem mind1, hogy mikori az a kép amit látsz a monitoron. Számtalanszor ki volt vesézve a téma korábban szerintem, felesleges belemenni...
A fix 84 fps amúgy hasonlóan működik mint a vsync, amiről a legtöbb simes tudja, hogy érdemes azonnal kikapcsolni. Úgy éri el a fix 84 fps-t, hogy 1/84 ms-enként küld ki egy képet a monitornak, de azt a biztonság kedvéért már korábban legenerálta, szóval hidd el hogy valamennyit javulna a kép ha kikapcsolnád a fix fps-t
A legtöbb monitor a mai napig 60 Hz... Nagy különbség nincs, ha csak nem 100 Hz-es monitorod van vagy 144 vagy fölötte :) Placebo az egész. Input lagok mondjuk lehetnek, de igazából ennyi.
Egyelőre ilyenről nem tudok nyilatkozni. Összesen mentem vagy 1 órát, kicsit furcsa volt vakon nyomogatni de most készül a ButtonBox is szóval hozzá kell majd szoknom.
Időről majd később tudok sztem nyilatkozni, mert nagyon lenyűgözött a touchos rész, az most elvesz majd a szimezes idejéből. Ovalon azért lettem lassabb mert nem mertem neki nyomni + néztem a leghajot sokszor :D
Azt hogy ki meddig bírja az sztem egyenfuggo. Van aki 5 percet és hozzá kell szoktatnia magat miközben én tegnap kicsit lázasan elsőre 3 órát toltam összesen szünetekkel. Szememnek sem volt fárasztó, viszont volt tegnap munkatarsam aki 5 perc után arra panaszkodott.
Melegedni melegszik de nem annyira vészes. Akkor van baj ha rosszul veszed fel, mert visszafujod az orrodbol a levegőt és parasodni fog.
Szuper. majd még kérünk élménybeszámolót :)
Pl, mennyi időt bírsz egyszerre benne (mikortol faraszto a szemnek / melegszik, stb), és milyen ütemben nyered vissza a top időket. (kör időre gondolok :) )
Érdekességképpen: Most találtam egy iRacing fórumot ahol jelezhetik az emberek, hogy VR-al játszanak. Eddig 1277 ember jelezte fórumon, hogy VR-al játsza a játékot. Ez elég nagy szám szerintem, ha azt nézzük hogy 50 ezer aktív felhasználójuk van és nagyon sokan nem olvasnak fórumot.
Tegnap megjött az Oculus, be is üzemeltem estére iRacing-hez (is). Elképesztő élmény, össze se hasonlítható a három monitorral, más világ és még olcsóbb is. Ráadásul be se állítottam normálisan csak úgy találomra hogy meg legyen a 90 fps, pedig vannak hozzá leírások iracing-es fórumon hogy mit érdemes hova kapcsolgatni.
Konzisztenciám egyelőre sokat romlott és vagy 3 másodperccel voltam lassabb Road Atlantán a GT3as Mercivel, bele kell szokni. Oválon is kipróbáltam unofficial-os daytonán az Indicarral. Inkább félelmetes mint élvezetes 380al menni a fal mellett vagy valaki mögött
A pixelességet kb fél perc alatt megszokja az ember, utána észre sem veszi.
Most az Alzán a touch-os változat 160 ezer ami olcsóbb mint bárhol, amazonon is 170-re jön ki néha akcióban. Szinte ingyen van ahhoz képest mekkora élmény. Mellesleg ahogy nézem szépen terjed a VR: "A héten 17 ügyfél vásárolta meg ezt a terméket" Utoljára szerkesztette: tobias88, 2017.10.06. 10:21:10
Ezt a faszságot hagyd már abba, hogy padlógázzal mentem át mindenhol :D Két kibaszott videóba volt ez így, máskor meg pont azért basztak ki a picsába, mert lelassítottam, ahogyan kell.
Senki sem mondott ilyet :) A full retardáltakat én most is elengedem, azzal mindig csak nyerek, mert 1 kör múlva már nem lesz versenyben 3-4 másik autóval együtt. Nem akarok én lenni a 3-4 közül az egyik :D Nyáron azért sértődtél meg szerintem, mert sokszor fékezés nélkül mentél láthatóan gázos szitukba, mintha mi sem történt volna, ettől függetlenül mindenki mondta, hogy volt benne igazad, főleg a vége felé már nagyon peches voltál a barmokkal sajnos :/
Igen ez a jelentgetés dolog nem ér egy kalap szart sem. Kivéve akkor amikor én írok a csetre hogy "idiot" erre persze hogy besír a gyerek az iR-nek és már jön is a mél hogy elmeszeltek 4 hétre..... a 3 hónapos cset létiltásokat már észre sem veszem....
Az a baj, hogy az óvás nem garancia arra, hogy kap is valamit. Még réges régen megóvtam egy lekőrözött csávót mert hosted versenyen spában, acura lmp2-vel az első előtt (aki én voltam) a padlógázos kanyarokban (eau rouge, blanchimont) direkt belefékezett hogy neki menjek. Mielőtt utólértem volna minden kanyart jól csinált. Utólértem és elkezdett belefékezgetni, természetesen rommá tört az autó mert hiába hagytam helyet előttem, úgy lesatuzott a kanyar közepén hogy lehetetlen volt elkerülni. Szóval megóvtam és iracing nem csinált semmit ellene.
Tehát szerintem is hasznosabb valamivel instant büntetni (esetleg ugyanazt az ocsmányságot bevetni ellene amit veled szembe csinált) mert abból fog tanulni, átéli az élményt, az jobban megmarad az emberbe, mintha csak egy ejnye-bejnyét kapna írásba.
Ádám én nem szólogattam be, csak leírtam a véleményem és hogy én mit csináltam volna :) Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2017.10.04. 13:45:50
Nekem nem kell bizonygatnod, hogy szabályosan mész, mert én ezt tudom. Egyedül az a hozzáállás nem tetszik, amit a balhés emberek ellen írtál. Alapvetően ezt pofázom már vagy 2 hónapja, hogy óvni kéne a g*cibe mindet, és egy idő után a söpredék eltűnne.
De neeem, inkább Norbival párba szólogattatok be nekem a nyáron, hogy miért nem hagyom elmenni inkább, meg minek óvok, meg minden, mert az iRacing rendszere az hibátlan. :)
Emlékszem anno amikor kijött az AC, ment az okosítás, hogy a multi az igazi, az AI ellen hülyeség menni... ebben van is valami, csak amikor láttam, hogy egy-egy verseny után milyen kislányos hiszti ment a topikban, akkor inkább úgy voltam vele, hogy marad az AI, mert ehhez már öreg vagyok! :))
Ha csak ignorálsz, attól még te maradsz a rossz végén a brének, szóval szerintem nincs igaza :D Eddig ignoráltam csak, eredmény -300 iR :D De ugyanez megy minden online játékban. Overwatchban megsértődik a hülyegyerek megáll a kezdőn vagy téged hátráltat, CSGO-ban rommá lövöd, benyögi, hogy csaló vagy és bekapcsolja ő maga aztán henceg, hogy mennyire jó, miközben egy program lő szarba. PUBG-ben nem tud érvényesülni, mert buta hozzá, jöhet az AIM+WH, MOBA-ban megsértődik és feedel, hát iRacingben meg ugye kilökni tud... Ez van, az online átka :) Lanon kirángatnád az utcára a fülénél fogva, az internet viszont biztonságos hely számára :D Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.10.04. 11:54:30
Igazad van, csak már tele van a zacsi azzal, hogy a normális emberek hagyják inkább ott a dolgokat a pár seggfej miatt. De valóban kiegyensúlyozottabb az életem iR, és egyéb idióták nélkül.
Az a baj, hogy mindenki az iRatingre van ráizgulva, az is akinek nem kéne, mert ott se tart, hogy körözni tudjon üres pályán 10 kört hiba nélkül. Na az ilyenek húzzák be eléd és löknek le. Egy négy-hat-tíz órás endurance első körében is úgy szúrnak be, mint ha az lenne az utolsó kanyar a versenyből... Nekem már az a taktikám, hogy nem is kvalizok, elindulok a 20-40 között valahol, az első kör végére top10 környéke, mert ledarálják egymást. Ha a csapattal megyünk, akkor meg általában nézzük, hogy ki az idióta és szólunk egymásnak, azokat elengedjük és láss csodát 3 kanyarral arrébb már bombázza is a mezőnyt. Ez volt a taktika legutóbbi VLN-en is, csapattársam bemondta, hogy a lila-sárga audis egy állat, megérkezett mögém, elengedtem, 4 kanyarral arrébb 3 autót bombázott ki magával együtt :D Szóval nagyon kell figyelni az idiótákra, de azért ettől még lehet versenyezni, legalábbis nekem nem szegték kedvemet, csak jobban odapirítok és nem leszek papírkutya többé, el is érem amit kitűzök magamnak :) Legutolsó VLN-t is 1-2-be behoztuk, igaz ZS szerver, de ha nem gyors az ember akkor ez van :D
Az egoista gyökér mindenhol egoista gyökér! Mindegy, hogy megelőzöd vagy lelövöd, nem tudja elviselni ha nem ő az eredményesebb! :) Az egyetlen megoldás, ha ignorálod őket...
Érdekes dolgokat írtok. Valóban az látszik, hogy eléggé "felhígult" az iR, mióta javítottak a gumifizikán (talán azóta?), és könnyebb lett vezetni. Másik érdekesség, hogy (talán az Emptyboxos srác) már volt videó is róla, hogy mennyire agresszívek és feldühödöttek a szim racerek, és hogy miért van ez, de nem néztem még végig. Én mást nem játszok (tankos, lövöldözős, akármi). Ott is ilyen agresszív seggfej emberek vannak, vagy valóban csak itt a szim racingben? Néha - amikor van időm - leülnék, hogy menjek egyet, de a régebbi szórakozás helyett itt iRacingben mostanában egy vérre menő, agresszív valamivel találkozok, ami már egyáltalán nem szórakoztat. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.10.04. 11:38:48
Én az egyik legszabályosabban köröző gyökér vagyok ebben az egész iRacingben, ezt biztosan ki merem jelenteni, de ha egyszer egyesek ezt telibe kakálják és emiatt 5-6 pozit buknék, akkor egyszerűen én is telibe kakálom és felveszem a kesztyűt. Ennyire egyszerű az egész. Az nem védekezés, hogy kilököd a másikat, meg 6x ívet váltasz, meg az első féktávon lebombázod azt aki megelőzött. Nem fogok ilyen emberekkel vesződni. Akkor előzöm úgy, hogy egy éles kanyarba meglököm, leesik a pályáról és soha többet nem találkozunk, mert kap tőlem körönként 1 mp-t. Ezt az utolsó Road Atlantán már alkalmaztam is, tökéletesen működött és senki nem mert szólni, mert mindegyik tudta, hogy kilóméteres barom volt előtte velem és egy pozit se buktam. Ezen a versenyen is két ember is leesett a pályáról, majd halál nem érdekelte, hogy ott jövök és visszahúzta az ívre az autót. Csak épp 140 helyett 30 volt a tempója a kanyarban. Az ilyennel most mit csináljak? Nyilván betettem és kitereltem, hát gondolkozzon már egy kicsit. A másik 16x ívet vált az egyenesben, meglökött minden egyszer amikor mellé értem, befékezett a kanyar közepén satura, hogy kiessek a ritmusból, meguntam, az utolsó domb előtt kitereltem balra, soha többet nem láttuk egymást. Én csak azt mondom, hogy aki így áll hozzá, azzal szemben ezt továbbra is alkalmazom majd, mert másképp nem lehet. Persze ha 10-en jönnek abba a kanyarba, akkor a többiek versenyét nem kockáztatom, de légüres térben legközelebb is ki fogom rakni az összeset, mert egyszerűen ezt érdemlik.
Velem ugyanezt megcsinálta egy GTE az első szektorban. Ütközött, majd halál nyugodtan betolatott az ívre és várt. Természetesen telibe vertem, mert beláthatatlan az a szakasz és nem volt sárga, mert már elindult az ütközése után rég. Ez volt az első csepp a pohárban, az utolsó pedig a videón látható.
Az ember neki megy a falnak mert 3-an ütköztek a Road Atlantai utolsó domb előtt utolsó kör,erre az egyik vissza tolat a pálya széléről közepére keresztbe leparkol és nyugodtan ott áll vár,persze a domb után így nem is látni hogy ott van csak mikor odaérsz. Kikerülni esély nem sok,telibe,majd még ezután is megy tovább a célig keresztbe fordult kocsival kerekekkel gyök 2-vel,még így is a célba jutás az első. Beszólok neki,erre WTF???-t ír vissza, és az ember ne húzza fel magát,ráadásul nem amatőr 3852 IR-el rendelkező ausztrál buzi...
Szerintem nem értettétek meg amit írtam. A szabályosan versenyzőkkel én is szabályos vagyok, aki meg 5-el visszajön elém az ívre, meg beletolat a GT3 mezőnybe GTE-vel azt kirakom, vagy szabálytalanul megelőzöm én is. Nem fogok állandóan a bráner rossz végén állni. Eddig nyomtam egy satuféket ha valaki barom volt, de általában csak arra volt jó, hogy két kanyarral arrébb kilökjön, vagy hátulról lebombázzanak a mazsolák és én kapjam az ikszeket, meg a rommá tört autót. Meguntam sajnos. Persze hibázni lehet, azokat nem is bántom, nem is lenne A 4.99 beragadva, ha így lenne :D Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.10.04. 11:10:35
Azért ha még egy ezressel többet toltad volna az iR valószínű változott volna a megítélésed ami a törés modellt illeti,rengeteg "furcsaságot" tapasztaltam,ami már már vicc kategória....persze nincs tökéletes ,de ez ami most van rég elavult,persze a többi szimhez mérten annyira nem gáz....
A törésmodellel nem lenne gond, mert legalább addig sem hozza meg sokak kedvét ahhoz, hogy lökdösődjenek. A probléma itt tényleg a rendszerben is, meg a fejekben van, már ami a társaság nagy részét illeti.
Én az SR-rendszert átalakítanám valahogy úgy, hogy két autó ütközése nagyobb súllyal számítson bele a verseny végén kapott pontba (vagy levonásba). Így mindenki 3x meggondolná, hogy keresztbe jön vissza a pályára, vagy bevetődik-e 2 autó távolságból.
Sajnos ez megy az IR-ben jobbára van aki felveszi a kesztyűt van aki meg csak a pofonokat kapja.... Erről leginkább a hülye szabályrendszerük tehet meg a vicc kategóriás "törésmodell" nyilván emberi tényező hogy....de azért ,mikor lekörözött versenyző lök ki vagy nem enged el szándékosan..az utóbbi 4-5 versenyben ilyennel is találkoztam ,meg korábban is,van akinél elgurul a gyógyszer.... valahol érthető.....az utóbbi 2-3 évben egyre sűrűbben ezt a hozzá állást tapasztalni . A múlt hetem tiszta volt(szerencsém volt) ezen a héten pár verseny alatt 1.0 mínuszoltam ,legtöbbször nem az én hibámból kaptam az x-eket. Most akkor nagyon örülnöm kellene....?? A legutóbb egy 347-es ir-el rendelkező lekörözött lökött ki direkt.
Pontosan így van! Én a most vasárnapom óta úgy megyek, hogy aki így védekezik azt kilököm a francba, aki szabálytalanul jön vissza, annak beszúrok, leterelem, meglököm. Vicc, hogy emberek azt gondolják, hogy ha előtted vannak bármit megtehetnek. A-s jogsim van, két hete 4.99-en állok, de most eldurrant az agyam :)
Alapvetően az a probléma, hogy sok olyan ember van, aki gyorsan tud vezetni, csak a versenyzéshez nincs érzéke, de nagyon.
Arról meg igen, az iRacing tehet, hogy ezek nincsenek szankcionálva. Tudni kell előzni is, de tudni kell azt a határt is, ameddig elmehetsz védekezésben. Sokak se előbbit (lásd értelmetlen divebomb-ok), se utóbbit (lásd értelmetlen ráhúzások) nem tudják.
Jah, és mi a helyzet a pilóta cserével? Tök jó lenne látni VR-ban, ahogy a kiszáll a pilóta és segít neked bekötni az övet meg ilyenek. Ha megnézzük normális játékokban milyen animációk vannak, akkor nem lenne ezeket nagy dolog megcsinálni pillanatok alatt.
Versenyzés része amúgy. Sajnos ezen a pályán kb 2 előzési pont van és mind féktávon, így nem igazán lehet túljárni a másik eszén, pedig kb mindent próbáltam a BMW-vel. Talán mercivel vagy ferrarival lehet hogy hamarabb legyűröm.
Nem volt bizonytalan előtte, itt meg elég határozottan leszorított, később meg féktávon amikor már későn fékeztem behúzta elém. Na ott elszakadt a cérna egy kicsit, de megőriztem a hidegvérem és kivártam a kiállásokig és sikerült olyan tempót mennem, hogy elé jöttem vissza másfél mp-el pitelés után :) Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2017.10.03. 10:30:14
Ha megvan az egyik szériához utána gyorsan lehet módosítani az összes Nascaroshoz. De ugye van ahol egyszerre csak 1 kereket cserélnek, máshol egyből mind a 4et, azokra biztos várni kell még vagy fél évet
Nahát, olyan feature kerül be a játékba ami már legalább 10 éve a normális játékokba benne van :D Vajon ezeken is át lehet majd menni semmi következmény nélkül?
Legközelebbre már olyan fejlesztést várok, hogy ha elütöm az emberkét akkor behorpadjon a kocsi vagy felkenődjön a csávó a szélvédőre :D
Nem jól olvastad. PH-n VR topicban azt az egy srácot nem nevezném csomónak. De biztos tájékozódtál egyéb helyeken is. Amúgy meg ilyenkor még nincs mit visszakérni mert nem fizetett még senki semmit.
Ahogy olvastam az a projekt veszett ügy, csomóan visszakérték már a pénzüket Most az Oculus 530 euró amazonról, én berendeltem, ennyit már megér. (Igaz, engem már a DK2 százas FOV-ja sem zavart 1 perc után) Utoljára szerkesztette: tobias88, 2017.10.02. 14:26:25
Csak abban ugyanúgy nem látod, 110fov... hacsak nem szkennelsz a fejeddel folyamatosan :) Esetleg pimax 8k majd csak februárban. :) Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.10.02. 11:35:47
Igen, a masik cockpit nezetebol erdekesebb lenne, o valszeg semmit ne latott az egeszbol. A problema inkabb azzal van, hogy az utkozes utan kozvetlenul nem fekez rendesen, hanem tolja magaelott a masik autot;D
Szerintem csak simán nem nézte a tükröt, az előtte lévővel volt elfoglalva, fingja nem volt hogy közben bementél a holt terébe, lehet egy kukkot sem látott belőled.... :p
No komment... Előtte IMSA-n meg betolattak elém... Nonszensz milyen embereket engednek internetezni...
Igen arra gondolok, C class seriesben az A-s autókkal hosszútáv. Amit ha megnézel máshogy is cserélődnek a pályák, mindig szerdánként és nem óránként vannak versenyek. Hanem magyar idő szerint szerda 23:00, péntek 3:00, szombat 12:00 és 18:00, hétfő 3:00. Én amelyiken voltam mindegyik jól sikerült, voltak magyarok is, össze lehetett dolgozni, a taktikázás is érdekes, pl egy zöld szakaszban mikor és kikkel jössz ki pitelni, szerintem ez a legjobb széria bár indyhez még nem volt szerencsém.
Tapasztalatból mondom, hogy Daytonát messze el kell kerülni, mert hamar tönkre mész idegileg. :) Mindegy, hogy C,B,A fixed vagy open. Egyszerűen az a pálya annyira visszaadja hogy 90%-a az egésznek nem tud menni egymás mellett 3kört. 10ből 1szer ha nem löknek ki, nem forgatnak meg vagy nem csapódik valaki eléd. Talladega az egyik kedvencem de ott sem szabad sokat a packkal menni, egyszerűen nem tudnak 2kört hiba nélkül menni. Ott is úgy sikerült nyerni, hogy teljesen lemaradva a verseny 3/4-ig majd a végén felzárkózni csak. Összességében minden ovál verseny magában hordozza a veszélyt és nagyon ritka a caution nélküli verseny. 3000ir-es verseny felett azt mondom lehet jobb versenyeket kifogni de addig nagyon meg kell szenvedni. Szó szerint. :) De eddig a legjobb ovál versenyeim mindig az A fixed-ek voltak, ahol valós távokat megyünk. (100-200köröket) Utoljára szerkesztette: Mik, 2017.10.01. 11:15:49
Pont ezt kérdeztem iracers-en, hogy felsőbb szinteken mi a helyzet? Nekem alap content van, legfelsőbb splitben megyek de minden második versenyen van valami és egyszer sem volt eddig még az én hibám...
Azért egy 50 ezres beruházás lenne valahol magasabb szinten menni és lehet meg se éri
Az oválozást, főleg a C Fixed oválozást csak annak ajánlom aki szereti a birkákat és nem ideges tipus. :) Megpöckölik kanyarban a bal hátsó lámpádat, kiforgatnak, te vagy a hibás. Verseny után megállsz lent az apronon messze a pályától, idióta keresztbe fentről beléd csúszik majd hosszasan ecseteli, hogy ott nem lehet megállni és ezért is te vagy a hibás. Tudom, hogy C-s versenyen sokat nem várhatok el az emberektől (most is 4caution volt egy 20perces futamon :D) de ez a hozzáállás és versenyzés kicsit aggodalomra adott okot. :)
Valszeg kifagyott, ha rajott a szapora, csak kiment volna a palya szelere;)