Neked semmit ! Szerintem ha a kigyorsításra megy akkor jobban járt volna......és 15 mp-vel előtte is rád zárta az ajtót ...... szemmel láthatóan ideges volt a megcsúszás miatt , hogy támadóból védekezőbe kellett átmennie !
Kipróbálgattam a Audit, McLarent és a BMWt és végül ezen a pályán nálam a BMW volt a leggyorsabb így azzal mentem éles versenyt. Jó kis autó ez, nagyon stabil és kanyarodik is, ellenben az audi. Hát az nekem kegyetlen fos, pedig már csináltam saját setupot is de nem tudtam arra késztetni, hogy bekanyarodjon és stabil is legyen. A futamról annyit, hogy volt egy eset 22:45-től nézzétek (a videó végén vissza van lassítva kívülről az eset 58:50) amit sajnos már nem tudtam elkerülni és összeértünk a másikkal. Nem sokat tudtam tenni, olyan belül fordultam ahogy csak bírtam, a kormányt is fordítottam de a kocsi nem kanyarodott már eléggé... Mit lehetett volna tenni szerintetek?
Gentlemen! Open yooooouuuuur wallets!
Nekem az a bajom ezekkel, hogy gyakorlatilag F1 (egyszerűen túl gyors). Mire a setupoláshoz elérnék, k..va sokat kellene menni, hogy egyáltalán ismerjem, hogy mit tud az autó. Plusz itt is no ABS, plusz energiavisszanyerés/töltés kikísérletezése, stb. Ezek az igazán nolifer autók. Itt a minden nap gyakorló, és a beugró között 5 mp különbségek lesznek. Aztán ha jól lesz lemodellezve (azért az menni szokott), akkor 1 monitorral ezek az autók felejtősek, nem lehet belőlük kilátni. Plusz ez a marketing, amivel eladják a 2016-os autókat..... Pont, hogy FE autóval kellene kijönniük, vagy minimum egy DPi-vel. Sírás OFF.
detto nálam is ez a szitu, súlyosbítva azzal h én az Audit tuti megveszem majd és nem megyek vele versenyen 1m-t sem :))
(később pedig bosszankodok, hogy már megint miért már megint miért...)
Nah, linket kérek mert a katyvasz miatt csináltam ezt (mondjuk így már nagyon jó, hogy csak azt látod ami tényleg érdekel) Utoljára szerkesztette: tobias88, 2017.09.13. 08:51:45
Én innen még soha életemben nem mentem futamra.... Onnan szoktam ahol szépen sorban ki van rakva 15 perces turnusban, most nem tudom a nevét. Ez nekem katyvasz volt mindig is.... :D
Akit érdekel, összedobtam egy széria elrejtő szkriptet. Lehet hogy javítok még rajta, de attól már elérhető. Csak Chrome-al megy, kell hozzá a Tampermonkey kiegészítő. A széria ID-t nézi így új lekérdezés esetén is tökéletesen működik.
(az mondjuk jogos kérdés, hogy ha nekem 2 óra volt jquery-s trükközéssel, akkor alapból ők miért nem képesek rá) Utoljára szerkesztette: tobias88, 2017.09.12. 23:19:33
New cars have no fuel limit in official BSS sessions
Az létezik, hogy a Ferrari gt3 kibírja egy tankkal a BES sonomai futamot? A resultokat nézve pit nélkül megcsinálja az első helyezett, míg audival gyakorolva max 18kört megyek el a 28körös futamból. Ha ez így van, akkor elég OP fegyver lett a Ferka. :D
Greger Huttu megint bezsebel egy kis kosztpénzt, félkézzel..... :D :p
Ezek a dijazasok sose voltak a kedvenceim:/ Miert kell 3 embernek elosztogtani 1750$-t, miert nem lehet pl. az osszes indulo elso harmada kozott, valami aranyos/sulyzott elosztas rendszert talalni?!
Persze az 1000$ csabito lehet, de realisan csak 100 emberbol 1-nek;D Igy ranezesre is tudom, hogy szamomra semmit nem er a nyeremenyuk:D Valszeg az elso harmadba sem kerulnek be, de ott azert beprobalkoznek:P
Az SRW-ben is ez "rossz" elosztas volt, mindig ugyanaz a nehany embert nyert meg mindent.
Ezekbol a RANDOM resz az erdekesebb, mert az elso haromba ugy is lehetetlen bekerulni:DD
Ferrari GTE –FIXED SETUP Xfinity Cars FIXED SETUP 410 Sprint Car - 4 Tracks
Prizes for the three featured TA series: First Place: $1,000 U.S. cash Second Place: $500 in iRacing credits Third Place: $250 in iRacing credits
Plus three random selections for participants who complete the full Time Attack (all tracks) receive $100 in credits each for each of the three featured series. All of the Time Attack series, including the Featured Series mentioned above, kick off in Week 1 of Season 4.
Kinezetre minimalis kulonbseg van, itt-ott body kitt, hatso szarny, hutes, beomlo, gumik. A GTE-nel "tapadosabb, slick-esebb" a gumi, nagyobb a leszorito ero, foleg kanyarban mas. Lehet allitani diffi-t (nem csak preload-ot) es az atteteleket is. A GT3 elvileg erosebb, igy egyenesben gyorsabb (lehet), de kanyarokban a gumi es az aero miatt stabilabb, gyorsabb. Az FFB is (kicsit) mas, valszeg az aero es/vagy a leszorito ero miatt.
Extra reszletekbe (beallitasok) nem masztam bele, de valszeg a beallitasok mertekeben is van kulonbseg (pl. hasmagassag). A GTE-t jobban szabalyozzak, hogy "egyformabbak" legyenek.
Tegnap en is Snetterton-on teszteltem. Nem a legnepszerubb palyak egyike, de nekem megis az egyik kedvenc. Tele van "furcsa" (club track-es) kanyarokkal: viszonylag szuk, sok eles kanyar, visszaforditok, elsore ritmustalannak tuno kanyarok, folyamatos eros fektav alatt balos-jobbos, egyre szukulo kanyar, eles kanyarbol folyamatos kanyar-toresbe gyorsitas stb.
Erdemes raszanni nehany tiz kort, tobbfele autoval, ha meg van a ritmust, eleg hangulatos. Lokdosodos turaautozashoz tokeletes:D
Ket sorzoatban 5-5 kort mentem 4 autoval, az egymashoz viszonyitott idok: Ferrari 488 GTE: 0.0sec BMW Z4 GT3: +2.8sec Ferrari 488 GT3: +3.0sec Mercedes AMG GT3: 3.7sec
Ez most Snetterton, mas palyan (foleg mas ember kezeben:P) ez teljesen mas is lehet:) Gyari deafult seup-ok (csak szarny es diff. preload allitas volt), es nem akartam megvaltani a vilagot;) Vezetesi elmenyre es "mukodesre" mindegyik mas, igy megszokva es rahangolodva mas idok is johetnek.
De teny, a Ferrari GT3 eleg jol autozhato. A BMW 5 kor alatt "biztosabbnak" tunt, de 5 kor alatt erezhetoen elkezdte elnyalni a gumikat. A Ferrari GT3-ban ami furcsa volt, az a gazelvetelnel a diffi (elegge beharap). Megszokas utan (fek + minimal gazallassal) valszeg komoly kanyar tempot lehet bevinni. Mivel GT3, a diffit nem lehet allitani csak a preload-ot. Valszeg azzal hangolhato, de az "egysegesseg" miatt mindegyiket 50%-osra allitottam.
Na most fogom összezavarni az iracing headquarter dolgozóit. Kijött az új build,Ferrari gt3 helyett gyorsan megveszem az amg gt3-at. Nem fogják érteni. :D Most próbálta ki az új pályán (Snetterton) JP a twitchen, nagyon könnyen vezethetőnek találta, szóval a 17s4-re meg is van az op gt3-as autó.
Az alapján ahogy nézem a jobb streamereket az évről évre utánahúzott alap setupok nagyjából használhatóak, maximum a váltón kell állítani meg a szárnyon pályától függően. Persze én is úgy mondom ezt, hogy a fixed szériákat kedvelem inkább
Gyerek úgy gondolta, hogy kevés lesz ide az óvás, így inkább lerendezett az utolsó körben. Összeértünk csatázás közben, ő a rövidebb húzta és kipörgött. Megvárt és a következő történt. Nem volt hatalmas eset a korábbi, szóval erősen túlreagálta a helyzetet. Azt irkálta nekem, hogy miért nem voltam fairplay és vártam meg őt. :/
Nagyba elhiszed, hogy ez egy jó verseny lesz és innentől már csak be kell hozni a kocsi a célba :D Aha.... :D :D
Egész jó versenyt futottam most Blancpainben :D Mindenki egész korrekt volt, jókat lehetett csatázni :D
Penzt nem lehet (elvileg) kivenni a Steam-rol, de ha talalsz valakit akinek kell valami Steam-es progi, megveszed neki ajandekba es o vissza adja az arat atutalassal, akkor megis hozzajuthatsz;)
Én már hetek óta úgy megyek, hogy nem érdekel az SR, az 90 %-ban úgysem rajtam múlik! Az iRating-re hajtok. Minden futamon az az elsődleges célom, hogy a mezőny felénél minimum előrébb végezzek hogy plusszost kapjak. Aztán ahogy gyűlik úgyis az erősebb splitekbe rak, ott meg már kisebb eséllyel osztják rám az X-eket, ahogy a kretének nem tudnak oda kerülni, és már inkább a profibb felfogásúak vannak.
Én tegnap próbáltam még utolsó nap egy kicsit javítani az SR-en mert még mindig 2 alatt vagyok, de mindkét futamban sikerült valamit alkotni másoknak. Vagy simán csak belémrongyoltak vagy csak leszorítottak 2-3szor és jött a vágásért a büntetés. Három futammal sikerült javítanom 1.65ről 1.66ra
Ha ezt nézzük akkor még 100 futam és meg lesz a 2.0 (na jó, nem, mert csak az utolsó 10-15öt nézi SR-nél ugye vagy hogy). Héten inkább megyek RUF-ozni a Nordra, ott legalább saját magamnak fogok bajt okozni és nem más lök ki remélhetőleg
Na, most mijjatökömet lehet kezdeni az ilyen kreténnel?? Azt végképp nem gondolnám hogy a felvezető körben 70 km-es tempónál is tükörből kell vezetni, mert egyeseknek ez a feladat is végzetesen bonyolult és megoldhatatlan. Feszt kioszt 4 X-et a semmire B+! Hihetetlen! :p
sziasztok, steamen keresztül szeretném megtoldani fél évvel az iracing előfizetésem de nagyon úgy tűnik hogy ott csak egyszer megvásárolni lehet újítani már nem. Tudtok rá esetleg valami megoldást? Pont jól jönne az az összegyűjtögetett 60 euro most steamről :D
Teljesen igazad van ...sajnos....a BOP az elején mindig úgy van ahogy irod ! Ezért majd inkább az IMSA-ban megyek Ferrari GTE változatával ! Ez meg rajtuk marad még egy darabig !
Ha jól láttam még egy twitter bejegyzést a bejelentéskor, akkor teljes áras lesz. Igen, egy kicsit összevontam én is a szemöldökömet, de a tanulság h legközelebb megnézem h milyen szériában versenyezhetek az új vassal.
De én is a RUF ból és az eddigi tapasztalatokból kiindulva nem számítottam rá, h ennyire hamar jön még egy verzió.
Bár így visszagondolva furcsa volt h egy enyhén periféria szériában lehetett indulni a nagy FERRARIVAL amit olyan régóta vártunk.
Ez van, én tuti megveszem, ahogy írtam is kell az ABS mert béna vagyok nélküle... :))
Ha ez az irány akkor szerintem így jönnek majd a következő Porsche-k is (gondolok itt esetleg további 911esekre.)..
De ahogy olvastam már pár helyen, egy kicsivel mindig gyorsabb az új kocsi a kategóriájában így ha jól akarsz menni meg kell vegyed Utoljára szerkesztette: tobias88, 2017.08.27. 23:13:00
A C7 hiánya nagyon fáj. C6-ot is szerettem, de lassan tényleg kimegy a C7 is. Lehet már megvárják a 8-at, pedig nagyon hajtanám a hetest. Aki meg újra kifizeti a ferrarit, az egy balek.
Igen köszi. Kipróbáltam az előbb. Eddig is jól csináltam, a rajtrácson kivettem a pipát indulás előtt. Csakhogy azzal nem számoltam, hogy sárgánál visszaugrik a pipa, megint ki kell venni menet közben..... ezt akartam kikerülni, de úgy látszik nem lehet. Most vissza is álltam a helyemre a versenyben hogy a pitbe menet kiszedtem a pipát....
Na most világosítsatok már fel legyetek kedvesek. Igaz hogy 2012 óta tolom, de a héten már a második győzelmemet bukom el a pitben.... ha kipipálom a kockát akkor tankolnak, vagy ha nem pipálom akkor tankolnak? Elsőnek állok ki, lecserélik a papucsokat rendben, és mögöttem bejövők már rég félpályánál járnak, nekem meg még folyatják a 80 litert befelé 1 percig.....
Akkor inkább Snettertonra költök !
Attol felek en is:D Ez huzo marka, huzo sorozattal (GT3), ezt "mindenki" megveszi, ezzel "kaszalnak".
A Ruf-nal jatszottak el a 4 autot 1 arert, de ott valszeg ingyen volt a licenc, es a 4-bol 2-3 auto "kamu". Talan meg a Ford GT3-at adtak ingyen (a masik melle), de az is "kamu". Ez nem az AC, ahol 10EUR-ert adnak 25 Porsche-t;DD
De mar illene betenni a Corvette C7.R-t (ha mar amcsi, lassan elavul:P), meg az "uj" McLaren-t (650s). Porsche (GT3 R) valszeg lesz, ugyanigy plusz penzert. Lambo, BMW, Bentley, Nissan felejtos:D
Najó kicsit átverve érzem magam, h vehetem meg mégegyszer, de ha ennyibe kerul a rohadék ABS, akkor ennyibe kerul :))
Lehet így is! Első helyen éppen hogy megkoccolt az utánam jövő Német srác, csak kiírta a kontaktot, 0 X. Jött a sárga más miatt hátrébb, és a lassú körözgetés alatt már jött is az üzenet hogy elnézést a lökésért! Írtam neki hogy no problem, small kick! :D Aztán küldött egy nevetős szmájlit, és további jó versenyt kívánt, én viszont. Teljesen más lett a hangulatom, sőt az addiginél is jobban kezdtem figyelni rá amikor a közelemben volt.... Erre mondják hogy megfelelő partnerrel jókat lehet versenyezni.... :D
Battles with Attila Tassi (TCR) | iRacing | Porsche 911 GT3 Cup | Nordschleife