Csak egyetlen gondolat a kialakult témához amit Ádám vetett fel. Két dolog miatt lesz jóval kevesebb baleseted később. Magasabb SOF-ban leszel, tanulsz a hibáidból. Magamon tapasztalom, simán befejezem a versenyeket, egyrészt mert 2500 SOF felett megyek és pl. tegnapi két imsa futamon egyetlen balesetet sem láttam. Másik, tanultam az eltelt évek alatt. Konkrét példa, eleinte a rajtnál halálra idegeskedtem magam egy lehetséges baleset miatt. Emiatt sokan megelőztek, utolértek, persze hogy valaki meg is lökött, vagy agresszíven támadott (nem volt agressziv, én voltam túl óvatos), és persze szidtam hogy mekkora állat... mostanra beleállok a rajtba, és többnyire még pozíciót is szerzek. És ehhez hasonlók.. szóval kár idegeskedni.
Csak két hét ban az semmi.....nekem volt már 2 hónap is.... De az utóbbi időben jól viselkedek így max-2-3 hetet kapok ha nagyon el szalad a szekér.... Utoljára szerkesztette: endy papp, 2017.07.07. 22:02:11
Én mindíg azt mondtam a kezdőknek , hogy az iR megtanít versenyezni. Ha kilök valaki érdemes visszanézni a replayt , tanulni lehet belőle. Volt olyan gt3 as versenyem ahol az előttem lévőnek adtam 12x et . Órdított a rádióba , nekem dq is lett a vége :D Nem volt szándékos csak baromira csúszott. Ja es már volt 2 hét bannom is :D
Nem hibátlan az iR de nézd meg ligákban mi megy , összesegeben verhetetlen , nincs részre hajlás nincs sumákolás nincs visszaélés nincs kiskapu. Egy dolga van az embernek , versenyezni hotlapozni fp zni. Mindent elvégez a rendszer helyettetek. Sajnos vagyis nem ,én mostanában nagyon keveset megyek de ami időt sikerül eltölteni a kormány mögött az nagyon jó.
Akkor épp nem, mert cset banom volt,most már vissza állították 3-4 hónap után.... Mert már ha magyarul küldöm el az anyjába akkor is feljelentenek.....vannak akik direkt erre utaznak,de csak hajrá.
A versenyek utani tablazatba, kellene minden pilota neve melle egy LIKE/DISLIKE gomb, amivel "minositeni" lehetne az embert. Ha ismet talalkozunk vele, akkor zolddel jelzi a versenyen a neve mellett ha TUTI, es pirossal ha OVATOSAN versenyzo:)))
A globalis hasznalata (mindenki pontozasat beleszamolja) mar nem az igazi, az emberek ossze-vissza nyomogatnak:DD
Jajjj, jajj, jajj :D Nem akartam ilyen "háborút" kirobbantani, szóval bocsi, ha végül ezt értem el :D
@GeriDoc,
Nem fikázom v szarozom az iR-t, messze álljon tőlem - de azért vannak hiányosságai, na. :) Ez kérlek szépen nem Rookie verseny volt, hanem Advanced Mazda - ezért sem gondolom, hogy ez belefér, amit az illető művelt. (Adv Mazda-nál ugye minimum C-s jogsi a "beugró".) Azért is vagyok felháborodva az eset miatt, mert a srác annyit nem írt azóta sem, hogy "bocsi", de mint láthatod, a Twitch-en ő nagyba állította, hogy én nem hagytam neki helyet...könyörgöm, amikor már régen mögöttem van, majdnem fél autónyival, miért is kéne helyet hagynom neki? :) És tényleg nem az a tüske a szememben, hogy kilökött, hanem az, hogy nem képes elismerni, hogy elcseszte...
Idők tekintetében: persze, ha WR-t jönnék körről körre, akkor tuti nem lenne gond A magyarok között így is relatíve jó időt jövök a Mazda-val, meg úgy átlagban is, csak elég nagy a szórás a splitekben. Egyik versenyesen majdnem nyertem úgy, hogy 57-es köröket futottam, 2 verseny múlva meg 17. voltam 57-es idővel a 24-ből.
Amit említettél versenyt, 0 incidenssel, nos, ott pedig volt egy elég szoros, körökön át tartó csatám - csak hát ugye itt jön az, hogy mindkét félnek kölcsönösen tisztelnie kell egymást ahhoz, hogy helyet hagyjon a másiknak...én a srácnak hagytam helyet, ha már kezdett szorongatni, pár körrel később fordított volt a helyzet, akkor ő is hagyott helyet. Erről majd feltöltök egy videót, de szerintem ez a tipikusan tanítanivaló volt mindkettőnk részéről.
(És amúgy azon az ominózus futamon is 0 incidenssel jöttem egészen addig, amíg a kedves Tommy To nem gondolta úgy, hogy amikor már mögöttem van majdnem fél autónyira, kanyarbejáraton neki be kell vetődnie, mint egy torpedónak.)
@endy papp,
Ehh, az kemény :D Remélem volt egy pár kedves szavad az illető felé a futam alatt/után :D
################
Amúgy én alapvetően szoktam annyira előzékeny lenni, hogyha valaki nagyon gyors mögöttem, inkább mondom neki, hogy következő kanyarban merről előzzön, mert annak semmi értelme nincs, hogy egy hülye félreértés miatt összeakadjunk, és mindkettőnk versenye menjen a lecsóba. Sokszor van az, hogy nem előzök, inkább várok egy pár kanyart, hogy az ellenfelemet kiismerjem, hogy hogyan mozog, hol gyengébb, stb. Sok embernél én pont ezt nem látom; türelmetlen, és rögtön az első adandó alkalommal (megint lásd csak a lentebbi videómat) előzni akar. Aztán, ha nem jön össze, elkezdi a másikra fogni, hogy nem hagyott neki helyet.
Na de tényleg nem panaszkodni akartam, ha így jött le, akkor sorry - némiképp csak figyelemfelhívásként kívántam megosztani, hogyha összeakadnátok a sráccal, akkor óvatosan, mert nem 100-as :D
Meg persze az ismeretlen technika-faktort is erdemes beleszamolni az eles helyzeteknel. Open szerverek, +90%-ban ismeretlenekkel versenyzik az ember, nem tudni, ki mivel es hogyan tolja. - Lehet valakinek keves az fps. - Szar a net-e vagy benazik (lag, torrent vagy egyebek). - 1db monitoron tolja (harmad akkora latoszog, foleg oldalra, "nulla" nezelodes vagy tukrok) nem 3 bazinagy monitor vagy VR. - Sokan minden autot pillangoval tolnak, ami macerasabb helyzetekben azrert sokkal stabilabb, es a fektavok is (auto, palya, ember fuggo) rovidebbek lehetnek.
Rookie-ban is kizárólag split függő kivel kerülsz össze. Kell egy jó irating és ott is lehet menni clean versenyeket
A iRacing lenyegeben egy free szerveres rendszer, annyi kulonbseggel, hogy itt hivatalos, megbizhato szervereket, portalt es verseny szervezest adnak penzert (a tartalom mindenhol vasarlos, csak itt 10-20× annyiba kerul:D). A nagy kulonbseg, hogy mig mashol "nulla" kontroll van a szervereken, itt az iRating/SR/licenc trio ad(hat) valami "onkontrollt" az embereknek. Meg persze a feljelentgetes, mint lehetoseg, de annak csak az egyertelmuen szandekos vagy idiota dolgoknal van ertelme.
Persze a 3 "kontroll" sem teljesen szazas. A licencek elerhetok valodi versenyzesek nelkul is (eleg a 4 hivataos TT is). Lehet valaki ugy "A", hogy soha nem ment mezonyben versenyt:) Az SR mar erdekesebb, de aki nagyon raer, sokat megy, ha lerontja kicsit oda figyel, boven tarthato a szinten. Az iR mar trukkosebb, de az is csak a szerverbeosztasba szol(hat) bele. Ha valaki fun race uzemmodban tolja nonstop a Rookie/D sorozatokat (gyors, porgos, verseny-buli), a licenc meg "felgyult" neki, nulla, komolyabb vagy hosszabb verseny tapasztalat nelkul is beugorhat "probalkozni" meg a Class-A versenyekre is;) Lassu lesz, az OK, de meg veletlenul is csinalhat zuzast, amitol a tobbiek kiakadnak:)
Figyelni kell mindenkire. De mig mas programnal 10-bol 8 emberre, itt eleg 10-bol 2-re;) A baleetek fele meguszhato a "vetlen", megtamadott versenyzo hozzaallasaval is. De ez igazabol is igy mukodik.
Az iR versenyzesnel abban van a felreertes, hogy az iR a befizetett penzert nem szuper korrekt versenyeket kinal, hanem "csak" szervereket, szervezest es a 3 kontrollt. A tobbit az embereknek kell megoldaniuk.
Most nézem. Ádám ment egy C-s Mazdát 0 incidenssel, kapott 12 SR-t, meg 38 iRatinget. Mindjárt B-ben van. Hát nem jobban megéri, mint a rookiban szenvedni?
Igen, igazad van a versenyszabályzattal kapcsolatban, csak azért írtam ezt, mert mostanában sokan (főleg friss érkezők) elég magas lóról oltják le a másikat, ha az butaságot csinál, vagy hibázik. Egyből óvni akarnak, hőbörögnek, pedig a megoldás egyszerű. Gyorsulni kell, kijönni a rookie szériából, és kisimulnak a dolgok. A versenyzés nem csak abból áll, hogy magadra figyelsz, sokszor kell a másik hülyeségére is készülni. És ez fokozottan igaz egy 1500 iRatinges, rookie versenyen. Amíg ez nem megy, nem hőbörögni kell, hanem megtanulni versenyezni, helyezkedni, figyelni másokra, esetleg kivédeni azok ügyetlenkedéseit. Itt a srác azt gondolta, hagy neki helyet Ádám, és még beszúr. Nem így lett, ütköztek. Legközelebb hagy helyet, ha gyorsabb, úgyis elmegy neki később.
U.i. Az én - általad rossznak vélt - felfogásommal pikk-pakk A licencem volt, soha nem akartam feljelentést tenni, és igazán balesetem sem volt, talán 2-3 még az elején. Ha valaki inkább szeretné járni a belemegyek a szituba-ütközünk-idegeskedek utat, akkor ne éljen az én felfogásommal, inkább hivatkozzon a versenyszabályzatra minden alkalommal. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.07.06. 10:14:03
ne haragudj de szerintem ez egy baromi nagy marhaság. Tehát ahogy te írod ha rookie verseny és 1473 az iratingje a srác-nak akkor nem lehet büntetni? :) Meg ha valaki csak ugyanannyira gyors mint ő akkor nem számít?
Valamilyen szempont alapján azért értékelni kell ezeket az eseteket de szerencsére ezek a szempontok nem azok amiket leírtál hanem pl a versenyszabályzat :D
Teljesen lehetetlen hülyeséget csinált a gyerek amit láttam a videóban, ennyi a történet, szerintem simán mehet az óvás. Utoljára szerkesztette: oneal1, 2017.07.06. 09:25:39
Felesleges protestelni, ez "versenybaleset". Azért 1-2 gondolat, mielőtt terjeszted a szar a rendszer igét. Ha megnézed az előző "versenyeit" a streamjében, gyakorlatilag lassú is a srác, meg semmi kontrollja nincs az autó felett, 1473 az iRatingje. Eleve egy rookie verseny volt. Az mondjuk érdekes, hogy 2 tizeddel mentél jobbat, mint ő, és a versenyen is gyakorlatilag "meccseltél" vele. Szóval egy kicsit gyorsulni kellene, és nem is találkozol ezekkel, max. a lekörözésnél. A tegnapi Spec Raceren a 6.-at is leköröztük, de minden lekörözött normálisan elengedett, pedig az is csak D class. Az meg, hogy 297 verseny alatt elvergődött az A licencig, az ne zavarjon, majd te is el fogsz. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.07.06. 09:07:01
Na kérem ilyen az iRacing világa.... Lesznek ennél durvább dolgok is a pályafutásod során ,úgy hogy ne csüggedj. Nekem volt olyan hogy ugyan az a mókus 3x4x-el kocogtatott meg hátulról épp annyira hogy nem sérült különösebben a kocsi,de 12x-el kellett letolnom a 40 perces GT3-as futamot.....
Szerintük én tudomást sem vettem róla, és helyet kellett volna hagynom, amikor már majd fél autó távolságra mögöttem volt...hát a pofám leszakad :D :D :D :D
Végre sikerült mennem egy versenyt a kupás Porschevel. Nagyon jó ez az autó, meg ahogy viselkedik, az, hogy nincsen ABS külön pozitív, látszik ki mennyire tud fékezni, nem csak taposni kell a pedált, mint GT3-ban. Azt mondjuk nem értem, hogy a kupás Ruf miért nem kaphatott ilyen futóművet, az pattogott össze vissza, ez meg nem.
Csatlakozom Robihoz ! Ezért semmit sem fog kapni, de ettől függetlenül jogos a felháborodásod !
Lehet hogy vette az accot. Nem is volt nagy ütközés, de jól elment a jobb első kerék... Protest amúgy elég durva dolgok esetén szokott működni csak ahogy olvastam (még egyet nem adtam le), ezért nem hiszem hogy kap bármit is. Elmérte a féktávot...
A licenc "semmit" nem szamit az ilyen helyzetekben. Az csak azt jelenti, regebben regiszralt es/vagy sokat tud autozni hogy aranyaban meglegyen a SR az ottmaradashoz. Nem nezegettem amostani lehetosegeket, de regebben meg versenyezni sem kellett e licencert, eleg volt az adott kategoriaban nehany TT. Lehet hogy van nekik A/B, de talan csak alsobb kategoriakban fun race-ernek (mas program helyett, kint ez nem olyan draga, mindig van szerver). Az ember szamit, az meg mindegy hogy Rookie vagy Pro. Persze feljebb aranyaban kevesebb az idiota es a figyelmetlenseg, de mindenhol, mindig, mindenkire figyelni kell:)
Viszont nálam most telt be a pohár, úgyhogy le fogom adni életem első protest-jét. Eléggé gáznak tartom, hogy az olyanok, mint a lenti videóban szereplő úriemberek A 3.x licenszekkel rohangálnak, én meg még mindig C-be szívok
Ne csinálj 5X-et versenyenként. Ha sok sr-t akarsz, akkor indulj a Nordschleifen (általában D-s szériák), és elég végigkocognod kevés x-el, és adja az sr-t.
Time Trial-al kapok 0.02-0.03-t/alkalom, versenyhétvége esetén meg ott tartok, hogyha kvalin van 2x, meg futamon is 5x, akkor ez a csodálatos rendszer vonja lefele tőlem az SR-t. :S
Vagy a könyvtárában az iracingsim64dx11.exe-vel indítsd el. Mint a többi játékot.
Remélem jó sokáig megmarad a régi UI mert ez az új eléggé borzalmas és bugos
...mert a VLN is érdekel minket... Milyen jó is az. Szerintem életem versenyét mentem a hétvégén. Pont a 6 óráson nyaralok, pontosabban érek haza. Lehet, leszek olyan állat, hogy a vasárnap hajnalin elindulok.
Igazából még csak a mai napot öltük bele komolyan, de nekem kajakra majdnem szétesett a kormány a kezemben :D Úgyhogy nem tudom :/ Az special event nem? Kéne kéne, de lehet nem állunk készen rá :) Viszont ha van kedved esetleg jönni VLN-re, szívesen látunk a csapatban, ha ilyen almákkal is elvagy, mint Spiczi meg én :D
Na most összeállítottam egy listát, amin ha nagyon ügyesek vagyunk ingyen elmászhatunk a C-ig :D Ha jól értettem akkor D licenszes versenyeken kell kiharcolni a C-t, ezek alapján jött ki ez: Road To C license
A végén van egy mennyibe kerül a VLN rész és mikor vannak a futamok, de az csak a csapattársam miatt van benne, mert a VLN is érdekel minket :) Ott már a hőn áhított GT3-al is tudunk érdemben versenyezni és pályát is csak egyszer kell venni, ellenben ritkábban van :/
Igen az is elég. Advanced mazdába D 4.0-ás licensz kell amit megtudsz csinálni a rookie mazdával. De a D 4.0-val már pl a Blancpain Enduranceba is tudsz indulni. A Blancpain Sprinthez és a IMSA-hoz C 4.0 kell már.
Mindig az a széria kell amiben vagy. Tehát ha D-ben vagy akkor a Rookie széria már nem lesz elég a fellépéshez, hanem valami D-s kell. Advanced Mazda C-s, azaz Cből Bbe az megfelelő, A-hoz már kevés
Amúgy eddig nagyon élvezem :) Egy félhalott DFGT-vel megyek, néha gázt ad a semmire, néha nincs padlógáz, néha beáll a kormányközéppont jobbra :D Ettől függetlenül két versenyből két kvali win, futamon egy 3. és egy 1. hely eddig :) Mindjárt meg is van a "D" :P (G29 incoming :D ) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.07.02. 17:55:01
Iracing Global Challenge--re gondolt szerintem, abba van Cadillac. Az egy jó továbblépés a mazda után. Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2017.07.02. 16:56:07
Ez így ahogy nézem nem jó terv. A Production Car Challenge az R class-os, nem fogtok tudni fellépni vele a C-be mert nem lesz meg az MPR. Ha GT3 a cél, akkor egy Ruf GT3 nem ártana. Az viszonylag kezes és fixed is, de azért a sebesség is meg van már Utoljára szerkesztette: tobias88, 2017.07.02. 13:14:37
A steamet teljesen implementálták iRacingbe. Én is azok keresztül vettem 27 euró volt az éves előfizetés. Az autókért és a pályákért is lehet steam money-val fizetni és bejelentkezni is lehet steamen keresztül, sőt az overlay is működik. Szerintem mindenképp steamen keresztül vegye.
@ Nekrofil: Mi is most kezdtük az iRacinget és ugyanúgy GT3 a cél. A mi tervünk a következő: Global Mazda -> Production Car Challenge -> Advanced Mazda -> IMSA & Blancpain.
Már ott elakadtam, hogy a bejelentkezésnél nem tudtam kukacot rakni. De pl. azt pont nem látni, hogy a practice milyen szerver, és mennyi van hátra.... Egy azonnali kilépést megért.
Amennyiben van rá pénzed akkor a helyedben mindenképpen váltanék, mert sokkal többet ad mint bármi más.
Első körben Global Mazdázni fogsz, azt érdemes. Túl kell élni a rookie-t kevés ütközéssel vagy iRating-et kell gyűjteni, hogy jobb splitbe kerülj és ott már kevesebb lesz az ütközés, rajtad áll. Ha felkerülsz a D-be, ami nem egy nagy feladat, akkor már ott a RUF GT3, ha mindenképpen GT3 a cél. Az igazi GT3hoz B-snek kell lenni ami nem egy rövid idő, de legalább megtanulsz vezetni. Ha már most is kiváló autóversenyző vagy akkor hetek alatt ott találod magad.
Költségekkel kapcsolatban sajnos most már érdemes beleszámolni az áfát, ami nem rég óta van, az még rátesz egy kicsit.
Éves költség: 1. alap esetben 100 dollár, most ugye van akció meg általában mindig lehet találni valamit 2. iracers.hu-n tudsz kérni évente 50%os kupont, ha tag vagy (3000 Ft), szóval olyan évi ~20 ezer Ft-ra jön ki
Bekerülési költség: 1. Elején a globál mazdát azt hiszem végig lehet tolni, de a D-s Rufhoz bizony már kellenek pályák ha akarsz játszani. Így hirtelen ha el akarsz jutni a GT3ig, akkor jelenleg Global Mazda -> Ruf GT3 -> Porsche GT3 lehet számodra az út. - Ehhez kell 2 kocsi ami ~9k Ft - És kell egy csomó pálya. A bajnokság miatt érdemes 8 héten játszani legalább a 12ből. Global Mazdához nem kell pálya az alapokon kívül, Ruf-hoz minimum 5, Porschéhez 6 kell. Idén ezekben van fedés, minden évben más persze a beosztás, hogy minden pályát megvetessenek veled a végén. Ahhoz hogy GT3-ig eljuss kell vagy 10 pálya ami 60 ezer Ft jelenleg (mindenféle akciók nélkül) és ahhoz is kell majd még 3-4 új. 2. Vagy van a másik olcsóbb megoldás. Nem szabályos elvileg, de vehetsz felhasználót is ahogy én is tettem. Ez sem olcsó, de sokkal olcsóbb. Én 35 ezerért vettem acc-ot 14 vásárolt kocsival és 30 pályával, ami majdnem 200 ezer forintot ér akciókkal együtt. A név átírás sem annyira bonyolult, írni kell a supportnak, hogy ismerős bankkártyájával regisztráltál és megtaláltad a FAQ-ban hogy ilyen esetben lehet nevet változtatni, és ezért szeretnéd kérni a névváltoztatást
- Szóval ha ügyesen csinálod, az elején 50 ezerből meg vagy és utána évi 20-25 ezer Ft. - Ha nem akarsz mástól acc-ot venni, akkor indulásként 20 ezer amíg a Mazdában vagy, utána még 40 ezer mikor Ruf-ozol és még 40 ezer mikor Poschéig eljutsz. Csak aztán jöhet a Blancpain gt3 és évente is 40-50 ezer Ft lesz a pályák cserélgetése miatt.
El kell ismerni, hogy jóval drágább mint a többi sim, viszont itt ha úgy akarod este 7től lenyomsz éjfélig 5 teli szerveres versenyt, ahol az első és az utolsó is nagyjából a te szinteden van. Próbáltam én nagyon sok public szervert több játékkal, de a legtöbb játéknál az is csoda volt ha megtelt a szerver és akkor is iszonyat különbségek voltak az emberek között. Utoljára szerkesztette: tobias88, 2017.06.28. 14:25:29
1.A költségek most már "nagyon magasak". 12 dollár+áfa egy autó, 15+áfa egy pálya. 110+áfa egy év. Vannak kedvezmények, de inkább ezekkel számolj az elején. 2.A GT3 kicsit arrébb van kezdőként. 3.A steamet nem nagyon használják, szerintem te se ott indítsd. 4. Ha nem számít a karrier, akkor inkább vegyél accot, jobban jársz.
Én is épp agyalok a váltáson. Költségek hogy jönnek ki Neked, hogy kalkuláltál? Elsőkörben GT3-al mennék.
Arról valakinek van infója, hogy steamen való előfizetés hogy működik? Most van egy elég nagy akció, ~10k-ból megúszható az egy éves előfizetés, de ilyenkor kódot kapok, amit be kell írni iracing accounhoz, vagy hogy működik pontosan?
Pont ezért váltottam én is, egyszerűen kevés nekem a 2 heti GT3as futam Masters-en (létszámmal annál nem volt gond) meg a bajnokságok közötti 2 hónapos szünet. Rfactor 2-ben is csináltak most ugye 12 órás versenyt Le Mans-ban, összejött 11 autó. Iracingnél bármelyik órában odaülsz 10 perccel a verseny előtt, beregisztrálsz, felkészülsz és mehet is a móka olyan versenyzőkkel, akik a te szinteden vannak.
Azt mondjuk nem értem, hogy a többi sim ezt miért nem próbálta lemásolni. Rfactor 2 simán életképes lenne ilyen formában.
A 70%os törés amúgy azért van Assetto Corsa-ban, mert a minimális ütközések esetén valamiért rosszul számol a rendszer a tapasztalat alapján és egy apró összeéréssel is vége a végsebességnek. Olyan összeérésre gondolok amit az iRacing néha ki sem ír vagy maximum 0x-et ad érte Utoljára szerkesztette: tobias88, 2017.06.28. 10:05:19
Tetszik vagy nem tetszik, sajnos minden igy mukodik;) Kell a korites es a sok-sok "egyeb" szolgaltatas is. Nem "azt hasznalja" az ember, de azert szamit.
A jelenlegi rendszer 10 eves. Persze fejlesztettek folyamatosan, de a teljes portal, adatbazis, hitelesites, API mar nem mai darab (amikor valaki sir, hogy igy-ugy lassu vagy halott a rendszer, akkor az ennek is koszonheto). Nehany ezren indultunk, ma mar X szazezres adatbazisuk lehet (a multi regekkel egyutt). A kezdeti tucatnyi tartalom is 10-szeresere nott.
Eppen azert kellenek az ilyen fejlesztesek, mert nem egy atlag program, amit megveszel aztan csinalj vele amit akarsz vagy tudsz;) E mogott azert igen komoly rendszer van. Itt nehany soros benazas a front/back-end rendszerben, a felhasznalok szama es a rendszer terheltseg miatt, mar eleg komolyan erezheto gondot okozhat.
Felesleges ligakkal hasonlitani. Mas vilag. Fix, allando, ismeros arcokkal mindig teljesen mas elmeny versenyezni. Ha mukodik (allando tarsasag, rendszeres versneyek), akkor egyertelmuen jobb!
De ma mar nehez, elmultak a regi idok. Sok a program, sok a lehetoseg, nottek az igenyek, es a lehetosegek is nagyon szelesek. Regen mindenki 2db kormanybol valaszhatott es bamulta az 1db negyszog monitort;) Kulonleges elmeny volt interneten egymas ellen versenyezni. Ma mar az ember arcaba tolnak mindent, kismillio program, szerver, liga, auto, palya, sorozat.
En sem vagyok oda a mai stilusu web-es, csempes, szines, elnagyolt dolgoktol. De haladniuk kell a korral. A latvany/korites valszeg csak a felszin, mukodesben (foleg hosszutavon) valszeg sokat fog valtozni/szamitani. Pl. hatterben futo engine, nem szukseges ki-belepkedni a portalhoz. De valszeg majd a kulonfele masodik vagy egyeb mobil eszkozok miatt is fontos lesz a rendszer.
Ezektől a fejlesztésektől nem lesz jobb maga a szimulátor. Pont a csili vili semmire való menüvel meg egyebekkel adja el magát sok szutyok árkád autós játék... vicces, fb-n nézem gtr masters szervez endurance versenyeket. Az már durva hogy 130% üzemanyag fogyás, meg gumi kopás, 70% sérülés (LOL), a létszám pedig káprázatos, vagy 20 fő elbohóckodik... mint anno a homokozóban, akkora a kontraszt hogy nincs is értelme összehasonlítani az ir-el. sose fogom megérteni az embereket, miért elégszenek meg a homokozóval.... Nah a lényeg, inkább maradok a mostani formájánál az iR-nek, mint hogy bohóckodni kelljen valami csillogó szutyokban.
Várom régóta, de egy kicsit félek tőle. Biztos ami biztos, azért egyelőre megmarad a böngészős verzió is. Mindenesetre csináltam helyet a parancsikonnak az asztalon. De jó, hogy az rF2 is "visszajött" a meccsbe, PC2 sem ígérkezik rossznak, ott az AC. Úgy érzem magam, mint tízen pár évvel ezelőtt. Mindenkinek muszáj fejlesztenie, vége a 4-5 évvel ezelőtti "úgy sincs konkurencia" lazsálásnak. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.06.27. 23:11:23
Elvileg meg iSOON es hasonlo;)
Nagyon jó kis cucc ez a Joel Real Timing, én meg is vettem egyből, 15 euró nem pénz érte. Egyik monitoron kint van a timing nagyban, egy régi telefont meg tépőzáras ragasztóval feltettem a T300-ra
Gyakran szokott olyan lenni hogy elveszik pár futam az éterben? Volt vagy 11 split, de csak 6 került be végül este 10kor. Persze hogy akkor mentem egy clean racet
Az egyik szezonban(2-vel ezelőttiben) a végén,beestem az "A"-ban 2 alá így ledobott "B" 2.50 körülibe, a következő szezonban (nem sokat megyek heti 2 kötelezőt,plusz 1-2 verseny ha nagyon olyanom van)nem figyeltem különösebben rá, hol tett hozzá hol ,el vett, a szezon végén,"B"3.86-ig mentem fel ,most az új szezon kezdetén az fogadott,hogy "A" 2.80 ,majd egy skippis futam után most megint "A" 3.46. Igazából sokat nem görcsöltem rá,de persze azért ,ha a többiek is partnerek benne figyelek,az X-re. Hamar fel tudsz jutni a "B"-be is,az "A"-t picit nehezebb megtartani,ha kicsit elszalad veled a ló,de nagy jelentősége nincs az "A"-nak.... Eddig a pár év alatt,3x estem vissza B-be ,félig saját hibából.....nem érdekelt a dolog felfogással toltam,de mint írtam megint bekékültem....
Plusz az örök igazság a versenyképességgel kapcsolatban, h nem lehet megúszni a (sok) gyakorlást... Nincs mese bele kell rakni a 100+ kört verseny előtt. (legalábbis nekem) És ez az amire mostanában nagyon nincs időm.. Azért nem esek be gyakorlás nélkül, - 30-40 kör megvan mindig - , csak ez kb semmire sem elég komolyabb spiltekben. Pontosítok, van ahol a legalsó splitben is esélytelen a dobogó.
Alig 6 nap és 12 futammal a hátam mögött immár Class C-be vagyok
C-ből B-be mennyire nehéz felkerülni? Itt már gondolom kevésbé osztogatja a rendszer bőkezűen az SR-t.
Megyegetek mostanában AC-val, AMS-el, mindkettő tök jó, de amikor visszatérek az iR-hez, mindig rájövök, hogy pillanatnyilag ez a legjobb.
VincentVG. Ez a baj mindig, hogy amíg tök jó vezetni, az lassú. Ha versenyképes akarsz lenni, az már nem mindig élvezetes.
Mi ez? Assetto? :)) (vicc volt)
De h legyen iRacing is: ez a Ferrari nagyon de nagyon bejön, kár h nem vagyok vele versenyképes... Nekem elég furcsa ott az IMSA-ban, hogy csak ebben az egy szériában lehet vele menni, kíváncsi vagyok h alakul a továbbiakban.
Én addig is visszahúztam Ruf-ozni. Az én szintemen ott a legélvezetesebb a dolog.. ABS is the KING. :)
Igen A lényeg, hogy amit fogsz csinálni azt határozottan csináld, ne hagyd félbe azt az elkerülő manővert amit már elkezdtél. Határozottan csináld végig, akkor nagy eséllyel megúszod :D Ja és még véletlenül se állj meg, valahogy kerüld ki a balesetet. Ha megállsz akkor neked ott véged lesz, ez 1000% :D