Ezt a békát most kénytelen vagyok akkor lenyelni. :(
Igazából csak volt számomra az elszomorító, hogy egészen addig szinte tökéletes versenyt futottam (0x az incidensig, és kb. a verseny felén már túl voltunk), ahhoz képest, hogy ez volt az első Caddy-s versenyem...ráadásul Summit Point Raceway-en, amire többen is írták később chat-en, hogy nem könnyű a pályán tartani...
Na mindegy, utána legalább tudtam futni egy incidensmentes futamot. :)
Akkor hátulról kapnak el, csak menni kell mint egy tank
sajnos ez is simán benne van. Sokat agyaltam rajta, hogy lehetne ezeket elkerülni, de csak úgy lehet ha előre kiemelt óvatossággal oldassz meg pár helyzetet. Sebességnek a rovására megy ugyan, de valahogy azért real- szagúvá teszi a dolgot.
Ez sajna minden szinten benne van a pakliban, túl kell lépni a számokon,(nem könnyű) max elemezd te mit csinálnál máshogy legközelebb. Engem is szét b@sz ilyenkor az ideg, de fordított esetben amikor én követek el hasonló hibát akkor tök könnyen megmagyarázom, lecsúsztam, megcsúsztam, elbasztam, bocs,:( A másik meg elküld a jó édesbe, de én tudom, hogy minden tőlem telhetőt megtettem, csakhát így jött ki, rosszkor volt rossz helyen, ennyi:) Itt a tegnapi 6354-es soffos futam, a tét egy éves MX5 versenyzési bérlet. 24.56-nál úgy löki ki az első helyről "Jesust" szerintem azt se tudta mi történt, pedig ő mindenről tud:)) Szóval ne idegeskedj, ez minden szinten benne van a pakliban:)
felejtsd el. Egyet lehet reklamálni, ha direkt vadászik rád valaki. Napi több ezer 4x-et nem fognak kivizsgálni. Nagyon sok x et kapsz még majd önhibádon kívül!
Kérdés: ha önhibámon kívül kaptam 4x kontaktot (drágalátos lekörözött versenyző 1,5 körön keresztül tartott fel minket, majd mire sikerült elengedni, megpörgött és eltalált), azt meg lehet "reklamálni" valahogyan?
eszméletlen szuper ez a verda
Jaja, most arra hajtok, mármint a túlélésre :D
Nem húztam fel magam, már csak azért sem, mert a srác azonnal bocsánatot is kért. Néha megesik az ilyen - csak akkor se értettem, hogy miért. :D
Ne mérgeld föl az ilyeneken magad sajnos sokan nulláról kezdenek,semmi simes előélet. Ha mész 10-20 futamot és sikerül iratinget gyűjtened összerak jobbakkal. Addig át kell ezt vészelni. Sajnos ez ilyen.
Hát...erre több kommentet nem fűznék, köszi a kedvességed :D
Ezért kezdtem el jobbra húzódni, mert sejtettem, hogy egyből vissza fog jönni - bíztam benne, hogy nem keresztbe...amint láttam, kaptam is át a kormányt balra, csak arra megint nem számítottam, hogy a hülyéje meg ijedtében nem egy helyben marad, hanem visszaindul az eredeti helye felé.
Ehhez kell atapasztalat: ha valaki "ugy nez ki", vissza fog jonni a palyara, akkor az vissza is fog jonni, es persze kozepre:D Igy azonnal tukor, lehuzodas, lassitas/fekezes;) 10-bol 9-szer a bizalom es a "meguszom" nem jon ossze;)
A testdrive oldal mikor használható? Ferrarit meg a Fordot kiakartam probálni de nem jön be az oldal.
Nem steam-en használom az iR-t, telefonon kívül meg más net perpill nincsen, de köszönöm a jótanácsot. Hozzáteszem több ovál versenyen egyszer sem volt gond a mobilnettel.
Lenulláztam a telefonon a mérőt, csak annyira indítottam el a netet, hogy böngésző elindul, ir oldala betölt, majd megy a test, pálya betöltésnél ls is húztam, 200 mega elment erre. Az idióta steam meg kérdés nélkül elkezdte frissíteni az automobilistát, hiába lőttem ki, most amíg nem frissíti nem tudok játszani vele :D Következő 10 napra van kb 1-1,5 giga netem :D
Nem normalis, de es igy mukodik:)) Palya toltes kozben pakolj ki valami net mero cuccot, lehet latni mennyit turja a net-et amig elindul. Elvileg tobbszorosen kodolva van, es valosidoben toltogeti a hitelesitett cuccokat.
Újraforgatni max. akkor, ha Ákos kívánalmainak megfelelően péklapáttal kergetjük egymást körbe-körbe a stúdióba, s Te üvöltöd, hogy az iR a jobb, én meg, hogy az R3E a jobb :D De egy új videót majd fel lehetne venni lassan ;) :)
Felk*rtam magam a RetekRoom-on múltkor, iR-be meg hívnak már egy jó ideje, úgyhogy most jött el az ideje, hogy végre normál szimmel toljam tovább az ipart
Nyugi, mindenki így van ezzel, akár G25, akár Heusinkveld. A Porschéval a legnehezebb fékezni mind közül. (Hozzáteszem a real időket lehet vele hozni, csak az itteni űr szimes időkhöz kell vért izzadni) Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.06.08. 16:38:05
Volt valami nagy változtatás a gumival? Előző szezonokban mindig a test szerveren próbáltam a lotus 49-et, de rémálom volt, azokhoz képest most egészen barátságos. A skippy is mintha játékosabb lenne, mint volt. A corvette meg kifejezetten élvezetes ahogy a kigyorsításokon csúszkál, eddig mintha sokkal kevésbé lett volna megbocsájtóbb. Vagy csak a ~4 hónap kihagyás mondatja ezt velem?
hmm. köszi a válaszokat. ez így eleg zavaros. vagy lehet h csak en gondolom tul az ABS fontossagat. egy jó öreg g25 el versenyzek, sokkal stabilabb vagyok ABS-es autokkal.... annyira vartam a 911est, es kb nem tudok konstans koroket menni. (mondjuk valszeg tobb gyakorlas kellene)..
a Ferrarinal viszont egesz kezelheto. ezen meglepodtem.. arra is gondoltam h lightos "beetetes" ami azert neha az uj autokra hasznaltak. en mondjuk nem bantam meg. ahogy az F1 mclarent sem, bar osszesen 15 kort mentem vele :)) de legyen mar ott a garazsban..
Valóságban az IMSA-ban a GT3-as autók nem használhatnak semmit, GTE-ben meg van kipörgésgátló. Kár, hogy itt nem így van.
De, használhat. Minden kocsi azt használhat, ami van benne. És igen, valószínű, hogy egyes pályákon kicsi lesz a különbség a két kategória között. Sőt a DP és a GTE között is. Mondjuk ott többször is volt, hogy pl. esőben a GTE autók gyorsabbak voltak, mint a DP-k. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.06.08. 10:44:21
Akkor meg pls azt mondja el valaki, hogyha az IMSA-ban osszeersztik az Audit, Mercedest a Ferrarival, akkor ebben az esetben az elso ketto sem hazsnalhat ABS-t? (merthogy blancpainben van, es ez ugyanaz az auto ha jol ertem) koszi a valaszt elore is Utoljára szerkesztette: VincentVG, 2017.06.08. 09:34:43
Megneztem a dinamikus tukrozodest es van meg mit rajta hegeszteni. Minimum beallitasokkal (1/1), teljesen egyedul a palyan, bekapcsolt "mozgo" tukrozodesekkel, a stabil 120fps (ami tobb, mert erre van korlatozva), leesik ~80-ra;) Nem teszteltem mezonyben, de valszeg a megoldas ilyen, es nem szamit kesobb az autok szama.
De a beallitasi lehetoseg nem tunik rossz otletnek (statikus/dinamikus obeject szamok fremenkent). A statikus objectek semmi fps-t nem vettek le (az a lenyegesebb tukrozodes). Bar statikus fenyviszonyokkal nem nehez;)
Elobb vagy utobb lesz, mert szukseges;) A hosszutavu versneyekhez mindenkeppen, mert kicsit gagyi 12/24 orat tolni csak ejszaka. De a normal hosszusagu versenyek "szimesitesehez" is jot tenne. Nem csak a latvany, de a folyamatosan valtozo feny/arnyek viszony azert eleg jo. Es esetleg meg a dinamikus felhok sem lennenek rosszak, nem idojaras (eso), de legalabb az arnyekok.
Ehhez mindenkeppen kell a "vegleges" DX11 + optimalizalas, vagyis meg fel-egy ev:D
Nekem ezek a 400-500HP-s nem open wheel autok mind GT3-asok :) (oke lehet h vissza kellene mennem need for speed-ezni :) ) Néztem forumon az Apex-esek online bajnokságát de az open setup... Mindenesetre igazad van annyira jó az alap setup is, h itt orom azzal is menni...
Mi az, hogy GT3 környéki? Így van ez eredetileg is. A GT3-asokban van (a Ruf Track-ben is, ugye az GT3-as autó lenne), a kupásban, meg a GTE-ben nincs. Ahogy a GT1-ben sincs, HPD-ben, DP-ben szintén. Ez így van kint is. LMP-kben sincs, F1-ben sincs. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.06.07. 22:10:43
Huh ez a Ferrari tényleg elég jól rá van tapadva az útra :))) Csak könyörgök valaki szóljon már előre nekem ha nincs ABS :) Egyébként meglepően könnyen vezethető.. Gyanus ez nekem :)
Kicsit le vagyok maradva így a GT3 környéki autoknál a szabálykiírás dönti el h lehet e ABS-t használni? Blancpain nél az összes, RUF Track detto, kb minden más ami érdekelne === nincs ABS..
Mindig is voltak, vannak, lesznek probalkozok;) Az iR meg nem reklamozza, jol toljak az amcsi uzletpolitikat. Folyamatosan voltak valtoztatasok a rendszerben is: bejelenkezes korlatozasok, tiltott pogramok, minden egyeb futatthato cucc tiltasa, anti cheat, dupla kodolasok stb. Macera, de ezzel fejlodik a rendszer is;) Es sokszor tamadtak a szervereiket is.
Szerintem ez eddig is volt csak max nem tudtunk róla csak azon kevesek akik ezt vagy hasonlót használtak,használnak... Amíg veszik a szép új kocsikat pályákat előfizut a népek az iracing gazdagodik szerintem sokat nem aggódnak emiatt.
Nagyon jó a Ferrari, IMSA-ban fog menni, láttam fórumon, hogy saját szervezésű Ferrari Kupát hirdetnek fix setuppal.
Egyébként első blikkre azt látom, hogy nehezebb lesz kiautózni amit tud, mint hogy a setupolás elkezdődjön. Remek a baseline setup, nagyon van aero tapadás, el kell hinni, ahogy fordul, meg ahogy megáll.
Oneal1. Én visszaállítom 0-ra, és kikapcsolja. Dynamicot is, staticot is, és replayben is mindkettőt. Nem lehet, hogy valamit bent hagytál?
megpróbáltam ezt az új grafikai beállítást, viszont nem tudom kikapcsolni....visszaállítottam, áltmentem másik szerverre, gépet is újraindítottam, de ugyan úgy akad mint az állat :D
Milyen a Ferrari srácok? Hol lehet majd vele indulni? (sry a pdf et most nem tudom átböngészni) gondolom nem csinálnak hozzá egy fixed setup-os szériát.. (ami az én mániám :) )
Köszi, ez sokkal jobb, mint am,i hivatalos oldalon van, mert azzal elmenne fél nap mire átnézném.
Az uj arnyekolasi rendszer tuti jobb lett, valszeg latvanyra is, de foleg sebessegre (fps). Igy hogy megszabadultak a DX9-tol, fokozatosan johetnek a DX11-re atirt dolgok. Es ha minden kesz, akkor utana a dinamikus napszak is;)
A dinamikus tukrozodes is jo dolog, nem csak szebb es latvanyosabb a program (az arnyekos helyeken nem "vilagit az auton valami vilagos hulyeseg), de jobb a ter-, melyseg- es sebesseg erzet is. Meg nem probaltam, nem tudom milyen beallitasok vannak, de ebbol a legegyszerubb, leggyorsabb megoldas (kis felbontas, ritkabb frissites, pl. fps/4) is sokkal jobb mint a semmi.
Graphics beállítások középső oszlopa, alul. Újra be kell tölteni hozzá a pályát/autót, kikapcsolásához nem kell. 1 és 65 között nem láttam különbséget. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.06.07. 09:21:48
Próbáltad őket? Én nem vagyok fent a hype vonaton, de ezek most nagyon jók, próbáld ki.
Nézzétek meg őket éjszakai pályán is. Rajtszám is világít, meg a lila fény is a kabinban. A Fordnak a hátsó részén is. Nagyon jó.
A cube map is jó lenne, mert valóban király (Porschéban az a fém levegő beömlő most már tényleg fém kinézetű), de lefelezi az fps-t. Mindenkinél. Szóval ez még nem az, amit bekapcsolva hagyunk. Viszont az eddigi beállításokkal végre több az fps-em, és nem kevesebb. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.06.07. 08:00:35
Köszi , de a pcars konkrétan egy kínzó eszköz :D Amugy mondhat bárki bármit de akinek fontos az online 24 órában nincs ennél jobban . Drága ? Kinek mi a drága.
Crediteket mikor kapjuk meg amit szereztünk a season alatt?
Hogy kajálja a nép a sok új autót.....majd fél év vagy annyi sem és alig lesznek láthatók ha az eddigieket veszem alapul.... Az iRacing meg tollasodik,nem hülyék odaát tudják mi kell a népnek......