Új szezon kezdése az új vassal. Még barátkozunk egymással, de jópofa jószág! Első blikkre érzékeny a gumihasználatra, de nagyon korrektül érezni a tapadást a kormányon amikor kapaszkodik az útra, és jóindulatúan jelez is szépen időben ha veszti a hátulját, gázzal lehet fogni teljesen jól.
Mai update-bol: "Opponent cars will now emit less smoke when on wet surfaces." Ezt is beleirtak, de ez valszeg csak a beta tesztereket erinti;D
Nem tudom, hogy ide berakhatom-e, ha nem, akkor töröljétek.
Eladó a Logitech G27 szettem. Hibátlan, tökéletes állapotban, május 18-ig garanciális. Váltót egyáltalán nem használtam. Dobozzal, zacskókkal. 76 000,- Ft. Megnézés, kipróbálás Bp. XIV. ker.-ben.
A való életben sincs konfliktus mentes verseny. Nézz meg egy verizon startot a tubeon, ha az első kanyarban nem a futamon biztos fog vér folyni. Vagy a nascar, ahol egy kapszulában, védőburokban ül a versenyző annyira biztos minden futamon egy tömegkarambol.
A fotelhuszár jóskapisták-tól nem várhatsz többet. Talán egy pro sr-től, azok már csinálnak vad dolgokat, rossz nézni néha :o Mondjuk előbb-utóbb ott is crash és rip a vége szinte mindig.
iRacing? Lehet, nevet, email cimet es bankkartyat figyel (de valszeg bankkartyabol ugynazt is elfogadja tobbszor?!). Bar valamit szigoritottak a multireg-en, de ha gaz is van vele, valszeg egy level valtassal megoldhato.
Ha nem akartok egyszerre jatszani, koltseghatekonyabb ugyanazt az account-ot hasznali:)
Egy háztartásból több személy is regisztrálhat Iracingbe? Öcsém is szeretne csatlakozni, nem lesz gond belőle? Utoljára szerkesztette: balazsb1987, 2017.03.15. 10:32:18
mindíg ilyen volt jol kanyarodott ,viszont mos ezzel a gumival brutál jó nagyon meg lehet fogni nekem mindíg nagy kedvencem volt csak ugye jöttek az ujak
Vadi új tervezésű, még előtesztelés alatt lévő cocpit rendszer előrendelhető nálam!!!! :D
Bármilyen hihetetlen, de én a fair és élvezetes csatákat preferálom mindig, és minden futamhoz így állok hozzá, ezt várnám el másoktól is! Ezért is szoktam kiakadni amikor eszetlen versenyzők takarítanak el az útból, miközben én próbálok mindent megtenni a sportszerű versenyért. Persze, van amikor sorozatban mondjuk kilencszer sem látom meg a második szektort, mert van aki azt hiszi hogy az ő fékrendszere fele akkora úton működik mint másnak, vagy az én helyemre is szüksége van a kanyarodáshoz, esetleg semmitől sem zavartatva 4.alkalommal úgy 70 méterrel előbb fékez ugyanabban a féktávon ahol már háromszor normális helyen hogy öklelje már fel valaki, akkor persze hogy én is belefékezek a kigyorsításba, és cikázok a csávónak az egyenesben, felszorítom a falra, kivezetem a boxutcába 180-al, stb stb. De ezek extrém esetek, aki figyelemmel kíséri a videóimat, az le tudja szedni a versenyzési stílusomat......
Attól függ, hogy az a partner elöl van vagy hátul... kérdés, hogy te hogy mennél elöl... genyóskodnál-e vagy se... de tény, hogy igazad van élvezetes így menni, ha valóban mindkettő korrekt.
McLaren GT3-al ment valaki mostanában? Eddig Audival mentem Blancpainbe de most kipróbáltam a McLarent és hát nem egy kategória finoman szólva :D Úgy lehet menni vele ahogy akarsz, míg az Audival folyamatos alulkormányzás van.
Ha megfelelő a partner akkor simán meg lehet csinálni, persze ha nem genyóskodik, kicsit lelép a gázról kigyorsításon, meg nem legyezget be. Akkor minden kiszámítható, és rohadtul élvezetes így menni.
Az ilyen helyzetekbol lesznek a latvanyos videok vagy a soderagyba tolo SR-rombolo megmozdulasok;D
Tényleg, ilyenkor amikor lejjebb sorol valakit, mint ma az új season kezdőnapján a 2.0 alattiakat, azoknak is ki kell várni újra a három hónapot (vagyis a mindenkori season végét)?
na a Nordschleife-s porsches durvulás miatt sikerült A ból B-be visszakerülni :D
bár nem tudtam, hogy 1.71 el visszadob
Azert Imolan sokat javitottak;) Korabban a celegyenesre rafordulva harmadara esett az fps (OK, nalam, szar gepen, de arra azert mindenki panaszkodott), most max 10-20% csokkenes van. Persze, ez valszeg nem engine beallitas volt, ez inkabb csak" LOD-olas vagy transparent-sorba rakas. Amit meg tudtak volna csinalni 3-6 honapja is, de mivel itt minden min. 3 hoapig tart, es fontossagi sorrend van, igy az ilyenekre is honapokat kell varni;D De elobb-utobb minden elkeszul:D
Most "semmi" kulonleges nem jott, most inkabb a dirt-re koncentralnak (hatter fejlesztesek), plusz a DX9-tol es a 32bit-tol szabadultak meg. Egy-ket technikai dolog jott (elelmosas es elesitesi beallitas a nagyobb felbontasra es a VR-re), a fix D11 miatt mar rendes (giga) printscreen es hasonlok.
Valszeg a kovetkezo update-tol lehetnek (fix DX11/64bit-re) komolyabb valtozasok. Eloszor valszeg hatter technikai dolgok jonnek (memoria es shader kezelesek, tobbszallu szamitasok, fenyek/arnyekok "atallitasa", "kamu" tukrozodesek optimalizalasa stb.), amitol kicsit szebb de foleg gyorsabb es jobban kihasznaltabbak lehetnek a HW-k.
Vagy egyeb render dolgok (pl. jobb normal mappok, occlusion stb.), amitol "realisabb" lesz a feny/arnyek es a render (most is szep, de azert neha meg kicsit muanyag jatekautos).
Aztan majd utana johetnek esetleg az "erdemi" (latvany) valtozasok is. Normalis postprocess, dinamikus napszak vgy akarmi.
Van, de nem látni, csak az fps meter-en. Sebringen a boxutca high és medium beállítása között volt 40fps különbség. Illetve olyan 100 fps alatt játszhatatlanul akadozik, remeg (v-sync-el is, sőt talán azzal a legrosszabb). Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.03.14. 09:52:52
Ahhoz asztalt kéne vennem, és a pedál rögzítése még mindig problémás lenne, barkácsolhatnék.
Dzsidzsi32, anglia, nem hiszem, hogy ide elküldené :D Otthon van saját, amit csináltam, de itt még semmi. Egyszer kapcsoltam be a gépem, hogy lássam működik e összerakás után :D
Merre laksz ? Van egy taksonyi srác aki cockpit építéssel foglalkozik. Atom stabil amit csinál :) És nagyon jó áron dolgozik. Az enyémet is ő csinálta. Szereti a kihívásokat , mert az enyémet 4 hónapig terveztük a motion miatt.
Venni akartam egyet, ide nem szállítják úgy tűnik, bár írtam nekik, másik alternatíva meg drágább és egy centivel szélesebb mint ami ideális lenne. Most nem nagyon akarok építgetni, bár lehet az lesz a vége. Lassan 1 hónapja nem szimulátoroztam. Valami nagyon kéne már :D
Ezek a tukrozodes mentes, muanyag barkacs autok eleg viccessen neznek ki:) Eloben is gazosak, de ott megvan a varazsa; az istaloban hulladek anyagokbol osszehegesztett doboz, amibe belepakolnak egy metanolos traktor motort, aztan kurjongatnak a palya szelen:DD
Ez a "szokasos" iRacing "beta-megjelenes" lesz, aztan majd 1 ev alatt felfejlesztik;) Egyelore a mukodesre (realroad) es a tartalomra koncentralnak (legyen legalabb 6 auto, 2 egyedi palya, es vagy 10db "dirt-esitett").
Valszeg a realroad veszi el az energia nagy reszet: a verseny elott fellocsolt es ledongolt palya, ami szep lassan felszarad, nyomvonalasodik, atrendezodik, folyamatosan valtozik a tapadas es az utviszony, es a vegere minden (palya szele es auto) total dzsuva lesz;D
Sajnos a latvanyt dolgokhoz meg ido kell. Csak a mostani build-ben szabadultak meg a erosen korlatozo tizeneves DX9-tol es a 32bit-tol. Majd csak ezutan tudjak beepiteni a modernebb dolgokat, amihez tobb shader, memoria es egyeb kell.
De a video alapjan a "mukodessel" sem vagyok kibekulve...
Exclusive!:) Nem nehez, mas nem csinal(na) ilyet:D
Nahh, ahogy a hollandokat olvasom a forumon nagyon jo lett az uj gumi modell. Nagyon dicserik paran. Nem hevul ugy, jobban lehet megfogni az autot a hataron stb.
Nem tudom, hogy mi számít, de eddig 1 MByte-os feltöltésem volt, és nem volt baj soha. Néha aus szerveren belecsippentett a sárgába, de ennyi. Szerintem jó lesz.
Lehet olyan lennél, mint ami néha látszik hogy felrepül az autó 2 méter magasra, egy méter oldalra, és füstölő gumikkal érkezik vissza az útra, mindezt 2 másodpercenként.... :D :D :D De ki kell próbálni, hátha.... Én az ilyenekről inkább maradok lefele biztos ami biztos... :D :D
A Hungaroring valami "kapcsolatokon" keresztul kerult be a listaba, de talan meg ok sem gondoltak komolyan. Talan ha nem lett volna teljes atepites terv az elmult evekben, akkor elkeszult volna. Vagy nem:)
Az iR 10× ennyi tartalmat is tudna szerezni (autok, palyak), de naluk a szolgaltatas (hivatalos szerverek es futamok, "fix" szamu elofizetoknek) erosen lekorlatozza a dolgokat. A listaban sok olyan auto es palya van, amit mar elkezdtek, talan mar be is fejeztek (ugy ahogy), de egyszeruen a rendszer miatt nem fer bele. Ott a Silverstone, ami azert top palya, 5 eve beszkennelve, de meg sem fejezik be, pedig az nem uj palyakent szerepelne, hanem cserelne a regit.
Persze, a palyakkal van a legkevesebb macera, az mindig beillesztheto valahova, max a "kotelezo" vasarlast kell valahogy "megmagyarazni" (a teljes sorozathoz meg kelljen venni).
Az autok problemasabbak. Nem futhat egy versenyben korlatlan tipus, es a sorozatokat sem bovithetik a vegtelensegig. Pl. BMW/Honda NGTC vagy a FR3.5.
Azert a Hungaroring meg mindig ott van. Mas autos forumokon valahol mintha olvastam volna, hogy tobben is jeleztek IR fele, hogy elosegithetik a targyalasokat a szkenneles ugyeben, de nem reagaltak ra erdemben.
Other things: - weather system with rain (?) no public plans at the moment - AutoX: Sep-16-2015: Would like to do it but it's a big project - trying to get licenses for: - Hungaroring:
Én követem a fórumot itt is és az iracing home-t is, csak nincs mit hozzá szólni. A lényeget leírta más, mi csak bólogatni tudunk. Én is azon az állásponton vagyok, hogy abszolút nem érdekel a "sár" téma. De nagyon örülök neki, mert minden széria profitálhat annak a tapasztalataiból, újításaiból, amit behozhat más szériákba is.
Erosen ketlem, hogy gepet tudnek boviteni;) Vagyis verseny lesz, de milyen, azt meg nem tudom. Plusz a dirt-ben a drifteles es oldalcsuszkalas miatt, erosen hatrany lesz a 720p es az 1db monitor, a 3 monitorosokkal es a VR-esekkel szemben:) Majd ovatosan:P
Csak a kivancsisag hajt, annyira azert nem izgat a dirt oval. Tala majd a Rallycross. Bar az valszeg "csak" kotelezo "toltelek" lesz nekik a dirt oval melle.
A bevetelt tuti megdobja, az mindenkinek jo (plusz fejlesztesek). Es technikailag is sokat szamithat (gumi, realroad, egyeb dolgok es effektek). De azert mar illene az 5 eve scannelt Silverstone-t megcsinalni, es befejezni az 5-6 eve keszulo audio reszt, az uj utkozoest es torest is;D
No, csak nem gepet bovitesz??? Aruld el valojaban ajto kilincs megeloz(Rally) rajongo vagy! ;)
Trefat felre teve, szerintem nincs olyan aki ne menne vele legalabb par kort, ha lesz valami elereheto ingyenes kupa/sorozat. IR-t ismerve ha megcsinalnak valamit azt jol csinaljak, a dirt resz nagyon sok uj tavlatot fog nyitni a tobbi kategoriaba is.
Sokan fujjolnak, engem szemely szerint is csak a road erdekel, de ebbol velemenyem szerint minden kategoria profitalni fog.
Elvileg 29-en jon a dirt (sorozat). Valszeg tul sok lenne a vakfolt az update-nel, igy meg tesztelik. Eleg sok modositas kell hozza: shaderek, realroad, uj sorozat, portal, menuk stb.
Kivancsi leszek, mit adnak majd az alapcsomagba (ingyen, Rookie/Advanced Rookie sorozatok)? Gondolom autokbol a Dirt Legends Ford, es talan a Street Stock. Palyakbol nem hinnem hogy odaadjak a ket bereklamozottakat, inkabb valamelyik meglevo ovalra pakolnak dirt reszt is (USA Speedway es Thompson elvileg tuti).
Az uj sorozat miatt (iR, SR, Classs) tuti tumultus lesz az elejen, erre azert en is benevezek:P
Nahh ezentul en is igy fogok tenni! A 4x nem esett jol, de nem hiszem, hogy protestelek... tudom-tudom a magamfajtak miatt csinaljak az ilyenek meg mindig az ilyen viselkedest, mert nincsenek erte megbuntetve.
Én a rövidebb pályákon simán elmegyek levezető körre fél versenytempóban, pont ezért! A rutin! :D :D Kb úgy 60-70 X-et mértek rám eddig leintés után.....