Igen. Én is megóvtam egy ilyen gyereket. Mondjuk rajtam kívül még 3 embert is lezúzott, de az jött vissza, hogy elküldték neki a büntetést, de hogy az mi azt nem írták vissza iracingék.
Az eset: Le Mans-ba beértünk a célba, pálya bal oldaláról kezdett átvágni a pályán, nekem fékeznem kellett és balra elkerültem de belebaszódtam a fálba, egy másik is így járt, a harmadik aki már fékezett hogy megálljon hátulról nekiment és felküldte a lemans-i pódiumra kb :D
Ha valaki a leintes utan, fogja magat is siman duhbol (sikerult leeloznom az utolso korben) ledaralja a kocsimat. Persze nem mintha fajna, csak hogy tanuljon onuralmat. Erdemes protestelni? Kerdezem ugy,hogy meg sosem csinaltam...
Ez egyertelmu, ezert hotlappelek siman a hivatalos TT-ben ott mindenkinek default weather van ,mashogy nincs ertelme az osszehasonlitasnak.
Van meg mit ledolgozni az alienekhez kepest, optimal 1:25:1 . Ugy erzem van meg benne 5-tized, ha sikerul elerni a 25 aljat akkor mar orulni fogok. Akit erdekel a skippy, az johet keddenkent van palya bemutato gyorskor es magyarazat (Johnny Guindi, Johnn Sully) Skippy discord csatorna
A NASCAR egyertelmuen iR "elony", valszeg mar csak abbol megelnenek. Meg "egyszerubb" (nem szim.) program sincs, amivel ertelmesen lehetne online versenyezni. Mas szim meg egyaltalan nem foglalkozik vele. Egyedul az rF2 huzott bele (autok, palyak, szabalyrendszer), csak hat a nepszeruseg...
Es nem is lesz konkurenciajuk. Ma mar kotelezo a lezeres palya, es ennyit sose fog senki megcsinalni.
Persze. Nem meglepő számomra. Csak sokan itt figyelmen kívül hagyják, és értetlenkednek, pedig nem nagy titok, az iR legfőképpen a USA piacra készült, arra épül, és főként onnan jön a bevételük többsége. A kelet európai piac szinte "elenyésző" számukra. Éppen ezért készül sokkal több ovál pálya, autó, széria hozzá. Az már csak hab a tortán nekik hogy mi európaiak is azért szép számmal gurulunk velük.
Egy kis érdekesség, statisztika böngészés, kicsi válasz a melyiket kérdésre. Volt az a bizonyos műsor, beszélgetünk sokat, hogy melyik "jobb", ki miért használja ezt vagy azt, miért nem jó (lol) az iR üzletpolitikája, stb. Egy valamit viszont mindig elfelejtünk, mégpedig a NASCAR-t. Ha valaki NASCAR-ban szeretne menni, akkor szinte csak az iR marad. És hogy mennyire viszi az egész iR-t, és miért gondoljuk rosszul (már aki) a bevételek, előfizetések alakulását. Kedden, azaz az első nap egy sima Atlanta (talán nem kiugróan nagy név) Truck C-ben az esti futamon 12 (!!!!!) split. A 8-10 szinte minden este, átlag 20 versenyzővel splitenként. Azt hiszem, hogy a "mi" Blancpain sprint, Porsche Cup (hamarosan lecseng) versenyeinkkel el vagyunk egy kicsit tévedve. A nagyobbik, vagy legalább ugyanakkora részt a NASCAR különböző ágai simán kiteszik. Csak érdekességnek írtam.
SR-t barhol lehet rombolni, ahol kanyarodni, fekezni vagy elozni kell/lehet :))
Szerintem ez a másik Skippynek jól fekvő pálya. Egyetlen baja, hogy free és boldog boldogtalan meg rajta, akinek van épp ideje. És pont itt ezt nem csinálhatja meg. Rendkívül rövid és sokk trükkje van a pályának, majd minden kanyarba be kell dobni a járművet és ha valaki benéz valamit előtted, mögötted és balesetet csinál onnantól külső szemlélő vagy.
Isten mondá, nehogy már elbízd magad, fogá és hátrébb helyez egyel egy ostoba manőver által. Aztán nézé, hogy azért jó vagyok, megsajnálá, és visszaraká az engem megillető helyre..... Más semmi extra.... :D
Ez a pálya road formájában totálisan alkalmatlan bármiféle versenyzése ennyi rohadt retardált majom között!!!! Sorozatban a második futamomon küld le a szerverről egy idióta barom 2 körrel a vége előtt, full első helyről!!!!! Lekörözném a gyengeelméjű D - 1.22-es 4 kör hátrányban szenvedő faszkalapot, erre persze hogy rám rántja az íven amikor már mellette vagyok!!!! Utána meg a végig mögöttem 1-2 mp-re követő második helyezett a másik futamon feszt is vesz 0,6 mp-ről egy kamikaze féktávot, persze hogy megyek a levesbe anyám pi..ába!!!! Mert nem jó a gyökérnek a tuti 2. hely...... áhhhhhh istenem!!!! Már bánom hogy 1 évet aláírtam megint..... 16 versenyből 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! db rendes célba érés!!!!!!! úgy kb már 600 ISR-t buktam kedd óta. Ilyen nincs!!!! Utoljára szerkesztette: mumus70, 2017.02.18. 22:10:32
Most már direkt nem akartam írni erről, mert úgy sem hiszitek el, de kedd óta ma a második futamomon sikerült először célba érnem New Hampshire- ben, napi 3 indulással......
Első győzelmem Bathurstben, ráadásul caddyvel. Azt hiszem most kell abbahagyni! :) Többet nem lesz ilyen mázlim hogy kimaradjak a buliból! :)
Én is mentem caddyt a héten, életem legnagyobb mázlija. Utolsó körben még ötödik helyen, pár tizedre lemaradva, majd az első három tökéletesen kiütötte egymást apránként, szóval második lettem végül.. 5 nyomorult tizeddel lemaradva. Végre valamit visszaadott az élet! :)
Megint unatkoztam és össze számoltam. Most roadon hivatalos futamokon összesen 509 iRacer versenyzik. :D Ez 10 szériára oszlik el . Utoljára szerkesztette: ozoli78, 2017.02.12. 20:41:14
Ismerem, talán már 50 versenyen is túl vagyok rajta. :D
Értem akkor. Eddig nekem talán egyszer volt ez Nascarban, de ott lezúztam az elejét, akkor kezdett füstölni, de útban a box felé vánszorogva durrant el. :D Úgy menet közben natúr magától még soha szerencsére.
Létezik, az skippyvel melegebb napon szívtam már meg mikor lejtőn fölfelé nem váltottam és erőltettem a motort. Nem is egyszer bebuktam a dolgot. Tunézia éghajlatú Sonoma-ra is érzékeny a dög :) Azt kivették az idei listából pedig nagyon jól fekszik, igazi skyippynek való slideolós kanyarkombók vannak rajta, ha nem ismernéd. Utoljára szerkesztette: Dlot, 2017.02.11. 11:19:47
ozoli78: Még nagyon messze vagyok a vételtől :) De fusiban sajnos eddig tudtam magamnak kísérletezni, mostantól nem igazán fog ez menni. Ha szerzek szerszámokat úgyis építgetek majd dolgokat, de egy ilyen kormányt nem tudom hogyan csinálnék meg. Buttonbox más, annak lóghat a hátulján egy rakás kábel, de ennél már nem igazán :)
Motorhiba talan mar 5-6 eve letezik a progiban:) Igazi szethajtas es fustoles nelkul is kepes doglodni, fokozatosan gyengebb lesz, finoman spricceli az olajat a szelvedore. Ezt hosszabban elhuzva jon elo a masszivabb olaj, fust, lassulas, kohoges es a vegen a leallas;)
Más is tapasztalta, vagy csak halucináltam? Tök egyenes részen mögöttem lévő autó egyszer csak elkezdett füstölni, de nem a fehér gumi, hanem inkább kékes füst volt, és a relative-on látszott hogy egyenletesen marad le. Létezik motorhiba? Csak nekem új?
Szeretsz barkácsolni , miért nem csinálsz magadnak ? Én 33 cm es kormányt nem hinném, hogy vennék ez a dtm utánzak nagyon bejön nincs felsőrésze jobban látn mondjuk Mumus elszédülne ilyennel :D
Valaki talán ide rakott be egy osw-hez készült kormányt, ami egész jó áron volt, gombokkal, meg talán enkóderrel. Be tudná valaki linkelni? Nem találom, de el akarom menteni.
Sikerült a saját fegyveremmel lábon lőnöm magamat, a stabilitással, és a hiba nélküli körökkel.... :p Rengeteg benne maradt ebben a futamban.....
Megoldodott a probléma. Kitartóan kellett próbálkozni. :D Sokadikra sikerült. :D Köszi.
Nem, nem én is oda tettem köbö saccra, ahova te. Szimplán fura. Lehet twinr-nek van igaza, hogy akit érdekel oda megy. Azon túl a kutya se kíváncsi rá és ezzel kis is van maxolva a dolog. Utoljára szerkesztette: Dlot, 2017.02.08. 17:16:11
OK, minden posztomban ott volt a tévedés lehetőségére való felhívás... ...simán elnézhettem vagy összekeverem valami más adattal nem tagadom. Öreg vagyok már a memóriám sem a régi... Most néztem az akkori live csatorna 68ezer nézőt regisztrál https://www.youtube.com/watch?v=MIPqEx7ubqE egyezzünk ki egy döntetlenben
Ha mar szamok es Youtube :))) - Atlagos iR versenykozvetites: 2-5000. - 24H Daytona: 26000 - iR Porsche Soon: 126000
Most practice csak ugy unalmamban szétnéztem. :D 121 fő iR Porsche cup 91 fő BSS 71 fő Skippy 39 fő FR 2.0 60 fő iR global mazda 28 fő Ruf gt3 45 fő IMSA 38 fő Proto GT
Többiben is van 2-3 ember
Indy-t, NASCAR-t élőben nézik, illetve profin közvetítik, minek nézzék a neten? Mindig elfelejtjük hogy Amerika más világ, marhára ráérnek családostul kimenni autóversenyt nézni, és megőrülnek érte!
Nem az ellened való kötekedésként írom, de én meglepődtem. A hivatalos IMSA felvételek (nem a 24h-s) nézettségének csúcsa 12k. IndyCar, NASCAR sem lépi át a 20k-t vagy csak kevés esetben, pedig totálisan free. Az idei 24h series hivatalos csatorna regisztrált 16k embert! Nem az első videót néztem, hanem aki tudatosan a part 4-et választotta, mert azokat biztosan érdekelte az eredmény és nem egy véletlen YT találatból fakadó ráklikkelés. Ez világszinten döbbenetesen alacsony. Összehasonlítás végett a népszerűbb nemzetközi talkshow szubkultúrák 1-3 nap alatt témafüggően 2-30millió nézőt tudnak bevonzani.
Tényleg nem emlékszem pontosan...valamikor a befutó környékén néztem a pillanatnyi nézőszámot... néhány százezres nagyság volt ha jól rémlik. Amit te most látsz abban az akkori live nézőszám szerintem nincs benne... Más a YT video és más az élő közvetítés Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.02.07. 18:40:48
Tegnapi Porsche versenyem. Csak a vége volt uncsi :D
10 millió magyar lakosságból 500ezer persze hogy jó lenne a TV2-nek, na de ezt az egész világon volt "csak" ennyi... Eurosport bezárhatná a boltot, ha a leMans 24 órát ennyien néznék csak...
Asszem Adele Hello klipje jócskán túl az egymilliárd nézőn..... :D
Annak a félmilliónak a TV2 hogy örülne..... :D De a másik ütőkártya a YT közvetítésben, hogy igen, akkor élőben annyian nézték, DE! És ez a másik aduász: elvileg ÖRÖKRE ARCHIVÁLVA, FENT LESZ!!!!!!
Ez sem volt mindig így, annak idején a népligetben százezrek(!) voltak motorversenyen (nyilván könyvből tudom :D ) De esztergomi rally-n is kint volt a fél környék. Egyszerűen tönkremegy, mert nagyon, de nagyon szűk a médiacsatorna, szinte mintha illegális lenne. Nem látható a hazai technikai sport,..nyilván aki tudja, az megkeresi azt az adót ahol összefoglalókat nézhet, de ennyi, és ez is egyre és egyre kevesebb. Igen, pénzmosoda a legtöbb szponzoráció, ez van...de enélkül még ennyi sem lenne.
Ja nem is azt gondoltam, hogy hagyományos tv csatornán kellene közvetíteni, persze hogy nem. Az teljesen egyértelmű, hogy a jövő az az online media. Na de ott is fizetni kell ha nézni akarod. pl amazone prime video... the grand tour... stb persze a szponzor reklámokkal is igazatok van...összejön az a lóvé... de egyébként nem nézték ám olyan sokan a közvetítést (dubai 24h), ha jól emlékszem a befutó környékén olyan félmillió nézőszámot mutatott a YT nem merek rá esküdni...
Nalunk tok mindegy amugy, nagyjabol a kutsa nem kivancsi egy autoversenyre....Teljesen mindegy ki mit sponzoralna, nem fog , a hatvan nezonek minek...
Alex. Vagy úgy gondolja a kormány, hogy legyen elég az a pénz, amit "engednek" a cégeiken keresztül elsimítani.
YT. Ahogy Mumus is írja. 6, 12, 24 órán keresztül látod a szponzor feliratokat a pálya szélén. Az, hogy kikerül oda a felületre, az nem haverság kérdése, mint itthon, hanem komoly pénzek. Aztán ott a nevezés. Megnézi a csapat, hogy hol, milyen csatornákon fog megjelenni, és látja, hogy YT-on élőben bármennyien láthatják, akkor ott elindul. És ezeknek a pénzeknek csak a kis hányada az, ami közvetítésre elmegy. Aztán a gyáraknak is jó, mert látod élőben az autójukat, aztán felvételről, esetleg belső kamerás felvételt, stb-stb. És ezért nem fizetnek egy fillér plusz pénzt sem (mint pl. közvetítési jogok.), és nem függ egy tv csatorna programigazgatójától sem. És valóban működik. Teljesen jó üzleti modell. Meg egy mai gyereket nehéz leültetni a tv elé fix időpontban. Ők akkor akarják megnézni, amikor ráérnek. Sorolhatnám. Sokkal "korszerűbb", mint a televíziózás. Van aki ezt észreveszi, van aki homokba dugja a fejét. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.02.07. 14:40:02
Nem vagyok veresszaju fociellenes (bar nem is csipem, foleg nem a magyar focit), nem azert irtam, de peldanak jo volt a nepszerusege miatt, foleg a magyar viszonylatogban mukodo nepszeruseg/erdekek/egyebek osszefuggeseben: nalunk a foci szar de legalabb nepszeru; k*rv* sok penz megy bele (es azon keresztul a magan zsebekbe); kozvetlen bevetelt nem termel; de a nepszerusege miatt a mediakban legalabb van penzmozgas.
A masik kettonel, hasonlo volt a leosztas. A magyar film "szar" (es "felesleges"), de erdekbol k*rv*sok penz megy bele; bevetel nulla es mivel a kutyat sem erdekli, igy meg media mozgas nincs. A technikai sportok sajnos "nepszerutlenek" (esz is kell hozza;D), erdek sem fuzodik hozza (pl. palya epitesek), igy nincs penz, se media.
Itt is valami olyasmi lehet ez a YT dolog, amit már írtam is régebben, és az iRacing (talán egyedüliként) le is csapja ezt a magas labdát! Tehát: menjen felfelé minél több videó, minél több embertől. ÉS LÁTSZÓDJANAK RENDESEN AZOK A PÁLYA SZÉLI REKLÁMOK, SZPONZOR FELÍRATOK AZ AUTÓKON!!!!! Ez a gerilla marketing, egy viszonylag új, és brutál pénzeket mozgató iparág a reklám szakmában! Szerintetek miért rakta be az iR is opciónak a beépített videó felvevőt? Miért van külön szponzor matricázási lehetőség a paint menüben? Részletesen kirakott plakátok a pályákon, falakon, amiken nagy eséllyel még a telószámok is igaziak! Hát mert nem az előfizetésekből van nekik a nagy lovetta! Hanem a háttérben megkötött szerződésekből, pl Logitec stb amik brutál számjegyű összegekről szólnak valószínűleg.... és ha géposztályonként rákerestek feltöltött iR onboard videókra a YT-on, százezres nagyságrendekben tolja ki a találatokat, amikben a feltöltők tudtán és akaratán kívül hemzsegnek a szem előtt lévő, sőt bújtatott hirdetések.... Na ebből van a lóvé a Youtube-on! :D :D
Jó de még mindig nem értem miből van pénz a közvetítésre, mert azért az nem két fillér... vagy benne van a nevezési díjakban mint szolgáltatás? Verseny közben a csapatoknak kell az élő kép. Mi meg földi halandók megkapjuk ingyen... na az F1 sosem fog youtube-ra kerülni... Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.02.07. 13:01:26
Abszolút egyetértek! De nem tudsz/tudunk mit kezdeni a foci népszerűségével. Ezt el kell fogadni. Épp szombaton volt egy lány nálunk, az a fajta, aki nem jár meccsre, nem néz focit, de az eb alatt magyar mezben indult el be a városba szurkolni. Mondom, hogy ha nem haragszanak, akkor a monitoron megy a Bathurst 12H, nem kapcsolnám le. Majd megkérdezte, hogy milyen verseny van, és amikor elmondtam neki, hogy (az ő szavaival élve) 12 órán keresztül mennek körbe-körbe, olyan értetlenül nézett rám, mintha ufo lennék. Majd még egy kicsit mosolygott ezen, és tovább folytatta a beszélgetést más témáról. De a focit ő is megértette 5 perc alatt. Mert a foci az foci. Jó, vagy rossz, de ugyanarról a dologról beszélünk. Az autóversenyzés meg nekik a Forma 1. És hiába mondom, hogy van még ezer ága, azt már nem értik, ezért nem is érdekli őket, nem is fogja soha. Túl bonyolult. Focizni meg lehet egy flakonnal is bárhol, bármikor, azt értik. Pitti. Így tud működni, ha a reklám valóban a megfelelő szerepét tölti be. Win-win. Blancpain is közvetítve van folyamatosan, a hosszútávúak is, közben az F1-ben meg harcolnak a közvetítési jogokért, meg bannolják a YT-ra feltöltött dolgokat (remélem ez most vége szakad). Bathurst-ön pl. minden autóban volt belső kamera, és mind jó helyen! Valszeg az ottaniak adnak erre is. Sajnos észre kell vennünk, hogy lassan mindenhol jobban működnek a dolgok, mint Európában. Az öreg, megfáradt, múltjából élő, fejlődésre képtelen kontinensen.
...szvsz a foci egy m@rhaság, ha szép foci van az rendben van, egy jó játék mindig leköt. De amit Magyarország leművel évtizedek óta, az egy röhej, olyan qva jó sportolóink voltak és vannak más területen, és olyan remek eredmények jöttek szélesebb főhajtás nélkül, pársoros eldugott médiahír lmellett, nagyon-nagyon sajnálatos. ..és szép lassan elértük hogy azok a sportágak ahol az országunk valóban vezető szerepbe került a remek sportembereinknek köszönhetően, azok háttérbe szorultak, és törvényszerűen elhalnak, mert nincs kinek átadni a tudást, mert nem fog egy kölök szétedzeni magát sz@r körülmények között, hogy aztán se mint sportoló, se mint edző ne tudja eltartani a családját. Miközben 'zs' ligás focisták páváznak terepjárókban. Nem bosszantana, mert ez van mindenhol európában, ha mindeközben nem pusztítaná el mint a tarack a többit.
Utoljára szerkesztette: b type free, 2017.02.07. 11:35:51
Én pl azt sem értettem, hogy a Dubai 24h hogyan tolták le megszakítás nélkül az ingyenes youtube-on teljesen reklám mentesen, több narrátorral. Azt ki finanszírozta? Az egy komplett közvetítő stáb munkája volt 20+ kamerával operatőrökkel, boxutca közvetítéssel... azt ilyenkor miből fizetik? Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.02.07. 11:16:50
A focit mindig ide hozzátok, de azért azt el kell ismerni, hogy a foci egy világ szinten is "alap" sportág. A létező legegyszerűbb sportolási forma, és ezért bárhol bárki tudja művelni, innen a népszerűsége. Arról tudnak beszélni az emberek, mindenki számára átlátható és egyszerű sportág. Láthattátok, hogy milyen tömegeket mozgatott meg egy EB szereplés.
De én nem is a TV-re gondoltam, hanem pl. a gyorsasági bajnokságnak nincs egy olyan csatornája, ahol egy helyen értesülhetnék a történésekről. Beharangozó, időterv, nevezési lista, futam után eredmények, esetleg 1-1 nyilatkozat, ilyesmi. Aztán YT csatornát onboard videókkal már tényleg nem is kívánhatok, pedig lehetne. Már a F1-ben is észre vették, hogy ilyen lemaradásban, és burokban nem lehet sokáig fennmaradni. Mondjuk az is igaz, hogy ha a szponzoráció még véletlenül sem arról szól, amiről elméletben, akkor persze ezek nem fontosak.
Magyarorszag kicsi, kevesen vagyunk es nincs penz. Nalunk nincsenek valodi profit alapon mukodo dolgok (foci, fimkeszites vagy a technkai sportok). Itthon kizarolag csak a rovidtavu (vagy azonnal tobbszorosen megterulo) es kockazat mentes befektetesek mukodnek, es csak a magan es kiscsoportos penzugyi es hatalmi erdekek jatszanak.
A foci nepszeru, jo "poraz" a "megfelelo" tomegekre, "lekotik" oket a TV elott, kiszolgaljak hirekkel; es persze sok szaz milliardos "magan" biznisz az epitkezesek es egyebek miatt. De itt legalabb a nepszeruseg (TV kozevetitesek) miatt van penzmozgas (marketing).
A magyar film nem nepszeru, a minoseg (es a hype) is hasonlo a focihoz; az allamkasszabol a penz "korlatlan", de bevetel "nulla", es a "szereplok" (producer, keszitok, szineszek, es sok-sok hozzakapcsolodo kissebb ceg) "luxus" szinten elhetnek.
A technikai sport szinte "nulla". Amig "odafent" nem latnak benne penzt – ami elsosorban epitkezes, mert a rendzesekbol es kozvetitesekbol sose terulne meg –, addig nem lesz "semmi". Neha van "valamennyi" hype (pl. Talmacsi, a ket Norbi, es lecsengoben Zengoek), aztan ennyi. A penzugyi vagy a penzmozgas helyzete (a "nulla" valodi profit miatt) meg erosen kerdeses: egy komolyabb atvilagitasbol szerintem komoly "problemak" adodnanak:).
De azert az utobbi evekben sokat fejlodott a dolog, eleg "sok" kozvetites van az F1 mellett (WTCC, F2, F3, DTM stb.). Persze, ez sem a nezoszamnak vagy a bevetelnek koszonheto... Az F1 rendezes es kozvetites eleg stabil; de ha buknank a rendezest (Hungaroring), nem tennek ra sok penzt, hogy megmaradna ez a szintu F1 TV-kozveteites, es a tobbi egyeb.
Össze se lehet hasonlítani a kettőt. Walter Csabiban megvan a megfelelő alázat, a versenyzők és "sebesség" tisztelete, nagyon szeretem pl szakkommentátorként hallgatni. Számomra ilyen egy profi. Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.02.07. 08:53:57