Azért én meghallgatnám a többi szereplőt is... aki pl nem köszönt neki, vagy akik nem szerették... sajnos a cikk alapján elég nagy arca van a srácnak ahhoz, hogy ne legyen szerethető. Ettől még biztos, hogy nagyon gyors és sokra viheti, de nekem nem szimpatikus ez a hozzáállás... "arra koncentráltam, hogy ne csak megelőzzek mindenkit, de le is körözzek mindenkit. Végül a 2. helyezett megúszta, a többiek nem." Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.02.07. 08:39:02
Tökéletesen igazad van, én sem értem ezt az egészet. Az oké, hogy magyar forma1 futam előtt az összes rádió csak arról beszél, jegyeket sorsolnak... kvízkérdések mittomén, amúgy már wtcc előtt is ez van, de hogy ezen kívül semmi de tényleg nulla, az felfoghatatlan. Pl a Dubai 24 órást néztem a youtubon Alex linkelte be asszem a csatornát ide. Nagyon jó volt, de hogy pl Bódisékról basszus egy szalagcímet se találtam az katasztrófa. Alig tudtam összevadászni valami infót róluk. Nem az, hogy nem jött elém az infó, hanem keresve sem találtam semmit!!! Rally-val ugyanez a helyzet. Bezzeg kétballábas focistáinkról mindent lehet tudni... Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.02.07. 08:00:47
Sajnos a hazai gyorsasági autóversenyzés marketingje a nullával egyenlő. Évek óta szeretnék kimenni, mint ahogy tettem azt a 2000-s évek közepén-végén, de egyszerűen nem találok soha semmi előzetest, beharangozót, ilyesmit. Pedig tavaly is volt összevont zóna verseny is, ahol voltak külföldiek is GT3-as autókkal, de azt is csak utólag tudtam meg. Meg aztán akinek kicsit is van sütni valója, az egyből kint versenyez. Mint ahogy Mór Csaba is. Egyébként milyen érdekes, hogy ebben a hangyafasznyi országban a Zengőék szintje alatt alig kap valaki publicitást. Mint ha természetes lenne, hogy ott szerepelünk 1-1 technikai sport világversenyén, világbajnokságán, ahol sokkal jobb helyzetben lévő országok csapatai lépnek vissza, mert túl drága nekik. Nálunk meg ez alatt a szint alatt "nem is létezik" versenyzés/versenyző. Nem láttam egy cikket sem pl. Bódisékról, aki van Lagennel (WTCC, GT3), meg Kaufmannal nyerte meg a Dubai 24H-on a kategóriáját. Mondjuk Olimpia rendezés gondolata mellett nem csodálom ezt a hozzáállást. Iszonyatosan túlértékeljük magunkat. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.02.07. 07:28:50
Ajjaj, holnaptól Mount Panorama..... lesz itt roncsderbi..... kicsit falkocc, és oda a kerék.... lehet nem mindig a leggyorsabb fog nyerni. :D
én imádom a porsche-t, nyomtam jó pár versenyt a napokban nordon ami arra volt jó hogy lassan elveszítsem az A license-met....:D hihetetlen mennyi hülye van
Talán mert a GT3 jobban csúcsra van járatva, és sokkal több a gyors pilóta. Ergó a te köridőd pl. csak a 10.helyre elég, ezért megpróbálsz gyorsabban menni, ahol viszont többet hibázgatsz, ezért összességében "csetlés-botlás" érzésed lesz. Ha a Nissannal mennének ezek az állatok, akkor lehet neked is kellene gyorsulni még 1-2mp-et, és akkor már az sem lenne olyan stabil. Egyébként kezd el elölről felépíteni a GT3-as menést (ha akarod), és jó lesz az (nekem is ezt kellett tennem). Fékezz előbb, legyen stabil, gyors a rolling speeded, és jó a kigyorsításod. Ha ez meg van, gyakorold a féktávot. Én is azt hittem elfelejtettem vezetni, aztán neki álltam elölről, és visszajött az a tempó, amit tudtam ősszel.
Én a GT3-ban nem tudok gyorsan menni. Pont az egyszerűsége miatt, a Nissannal 0x-es versenyeket megyek, alig csúszok meg, nem hogy eldobjam, GT3-ben meg esek kelek és arányaiban lassabb is vagyok. A Ruf cup-pal is sokkal stabilabb voltam, pont az elektronika hiánya miatt nagyobbat lehet hibázni büntetlenül. A Corvette az, amiben csak TC van, mégis csomót hibáztam vele, igaz főként féktávokon, kanyarbejáraton.
Inkább úgy kérdezd, hogy most mindenki itt versenyzik? A válasz, hogy nagyjából igen. Ilyen sof-okat max. a Blancpainban láttam eddig, erősségre, és mennyiségre egyaránt. Kíváncsi leszek, hogy ha megkapják a GT3-as autók az új gumikat (remélem hamarosan), illetve elmúlik a kezdeti hype, akkor hogy alakul majd a mezőny. Mert ahogy írod, egyáltalán nem könnyű vele gyorsan menni, pláne nem konstansan. Szerintem azért sokan "vissza mennek" a kényelmes kis GT3-as autójukhoz.
Mentem az előbb egy versenyt ezzel az új Porschéval a Nordschleifén. Hát nem egy kezesbárány :D Nagyon kell küzdeni vele, de épp ez az ami a kihívást adja és kb bárki bármikor tud vele hibázni, még a nagyon prók is, főleg a Nordschleifén. Egyébként emiatt sokkal jobb is versenyezni, ezekkel, több lehetősége van az embernek előzni, mint pl egy GT3-ba ami egy kiszámítható autó mindenféle segítségekkel.
A versenyembe (3700-os Strenght Of Field volt) az első két autó hibázott és mögöttem ért célba, pedig 5-6mp-el gyorsabbak voltak körönként nálam.
Egyébként itt most mindenki versenyzik? A 4000-es iratingemmel csak a 2. splitbe kerültem. Meglepődtem :D
Szerintem az egyik legjobb vas a kínálatban. A hangja is nagyon dögös, köhög, fújtat, prüszköl, és tol mint egy mozdony. Gondolkodtam régebben hogy veszek egyet igaziból is, csak még kicsit tovább kell dolgoznom érte mint ahogy elgondoltam.... :D
A Caddy jo auto, csak kicsit "bena" a belseje a le/hatra/jobbra eltolt ules/kormany pozicio miatt (a konnyites es csovezes miatt). Nem mintha ez szamitana a versenyben:DDD Plusz olyan, mintha merev hatso hid lenne alatta, oldalterhelesnel hatul gyorsan es egyszerre dobja el mindket kereket.
gondoltam kiélem mazo hajlamaimat és indultam porscheval egyet nordon...:)
első körben akkora baleset volt, hogy ekkorát még nem láttam :D
utána elment a netem, visszacsatlakoztam és még + 0,02 vel megúsztam az egészet :D
Ejh, visszanézve hogy elrontottam az utolsó kör utolsó törését! Ha nem hagyom nyitva az ajtót belül, akkor lehet megvan. Magam sem értem miért nem zártam, pedig szoktam.... :p
Na ez most kárpótolt mindenért, ez élvezetes volt! :D
Skippy az egyik legnehezebb kocsi én továbbra is állítom. Pro szériákban a közvetítéseken ugyanazokat hibákat, ha kicsit szofisztikáltabban is de elkövetik. Ami a nehézzé teszi az, hogy a legtöbb kanyart mindenféle segéd beállítási lehetőség nélkül, ami a többi kocsiban megvan, kell powersilde-al bevenni. Ezt a pályát nem ismerem, de Donington tipikus példa, az nagyon fekszik az autónak. A harmadik kanyart aki megtanulja az 1:18 vagy alatta megy aki nem az 1:20+-at. És erre rájön a természetes emberi hülyeség, nw lag stb.
Hihetetlen! Sikerült nyerni! Egy 1200-as SOF futamot, mert már oda csúsztattak vissza a drága ellenfelek 2100-ról.... pfff könyöradomány győzelem, de legalább az awardsban behúztam egy újabb pályát, ennyit használt.... :p
Talan rossz iranyba indul el, nincs bekapcsolva a monitor, forditva mukodik a kormany..., vagy ilyesmi:) Utoljára szerkesztette: Alexease, 2017.02.03. 23:45:32
Én már csak nyúlok az ESC felé ütközéskor, és nyitom a Fészt, lexxarom.... :D Most már csak a pitből rajtolok, hátha 2 körnél tovább engednek, má csak egyesével merek megküzdeni velük! Mozdulnak felém, má megyek is le a fűbe a p..csába... :p Ha vasárnapig se érek célba, akkor én fogok ámokfutásba kezdeni! Tolok le mindenkit a csába! Csoportosan fogom egybe leszedni a sűrűjét! Má nemérdekel! Jöhetnek a nem tetszés nyilvánító kommentek ide is, asse érdekel! :D :D
8 / 8 ! Most már frankón kíváncsi vagyok jövő keddig látok e még egyszer valaha kockás zászlót! Azért se érdekel, ha lemegy mindenem nullára! Egyszer csak hagynak végigmenni, elvégre haladok, most a második körben vágták el a torkom..... Kezdd szórakoztatni a dolog! :D
Én msot kanyarokon keresztül 2 wide mentem a Nissannal, lehet rakok is róla majd videót. Lehet neked is inkább azzal kéne versenyezni. Minden héten van setup hozzá fórumban a bajnokságot vezető embertől, fél órás magyarázó videókkal.
Azé se adom fel! Mostantól a boxból indulok! Csak nem várnak má be hogy kivégezzenek!
Egyik spanom egyszer Barichello-val ment egy splitben valahol. Mesélte nem volt egyszerű.... a rajtnál látták utoljára.... :D :D
Na nem kell lehagyni a mondat első felét! Igazi újságíró. A tapasztalatom, hogy aki jó autóversenyző, az itt is jól megy. (Thiim, Mies, Lopez, Ficza, Kiss, Nagy stb.) Ehhez képest ez a csávó....... Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.02.02. 15:34:49
"33 éves (rutin), ehhez képest nem tudja a 2000 iR-t sem elérni. Valahogy nem érzi a szimezést." Nem i èrtem minek iR ezik a ilyen:D
Nem! :) Korabban irtam (#23434) miert lehettett, egyik sem a te hibad;) te max elkerulhetted volna:P A lenyeg az volt, hogy szimekben egyszerubb balesetbe keveredni, mert nincs igazi tetje. Es ez igaz mindket felre.
Ez ilyen, nem hiszem, hogy szandekos, benezte, nem nezte, nem gondolta, hogy ennyire kozel vagy, rossz a tukor fovja stb.....
Mondom Mumus, hogy itt te leszel a hibás. Megnéztem sokszor. Itt ha nem készülsz a történetre, kb. annyi időd volt, hogy "mi a " - és már a falon voltál. Mondom úgy, hogy általában el szoktam kerülni ezeket a baleseteket, de itt szerintem idő sem volt semmire. Simán jön mellette, egyszer csak mészárlás. Nem ismerlek téged sem Pitti, szerintem még nem mentünk együtt, de ha te ezt lereagáltad volna (egyébként nem), akkor le a kalappal előtted. Ha meg közben rápillantottál a bb-ra, vagy a tükörre, akkor még annyira sem.
Sokáig nem akartam beleugatni, és ne vedd negatívan. Nekem szándékos leszorításnak terelésnek látszik az eset, ...de ha ez élőben történik akkor tuti, hogy elhúzod balra ameddig van helyed a falig és fékezni is fogsz, ha elfogy a hely. De el tudod kerülni a balesetet szerintem simán, ...van már olyan rutinod és nagyon jó reflexeid, mert nem történt olyan gyorsan. Biztos, hogy több ilyen helyzetben is voltál már pl rajt utáni első kanyarok előtti helyezkedésnél és megoldottad... Itt valamiért nem... Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.02.02. 11:33:08
Mondd azt, hogy minden körben a boxutcában áthaladva teljesítsem a célegyenest, nehogy leterheljem a körülöttem közlekedőket hogy figyeljenek rám, ne baxxanak telibe. De jobb ha nem is játszok iRacig-el, ne lábatlankodjak ott a profik között zavargálva....
Alex, neeee..... Most komolyan pár poszt múlva majd engem kell elmarasztalni, miért nem húzódtam még jobban a falra satuféket nyomva, hogy szegénykém elférjen még jobban? Ez mészárlás volt akárhogy is nézzük, méghozzá direkt, szánt szándékkal, előre eltervezve! Se tükör, se 3 monitor, azokkal is ugyanígy tett volna!
Szóval itt Mumus volt a hibás. Ideje sem volt reagálnia erre a roppant érdekes, és egyáltalán nem várt eseményre. Ha szépen elkezd terelni, akkor ok, de így?
Eloben azert mindig mas. Ott a hatul levo, barmi miatt huzza ra a masik (szandekos vagy benezte), ilyenkor elveszi a gazt, elmozdul vagy befekez. Itt is lett volna ra ido, de szimekben "egyszerubb" aldozatnak vagy martirnak lenni, mert nem az eletunk fugg tole, csak az SR/iR :DD
Persze, az "elet" nem mukodik a szimekben, mert ha igy tenne mindenki, hogy megussza a balesetet, azt valszeg ki is hasznalnak ezekben a helyzetekben az elol levok:/
A versenyek utani feljelentgetes messze nem ugyan az, mint igazabol a verseny kobeni/utani buntetes. Itt benyeli az ember; bosszut all; o is igy all hozza; es/vagy letiltatja magat a chat-rol;D
Ez csak ugy lenne "igazsagos", ha minden versenyen lenne egy "igazi" ember, aki realtime figyeli a versenyt, es minden problemanal azonnal vagy a verseny utan dont. Kiossza a buntetest, az egyiktol levonja az SR-/iR-t es azt a masiknak odaadja vagy hasonlo agyament megoldas; ami persze sose mukodhet, max a "nagy" hivatalos futamokon.
Nincs előzmény. A rajtnál megelőztem, jött mögöttem egész idáig 2 - 3 mp-re, csak itt előtte kicsit elrontottam a kigyorsítást az egyenesre, szélárnyékban utolért, én még a boxbejárat előtt jóval elhelyezkedtem védeni a belső ívet..... ennyi.
Előzményeket nem látjuk, de ez önmagában megér egy reportot. Érdekes az ember. Go-kart-al, meg Formula Forddal megy, 33 éves (rutin), ehhez képest nem tudja a 2000 iR-t sem elérni. Valahogy nem érzi a szimezést.
A chat-em újabb 3 hónapra blokkolva lesz, nem kérdés! Várom az emailt....
Levett fejhallgatoval csak ennyit hallottam: "Still there. Fuck!" :) Valszeg nem szandekos volt, csak a szokasos turelmetlenseg, es az 1 monitor, 1 tukor, holter miatti kiszamithatatlansag. Meg persze az idiotizmus, hogy nem szamolja bele, es nem var meg 1 masodpercet hogy elorebb keuljon.
Na, 6 / 6 kivégzés! Sajnos az összes tudásom ellenére tehetetlen vagyok..... 3 méteren nem fér el, feszt is direkt megnéztem hol van, nem mentem kijjebb.... úgy döntött beszünteti a versenyemet.
Skippy? Nurburgring első kanyar miatt le fogod törölni a játékot
Na itt Interlagosban is LeMans efektus! Nem értem miért marhulnak be a széles pályákon! Háromszor olyan széles mint Donington. De nem, megint a faszfejkedés megy...... 5 futamból 5 kivégzés. Amit doningtonban összelapátoltam azt már el is kobozták a vadbarmok....
quote: Tony Gardner Ferrari car in full production however it will not be in the March build.
Legalabb valami hir miota felkerult a video rola es perceken belul le is vettek.
Multkor mit is mondtal, hol tudom kiloni ezt a szornyu G efektet ? Thx !