Amugy a korbe-korbe dirt engem sem izgat, bar tuti megyek nehany karikat (SR rombolonak kituno lesz:D), kicsit fajo is az energia, amit emiatt az egyeb fejlesztestol fontak el:) Persze nem, mert az amcsi nagy piac, szukseges, es ez kelleni fog a RX-hez is, ami mar erdekesebb. Plusz ezt a technikat fel tudjak hasznalni a "rendes" verseny palyakon is.
A palya "nyers" alapotaban fellocsoljak es simitjak. Menet kozben szarad es nyomvonalasodik a palya. Itt meg az egyszeru tapadas vakltozast is huzos szamolni, nem hogy a realroad-ot:) Timelaps videokon biztos jol fog kinezni:P
Köszönöm, regisztráltam, bár utólag néztem, hogy teljes névvel kellett volna. Nickname-el regisztráltam, de ha ez baj, akkor törlöm a regisztrációt és újat csinálok
:)) jó story. én gran turismo-ból jöttem át, és az tényleg gyönyörű volt, szebb is mint akkor az iRacing. nyilván a vezetés is más élmény volt (huh az a nyomi mazda mx5 belső első nekifutásra... kicsit vakartam a fejem, h ezt miért intenítik az emberek..) viszont igen a külső replay csak megerősített h sokkal de sokkal közelebb vagyunk a real life-hoz...
Mi fhd-ba tegnap megállapítottuk, hogy gagyi, és kikapcsoltuk. Egyszerűen túl soknak érezzük. Test-en menjetek fel Le Mans-ba, és ahogy a boxban álltok, nézzétek a távolban hullámzó épületeket. Sok. Nagyon sok.
A Haze cucc nem tetszett, jobban orultem volva egy egyszeru bloom-nak (sotet/vilagos [arnyekos/napos] reszek kozti valtasok). De nem olyan rossz ez sem. Neha soknak tunik, de menet kozben megis jot tes a tavoli reszeknek, nem igazi melysegelesseg (mert meg sem kameran keresztul nezem a palyat), de meg sem "szazas" a latvany a tavolban. Bar nalam 1280x720px, kicsit elnagyoltabbak a dolgok, nem tudom milyen fullosban;)
Egy laikusnak biztos más élményt nyújt, mint egy versenyzőnek, aki pár 100-1000 kör után megszokta a környezetet. Pl. a haze is besegít a monotónia leküzdésében, pedig csak látvány elem, tők' jó látni a délibábos aszfaltot vagy a motor hődisszipációját. Az biztos, hogy a valósághű mozgáshoz hozzátesz a szkennelt pálya vs rugó(k) hatás-ellenhatása, bármilyen dekadens megállapítás is, amit mondok.
Egy kérdés a powersilde-ot hogy fordítjuk ala madzsar? Utoljára szerkesztette: Dlot, 2017.01.31. 00:43:31
Már régebben leírtam! Néztem a replayt, haverom beáll mögém, aszongya milyen verseny ez? Most van élőben? Ez nem múlt héten volt? Láttam az Eurosporton! De mondom nem láttad! De márpedig emlékszik, még a Zanardi ott ássa magát a kavicságyba! Hányadik kör ez? Mindjárt jön a Zanardi! Mondom: nem jön! De! Nem jön te buzi, ez egy játék, és én vagyok ott! Mivan????? :D :D :D
Nekem az egyik legnagyobb iracing élményem az volt amikor először visszanéztem külső kamera nézetből a futamot. oké, h egy szimulátorban bent ülünk és menet közben az a lényeg.. de akkor is, külső nézetből elképesztő realisztikusan mozogtak az autók már 3 éve is... én még mindig nem láttam jobbat sehol sem...
A "haze" effektről nem tettetek említést,nyilván kell hozzá gép is ,no meg ha a pálya úgy van beállítva. A minap egyik versenyen azt hittem a Hortobágyon vagyok délidőben mikor delel a gulya ,úgy remegett a levegő ,már azt hittem megolvad az aszfalt,úgy elkalandoztam verseny közbe .... Na de komolyan megcsinálták az tuti.
Az iR online versenykozpontusag es HC szim szamolgatas, ennek a kettonek van alarendelve minden (grafika, anim, korites stb.). Ezt igy is kell. Mondjuk 5 ev utan rajottek, hogy keves lesz, de azert ma sem viszik tulzasba;) Csak akkor tudja, ha szamolja is rendesen, a tobbivel nem foglakoznak.
Pl. amikor azrt csusztak a dolgok, mert pl. a kipofogo effekt meg nincs osszelove rendesen a motorral/dugattyukka vagy az uj gumi meg nem jelent meg, mert a felnin keresztul is melegszik a gumi a fektarcsrol, es sokfele felni van es azoknak a hutese stb. :DDD
Nem tudom mit tud az evekig fejlesztett gumi (tobbet, amit jelenleg hasznalunk, pl. a dirt is tuti elo lett keszitve), de eso nem lesz egy ideig, amig Kaemmer-stilusban szamolgat: itt nem lenne eleg a 0.6-tal szorzas, valszeg szamolna a profil-kerekedest, vizkiszoritast, feluszast es minden melegedest, kopast, profilvaltozast ezekkel kapcsolatban:D
Addig örüljünk amig ilyenek nincsenek iR ben mert gép csere . Ja amugy tudod mi a véleményem az esőről ,van csak nem látjuk . :D
Tavaly az egyik (talán az utolsó) VLN ment nagyon ködben, jó volt. Szerintem bármelyikre be lehet állítani.
Mumus. A legjobb Daytonában, ahogy száll le a repülőgép. És ott valóban repülőtér van mellette, pontosan abban az irányban.
Az a baj, valszeg az esőt is ilyen részletesen szeretnék megcsinálni, éppen ezért inkább neki sem fognak. A napszakváltással állítólag az a bajuk, hogy a naplemente közbeni pálya/gumi hőmérséklet változással akad gondjuk. Szerintetek milyen részletes számolással szeretnék megoldani.
Épp a napokban morfondíroztam ezen! Számomra az iR pályák azok amik olyan hogy mondjam, tele vannak élettel! Van kiterjedésük, mélységük, domborodnak a tereptárgyak.... ha értitek mire gondolok! A fűcsomók is szálanként vannak odarakva kis túlzással! Sőt, az egyik pálya váltóképein, amikor csak úgy bent vagy a játékban és váltakoznak, na ott az egyik képen mennek az autók, kamionok vagy 2 km távolságban egy pálya melletti autópályán!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De nem ám csak úgy végtelenítve! Direkt azt néztem egy darabig, tök véletlen szerűen ám!!!!! Az AC nekem túl élettelen, mesterkélt, és műanyag behatású, olyan steril féle. iR után a gumifizikája egyből átülve meg olyan, mintha azzal a bakelit kerekű gagyi tescos gördeszkával mennék......
Van ködös pálya. Nordon alig látni a fákat. Test-ben ki tudod próbálni. Meg épp ma néztem, hogy nézzétek már meg a felhőket, mert szerintem nem ilyenek voltak eddig. Most nagyon komoly. Mondjuk lassan 1060 alatt nem indul el... Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.01.30. 19:00:31
A lényeg, hogy megüt egy elfogadható szintet, ami nem rossz egy felturbózott dx9-es graftól. Maradnak a diszkrét effekteknél nem tolják túl, néha ugyan feldobná az egy hangulatot, pl. egy ködösebb pálya az időjárás függvényében. De a versenyzés szempontjából elég komoly death rally lenne, az nem teljesen egészséges egy versenyre kihegyezett játékban.
Szó szerint a grafika másodlagos, AC-val szerintem nincs értelme hasonlítgatni. A tire modell után már más aspektusból sem, mert ők elindultak az árkádosabb irányba.
Az az AC azért nincs max. grafikán. Nem is tudom hogy lehetne végre egy jó összehasonlítást csinálni. Talán mindkét szimet beállítani olyan grafikára, hogy közel azonos fps szám legyen ugyanazon a konfigon. Így esetleg kiderülne az is, hogy melyik hogy van optimalizálva, és adott teljesítmény mellett hogyan néz ki. Meg természetesen azonos kamera beállítás az elengedhetetlen lenne. Ennek így semmi értelme. Esetleg az megfigyelhető, hogy AC-ban 4-5 irányból süt a Nap egyszerre.
Mivel az Ac videón a kamera az autóval együtt mozog, és a pálya rázkódik, az iR-ben meg fordítva. Elég szar összehasonlítás így.
Te most a sajat kommentedre reagaltal, sajat magadrol? Ide jarok evek ota olvasgatni, de meg ilyet nem pipaltam.... Lehet csak az en szememnek fura ilyet olvasni.
No offense!
Amugy teljesen igazad van, nekem peldaul sokkal jobban tetszik mint az AC. A legutobbi porsche osszehasonlito videoban (itt is volt linkelve) Sokkal jobban nez ki az IR, felesegem aki semmit nem ert ehhez kiveve a nagy F1 rajongast, o maga megallapitotta mig az IR teljesen elonek hat az auto fizikaja mozgasa kulsore, addig az AC-ban az auto mintha repulne az aszfalt felett es semmi fizikai hatas nem latszik rajta.
Persze mindez kulso nezet es nekem sim-ben az nem fontos a lenyeg mit erzek a kormanyon keresztul. A grafika masodlagos.
komolyra fordítva: néha megdöbbenek mennyire jól kezd kinézni az iRacing. bizonyos napszakokban kimondottan gyönyörű :) (és van amikor meg baromi sterilnek érzem.. még mindig)
De várjál, ha cokpit nézetből nézed és a kezek ki vannak kapcsolva akkor ki vezeti a kocsit???? Ki forgatja a kormit? Utoljára szerkesztette: endy papp, 2017.01.28. 18:10:03
Ne viccelj már anno kb 10 szer annyit mentem mint Te , onnan van a tempo külömbség. Köszi de cuccokkal szerencsém is volt. Szerintem ha tudsz osw t vegyél vagy tm 500 vagy 300 at . G25 utan g27 29 re mar ne költs.
Úgy hogy pl Nascarban ott van a kis szigszallag közép állásnál, és az pont perifériából látszik mennyire van alászedve, rengetegszer volt hogy kanyar közben kellett visszább venni, és visszajött a tapadás. Nem 3 monitorral játszom, és nem az alvázon ülésre van beállítva a FOV-om, hanem led tévéről, és úgy állítom be hogy kilássak az ablakon, nem pedig arra figyelve hogy gondosan a kormányra állítsam a kormányomat hogy lefedjék egymást ha egyszerre nézem..... Utoljára szerkesztette: mumus70, 2017.01.28. 11:20:51
hát másik ligában is futunk :)) u.i. komoly lett a set-ed gratula hozzá. nem mondom rendesen végigteszteled a cuccokat, legalább lesz kit kérdezni... én még tartom a jó kis G25-öt, úgy hozzám nőtt... :)) csak nem akar tönkremenni lassan 10 éve, pedig úgy vennék valami indokolatlanul drágát helyette.
És real is mögé teszel egy másikat, hogy lásd mikor tekered túl? :)) Ezt egyébként nem értem hogyan látod a kijelzőn lévő kormányon ha túltekered? Ugyan azt kéne látnod azon is mint amit markolászol, sőt az lenne a legjobb ha nem is látnád, mert pont kitakarják egymást. "Sanyi", Replaynél külön be lehet kapcsolni a kormányt és a kezet is:)
Mas a napszak, azert ilyen. Meg az AC-ban kamu a nap pozicioja, nem szamolja a hosszusagi koroket sem az evszakot. Az iR-ben nem tudom, sose nezegettem, lehet ott is kamu:D Az rF2 az egyetlen, ami ezt is szamolja (napjaras napzaktol, evszaktol, hosszusagi kortol fuggoen). Sot, a fenyeknel, szineknel es arnyekoknal a tengerszint feletti magassagot is beleszamolja (nem a pozicio (:D) hanem a legsuruseg miatt).
Tökömbe tudtok így kormány nélkül menni? Nekem még segíteni is szokott ha egyből látom hogy túlszedtem és radírozom az utat! Én ki is venném ezt az opciót hogy le lehessen szedni! :D :D
huh de elszoktam én már az ABS nélküli verdáktól... lehet h nem ez lesz a kedvenc, pedig nagyon vártam.. mindjárt megyek vissza RUF track elni amig még lehet ...:( vaaaagy megtanulok fékezni :)
En a "sajat szerver lehetosegnel" valoban sajat szerverre gondoltam (sajat geprol vagy dedi), nem a hivatralos iR szerverekre;) Hivatalos szervereken semmi ertelme, arra ott a hosted, ha valaki jo szervert akar, normalis futammal es lehetosegekkel, az fizessen erte, az teljesen OK.
De igy latattlanban amugy is nehez ugy, nem lehet megmondani, mennyi embert erdekelne a lehetoseg. Valszeg igy van vele az iR is, ezert nem eroltetik (plusz warez a lehetosege).
Nekem spec nem hianyzik, ha tudnek/akarnek menni, nekem jo az iR-rendszer, a fix idopontos szervezett futamokra ugy sem tudnek menni. Max ha lenne fun;) Ez inkabb csak uzleti es "elofizeto" (vasarlo) szaporito dolog miatt lenne erdekes: a tartralom vasarlassal nyernek; szolgaltatast (szerver) nem adnak, igy nincs koltseg; de de talan lecsorog nehany komolyabb vasarlo es/vagy elofizeto is. Elofizetobol es versenyzobol sose eleg;D
Nem kell, hogy "mennyeninnen", nem kell a mű drámázás. De megjelenik egy autó. Páran, akik nem próbálják ki, nem akarják megvenni, nem is használják az iR-t, azok leírják, hogy szar, lehúzás, amúgy is az egész rendszer szar, bla bla bla. Akik meg kipróbálják, mindenki lelkendezik, hogy mennyire jó vezetni. Csak át kellene lépni a szokásos magyar "helyezzük a rosszra, a keserűségre a hangsúlyt". Vedd meg, próbáld ki, és mondd el a véleményed. Ha rosszat mondasz, úgyis bannolnak. Azaz Alex, téged megkérnek, hogy bannold magad. Szerver: Ha ingyen lenne, és minden idióta indíthatna egyet, akkor a világ minden szerverparkja nem lenne elég nekik. Itt nem saját, otthoni szerverek vannak (tudod nagyon jól). A teszt oldal mehetne, legalább azoknak, akiknek van élő előfizujuk, ezt aláírom. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.01.27. 19:35:01
Nekem teljesen mindegy, se igy, se ugy nem hasznalom (nincs gepem hozza;))). Meg se penzem, se idom:D
Csak mint elv, mint szolgaltatas, lehetoseg, nyitas a szelesebb kor fele. Ha lennenek, akik komolyabbra vagy hasznalhatobbra vagynak (az AC, rF2, R3E egyebek utan/mellett), es ha beleferne a vasarlas, akkor sem tudnanak atallni.
En lazan behuznam az iR helyeben, hogy ha megvasaroljak a tartalmakat, kifizetik az evi 10-20$-os "hasznalatot": mehetnek offline; a prac. szervereken; sajat szerveren; de a hivatalos szervereken se race, se qual, se TT se semmi.
Hogy mennyi embert erdekelne? Gozom sincs:D\ De valszeg lennenek, akik kitalaljak es megbeszelik, az ingyenes palyak melle vennenek meg 3-4-et es egy Porsche-t, es tolnak a sajat bajnoksagukat egesz evben. Ha kell, egesznap mehet a fun szerveruk, rendezhetnek hetente 2-3 versenyt, ha akarjak 3x ujrainditjak, vagy amit akarnak.
Plusz bevetel a tartalmakbol, es ha belejponnek, valszeg lennenek akik befizetnek a hivatalos bajnoksagot is.
Az elso 4-5 evben nem foglakoztam ezzel, mert fejlesztettek. De gondoltam, utana ezt a reszt is lefedik. De nem, jo nekik annyi amennyi.
Pörgősebb fun-szerűségre ott az AC. Ez azoknak van, akik versenyezni szeretnének. És azt óránként induló futamokon megtehetik, mindig más ellenfelek ellen, mégis figyelve arra, hogy nagyjából hasonló képességű pilóták legyenek egy szerveren. Vannak hivatalos, és saját szervezésű (liga) bajnokságok, hosszútávú versenyek (3,6,12,24 órásak), plusz egy csomó vegyes hostolt szerver. Mit szeretnél még? Ha ebből nem tudsz választani, akkor a "neked semmi nem jó" kategóriába esel, erről az iR nem tehet. Az is meg lett beszélve sokszor, hogy ez a legdrágább szimulátor ( főleg most a 27% ÁFÁ-val, és a 300 Ft-os Dollárral). Ők kínálnak valamit valamennyiért. Aki sokallja, nem használja. Miért kell állandóan sírni? Sok, nem kell, továbblépsz.
A "sajat szerver" lehetoseg is kicsit vicc, hogy nem tudjak (akarjak) megoldani:/ Ertem, hogy kell a penz (fizetos hosting), es akik (bajnoksag, csapat stb.) komolyan gondoljak kifizetik, mert normal hasznalatra nem nagy osszeg. De az, hogy lassan 10 ev utan is nulla a lehetosege "minimal" sajat szervert inditani, azert gaz es lehuzas.
Igy hiaba lesznek nepszeru autok/sorozatok, sose fogjak atcsabitani masohonnan az "bajnoksagokat": - elofizetes (nem hasznalnak a hivatalos sorozatokat) - vegyek a meg a palyakat es autokat - es ha futamot szeretnenek, akkor fizessenek erte.
A porgosebb funrace-szeruseg total felejtos. Pedig ezzel a fizikaval, tartalommal, online es szabalyrendszer mukodessel, a korrektebb embereknek meg jo is lehetne.
Alig várom, h este kipróbálhassam.. És hát akkor első nekifutásra: Week 1: Nürburgring Nordschleife - Industriefahrten (31-jan) Week 2: Okayama International Circuit - Full Course (7-feb) Week 3: Circuit Gilles Villeneuve (14-feb) Week 4: Circuit des 24 Heures du Mans - 24 Heures du Mans (21-feb) Week 5: Summit Point Raceway - Summit Point Raceway (28-feb) ez a schedule.
Személye szerint örülnék egy fixed setup-szériának is, mivel nem tudok setupolni, és RUF ban nagyon tetszik a: full egyforma autós felállás.Ott nincs mese, az a 2-3s az a tudás miatt nincs meg :)))
En nem igen koltok tobbet erre, talan meg ezt a Pét, kivancsisagbol, de aztan ennnyi. :)
Kipróbáltad, vagy csak írogatsz butaságokat?
Most próbálgattam, és szenzációs az autó. Nem tudom, hogy a gumin is dolgoztak-e, de annyira jól kezelhető, annyira jól fogható az autó, hogy ilyet még nem láttam. Mondhatnám, hogy végre egy kicsit AC-sodott a kezelés, de az elég trollság lenne. Parabolikából kifelé háromszor kellett belenyúlnom, a Lesmóból úgy jövök kifelé keresztben, hogy fülig ér a szám közben, annyira élvezetes.
Szerintem próbáljátok ki, mondom ezt neked is, meg Laccoo-nak is. Biztosan tetszeni fog.
De hát ez tök olyan mint a régi RUF, csak kivették az idétlen időmérő órát középről, meg más a műszerfal meg a kormány, és kicserélték az emblémát, nem? :D Ez olyan, amikor az étteremben a vendég visszaküldi a kaját, hogy ocsmány, a pincér hátra viszi, rátesz a tányérra a szemétből egy saláta levelet, és visszaviszi a vendégnek, aki jóízűen megeszi, és halálra dicséri, hogy na, így kellett volna elsőre is kihozni! :D A nép meg perkál ugyanazért mégegyszer....
Kozben rajottem, hogy en nem kozvetlenul kartyaval fizettem ki (vagyis valos vasarlassal), hanem meg a multkor vett 75%-os kreditbol. Arra logikusan mar nem tesznek ado-t. Igy valosban csak 6.27$ volt;DD
Az előbb David Buda-at utaztattam meg úgy 9 körön keresztül, ha ez a név mond valakinek valamit... :D Csak elbaxxtam az utolsó körben, kicsit megetetett én meg felültem neki.... :D 2800-as SOF 5. helyért.... :p Utoljára szerkesztette: mumus70, 2017.01.26. 23:02:18