ÉKösz hogy belinkelted!!! Ott van fehéren feketén! Mobil tartalom! És ki vette meg? 505 games... Egy próféta veszett el bennem! Egyébként meg az 505 oldalán az AC neve melletti platformok között nincs is PC... szép jövő! :D
pontosabban te vitát generáltál azzal hogy egy másik szimet saraztál, hogy ezzel emeld ki az iR-t ...szokásod szerint, és nem kaptál hideget-meleget te szegény, pusztán be lett védve a DLC-re épülő üzleti modell (egyébként az iR bántása nélkül), ..és hát igen, az AC elkelt, rengeteg pénzért. ...és most annak örülsz hogy (szted) egyel kevesebb választék lesz majd a szimpiacon. Ezt nem is kell jellemezni :)
Utoljára szerkesztette: b type free, 2017.01.21. 02:46:59
Inkább beszélgessünk arról, hogy miért nem jöttök Nissan-ozni?
Jaja, elképesztő játékok.... Ahogy írtam, Terraria. Aztán van valami iszonyatos poker játék is. Portal Nights.... Csupa mobilos mikrotranzakciós szar, amivel egyetlen épelméjű ember sem játszik.. persze marhák vannak bőven, de hol látod itt az AC jövőjét?
ahhahah, hát ez klassz. Láttátok mi van az AC-vel? Néhány hónapja néhány okossal vitatkoztam arról, melyik üzleti modell jobb, persze kaptam hideget meleget. Most tessék, annyira jól csinálta Kunos, hogy az első ajánlatra bedobta a törülközőt.. :D Ráadásul valami befektetői csoport vette meg, akik nemhogy a szimhez, de még a játékokhoz sem értenek semmit..... Mindig mondta, olcsó húsnak híg a leve.
Ezek a dolgok, autó+pálya combo függvénye is sokszor. Nyílván mazdával, skippyvel gyakoribbak az ilyen esetek, meg caddyvel, mint az MP4-30-al. MA mentem egyet caddyvel, ingyenes pályán, előre paráztam, végül mázlim volt én megúsztam, de két helyet úgy nyertem könnyen (szokásos béna kvali) hogy a 17! körben a 4. hátulról megtolta a harmadikat /régi motoros, évek óta ismerem, tucat versenyt mentünk együtt, 2500 ir/ aki falba állt. És ez a higgadt angol gyerek a következő körben bevárta a fickót, szerencsére pont előtte előztem meg, engem szépen el is engedett, amazt meg kiütötte a bánatba. Enyi, ma éppen rossz napja van, egyébként meg Van ilyen. De aki tényleg akar versenyezni, rendszeresen!!, az sose fog jobbat találni.
Nem olyan rossz azért a helyzet. Amit itt trollkodásnak tűnik a játékban az inkább annak az eredménye, hogy van aki nagyon rutinosan megy be egy pályára, más pedig az összes kör számra átlagolva (!) néhány mp-el lassabb és kevésbé jól ismeri az ideális íveket változó körülmények mellett. Korántsem szándékos dolog, lehet éppen kevésbé fexik neki az aktuális pálya. Skippy szimplán nehéz, sokat kell vele kockáztatni a jó körhöz. Emellett D-ben a legnépszerűbb open wheel, elég nagy a szórás skill-ben azonos SOF értékű játékosok között is.
Mentem karácsony környékén 6-7 versenyt AC-ban, vegyesen mindenfélével, és én is azt tapasztaltam, hogy rendben volt a társaság. Pontosan nem tudom, hogy számol a minorating, de 4-5 verseny után felengedett az AB szerverre is. Most mentem egy Ruf GT3 Cup-ot (2016.10.05. óta első verseny), és itt sem volt gond. Kár kihegyezni akármelyiket is arra az 1-2 idiótára időnként.
Igaz, ...olyan is van, ....kb 100-ból egyszer láttam már 4-5 autós rendőr blokádot is a célvonalon... ...de a másik 99 esetben pedig olyan mint amit Mumus írt. Ki ezt az élményt jegyzi meg ki, meg azt... No meg az előítéletek... De ha ahhoz mérem amit itt is olvasok, akkor bizony egy fikarcnyit sem rosszabb a helyzet... sőt... Tény, hogy ott nincs tétje, viszont nagyon jókat szórakozunk... Itt egy kicsit másabb a helyzet, hiszen gyakorlatilag egy online karriert építetek, ahol viszont elég kellemetlen tud lenni az esztelen trollkodás... Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.01.18. 13:10:18
Ha beallitjak a szerveren a max utkozes/kilometer akkor nem sokaig gyokerkednek.
Kivéve, mikor pl. teltházas minorating AB porsche gt3 r+cup szerveren elszakad valamelyiknél a cérna, beáll Nürburgring célegyenes kezdetéhez, és tolatva vadászik a többiekre.
Lehet, hogy röhögtök, meg viccesen hangzik, de tényleg ilyen az AC public !!! többsége !!! ...szinte minden alkalommal találok ilyet, egyre többet. Nagyon ritka már a trollok harca, főleg minorating AB-s szervereken.
Örülök, hogy azért itt is van még ilyen... mert sajnos az utóbbi időkben elég katasztrofális képet festettetek... Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.01.18. 11:17:59
Na, ilyen is van! Pole-ból rajt Road America-n, ketten elmegyünk a mezőnytől, végig támadgat, biztonságosan megelőz a célegyenesben, T2-ben vissza előzöm, szépen elfordulunk egymás mellett, hátsó egyenesben védekezem, látja nem fog beférni, visszasorol mögém, jelezve hogy nem fog támadni, enged visszatérni ideális ívre. És így 8 körig, néhol benéz, próbálkozik, de látja hogy nem megy, visszasorol, elveszi a gázt féktáv előtt! Aztán sajnos belehibázott kicsit, és leszakadt 2 mp-re, pedig élveztem. Futam végén meg priviben írja hogy grat, great race, fair deffense vagy mitököm.... :D Minden tiszteletem az ilyen hozzáállású versenyzőnek, aki partner egy élvezetes csatához, és maximálisan korrekt az ellenféllel szemben! 1 X-el végig mentünk egymás seggében, de azt is pályaelhagyásért, magamnak csináltam... :p
Nem csak vasarlasok utan, hanem szolgaltatasok utan is fizetni kell adot (gondolom). Es itta tartalom is szolgaltatas, nem vasarlas:D
Ja, így világos lenne, de az mindenhol 15 EUR. Viszont ha elméletileg nem vásároljuk a tartalmakat az iR-től, hanem béreljük, akkor ez itt érdekes. Van itt egy kis joghézag, vagy mi. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.01.17. 17:32:54
A Steam-re mint szolgaltatason? Szerintem mar regen van. Vagyis pl. AC es DLC vasarlaskor van rajta AFA is. Igy ~30db AC Porsche AFA-val kerul 15EUR-ba;DDDDD
A steam-es vásárlásra is rákerült? Van 60 iR dollárom. Most 5 helyett 4 autót tudok venni belőle ezzel az egy bravúros lépéssel. Csak gratulálni tudok megint.
Kedd van, ma is lesz leallas, de csak web-es, igy a Porsche a szokasos soon. De legalabb mar a program listaban benne van, a masik 9 dirt-tel egyutt:DD
Elég szomorú.... Én minden hétfőn minimum 4 órát edzek a kövi hét pályáján, de van úgy, hogy felesleges mert a többiek..... nézik, ááá itt indul épp egy futam 2 perc múlva, gyerünk! Aztán trollkodik, mert fingja nincs merre van a féktáv meg a kanyar.....
Nekem pár éve sikerült, gondoltam milyen jó lesz gt3-mal csapatni Spaban, akkor még a porsche is benne volt. Kvalfikáltam pole-ba, mindegy volt, egy kört nem tudtam menni, lezúztak. Aztán rajtoltam utolsóként, nem nyert, két kört nem tudtam menni. Pedig már nagyon vigyáztam. De ez már 3-4éve volt, azóta biztos jobb. :D Kb 10 verseny és bukó. És utána ott állsz hülyén C licensszel és nem tudsz menni azzal amiért fizettél. Erre mondtam, hogy ez elég szar helyzet. :)
Nekem a kedvenc "elmenyem" az volt, amikor Sebring-en a startnal "baleset", es a startvonalon (!) mar fejteton (Radical) csusztam keresztul:DD SR-bol annyit vont le, mint 3-4 korabbi "eredmenyes" verseny pluszja...
A minap állok a rajtrácson,piros a lámpa bőven,erre 2-vel mögöttem a csóka elindul és belém jön hátulról. Hangsúlyozom piros lámpánál és nem a hátsó mezőnyben. De hogy ez ne legyen elég,ezután megáll a rajtrácson,zöld lámpánál ,hogy mindenkinek ki kelljen kerülnie,ha tudja ,majd elindul a versenyen. Szerencsémre nagyon nem zúzott le így még elég jó helyen befejeztem a versenyt. Nekem a Brazil pálya a "mumus" ott soha nem tudok semmivel úgy elindulni hogy le ne zúzzanak,próbáltam mát több kategóriában is....így ha lehet kerülöm,igaz nem is csipázom nagyon.
Nem ezt írtam. Értelmezz! Az nem érdekel ha vesztek pár SR-t, pláne ha az én hibámból, (de ezek sem olyan hibák hogy letarolom a mezőnyt féktávon, stb) hanem ha mint pl LeMansban egymás után 7 versenyen nem láttam meg a kettes kanyart mert kibombáznak a kretének, és ezzel fosztják az SR-emet önhibámon kívűl! Bocs, de tovább játszom, ha nincs ellenedre.... Aki látott már videómat, láthatta hogy nem adom olcsón a bőröm még a gyorsabbak ellen sem..... Utoljára szerkesztette: mumus70, 2017.01.16. 10:37:46
Szova teszi es idegesiti, de nem hinnem, hogy ez lekorlatozza; eleg sokat versenyzik es van zuzasa boven;D Vannak a rossz nap, a k*rv* rossz napok, de vannak eleg jo napok is:)
Egy esetben lehet dühítő ez az egész, ha pl az általad megvásárolt tartalommal (pl gt3) nem tudsz játszani pár idióta miatt aki leminuszolt 5versenyed és lebuksz C-be. Ezt valahogy nem tartom fairnek ebben a rendszerben.
Ugyan kell ez az sr rendszer a játékban de szvsz ha egy versenyen attól félve hogy kevesebb lesz pl 0.4-gyel az sr-ed a futam után és ezért nem csatázol inkább mész egy nagy semmit akkor tényleg add el a játékot mert ez az egész nem erről kellene szólnia. Tudom sokaknak ez az élete de az meg is érdemli hogy megveszi a játékot és inkább számolgat, óvatosabban megy. Bullshit. Tegyük fel aki mondjuk 2200ir-es szinten lévő versenyző az hiába farmol össze magának 3500-at vagy 4200at egy idő után megreked és vagy visszaesik az őt megillető helyre 2200-ra vagy fél évet kb nem is versenyez csak gyakorol hogy le ne bukja. Na ez kb az sr csökkenésétől való félelem is. Ezért, hogy gyűjtsön vagy ne veszítsen semmit az ne is jöjjön játszani SZVSZ. Utoljára szerkesztette: Mik, 2017.01.16. 07:17:30
És még egy rizikó faktor, engem is többnyire így végeznek ki, hogy a szélárnyék miatt gyakran 3-4 autó is egyszerre ér a kanyarhoz, és senki nem enged általában, feszt egymásra fordulnak, az első időben fékez, a többi tarol, vagy az első korábban fékez, a többi tarol, stb.... képtelen a mezőny sokan egymás mellett manőverezni. De volt már hogy az első egyenesben már a vonalon kívül mentem jóval két kerékkel, feszt is jön szélárnyékból, és beakasztja a kerekét, nem vált ám nyomvonalat. Az ilyet én full idegesítőnek, és vér amatőr dolognak tartom, és potyára, teljesen önhibámon kívül szállingóznak el a SR-ek.....
Az is egy vérszívó pálya. Szvsz IMOLA, Le Mans, Sebring a top 3 skippy killer pálya.
Le Mans-on a Mulsanne kanyar letörését csuma gázzal kell bevenni, utána az indianapolist szintúgy, nem sokkal aztán következik a beteg porsche kanyar kombó.
Baromi hosszú altató egyenesek után élesek a tempóváltások. Az orrát és a seggét tapadás határon kell felváltva dobálni és tolni. Miközben a sebesség limitről zuhan be. A porsche kanyar könnyedebb, de cserébe ütemesen beletunkol a betonba. Ha ebbe az enyelgésbe hirtelen belezavar egy idegen eredetű tárgy vagy autó az általában katasztrofális legjobb esetben is random a végeredmény. Legalábbis low levelen, ahol én mentem a múlt szezonban. :) Skippy szigorúan bünteti a hibát a hasonló karakterisztikájú pályákon.
Viszont jól látod, ha most bemész Lime Rock-ra garantált pár száz irating és egy egész SR veszteség 3-4 verseny alatt :) Tegnap egy kanadai gyerek idegrohamot kapott voice cseten, mert 2000-ről leverték 800-ra. 2 nap alatt LoL.
A Merci 3 sorozatban fut: Blancpain Sprint (C4.0), IMSA (C4.0), Blancpain Endurance (B4.0). Az Aston csak a Proto GT-ben (D4.0). A Ruf 3 helyen megy: GT3(Rookie 4.0), CUP (D4.0) es az IMSA.
A Ruf (vasarlasa) kerdeses, mert ebben a felevben tuti lecserelik oket. A Porsche-k tuti nepszeruek lesznek, valszeg ezekben a sorozatokban (kulon CUP es GT3, vagy ha a rendszer tudna, akkor a GT3 bekerulne a tobbi GT3 koze?!). Lehet a Ruf-ok (4 darab van) ingyenes autok lesznek, talan a Rookie-ban lesz valamelyikkel (CUP/GT3) kulon sorozat vagy valami mixed.
Nem sok autó van, egyenlőre érdekelne a játékban. A Mercedes AMG GT3 az ami biztos, hogy KELL nekem. Látom, hogy a RUF-al is sokan mennek, az tényleg ilyen népszerű, vagy csak én látom így? Az Aston Martin DBR9-ről mi a véleményetek? Külsőre nagyon tetszik, de a nem tudom mennyire és hol használható.
Setupolással "C" licenszig nem nagyon kell törődni, mert majdnem minden fixed setuppal megy. Aztán lehet letöltögetni vagy beleásni a magad a beállításokba. Szerintem valami alapfogalmat mindenképp ki kell alakítani, mert egy vadidegen által linkelt beállítás a saját beviteli eszközeivel, egy adott időjáráson, az ő vezetési stílusára hangolva működött. Érdemes menni vele pár tesztkört és bele nyúlni.
A festést a lehető legfeltűnőbb rikító színűre csináld a divebomberek miatt. Vagy letölthetsz egy appot és olyan csicsásra színezed a kocsid amilyet a fantáziád enged. Utoljára szerkesztette: Dlot, 2017.01.14. 21:25:53
Alapból a játékban is lehet variálni a festéseket, van egy paint menüpont, ahol vannak autónként kb 10-15 féle minta, ezeket 3 külön színskálán lehet variálni végtelen színválasztékkal, lehet kb 30-40 előre kilistázott szponzor matricát feltenni, és a kerekeket is lehet általában külön fényezni. Valamint a versenyződ ruháját, sisakját is festheted. A profik a Tradingpaint programot használják, a játék alatt kell futtatni, és betölti realban a pályára akinek ilyen festése van.
Én a SetupSync programot használom a beállításokhoz. Ide feltöltik emberek a szetjeiket, és kilistázva le lehet töltögetni pályákra, autókra lebontva, elég nagy választékban. A program magától bemásolja a játékba, a garázsban találhatóak, és onnan egy gombnyomással betölthetőek. Én egy délelőttöt, többnyire a keddi pályaváltás miatt a hétfőt szoktam rá szánni, mindegyikkel megyek pár releváns kört, úgy kb 5-öt, és kiválasztom a hozzám közel állót. Ki lehet fogni egész jókat, én nem ritkán nyerek velük qualit, futamot.
A G29-ben tetszik, hogy sok gomb van rajta. Meg hogy kb 1 hónapos....(használt). Viszont, ha jól tudom belül ugyanaz, mint a G27. Akkor meg az mégis többet ad a plusz váltó miatt,,,amit még netom, hogy használnék-e...de valószínűbb, hogy igen....mint, hogy nem.
Ez eléggé attól függ milyen autókkal akarsz versenyezni. Ha főként szekvenciális váltós gépekkel, akkor a G29. Ha használnád a H-váltót, akkor meg a G27. Viszont azt érdemes megjegyezni, hogy ha tudsz venni használtan G25 vagy G27 váltót, akkor pár ezer forintért tudsz belőle csinálni külön játékvezérlőt, és használhatod azt is. Nekem G29 kormányom van pl, hozzá G25 váltó a gépre kötve arduinoval, meg a pedálszettem egy harmadik játékvezérlőként.
Logitech g27+váltóval, vagy g29 -simán csak a kormány és a pedálok? Ha kb ugyanazért az árért (4000 Ft különbség) hozzá lehet jutni, melyiket vegyem meg?
Ez jo kerdes, gozom sincs:) Jelenleg at lehet irogatni a szamlazasi cimet, igy lenyegeben az adot is lehet kerulni/csokkenteni;) De ha IP alapu lesz (vagy hasonlo), akkor nem.
A fizetesekhez kepest eddig is nalunk volt a legdragabb fentartani az iR-t;) Most erre meg rajon majd' 30%. Bar semmi ertelme osszehasonlitani, de ha mar Porsche: az AC-hoz 26db Porsche-t adtak 15EUR-ert (AFA-val!), az iR-hez ugyan annyi lesz 1db:DDD
Ne aggódj! Egy párat már próbáltam, viszont pont az a lényeg hogy kellőképpen törekedjen a realisztikusságra. Igazából minden játékban ezt keresem. Ezért nem COD-ozom, meg CS-zem, meg BF-ezem,...én az ARMA3-t preferálom. (Tényleg csak a példa kedvéért!)
Ha valami "fake" fizikai modellt használ az inkább szkript, mint a valós folyamatokat megközelíteni szándékozó modell. Márpedig az AC céltudatosan alkalmazza, ahogy lejjebb is írtam miért. Nagyon filozofikus különbség ez, amikor olyan kontextusba helyezzük, ahol eleve játékokról beszélünk, ami ugye sosem lesz reális. :D
Nem vonom kétségbe az AC irányvonalát magam is kedvelője vagyok, de versenyezni kizárólag iR.
Mind1 hagyjuk ezzel úgy látom a tyúkszemedre léptem, nem akarok ízlésvitába belefolyni, mert értelmetlen. Utoljára szerkesztette: Dlot, 2017.01.14. 13:39:09
Nem árt tudni, hogy a jövőben bevezetik, hogy már az EU-ban is országra lebontva, tartalomért fizetés esetén már az árhoz hozzápasszolják az adót is ami ugye nálunk az ár 27%-a. Itt van a közlemény erről
hol van script? Az hogy Kunos miért piszkál a gumiján az ki mit hisz, te ezt én azt hogy akkor minek dolgozik a jobb gumihőn. De ez mellékes, engem a script érdekelne az AC-ban. Ki mit gondol erről vagy arról oké, sztem ez a realisztikus szted az, szakállas téma tényleg. De a scriptelt történés az nem.
Nem vagyok semmi jonak elrontoja, de elso autosjateknak IR..... Hat abbol vagy eletre tarto szerlelem lesz, vagy soha tobbe nem ul szimulator moge .:) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2017.01.14. 13:18:59
Őőő arra gondolok, hogy kunos tweakelt a tire modellen, viszont egyúttal távolabb kerültek a realizmustól. Marketing szempontból teljesen érthető, nyilván nagyobb játékos rétegnek bejön, hogy a járműtől kapott input markánsabb. Utoljára szerkesztette: Dlot, 2017.01.14. 13:08:53
Az valoban megallja a helyet, hogy minnel jobb (es persze dagabb:P) egy kormeny, annal elvezetesebb (hasznalhatobb, korrektebb, gyorsabb, pontosabb) a visszajelzes. Kezdesnek egy G25 nem artana (kezdesnek a pedal is tokeletes), de ha eloszor a jatek, szim, versenyzes, autozas erdekel, akkor egy (hasznalt) ocsobb cucc is boven jo.
Persze mindig vannak szintek, aki mar hozzaszokott egy minoseghez vagy a penz nem gond, annak az annal rosszabb (olcsobb) mar "gagyi". Igy lazan hozza lehet szorni a plusz 100E-ket:) Pl. az "ajanlott nem olyan rossz" kormany (G29) lazan +100E, amibol a pedalt kukazna, es hozzadodba meg 100E-et:))) Meg persze legyenek valtok, 3 monitor vagy VR, speci kijelzo, cockpit, meg ehhez a gep is:D Millaig lazan fel lehet tornaszni:D
Ha ligaban indulnal, akkor talan tudnak adni "ingyen" elofizetest; aztan autot es palyat kell venned, es mar "mehetsz" is. http://iracers.hu/
Sajat festesek is hasznalhatok.
Minnel komolyabb egy auto, annal tobb a beallitas, es annal nehezebben lehet erezni kozvetlenul a valtozasokat. Az igazi setup-olashoz sok-sok olvasgatas es "palya ido" kell. Plusz egy bizonyos szint felett, mar keves lehet a "visszajelzes" is (kormany, FFB, pedal, monitorok, fps). A legtobben kesz, letoltott beallitasokat hasznalnak, ami esetleg minimalisan modositanak.
Köszi a válaszokat srácok. Nem mondom, hogy most egyszerűbb lett az életem. Nézegettem használtan is kb 50 ropi egy G25-s, viszont akkor az ha jól értem a minimum szint! Ha így van akkor még spórolok kicsit hozzá. Más...nézegettem "közvetítéseket" a GT3-as magyar ligáról a jutubén. Ez mondjuk az ami nekem is bejön, de gondolom azért az nem úgy van, hogy nekiállok friss játékosként és ott mehetek. Mi a menete, hogy oda el/bejussak? Illetve néztem, hogy azért eléggé sokszínűek az autók. Van ezek szerint lehetőség arra, hogy kicsit egyedire szabjam a vas külsejét? Valamint még arra lennék kíváncsi, hogy a setup-olás mennyire nehéz? Gépészmérnök diploma kell, vagy azért józan paraszti ésszel is meg lehet találni az optimális beállításokat? Vagy érdemes letöltögetni valahonnan - ha van? Köszi!