G29 nagyon jó kis kormány ahhoz képest, hogy fogaskerekes, viszonylag jól beállítható játékon belül. A pedál amit hozzá adnak kukázni való, nem érdemes vele foglalkozni. Sajna a perifériákba be kell ruházni, Minimum egy t300 vagy Logitech G széria + másik gyártó pedálja (pl. Fana CSL belépőnek nem rossz, ízlés szerint össze állítható elasztomer fékrugókkal). Alap eszközök nélkül az iracing élvezhetetlen lesz. Nem a vezetési élményre fókuszálnak, mint az AC scriptelt műanyag érzésű, gyurma effektjei. Elég barátságtalanul realisztikus és a legkisebb hibát bünteti, azért kell a javallt a "minőségi" beviteli periféria. Cserébe a egy addiktív versenyszimet kapsz, ha érdekel ez a téma.
Belekóstolni az alsóbb kategóriába ok, de mikor feljebb haladsz a nehezebb járművek felé. Realizálódni fog, hogy 10-20e-es eszközök minősége nem elég. Én ezt végig jártam tapasztalatból írom. Utoljára szerkesztette: Dlot, 2017.01.14. 07:05:52
Ha tudsz vegyel dfgt t vagy esetleg t150 , szerintem ez a minimum. Ezeknek a pedáljaik nem igazán jók de kezdésnek megteszik. De ha van rá keret g25/27/29 , t300 asok valamelyike. De neked kell eldönteni ,hogy mennyit szánsz rá . Én a g27 ota veszem komolyabban.
Üdv! Szevasztok! Kacérkodom a gondolattal, hogy belevágok az iRacing-be. Tudnátok pár tanácsot adni? Pl, hogy milyen az a kormány, amivel már érdemes nekiállni. Nálam nem az a kérdés, hogy tetszik-e és akarok-e ezzel foglalkozni, hanem, hogy hogy és mivel érdemes nekiálni? Én erre gondoltam: http://kormany-videojatekhoz.arukereso.hu/thrustmaster/ferrari-458-italia-racing-wheel-xbox-360-4460094-p65218457/#velemenyek de már nemigen támogatja a Win7... vagy érdemes lenne valami komolyabbra gyűjteni pl egy Thrustmaster T150-re? Vagy az ilyen 15-20 e-s kategóri felejtős? Előre is köszi!
Na csak összedobtam azé valamit... rohadjon meg..... A qualin a top 3 4 tizeden belül volt egymáshoz az 5 perces pályán, és 4 ezreddel kaptam ki a pole-ért... :p
Már toltam pár szezonnal ezelőtt egy teljes bajnokságot, a közepe felé már kezdtem bealudni a tempójától. De valóban jó, az utolsó versenyen kaptam ki összetettben egyetlen ponttal a divizió bajnoki címért.
Én már feladtam azt a szériát,pedig évek óta mindig toltam. Mondtam gyere át spec fordozni,kultúrált a társaság, olyanokat tapasztalok ami miatt megéri versenyezni és más szériákban nincs meg.
3/3 Asszem mégis kihagyom ezt a fordulót! Komolyan nem hiszem el! Mi lett ezekkel a barmokkal? Ámokfútó a komplett ki..szott mezőny! elöl is, hátul is középen is! Nem, nem a szélárnyékban előz, nem! Csak feszt is beszúr a kanyarban és rám fordul a rühes kutyája..... Gratula a sok tápos A 40-es meg B-49-es 1-es divíziós suttyó parasztnak.....
Na most megpróbálom utolsó helyről quali nélkül, aztán ha ez sem adja ki, akkor egyet a pitből, ha az se, akkor uninstall game....
Álló! Na most már kíváncsi leszek, komolyan! Kettőből kettő! De most legalább már az egyenesig eljutottam a 2. helyen, ott ökleltek fel! Azért is eljutok az első kockás zászlóig, ha lemegy 0-ra az IR-em is!!!!! Ha harc, legyen harc! Igazán remek ez a versenyzői garnitúra! Hogy szakadna le a fejük!
Már 2 napja LeMansra gyúrtam Skippivel, imádom! Na mondom végre éles verseny, gyerünk! Várom a tippeket, hányas kanyarig jutottam el és kényszerültem kilépni egy ragyogóan kivitelezett hátulról érkező csomag miatt! A jó büdös qva anyjukat a büdös parasztjainak!
jé jó a fejléc :)))
Vagy most rakják be a jó dirt-öt.
Hungaroring jöhetne, de most még nagyobb átépítések lesznek/folytatódnak, szóval ha eddig nem, akkor most már várjanak vele. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.01.10. 15:56:54
Hungaroring a hátam közepére sem hiányzik, már behányok tőle...
Valszeg kiadjak. A forumon mar voltak otletezesek (nem hivatalos) a hatralevo szezon versenynaptarra is. Bevezetesnek sem art kiadni, mert a kovetkezo szeoznnal tuti csereli a Ruf-ot, kell az ido a vasarlasra, gyakorlasra, baratkozasra (bar valszeg nem sokban fog kulonbozni).
Nem tudom hogyan tervezik, de igy logikus lenne ha a kovetkezo Porsche (pl. a GT3, vagyis az RSR vagy mi:D) hasonloan a kovetkezo szezon kozepen erkezne, aztan valtana a parjat. Aztan meg az LMP.
Igy persze ez "szarul" hangzik, mert igy a 3 autora 6-9 honap atfutas lenne, de az iR-tol ez "normalis":D Bar ez a szezon marcius elejeig tart, igy talan beleferne a kovetkezo auto februar kozepen is.
A Ferrari valoban kulonlegesebb lett volna. Nem tudom mi tortent vele, nagyon gyanus, hogy a fel napig kipakolt promo video eltunt, es azota is hatalmas a csend:/ Persze a Porsche is nagy dolog, de mivel "ugyanaz" mint a Ruf (csak mas a cockpit), meg sem akkora extra, mint egy teljesen uj marka, foleg egy Ferka.
Sajnos az iR rendszer miatt, nem tehetik meg, hogy radontseg az emberekre a tartalmakat. Bar ezek meglevo autokat cserelnek es/vagy meglevo dorozatba kerul(het)nek be (nem kell uj sorozatot inditani), de a vasarlas azert huzos.
Nagyon inkorrekt lenne a season közepén bedobni. Persze meg lehet indokolni, hogy lenne felkészülési idő, a következő seasonig. De lehet valaki az első meccsen ráerez és majd csapatja rendesen pro szinten.
Btw. én Ferrarinak jobban örültem, volna /insta buy/, de ez csak egyéni perverzió. Utoljára szerkesztette: Dlot, 2017.01.10. 00:05:21
Most találtam YouTube-on, nagyon igényesnek tűnik, Cherry mx gombok, OMP kormány, rotary switchek stb. Nem tudom hogy tudja ennyiből kihozni, de a többiek csak a mágneses pillangó váltó kapcsolóit adják ennyiért. OSP Simracing honlap Videó a kormányról
Eddig is volt, csak itt is baszakodtak a jogvédelemmel, és ráírták hogy RUF.... Úgy tudom, amelyik játékba egyből engedték beletenni, ott meg megtiltották hogy törjön.... :p Utoljára szerkesztette: mumus70, 2017.01.07. 23:54:37
Ha csak az alap mechanikus tapadast nezzuk, akkor forditva van. De ha nem valtoztatsz guminyomast, akkor azon az aszfalton gyorsabbal fel/elmelegszik, nagyobb lesz a nyomasa, amiatt kissebb a tapadofelulet, jobban kopik; erosebb kulonbseg az elso-hatso tengely kozott, borul az egyensuly stb. Plusz motortol fugguen (pl. nyers szivo motor) a teljesitmenye is valtozik.
Bizonyám! Kétszer egymás után mentem tegnap is, egyszer tűzött a nap, másodikon be volt borulva, és érdekes módon 1,3 mp-vel gyorsabb voltam qualin a 20 fokos aszfalton mint a 35-ösön.... Azt hittem ez fordítva van.
Biztos hogy nem, foleg mert nincs korabbi Porsche a programban:) Az olyan tartalmakra szokott kedvezmeny lenni, amit mar nem igazan hasznalnak a hivatalos sorozatokban (regebbi autok es palyak).
Blancpain sprintben indul valaki mostanában? Javultak a köridők, vagy kb. azok vannak, amik 2016S3-ban, S4-ben voltak?
Igen, teljesen új autó lesz. Ráadásul külön-külön kell/lehet majd megvenni a további Porschékat is.
Zoli, lehet elkapkodtam ezt a Daytona indulást. Jó lenne, ha addigra megjelenne a Porsche, hogy 3-at tudjak venni egyszerre a kedvezmény miatt. De lehet, hogy reggeltől estig melózok azon a hétvégén.
És vajon ez olyan lesz, hogy akinek meg van a régi porsche az ingyen megkapja ezt az újabbat? :) Mintha lett volna ilyen régebben nem? Hogy frissitettek egy autót és akinek meg volt annak csak upgrade-elni kellett.:) Bár lehet csak álmodozom.
Le lehet tépkedni a fóliát opennél szerencsére. :D Utoljára szerkesztette: mumus70, 2017.01.03. 17:30:45
Sziasztok, a szélvédő koszolódás mióta lett ilyen brutál? vagy csak nekem voltak eddig ennyire "tiszta" versenyeim?? :)
Előző napokban gondoltam felkészülök a BSS versenyre, mert nem lesz időm gyakorolni. Mivel a naptárban benne van milyen napszakban van, gondoltam este futok még pár kört úgy beállítva. Egy másfél órát gyakoroltam. Erre most nézem, hogy nem is Imola lesz, hanem Spa :DDD
Valami ilyesmi van, ha meg 2.0 alatt van, akkor visszadob talán, de nem biztos, hogy ez a konkrét érték. Én sose szezon végén léptem fel, hanem közben.
Menj a rookie mazda cup on. 11 pályát megveszel máshol is tudsz utána menni. Amugy meg , rengeteg ujjal talalkoztam es nagyon kevesen 1-2 ember aki meglévő accot vesz , inkább mindenki maga akarja felepíteni a licenszét , egyenként megvasarolva a pályákat . Persze elsőre sok de en pl 2 év alatt vasaroltam össze azt amim van.
No, csak 11 pálya kellene a Mazda kupához ...:)))) Köztük Nord, Le Mans...egy mákdarálóhoz!!! :DD
Én most Imolán próbálgattam a Ford GT3-at, és teljesen faszán csúszkált. Nissan is jó ilyen szempontból, vagyis szerintem ilyesmin reagálhatott az igazi is, de tényleg autó függő.
Hogy kinek mi tetszik az egyeni dolog, de en ugy gondolom, hogy rohadt hosszu ideje Kunos az elso fejleszto aki foglalkozik azokkal a dolgokkal is , amik a megcsuszas utan tortennek....
Nekem is. Az rF2-ben is olyan elenged-betapad arrébcsúszik dolog van. Az AC-ban érzem a gumis-nyúlós érzést. Persze lehet, hogy az ffb beállítás is bekavar, de jelenlegi beállításokkal az AC-t tudom leginkább tapadás határon táncoltatni. Az, hogy mi mi számol, meg videókon (rF2) hogy deformálódik a gumi, engem nem érdekel, vezetve számomra buta az érzés. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2017.01.01. 16:50:52
Én ha rF2, Automobilista meg e között váltogatok, nem érzek hatalmas különbségeket. Viszont amikor legutóbb az AC-val próbálkoztam, csak estem keltem, nagyon kilóg ezekhez képest.
Mert valahogy erezni, hogy az alatt valami gumi-szeruseg van, ami mukodik. Az hogy nem feltetlenul jo vagy nem tetszik, az mar mas kerdes, azert irtam, hogy "lenne":D
"Pedig gumiban (gumi erzesben) az rF2 lenne jelenleg a legjobb." miért?
Pedig gumiban (gumi erzesben) az rF2 lenne jelenleg a legjobb. De sajnos ott sokat ront a helyzeten a felkesz program es a nem egyseges autok/palyak (ami gyari tartalom siznten is mod-nak szamitanak). Abban egy erezheto, "mozgolodo" (rugodzo, tekeredo, pattogo, nyulo) gumi szamitas van, "kozepszintu" atmenetekkel.
Az iR sokat javult (lassan befejezik:D) az utobbi evekben, de megmindig kicsit "muanyagos" a gumi, es viszonylag "rovidek" az atmenetek.
Az AC meg a masik fele. Nem tudom mit es hogyan szamol, de ott erezhetoen ezekre az atmenetekre gyurtak ra (nem feltetlenul realtime HC szamitassal, inkabb "stilus lapokkal"); kicsit tul toltak az atmeneteket (mesterkelt-szeru), ami a hangulatelem es a "ugy sem mukodne rendesen szamolva" koze esik. De honaprol-honapra egyre jobban szet tudjak valasztani az auto, hajtas es a gumik kozti kulonbsegeket.
Az AMS meg igazi hybrid: sok-sok lelkiismeretes munkava tudjak potolni az engine-bol adoo hatranyukat.
10 perc egy ismerős autó/pálya kombón kb annyira elég, hogy 1mp-en vagy jó esetbe fél mp-en belül legyek ahhoz a max-hoz amit érzek benne és a setupolás ebben még nincs benne :) Hogyha a setupolást nem nézzük akkor kb fél óra körözgetés kell, ahhoz hogy azt mondjam ez egy jó kör volt, és akkor azon a körön még kb 1-2 tized maradt.
Az ilyen 10 perc gyakorlás után top időket menő pilóták nem léteznek szerintem, csak akkor ha valakitől kapott egy jó setupot és korábban ugyanezen a pályán, autóval (ugyanazzal a fizikával) ment már :)
Peti nehogy azt hidd hogy 10 perc gyakorlás van mögöttük. Multkor azt hiszem láttad is a versenyt Dani ellen mentem és szerintem nem sokat gyakorolt előtte :) Nekem sincs időm sajnos iR re. Ffb re most automobilista tetszik legjobban ,főleg caterhamek, csak néha kifagy az egész :D de brutál jó.