Remélem nem tesznek Ai-t soha ebbe a játékba. Nagyon rossz beidegződéshez vezetne annál, aki inkább tolná köztük és utána bemegy emberek közé. Hányszor de hányszor van baleset pusztán abból, ha rátapadsz az előtted haladóra és az inkább hátrafelé figyel nem előre. Vagy előzés közben, után valakinél elveszik a ritmus és bumm.
nincs ezzel se baj egyébként, nyilván koncentráljanak arra, aki rendes előfizető :) nekem ugyis átmenetileg kéne, amig "kijátszom" magam vele, aztán lehet sose lennék előfizető ujra (vagy kétévente 1-2 hónapra max). nem flémelni, trollkodni akartam, tényleg :)
Regen amikor felmerult, az emberek nagyresze a segitsegek es a ghost ellen is lazadt. De kellett az uzlet miatt, igy beraktak.
Egyszer egy hivatalos kerdoiven megemlitettek az AI lehetoseget (mint gyakorlas, edzes, palya tanulas, korozgetes; vagyis nem tuti versenyek es bajnoksag); igy vagy gondolkodtak rajta (es mar keszulget) vagy csak meg akartak bizonyosodni, hogy total felesleges;) Nem lattam az eredemenyeket, de valszeg a jelenlegi tabor (csak ok kaptak meg:D) 80%-anak tuti nem kellett. De igazabol nem ok lennenek a celkozonsege az AI-nak.
Talan keszulget valami.
Elvileg megoldhato lenne "warez biztosan" is, csak kell hozza egy kicsit nagyobb szerverpark;) Az AI-t nem local szamolna, hanem iR szerveren, es az tolna at az adatokat. Mivel oda nem kell tuti ping, se GUI, se semmi, igy "csak" szamitasi es adatatviteli igeny lenne.
Talan egyszer meglepetesnek vagy kenyszerbol lesz, de amig lehet, inkabb tisztan az online-nal foglakoznak.
Most is lehet hasznalni: egyedul korozgetsz vagy plusz penzert inditasz szervert, aztan vagy lesz valaki vagy nem;D
perfektül elkaptátok a párhuzamot :)) nekem tényleg jó volna valam butus AI, nem vagyok való emberi mezőnybe - ellenben igénylem a mezőnyt ;) idő ellen nekem unalmas.
Amugy a Papy AI akkoriban jonak szamitott. Ha meg tudnak oldani a program vedelmet, akkor valszeg jo uzlet lenne az AI es a dedi szerver is. Minnel kozelebb vannak egy "divatos" autos program kinezethez, tartalomhoz es mukodeshez, annal celszerubb valamelyiket bevezetni. De ez meg messze van. A kovetkezo ev(ek) a DX11, a dirt es az egyeb extrak kiaknazasaval fog telni.
De sokaknak meg az is jobb lenne, mint a recskazas:DDD
Kivancsi leszek, adnak-e valami (vasarlos:D) meglepetest karacsony elott? A FR3.5 nagyon lemaradt (igaz "kozben" atneveztek a sorozatok:P), de a bejelentett Ferrari es a gyorsan letorolt promo video utan is nagy a csend. bar az iR nem a meglepetesek cege, de azert volt mar ra nehanyszor pelda, hogy "csak ugy" megjelent valami (pl. a multkori GTO/GTP cuccok).
Igazából olyan nagyon sokat nem kell vele, ha ráérzel a gázadásra meg a fékezésre. A lomha turbo miatt kigyorsítson el kell venni a gázt, aki AC-ben sokat ment a Lotus 98T-vel annak ez nem lesz nagy újdonság. A fék pedig nagyon könnyen blokkol, ~50%-ot kell nyomni csak benne. Potméteres fékpedállal nekem biztosan nem menne.
Látszik, hogy sokat gyakoroltál vele, nagyon fasza hangja van. Jövő Season-ra van egy befutó jelölt :) Az már egyre inkább körvonalazódik, ha népszerűtlen, akkor az egyben előny is. Túl sok olyan járgány van C-ben, ami még nem való a plebnbek.
Üdv, Pár éve mikor volt kormányom kipróbáltam ezt a szimet, és eléggé tetszett, habár nagyon nehéz volt. Kis mazda/laguna seca
Most megint van 1 kormányom g29 ami sajnos furán viselkedik, és mielőtt visszaküldeném szeretném kipróbálni hogy milyen iracingel. Mikor régen itt jártam ajánlott valaki egy lehetőséget amivel 1 hónapot ingyen versenyezhetek az alap cuccokkal... most nincs ilyen lehetőség? Akár csak 1-2 napra is. Már csak azért is kíváncsi lennék, hogy itt is előjön 2 óra után a váltófül probléma, vagy csak az Assettoban, mert akkor lehet nem a kormány a ludas.
Nincsen annyi official verseny, meg több szerver egyszerre a kis létszám miatt. Ma este 8-kor simán tudtam menni egy versenyt, ami teljesen jó amúgy, igaz nem voltunk sokan.
Van 2 út A-ból B-be, az egyik kanyargós és nehezebb a másik majd tök egyenes és különösebb nehézség nélkül eljutsz. Szerinted 100-ból mennyi ember választja a nehezebbet...... Régen a Radical SR8 nagyon népszerű volt igaz nem a legkönnyebb volt és ma sem az vezetni de volt hogy 2-3 szerver is ment. Nézd meg most ,halott ,nem csak a nehézsége miatt ,hanem mert azóta kb 6-7 plusz széria közül lehet választani. Akkor most mivel és kivel van a baj. Persze tudom ezzel is meg azzal is,de hát ez van.
Helyesbítek: 6-ból 6! Asszem ezt szkippelem, meghagyom a nyomorult trolloknak..... 2 nap alatt úgy kb 360 ISR vesztés..... Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.12.14. 22:37:11
Imádtam mindig ezt a szériát, a kezdetektől több éve megyek vele,de az utóbbi 1 évben mind jobban a elment tőle a kedvem,pont ezek miatt amiket leírtál. Gyere át spec fordozni. Nagyon korrekt a társaság,vigyáznak egymásra a driverek,legalább is az elmúlt pár hónap alatt 1-2 kocc volt,de az is inkább saját hibás ,a kocsi is jól vezethető. Nyilván jobb ha az első splitbe vagy.....
És tépkedem a fóliát én is! :D Skippi eddigi mérlegem: 5 futamból ötször végeztek ki féktávon, hátulról, az első két körön belül..... hihetetlen. Kezdem azt hinni, hogy én vagyok a barom, és nem megyek le egyből a fűre féktávokon hogy tutira ne találjanak el..... pedig replayon is nézem, márpedig látszódik az autóm a pályán rendesen..... :p
Ja, mert egyrészt mindenki így áll hozzá, a másik meg, hogy jajj, nem lehet lepadlózni mint a barom, inkább menjünk mással hozzáállás miatt. Csak gyakorolni ne kelljen és legyen könnyű. Pedig ez tényleg jó. A szivar lotussal megértem, hogy nem mennek, teszt szerveren kipróbáltam, de szerintem nagyon szar. Az ilyen jellegű autók sokkal jobbak rF2-ben meg automobilistában.
Ne is mond.....,de most úgy döntöttem ,(már rég megfogalmazódott bennem) hogy hagyom a Blancpait"B"-t inkább megyek 2.0 egy biztonságosat,még ha vesztek is pontot. Pedig nagyon élvezem vele tolni,de a sok első kanyaros, első körös nagyon el tudja venni a kedvem, így marad mellé a Skyppi de mostanában ,ott is inkább csak egy verseny azt annyi. Amire megint vissza szoktam,már az előző szezonban,az a Spec Racer Ford. Elég korrekt a társaság,kulturált a versenyek nagy része. Mostanában elég sokat mentem vele ,elég jól fogható is,no meg így azért pontokat is jobban tudok gyűjtögetni,de igazából nem ez a lényeg. Inkább az hogy, ne azon keljen aggódnom el jutok é az első kanyarig vagy a kör végéig.....hanem jó versenyeket fusson az ember.
Miután kihevertétek azt, hogy nem találtatok meg egy gombot a menüben: gyertek Kamel GT-zni! Most a versenyen több kört mentem, mint amit gyakoroltam a Nissannal, és a végére egészen belejöttem :D Csupán 3 sec a wr-től, alap beállítással. Finoman kell vezetni az autót, de egyáltalán nem annyira nehéz, mint amilyennek tűnik. Nem egy GT3 egyszerűsége az igaz :)
Jó sok bolond van 2.0-ban is. Első körben akar nyerni utolsó helyről, kilő a startnál hideg gumival és bumm 20-ból vagy 6 embert hazavág. Volt hogy 5-en értünk körbe. LoL. Van mikor egy pro akar kimaradni a rajtból, de inkább idióta, aki még egy qual-t se tud végig futni.
Mostanaban mintha "szelesebben" lehetne cockpit-et allitani, de azert tulzasba nem fogjak vinni. Bar nem ertem miert aggodnak ennyire. OK, hatulrol tologatas ne legyen, de ha mar rookie-ban van szamarvezeto, fek meg mit tudom en mi segitseg, akkor a dobozo autoknal beleferne egy motorhazteto, a formulaknal meg egy ertelmeseb T-Cam. Ha ugy szivesebben hasznalja valaki, nem lazad vagy menekul el, akkor belefer hogy esetleg gyorsabb vele.
Valamelyik versenyen előttem levőnek elszólta magát a motor ment körbe és végig füstölt mindent,utána olyan koszos volt a szélvédő hogy ihaj. Nemrég vettem meg a Renault2.0 ott elsőre a cockpit olyan volt hogy az antennától alig láttam az utat,na mondom szép....de aztán a kamera állítás menüt előhoztam ,így sikerült majdhogy nem egy "T-cam" nézetett beállítani,igaz picit fura de legalább használható és jobban látom az utat.
Há, csak megváltoztatták a műsort! A 40 percet megérteném, Nordon. Így, ebben a formában, talány. Utoljára szerkesztette: Morgolodo, 2016.12.14. 17:38:42
Az iR ugy van vele, hogy ami az autovezeteses szimulaciohoz tartozik ("nehezites") az kikapcsolhatatlan es/vagy nem lehet durvan elallitani (pl. cockpit), hogy egyenlo feltetelek legyenek. De "tajekoztatasnak" sem rossz, jomultkor a verseny vege fele, amikor megjelentek es szaporodtak az apro fekete pottyok a szelvedon, elore jelezte, hogy doglodik a motor, es permetezi az olajat:D Igy visszavettem, es a vegen kicsit erotlenul, kohogosen, de celbaertem:D
Az a haze baromsag volt, jobb lett volna (elotte) egy normalisabb kod vagy bloom...
Én "most" (kredit+akciós előfizu)vettem 125 dodóért 2 évet,ha még hozzá-le számolom hogy áprilisba járt volna le akkor mínusz 25 dodó (versenyzésből 20,éves 5 dodó)így azért már barátságosabban hangzik. Nos figyelni kell,én lecsaptam rá azonnal,mellesleg a kredit 1 napig volt csak.
Addig addig tököltem az előfizetés (credit) vásárlással... hogy a vége az lett h lecsúsztam róla, és auto-renewal ban behosszabbított 110dolcsiért... Nem mondom h nem fájt kicsit..
Gondolkoztam h tartok fél év pihit és bevárok még valami kedvezményt, de úgy látom beelőztek. Persze én vagyok a hülye aláírom, tudtam h auto újítás a cucc.. de akkor is. Mostanában nincs sok időm, és ez az összeg a néha egy-két órára felugrok-ra egy kicsit sok.
mindegy , mondjuk h erősen támogatom a fejlesztéseket.. :)
Ha jól emlékszem a netkar pro-ban is benne volt ,de egy gombnyomással letisztult... Na az sem ma készült. Nem az a bajunk hogy benne van ,hanem hogy, pl a "haze" effekt ha akarom nem aktiválom,pedig verseny közbe nagyon nem látni ,csak bizonyos kamera állásokból,meg amúgy sem azt nézi szerintem senki verseny közbe. Akkor ez sem lett volna egy akkora attrakció leprogramozni ki-be kapcsolhatóvá....
Az a baj, hogy futam után le akarom mosni a tévémet mert mindig azt hiszem hogy az a dzsuvás... :D :D
Ez így van, de mikor 60 évvel ezelőtt is koszolódott ,akkor kinyúlt a driver és letörölte,most meg már feltalálták a letéphető fóliát. Jó lenne ez az újítás, ha a nyitottaknál lenne egy gomb ami után tiszta lenne ,aki meg vakon szeret menni az használná úgy.... A valóságot kár ide hozni ,mert attól még nagyon messze van.....de persze a többi szimhez képeset elég közel és valóságos dolgokat szimulál egyes területeken,még nagyon van hova felnőni,fejlődni. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2016.12.14. 09:38:07
Majd egyszer lesz ablaktorlo is (4-5 ev:DDD). Amelyiken gyarilag nincs, azt a pit-ben lepucoljak. Igazabol sem tudnak vele mit kezdeni, menetkozben nehez kimaszni es megtorolgetni;D
Nekem ezzel ugyan az a bajom, mint pl. a nappal. A valóságban is süt, igen, de tehetek is ellene, ahogy a kosz ellen is. Itt azonban semmit. Csak gyűlik a retek, azt annyi.
Szerintem nagyon jó tanuló autó, azt a szerepkört kitűnően betölti. Az alapokat nagyon letisztultan adja át. Ha valaki beleöl egy kis energiát erős, biztos tudással mehet tovább feljebb.
Szerintem biztos nem...... De legalább megtörölhetném..... Mellesleg már látni bizonyos kamera állásokból a "haze" effektet is....ez is nagyon hiányzott már.....
Rohadt jó ez a skippi, annyira jól lehet érezni a megcsúszást, hogy végig a határon lehet menni. asszem letolok egy szezont vele.
Magyar viszonylatban "csak" a 75% credit es 50%-os elofizetes buli "hasznalhato", foleg ha versennyel meg vissza is jon 20-40$. Az ar emeles kornyeken nagyon lealltak az akciokkal, de most nyartol mindig volt valami.
Az atlag letszam evek ota viszonylag allando. De azert fugg a napoktol (pentek vagy vasarnap), az oraktol (estetel logikusan tobben vannak), meg eleve ma lesz szezon valtas. Holnaptol visszaall.
A dirt-tol varnanak uj elofizetoket (es/vagy vasarlokat, stabilagg embereket, nem feltetlenul minidg akcios ujra regisztralokat), de nem tudni mi lesz.
Ha jol lattam, a sporting code-ba eroteljesen bekerult a multi regisztraci hasznallat, birtoklas, akarmi. Valszeg nem veletlenul. Ok is tudjak, kell a bosegesebb kezdo csomag es a konnnyebben elerheto rookie/D sorozat, de emiatt nagyon sok lehet az akcios multireg is. Ha csak az alap csomagot hasznalja vagy max 1-2 autot vesz meg vagy letiltjak az SR miatt, ha van valami akcios/ingyenes, nekik megeri ujat kezdeni:D
Azért, ha valaki nem használja ki a credit akciót meg az előfizetési akciót, akkor azért eléggé húzós ára van. Főleg, hogy a forint megint ilyen trágya... A 25%-os éves/2éves akcióról is pont lemaradtam. Este megnéztem, akkor még jó volt. Mondom akkor reggel megújítom az 1 évessel és játszok, de reggelre már elévült. :( Így most szenzációs 13 dolláros áron vettem 1 hónapot...Egyébként az online számláló jó az oldalon? Vasárnap délután néztem és alig volt több, mint 1500 online player? Most meg 755? Egy évvel ezelőtt nem is láttam 1400 alatt a számlálót. Vasárnap meg 2900+ volt kb. mindig. Ha tényleg ennyi az aktív játékosszám, akkor azért elég sürgősen ki kéne találniuk valamit. Ez durva visszaesés. Nem hiszem, hogy pont most kellene árat emelni.
Ha egyszer megjelenik a dirt resz (talan tavasz), akkor tuti melle csapnak valami akciot is (tuti kell valami az ujaknak es a vasarloknak is). Valszeg az utobbi idoben, azert volt ennti akcio/kedvezmeny, mert terveztek a dirt megjelenest, amibol persze, nem lett semmi.
Eppen tegnap lattam, hogy az "uj" (:D) Silverstone is mar 4,5 eve be van szkennelve, azota "keszul":D Persze ne, de ez is olyan, mint a 6 eve "keszulo" uj hang engine;DD
Karácsonyra várható ennél a 25%-os leárazásnál nagyobb akció? Szeretnék megint előfizetni, de ha lehet még egy kicsit lecsípni a költségekből, akkor tudok várni 2 hetet.
"Nekem ez az első update egy ideje, ahol nem tűnik el az fps-em fele, vagy több"
Nekem meg az első teljesen új season kezdet :) Még mindig nem döntöttem el mire fókuszáljak. Kedden a rövid teszt még jobban megkavart, mint az iracing fórum javaslatok.
3/4 vagy még annyi sem season-t végig nyomattam only skippy-vel. Semmi másba nem ültem be. Lehet Renault lesz a választás. Vagy GT3, mert az sok pályát megkap a skippytől koszteffektíven.
Nekem ez az első update egy ideje, ahol nem tűnik el az fps-em fele, vagy több
Szerintem ott nem, csak a playara ervenyes. Azert ekkorat nem lephetnek hirtelen:D Meg amugy is, ha mar kipufogo, eloszor a fust erdekesebb lenne.
De hat, eleg lassan haladnak. Korabban azt hittem, hogy majd 1 evnyi DX11pulikus teszteles utan beleszornak valami normalis PP cuccot (Yebis, kikapcsolhato, allithato), amitol azonnal szintet lep. De egyelore semmi. Lenyegeben meg mindig DX11 kinezet, csak techikailag mas a hatterben. Lehet meg akarjak varni a vegleges DX9 kiiktatasat, de minek?! Mindegy, ez ilyen, mindehez 2-3 ev kell legalabb:D
Az utobbi 6 evben az uj hang engine "reklamozasa" (soon) is inkabb mar kellemetlen:D
Am. a heat haze a kipufogó körül is kellene, hogy megjelenjen, nem? Én nem látok semmit.
Ez megint "must have" cucc. De legalább újabb 10-20 fps-el kevesebbem van (ettől függetlenül) a frissítés óta. A másfél évvel ezelőtti mindenen elmegyből ott tartunk, hogy a leggépigényesebb cucc lassan. Igggen.
A palya "nagyon" hatterben torzul/hullamzik a "levego" (objectek) :)