Meg ez a Heat haze effect. Hat nem tudom. Jobb lett volna egy dinamikusabb, lathatobb, erezheto para/kod ambient effekt. Es/vagy egy minimal bloom. Ha mar a latvanyt akarjak erositeni.
Nagyon latszik, hogy rakeszultek a dirt-re, es az ahhoz tartozo osszes ujdonsagra, de mivel csuszik, igy buktak az osszes update reszt is. Bar engem a dirt sem fog megigazan, foleg nem a ovalos korbe-korbe csuszkaloks fajta...
En kicsit ettol a coherent (G)UI-tol felek kicsit:/ Korabban amit lattam nagyon nem tetszett kinezetre, nagyon tabletes, elnagyolt, szines, webes felulet. Meg eleve a bongeszobe integralni az egesz jatekfeluletet, onnan inditani kozvetlenul az "autozast", kicsit neccesnek tunik.
Persze ha mukodik, akkor modern es kenyelmes lehet. Nincs kulon portal meg jatek felulet, nem kell ki-be lepegetni, ott va minden info, beallitas, bongeszes, forum es egyeb lehetoseg, es az egyik "menu" alatt a "D3D ablak", amit "full kepernyozve" azonnal "autozhato".
Ehhez azert majd stabil rendszer es bongeszo kornyezet kell, es nem keves memoria. Vagy ha eroforrasban birja a rendszer, brtutal mennyisegu a hibalehetoseg.
Szimpatikus amiket es ahogy csinalnak, meg azt is megertem ha hoapokat-eveket csusznak valamivel, mert a vegtermek az eleg profi. De ebben a coherent-ben nem vagyok teljesen biztos;D
Jol;) Eredetileg a dirt resz volt betervezve, valszeg az update-ek nagyresze es az erkezo tartalmak ahhoz kapcsolodott volna. Mivel csuszik, igy szerenyebb update lett belole;) Talan karacsonyra lesz valami meglepi (FR3.5, vagy az is "elmult"?!), meg szezon kozben valami TimeTrial funkcio.
sziasztok, ma szerintem pont kicsúszok a 25%os kedvezményből, szerintetek idén lesz még valami? köszi
Erdekessegek;) - Replays can record voice chat (WTF?!:))) - Heat haze effect - Animated support characters - Visor tear-offs - Hand-over-hand steering for some vehicles - New peripheral lighting functionality
• World State Triple Buffering that should eliminate some framerate choppiness • Replays can record voice chat • Heat haze effect • Animated support characters • Additional spotter commands • Visor tear-offs • Hand-over-hand steering for some vehicles • Telemetry upgrades • New V8 Supercar tires • New peripheral lighting functionality
brm- et én nagyon utáltam, az sehogy sem volt jó! :)
cooperrel mentem sokat, mert akkor bajnokságban ilyen credites beosztás volt és a gyors autókból nekem alig jutott. Brabham-et is imádtam. Na de egy iszonyat jó kombó volt az eagle-spa is :)
Ja, a Honda gonosz volt;) De mindegyiknek (Cooper, Eagle, Lotus, Brabham) volt valami jellegzetessege. Nekem meg a BRM is tetszett, kicsit "nyers" volt;) Lassan 20 eves progi, de meg mindig alap. Az iR jol kiforrta magat "belole":)
Nekem a kedvencem amikor "mellé kanyarodok" a dombtetőn a dupla jobbosnak, oszt közben mindenki elmegy mellettem a pályán amíg vissza egerészek a porból, hogy még a kigyorsításom is odavan az egyenesre, ott meg a maradék. :D :D Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.12.03. 22:53:34
még emlékszem, az időkre a különböző autókkal :)
imádtam amikor a megtankolt honda úgy odaba**ta az alját a "gödör" ben, hogy úgy kellett minden körben összeszedni :D
Szerintem sokan szerettek a dupla-tripla kanyar kombok es a hullamvasut-jellege miatt. Persze eppen ezek okan, gyorsan el is lehetett dobalni, es ha a kanyar kombo elso reszen tul eroltette az ember, akkor a tobbi resze is bukta volt;)
Tipikus regi "kanyargos" ("amerikai") GP palya: kinezunk egy olcso teruletet; rajzolunk ra nyomvonalat ahogy a terulet engedi; beken hagyjuk a domborzatot; aztan lehet tolni neki:D Ilyen koncepciok miatt tudtak olyan egyedi palyak szuletni, mint Mosport, Laguna Seca, Road Atlanta, Lime Rock, Barber, VIR stb.
Mig europaban inkabb a sik teruleteket dijaztak, tempos hosszu egyenesekkel, zart vagy videki utakkal (Imola, Monza, Spa, Rouen), amit folyamatosan roviditettek es "sikanoztak". Bar Nord megmaradt, ott van minden ami kell:D Utoljára szerkesztette: Alexease, 2016.12.03. 13:51:56
Nem eleget, mire én azzal kezdtem játszani, már szenvedős volt elindítani gépen. Amikor megjelent, akkor mg azt se tudtam mi az az internet, és gépem se lett volna jópár évig amin elfutott volna.
Én is itt ismertem meg, és az egyik kedvencem lett! Már sokat mentem, és kitanultam a trükkjeit is. A T5-6 rohadt élvezetes, a T2-ővel vagy 5 futamon át szívtam mire megtaláltam hogy kell kezdeni látatlanban... :D Egyébként a hátsó egyenest is simán le szoktam védekezni a belső íven, az esetek többségében az ellen nem meri kívülről bevenni a 8-ast. Rohadt jó ritmusú pálya.
Ez a Mosport valami eszméletlen pálya, soha se mentem még rajta ezelőtt a hét előtt, de nagy hiba volt úgy érzem. Komolyan mondom, a Nordschleife egyszerűbb :D
Köszi a választ nálam is az pörög,de én ráhúztam mindent maxra ,igaz helyenként leesik 55-60-ra ,de nem ez a jellemző.
1070 -el nalam minden maxon van. Bekapcsolt hsrommonitoros izevel meg sokkal gyorsabb, csak a fust es por bugos... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.12.02. 16:02:24
Semmi extra egy régi 980ti, és nincs minden maxon. Én a 10xx-re nem fogok beruházni, mert nem lenne nagy ugrás. 1070 kb a 980ti-vel egyenértékű. Pár extrája van, de teljesítményben nagyjából egál a kettő. Next gen VR-re szeretnék majd betápolni, ha lesz belőle valami. Utoljára szerkesztette: Dlot, 2016.12.02. 15:52:14
Na ji de Imola celegyenesben szerintem valami anomalia van, azert esik le ottz nagyon. Amugy egy 1070 siman tartja a a minimum 80-90 fpst.
De gondolom minden csúszka nincs maxra tolva és nem Imola célegyenesben tudja ezt a 90 fps-t? Mert ha igen akkor kivi lennék mi tudja ezt így kihajtani.
Csináljanak bármit, én befogom a szám amíg 5760*1080 felbontással hozza a minimum 90 FPS-t 20 járművel.
Az AC-ban foleg csak latvany effekt, mint sokminden mas. Az iR-ben szamolja, de egyelore nagyon elnagyolva (legalabbis a kasztnit larvanyra), igy itt is elegge latvany effekt. Bar a falnak menos gyurodes eleg jo (ha jol jon ki a dolog), nagyon lassitva latvanyos, es annal azert szaolja a kasztnit es az utkozo feluletet is (beton, szalagkorlat, gumi vagy gumifal). Az AC-ban minden beton, aztan annyi:D
A normalis tores modellhez ujra kell modelezni az autokat (egyelore nagyreszt 1 darab dobozok). Valszeg ez is alkatresz fizikas lesz, mint a tobbi resze, ami szamolas igenyes is, es amit online is normaisan kell tovabbtolni. Es itt az az igazan huzos, mert normalis dolgokat tolnak at, mashol durvan egyszerusitve van vagy kamu. Vagyis nem kapkodjak el, ha jot akarnak, akor "meg kell varni", amig lesznek hozza gepek:DD
Eleg csak a realroad-ra gondolni. Az AC-ban az egesz palya tapdasa no, meg egy globalis sotetedes, 1-2 koronkent valamit allitgat. Itt eleg kis foltonkent valtozik az egesz, es eleg porgos az online, amikor az ember elott szorjak a kavicsot es koszoljak a palyat:D "Egyszerunek" tunik, de azert +40 autot mindenkinel szinkronban ilyen temponal frissitgetni, hogy ne 1 kor mulva lassunk valami valtozast, hanem szinte azonnal – azert van mogitte technika rendesen;D
Valszeg egy AC, ennek a net-kodnak a tizedenek is orulne:D
Sérülésmodellel csinálhatnának valamit. Alapból szar, de akkor venni észre igazán, amikor mondjuk mész a Vettével 3 kört a Nord-on, sehova se vered oda az autót, pár off-track van csak, és az egyik ajtó le van horzsolva, meg be van nyomódva. Mondjuk még kevésbé zavaró, mint az AC-ban az ablaktörős faszság, amikor hátulról eltalálnak, de ott legalább ezt már javították asszem.
- A Dirt csak jovore (csodalkoztam volna ha elkeszul:), talan marcius. - Hozza 3 auto, 7 verzioban, - Lesz truck es legends dirt is;) - Valszeg jol megszorjak ezt a reszt is tartalommal;) - A rallycross persze "majd", ahhoz tuti fejleszteni kell meg sok mindent, meg persze palya is kellene hozza. - Lesz Time-Attack, akarmit is jelent (lesz rola video). - Es persze a szokasosak: uj GUI es web (2-3 eve); tores/utkozes (3-4 eve); uj hang engine (5-6 eve); animaciok; meg persze hihetetlen jo tartalmak, amikrolk meg nem beszelhet:D
We are excited about the build next week! You will see multiple enhancements and improvements to the simulation and overall service. Right now the plan is to do the usual quarterly software update on December 6th at about 8:00 AM EST.
However I wanted to discuss just a few things that are NOT going to be in build next week and provide a brief update. You will see soon enough what will be in the build next week!
Dirt:
As you probably are aware we are very excited about “dirt” and have heard the same from so many of you. Major pieces of it have been finished for months. There are so many details, facets and challenges to this new form of racing for us graphically and physically. We had many new development challenges to tackle and many new and unique features to develop. I think you will be very impressed with all the work and detail put into this when you get a chance to see it and drive it. However, a few smaller things are still lingering and we want to nail this down to our satisfaction. The small things can make a big difference. We would not expect to release it by year end either with the year winding down and holidays etc. The good news is we feel we are close and are still optimistic to release before the March build. We would do a “mid-season” release if the feature/Dirt was ready. As far as content we have Eldora, Williams Grove and a dirt version of USA Speedway about done and more tracks in the works already. We have 305, 358 and 410 HP versions of a Dirt Super Late Model. We have a wingless dirt 410 HP sprint car. We have a winged Sprint Car including 305, 360 and 410 HP versions. We are putting the cars through our CFD “wind tunnel” to get better aero data, especially for the Winged Sprint car. We also will have dirt versions of our NASCAR truck and a dirt version of the legends car out of the gate. Much more coming and already in the works including global rally cross. Thanks for your patience. It is heart-breaking not to release some of it for year-end with all the work we have put in and being so close but it is the right thing to do.
Time-Attack:
This new hot-lapping competition/feature we think is going to be a great fun and will be something that almost everyone from rookies/time constrained people to veteran sim-racers will really enjoy. We are also close on this new feature and also would release at a point in time, not necessarily needing to wait until a season end build. We will be doing a video about it soon to give you a better idea of it.
Other:
We are also still working on many other things discussed previously like the new damage model, new in-sim UI, web interface, improved and new sounds including working on utilizing XAudio 2, animation and graphics, new forums, physics, incredible content and working on many other things not yet discussed!
Happy Holidays! "
Szokott lenni még egy hét szünet közte fun versenyekkel.
Ev vegere terveztek, igertek, szerettek volna a dirt resz, de nagy a csend. Vagy lesz vagy nem:) Ahhoz elvileg lesz 1 ingyen paya es 1 ingyen auto, es talan azonnal meg 1-1 vasarolhato.
Esetleg a FR3.5, ami meg be volt igerve.
A keszulo es licencelt listakban van meg 2 tucat dolog (autok, palyak), vannak mar szkennerelt es/vagy felbehagyott dolgok is. De lehet GTO-szeru meglepetes is.
Vagy semmi, mert eleve terhelt a rendszer, meg kell varni, amig rendbe hozzak:D
Ha volt lehetoseg – es korabban volt (:P) –, en mindig 75%-os kreditbol vasarolgattam, es az elofizeteseket is "elore" inteztem, mindig az 50%-osbol;) Ugy kenyelmesen, evente egy mas dobozoos jatek ara alatt van. Persze a tartalom vasarlas mas, de azok aranal is szamit a kezdo 75% minusz, es a mennyiseg miatt a meg a 30% kedvezmeny. Folyamataban nem (sokkal) tobb mint mashol az eves DLC-k. DE persze, aki nullarol kezdni, az cumi:) Es "nem hasznalom", vagyis nem jon vissza 40$:)
CyberMonday :) Aki lemaradt korabban rola, es tervezi a kesobbi vasarlast (tartalom, elofizetes), annak nem art ha van betarazva olcsobb kredit. Ha hosszutavra tervez, es kitart a kovetkezo 50%-os elofizetesig (ha lesz), akkor az mar csak 37.5%-os elofizetes lesz:D
Azert nem mennek, mert ott nagreszt zart bajnoksagok vannak, ami publik, az meg kiszamithatatlan, ritka, nincs ember, nem jo az online rendszer stb. Az iR nekik tokeletes, mindig talalnak szervereket es tutin mukodik az online.
De én komolyan nem értem miért kell trollkodni? Az ilyenek miért nem mennek a public Pcars, vagy AC szerókra? Ott alap, hogy a rajtrácsot se tudod elhagyni futamon mert már ott lemészárolnak.....
Az sem rossz mikor valaki beleordít a mikrofonba, hogy Green-green-green! Néha besz*pja pár ember és kapja a pit büntetést. :)
Azt hittem közelítve az 1000 futam felé iRben, már nem tudnak újat mutatni! :p Esélyese voltam a futamnak, 1-es rajtszám, meg minden. Időmérő, egy hülyegyerek elkezd írkálni a csetre de úgy magának. ilyeneket hogy: LOL, meg hogy hahahahah, meg hülye írásjeleket. Naná hogy oda nézek, persze lefutok a boxkijárat utcáról, érvénytelen az időm, utolsó hely. Aztán jött a boxkiállás, de az a tömeges féle féltáv körül. A sor elején ez az írogatós hülyegyerek, alig hogy kiér a vonalon kívülre, kinyomja a limitert, kigyorsít, és ahol leszűkül az útca, belelép a satuba és megáll az idióta!!!! 4-en törtünk össze rajta! pffff De kár hogy le van tiltva a csetem a ku..a életbe....... :P :P
Lehet allitani a "kozepso diffit" is, erdemes palyatol fuggouen ranezni, a tobblet hatso hajtas miatt valtozhat a kigyorsitas.
Audi-t hogyan kell vezetni? Így belegondolva, utoljára 4WD autót az RBR-ben vezethettem többet, azóta semmit. Az egész egy lomha dögnek tűnik, ami nehezen fordul. Viszont amiről egy Audis dokumentum filmben beszéltek a pilóták működik, már a kanyarban a féktáv alatt a gázon kel állni, hogy fel tudjon pörögni a turbo, és így jobb a kigyorsítás.
Én a Mazdában gondolkozok, meg a Kamel GT-ben, ha lenne elég ember. De szinte minden sorozat jó benne. A Formula Renault biztosan népszerű, a Proto GT szintén egy jó sorozat.
Köszönöm a segítséget. Próbáltam én is több böngészővel, de mindegyiknél ez volt a gondom, de értem az okokat - idegesítő, de ez van -, lényeg, hogy nem nálam van a hiba.
Tegnap nekem sem nyitotta meg a Chrome, Aztán átmentem az Edge-be és mint a villám! Át is költöztettem az iR honlapot oda!
Ez elírás, vagy komolyan gondolták? A RUF GT3 ugyan az, mint a 2016 S4.
A szériába bekerült a Blancpain endurance. Következő szezonban szinte bármilyen szériában tudok majd legalább 8 hetet versenyezni.
"Megnyugodtam". Már azt hittem, hogy csak nálam szar.
Fura ez a Nissan,de jó. A fékek brutálisak, nagyon könnyen blokkolnak, és nagyon rövid a féktáv. Az aero meg olyan durva, hogy visszaváltásnál nem kell blip, csak pakolni vissza, mintha pillangóváltót használna az ember.
TestDrive-nal eleve alapnak* kellene lennie, de nem az. Sajnos a sok biztonsagi dolog miatt, szervesen ossze van dolgozva a teljes rendszerrel, nem "fuggetlen", ugyanugy elhal, haldoklik, fogja a rendszert stb.
*Illene net-kapcsolat nelkul mennie (persze egyszeri, korabbi hitelesitessel), barmilyen leallaskor es update-kor, "felesleges" a tonna online hitelesites (minden inditaskor, minden tartalom folyamatos ellenorzese a szerverekkel). Ez is durvan fogja a szervereket. Nagyon fossnak a tartalom lopastol es warez-tol (persze szerizodesek, licencek...), csak ez a vedelem legalabb 25-50%-ban foghatja a rendszert.
Regen fele ennyi ember volt, harmad ennyi sorozattal, negyed ennyi portal szolgaltatassal, plusz 1 szerverpark volt, most van 4 kontinensen... Ez a rendszer elerte a tureshatarat. Ezt ok is tudjak, de persze nem reklamozzak. De valszeg nem veletlenul tervezik az uj portal es jatekfeluletet, teljesen at kell szervezni az egeszet. Es itt persze nem csak egy uj weboldalra kell gondolni, az egesz lenyege a hatterben van, a szerverek es adatbazisok osszekapcsolasanal.
De az egesz portal/program vedelem es hitelesites is brutalis energiakat es idot emeszt fel; minden adatlekeresnel, inditasnal, toltesnel net-en keresztul ellenorizgetni minden bit-et, durvan zabalja az egesz rendszert. Az hogy egy palya betotesnek a fele azzal megy el, hogy kicsomagol, kikodol, aztan net-en mindent folyamatoan leellenoriz, az is egy vicc.
Ez ugyanaz a kommunikacio/eladas, mint az autoknal: alapveto hianyossagok voltak evekig, persze azert mukodott es hasznalhato volt, de attol fuggetlenul a legjobbnak volt eladva/reklamozva.
Minden ilyen elofizeteses dolognak ez a hatranya, folyamatosan fejlodni es bovulni kell. Igy foltamatosan "beta", 6-12 honapos atmenetekkel, a nagyobb fejlesztesek meg 2-3 evesek (volt hogy 6 nonapig nem volt gumifust, mert eppen azt fejlesztettek, kamut meg nem tettek bele;D). Ha csak 2 evente lenne nagyobb update (uj verzio), es addig max minimal tartalom bovites, akkor nagyreszt egysegesen tudna mukodni. De abbol meg nem elnek meg.
A lenyeg: ez igy mar kicsit a halalan van, es csak gepekkel tartjak eletben:D
Ezt a szolgáltatást kapod most drágább éves előfizetésért cserébe Nem vagy vele egyedül, ez most ilyen,régebben mikor olcsóbb volt, ilyet nem tapasztaltam
Sziasztok! Segítséget kérnék. Napok óta csak sokadik próbálkozásra, igen nagy kínok árán tudok csak bejelentkezni az amúgy tetű lassú központi oldalra. Rendszerin a bejelentkező felületen ki sem jön a mail és jelszó kérő ablak, csak a logót, meg a support mail címét látom. A netem rendben, gép rendben (másik gépről is ez a gond) mi lehet a baj, van ötletetek? Köszi.
Egy irgalmatlan boxtaktikát alkalmaztam, 19-re kértem még egy lapot! Jó szórakozást! :D
Őszintén szólva, engem is kicsit mellbe vágott az "akció", de szerencsére vannak remek lehetőségek 50%-os hosszabbításra is, így én nem verem annyira a nyálam. Én abszolút nem hardcore, mondhatni softcore (van ilyen szó? ) versenyző vagyok, van néhány fizetős pályám, nagyrészt azok, amelyeken a special endurance versenyek mennek és minden más esetben elvagyok a Mazdával vagy adott esetben valami mással. Nagyon ritkán megyek, mindig más időpontban, így más szimulátorral teljesen esélytelen lenne kompetitíven menni, viszont itt bármikor tudok egy jót mazdázni, ami nekem bőven elég. Én nem igénylem az ilyen-olyan csuda jó autókat, versenyezni szeretek, amit az ingyenes gépekkel is megtehetek. Igazából ha egy lehelettel olcsóbb lenne minden, akkor szerintem jóval több olyan kaliberű fickó jönne, mint én, igaz rám ugye nem lehet építeni, hiszen hol vagyok, hol nem. Aki időmilliomos de nem akar komoly pénzeket beleölni, annak egyértelműen a ligázás más szimekkel a megoldás, aki nagyon komolyan veszi és milliót/milliókat költ a hardware-re az meg ne mondja nekem, hogy sokallja azt, amit az iR kér.
Akkor most csinaljatok ugy mintha hulyenek neznetek ! :))))