Ez a monitorról felvett kép, a monitor fix én mozgatom a fejem, te behánysz amikor a kocsiban ülsz és vezetés közben nézel bambán magad elé? Ha egyszer kipróbálnátok mielőtt a behányásról és xarozásról írtok... Ha a motorozásodról a bukódra szerelt akciókamerával felvennénk a ténykedésed, ugyan ez lenne a véleményed. Az én nézőpontomból ez teljesen természetes, mint ahogy neked is az amikor a motoron ülsz. Mindegy, nézd csak a monitort, én jobban szeretem a valós nézetet, ha ingyen adnának három 1000hz-es monitort, akkor se cserélném, max az árát tartanám meg:)
Viszont most mindenki Mclarennel megy, nem tök mindegy melyik gyorsabb, úgy is átül a többség, semmi márka hűség, amelyik gyorsabb:) Végig szenvedtem most három Le Mansot, csak szélárnyékkal volt esélyem. Egyenes elején másfél mp előnyöm volt két sikán egyenes vége ugyan ennyi hátrány, ja és nem a sikánban volt gyorsabb:)) Nem is küzdöttem beálltam mögéjük:( Le Mans Utoljára szerkesztette: zimapeti, 2016.10.24. 23:09:28
Jól tették mert vicc hogy az autók 80%-a audi. Sajnos a pro-k minden szezonban előre kitesztelik hogy melyik a leggyorsabb, utána csak azzal mennek és a tömegek mennek utánuk.
Úgy tűnik a délutáni update-tel lelassították a gt3-as audit.
Nissan-ban az options résznél van valami motorerő tekerő, viszont én nem látom semmi hatását. Az nem működik? Kipróbáltam most a teszt szerveren, elég vad ez is, meg az Audi is. Követező szezonra esélyes ez, meg a BSS, csak hogy meglegyen a két véglet.
Jól bemákoltam ezt a 3 helyet :D Valamiért ebbe a kanyarban bárkinél rövidebbet tudtam fékezni 4 verseny alatt. Bármelyik oldalról érkezve már bőven íven voltam a balosra, hiába volt akár egy picit előttem is az ellenfél az egyenesben.
Na ez brutál, hogy fél percig jöttem rá melyik az igazi. Aztán meg az, hogy az oldalirányú dőlés - zötykölődés is mennyire le van modellezve! De azé xarjá sünt! :D :D
Hmmm... Redditen október 19-et írnak. De nem is megy. Beírom a promo kódot és nem történik semmi. :( A 3 hónapos 20 dolcsis visszatérős viszont működik.
Videoban még lehet nem volt joguk mutatni de a honlapjukon ott van még mindig mint hír szóval csak nem volt fake:) iR Ferrari
Ésérdekesen van befejezve a mondat is: I have no doubt they will be thrilled at the prospects of racing the 488 GTE and other Ferraris in the future.” Other, éérted, other? De mi lehet vajon még? :)) Utoljára szerkesztette: Mik, 2016.10.20. 21:09:59
én nem hülyéztelek le :)) minek? De ahogy érzed :)
hogy mi bajom az elemzéseddel? "Kunos abban a pillanatban éhen fog halni ahogy nem tud több autó csomagot kiadni, márpedig ez be fog következni, így is a világ röheje az üzleti koncepciója. Millió autó, kevés pálya, modolt szutyok tartalmak, konzolos lebutítás" Teljesen jól működik...pláne mivel a konzolt is össze tudták hozni, a DLC rendszerét nevezheted röhejes üzleti koncepciónak, de detto működik. A moddolt szutyok tartalmak,..én aki használom és használtam is, csak köszönhetek a moddereknek, és a modderbarát koncepciónak. konzolos lebutítás, nyilván konzolra mások az igények, talán az első vagyok aki ezt neked elmondja. ...És most írhatsz amit akarsz, de tényleg ahogy akarod úgy fordítgatod az egészet hogy a te javadra jöjjön ki, én hanyagollak, és meg is tudom tenni :))
Senki nem emlegetné az AC-t, én is csak azért hoztam fel hogy összehasonlítsam a két üzleti modellt. És a napnál világosabb hgoy melyik prosperál, melyik nem, ennyi. Hozhattam volna bármi mást, ha összehasonlítasz bármilyen szempontból, akkor kénytelen vagy elővenni a másikat is. Egyébként tényleg jó lenne ha az iR-ről szólna, a versenyekről, amiken például Ficza Feri szintű versenyzők indulnak, de az itt senkit nem érdekel, csak az megy hogy miért fog hamarosan éhen halni az iR! Ennyi.
Nekem nem fáj az AC, azt leszámítva hogy költöttem rá. Te sem válaszoltál értelmesen, csak személyeskedtél. Fogalmad nincs miről beszélsz. A téma az folyamatosan, hgoy az ir fikázva van mert rossz a gazdasági modell, satöbbi. Erre én meg néhányan mások megpróbáltuk elemezni a dolgot. De te nem elemzel semmiit, csak közlöd hogy én hülye vagyok, meg fáj az AC, satöbbi. Öreg, írd le konkrétan mi a baj az elemzésemmel. A többi lózung nem érdekel igazán, mert baromság. Nos, tudsz valami konstruktívat is vagy ennyiben kimerültél hogy "hülye vagy"!??
Na világ esze, fejtsd ki bővebben, mert amit leírtál az a puszta személyeskedésen kívül, amit itt ugyebár nem tűrnek el, semmi más infot nem tartalmazott.
Ha beleillene a sorozatba végülis miért ne. Mondjuk ez az Audi nem biztos, hogy imsa, indultak egy másik sorozatban is, ahonnan bannolták őket és imsa-ba mentek. Vagy fordítva, már nem emlékszek :D
AC alapján annyira nem élvezetes, inkább a McLaren F1. Ez a Ferrari mehet a proto@gt-be és imsa-ba is majd akár. Akkor az teljes jó lenne pl, DP oké, (még idén), GTLM oké, és a GT3 meg maradhatna a GTD-nek, csak ki kell venni az abs-t és tc-t belőlük. Egész népszerű sorozat lehetne.
Valamiért a 24 órás Le Mans-t, meg a WEC-t emlegetik az iRacingesek, de ja, a GTE az IMSA kategóriás autó. De mint említettem, ilyen kiteket lehet venni, attól függ, hol akarsz menni vele. Szóval akár mindet is megcsinálhatnák egy autó alatt, mint a RUF-nál. (Álmodik a nyomor.) Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.10.19. 13:13:07
A tegnap bejelentett Ferrari nem GT3-as kocsi lesz, hanem GTE kategória. Ezzel új sorozatot indítanak neki vagy beépítik IMSA-ba? Mit lehet tudni?
OFF Ezt vagy nem nekem akartad, de semmiféleképp nem a 22671-re, vagy nem értem miről beszélsz. És szerintem nem hasonlítunk egymásra. ON Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.10.19. 11:41:03
Engem biztosan félreértesz, mert én használom az AC-t is, csak nem versenyzésre. Az meg ne zavarjon, hogy az iR topikban bárki is magasztalja az iR-t, és esetleg odaszúr egy másik játéknak. Az már inkább zavaró, hogy ha valaki átmegy egy topikba szemetelni. Nem értem Alexease-t sem, és Laccoo-t sem, mintha azért használnák, hogy hátha találnak egy hibát, és azt akkor világgá kürtöljék. Jön a Ferrari, amit mindenki nagyon várt, erre a reakció, hogy Na minek, mert ez, meg az lesz a baj. Elindul egy versenyen, Na, itt is kilöknek. Én 2X említettem meg annó, hogy szerintem rossz irányba megy az AC, szólt Tyuki, hogy akkor nem kell használni. Beláttam, azóta nem írtam semmit abba a topikba, hacsak nem tudtam hozzátenni. Mert ha megoszt valaki 10X setupot, és egyszer kiborul valami miatt, az ok. De folyamatosan csak a szurkálódás a saját topikba.... És mondom, pl. a Porsche pakkot én is meg fogom venni, és talán fel is megyek vele egyszer-egyszer valami fun szerverre, tehát nem állok háttal az AC-nak, csak az (és ebben egyetértünk) másról szól. Vagy ha driftelésről lenne szó (de nincs), akkor csak az AC jöhetne szóba. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.10.19. 10:22:59
Igen, tudom, latom, de akkor is...:) Gondolom GT4 ps re is nepszeru, sot igazi pilotakat is nevelnek ki rajta...megse az igazi. En nem akarok flemet, sot kifejezetten kerulom, foleg itr a sok fura emberke miatt, de mast nem tudok mondani akkor se, annyira egyaltalan nem jo mint a kemeny mag harsogja veget nem eroen ! :) Illetve jo, de annyira egyik sem rossz emelle teve. Higy a skippinel maradjunk rf agyonveri, de szo szerint....
mint egyszerű szimes kedvenc az összes, és általában olvasni is szoktam őket, itt a magyarázat. ...és hallod a farokméregetést meg címezd Twinr-nek. Mert rajta kívül senki, illetve még te állítottad párhuzamba a két játékot. Én azon a véleményen vagyok, amít írtam is, két külön térfélen játszik a két játék, nem tesznek egymásnak keresztbe, nem érzem az iR-t és az AC egymás konkurenciájának. A játékot bérelitek, de a utálkozás az saját termék, én csöppet sem örülök ha itt az AC témába kerül, mert képtelenek vagytok hangsúlytalanul beszélni a két játékról. Ez van.
Nektek jelzi, ha bármelyik topikban megemlítik az AC-t? Lépjünk már végre túl ezen a farok méregetésen, és beszéljünk már az iR versenyzésről, setupokról, ilyesmkiről. Folyton a semmiről beszélni, kicsit unalmas. Ne legyen már AC topik. Egyébként örüljetek neki, hogy az AC van említve, mint "konkurencia". Mit érezhetnek a PC rajongók, hogy még csak szóba sem kerül.
Ettol fuggrtlenul nekem nagyon bejon az IR es mazda, de mast nem tudok mondani .... Ez, hogy az IR az uberverhetetlen szipiszupi szimulator ez igy nem igaz. A Skip Barber pl kifejezetten kritikan aluli.
Semmivel nem konnyebb AC mint IR, sot a mazd mx ac hoz kepest sinauto :)))
csak tudnám miért fáj neked ennyire az AC. :)) Kunos nyilván nem fog éhen halni, max eladja az egészet. ..és ilyen fazont mint ő meg kell szerezni, ..ha lehetne. Az iR sem fog éhen halni...egyáltalán kinek lenne az jó ha bármelyik bekövetkezne. A világ egyik röheje pedig ez az utálkozás, pláne hogy azt sem tudod miről alkotsz véleményt, és mit 'szutykolsz' le, mert annyira elmentél balra hogy már csak csökönyösségből sem indítanád el soha. :DD Na EZ a világ röheje, nem pedig ha egy ember 10 és százezreknek szerez játékörömet. remélem érzed a kettő közti óriási különbséget. :) Az iR jó, az AC jó...nem egy pályán mozognak, nem vesznek el egymástól játékosokat, aki pedig az AC-val játszik ugyanolyan ember mint a másik, nem ez a vízválasztó..ellentétben az utálkozással.
Hú neked tényleg nem sok eszed van, már nem csodálkozom, hogy kiraknak a pályáról, ha találkozol még egy ilyen magadfajtával.... Lassan olyan lesz ez is mint fénykorában a Cars topik... sajnálom Utoljára szerkesztette: Pitti, 2016.10.19. 08:57:22
Lehet én rosszkor akartam menni, de amikor Sebring volt, akkor vadásznom kellett egy hivatalos splitet. De hozzáteszem én olyan délután 4-ig bezárólag megyek. Lehet este jobban van mezőny, de "régebben" délelőtt is olyan jó kis mezőnyök voltak, na azok most eltűntek. De mindegy is, hozzák ki a GT3-as Ferrarit, és felőlem az összes többi autót kivehetik. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.10.19. 08:49:44
Azt pedig hogy mennyien indulnak egy egy sorozatban nyilván látják "fent" is, de a pénz abszolút nem abból van hogy mennyien indulnak egy egy sorozatban. A tartalmat megvette hozzá mindenki aki akarta annak idején, aki nem az nem is fogja soha. Akkor sem ha ezren indulnak minden órában. És tényleg nem értem a folyamatos károgást, meg temetést, egyértelmű hogy az iR sokkal jobban prosperál mint bárki más a piacon. Pont nekik nem szükséges előre menekülniük, ellentétben az Assettoval. Kunos abban a pillanatban éhen fog halni ahogy nem tud több autó csomagot kiadni, márpedig ez be fog következni, így is a világ röheje az üzleti koncepciója. Millió autó, kevés pálya, modolt szutyok tartalmak, konzolos lebutítás... mi jön a konzol után, mobil tartalom?
Ebben nem értek egyet veled. A Ruf Cup-ban vannak versenyzők, több versenyt is mentem a múlt héten és nagyon klasszak voltak. Ráadásul a C-spec pont az az autó amihez ha van egy átlagosan belőtt stabil szetted, bárhol elmész vele. (hacsak nem teljesen extrém a pálya).
Előző szezonban indultam benne, többet inkább nem. iRacers futamok jók vele, azon fogok indulni. C-specbe fölösleges az open setup, ez tény. Én egy setupot használok már mióta, próbáltam pár letöltöttet, de egyik sem volt megváltás. Csak így sok emberben benne van, hogy jajj, open, nem tudok setupolni, nem is indulok. Fix setuppal biztos nagyobb lenne a részvétel.
Igen, értem, hogy mit mondotok, de az is lehet, hogy a megoldás, hogy holnaptól a fele sorozatot kidobják. Csak akkor menne a hőbörgés. Pedig legyünk őszinték, egy KIA Cup kit érdekel? Vagy akár egy 10 éves technika (Corvette, Aston) kit hozna lázba, ha lenne hasonló kategóriás frissebb autó? Majd jön helyettük más, és leváltja ezeket. Ahogy pl. a Riley-t a Corvette DP. Inkább csak azért szúr szemet most, mert ragaszkodnak a sorozataikhoz. A RUF Cup eddig is megosztotta az embereket, mert nem tudtak fékezni vele, de most az open setup, és a GT3 Challenge teljesen megölte. A GT3 Chall.-et megint csak lehet szeretni, vagy utálni, de nagy húzás volt. Nézd meg, hogy mennyi splitek vannak. Vagy csak tegnap az iRacers versenyen 30-an voltunk.
Olyan gyorsan levették a videót, szerintem valaki spoilerezett, ugyanitt it-s munkatárs felvétel... :)
Engem szemelyszerint nem zavar a letszam, ugy sem tudok menni online;) De szerintem az iR orulne ketszer ennyi elofizetonek/vasarlonak/bevetelnek:))) En az o szemponjukbol irtam, hogy itt nem olyan egyszeru a letszam bovites (penz, technika, HW, szerverek, sorozatok stb.). Es ugyanezen okobol nem lehet elvarni, hogy egyik naprol a masikra extra szintet ugorjanak vagy doljenek a tartalmak es fejlesztesek.
Termeszetesen penzben es felhasznalokban jol all az iR, el vannak mint a befott. De azert nem lenne hatrany, ha minden sorozat telthazas lenne napi 24-ben, nekik es afelhasznaloknak is.
Én is velük értek egyet, ha most beraknák ezt egy új sorozatba, az valamit tönkrevágna. Ott a C-spec bajnokság pl, egész jó létszám volt, csináltak egy értelmetlen GT3-as szériát a nagytesóval, és teljesen megölték vele. Alig van 2000 sof fölötti verseny. Ennek be kéne kerülnie a gt1-ek közé. Azok is kaphatnának akár ráncfelvarrást. Inkább már a meglévő sorozatokat kéne bővíteniük, és azt is úgy, hogy nem újabb kategóriát raknak bele, hanem meglévőt bővítenek.
Tegnap kb életem előzését hoztam össze :) Csinálok is róla majd videót, annyira tetszett. 16-ról feljöttem negyedikre a végére :D Utoljára szerkesztette: bardocz, 2016.10.18. 20:35:31
Ez a létszám f.szság (aka. károgás) Laccoo-n, meg Alexease-en kívül csak azt érdekli, akinek nincs is előfizetése. Abszolút rossz oldalról közelítitek meg a kérdést. Az iR él és virul, fejlődik, és köszöni szépen remekül van. Ráadásul az éppen aktuális 1-1 sorozatbeli mezőny és az előfizetői létszám között semmilyen összefüggés nincs. Rengetegen vagyunk (én is), akik heti egy versenyt mennek, vagy annyit sem, de mégis folyamatosan előfizet, és veszi a tartalmakat, és az iR-nek ez a lényeg. És még csak azt sem mondanám, hogy butaság, mert ha mégis kedvem/időm támad, akkor 3-4 napon keresztül lenyomok akármennyi versenyt. Amíg pl. egy AC-nál szintén veszed a tartalmakat, verseny meg sehol. Tehát ott esély sincs, hogy menjél. (Ettől függetlenül a Porsche pakkot lehet én is megveszem.) Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.10.18. 20:29:21
Először is grat., jól mentél tegnap. Nekem is ez ugrott be, hogy vajon beteszik-e a 2 "GT1"-es mellé? Viszont remélem lesz belőle GT3-as is, mert akkor újra mennék abban a sorozatban. Ráadásul nagyot csalniuk sem kell, mert eredetiben is úgy van, hogy van az alap autó, és lehet hozzá venni GT3-as, vagy GTE kitet.
Nyilván ők látják mi merre változik, pénz, létszám..stb. Nagyon nehéz ügy megtartani az embereket, és normális újakat bevonzani, komoly ligáknak is problémát jelent. Nem látok rá, de úgy érzem már nem olyan kiváltság szimezni mint régen, mindig is rétegjáték volt a szimezés, de ez az a játék amit azért komolyan lehet és bizonyos fokig komolyan kell is venni. Alapvetően a vezetés és versenyzés nagyon jó szórakozás, még kispénzből is. Viszont a szimezés sokkal görcsösebb, és szárazabb, sztem nagyon fontos mellé egy közösségi jelenlét is, ahol társaságot lehet szerezni, és persze összejárni. Nálunk nagyon régen sokat jelentett, hogy találkoztunk sörözőben, versenypályán. Ezt magas szinten, nemzetközi szinten fingom sincs hogy lehetne csinálni..de kell. Maga a szimezésen a VR stílus, azaz a monitoros vezetés eltünése oldaná meg azt a problémát, amitől a szimezés qva nehéz a valós versenyzéshez képest. Annak más nehézségei vannak, főleg a pénz előteremtése, ami a szimezésben messze nem akkora probléma.
Akkor lendulhet be megjobban a tartalom bovites, ha az engine lekezeli/futtatja/elbirja a megtobb autos multiclass-t. A "GT3/GTE/GTLM" sorozatokat meg 6-7 markaval fel lehetne tolteni. Valszeg egy tisztan 6-8 autos GT3 is eleg nepszeru lehetne.
De hat az izmosabb multiclass-hoz kella fix DX11 es a memoria, ahhoz meg friss gepek. Ezen a teren is lassabban tudnak lepni mint a tobbiek. Egy masik programot, ami X evente megjelenik, megszornak josaggal, van min. gepigeny, aki megveszi es nem megy, bukta:) De itt 2-3 evben kell gondolkodni, mert min. 1 eves elofizetesek vannak. Nem eri meg tul gyorsan fejlodni (gepigenyben), mert X%-at elvesztik az embereknek, akik nem biztos, hogy elorantanak egy adag penzt a friss gepre;) Foleg amellett, hogy napokig/hetekig/honapokig nem megy a program.
Ezt értem ,de teszem azt jön még 10-15 pálya és onnantól kb nulla ember fog újként belevágni . De nagyon úgy tűnik elég nekik a mostani userek . Igaz üresek a versenyek, de a pénzt valakik csak összedobják :) Csak majd egyszer a mostaniak is nyugdíjba mennek :::) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.10.18. 19:25:32
"Sajnos" ez a rendszer hatranya, hogy csak folyamatosan bovulo letszammal mukodne rendesen. Bovulget, de nem annyira amennyire kellene. Az uj tartalom es a sorozatok meg kellenek a edeklodes ez a lehetseges uj emberek matt. Kicsit utik egymast:) De legalabbis nagyon "ki kell talani", mikor mit adnak ki, hogyan vezetik meg, milyen licencel futtatjak stb.
Valszeg licenc es auto lenne boseggel, betehetnenek kismillio dolgot, de meg sem;)
Erre lehetnenek esetleg a kockazatos megoldasok, a sajat szerver es/vagy az AI es/vagy a tobb SR/iR nelkuli fun. Egy jo arazassal valszeg "sokan" jonnenek az iR-be autozni, de foleg itt rendezni az online bajnoki futamokat az AC/rF2/CARS/rF1/R3E helyett.
De mivel fent kell tartani a hivatalos sorozatokat, azzal lehet eladni mint komoly eSport, igy nem lehet ugralni, nehaogy gond legyen belole;D
Mivel végre bekerült Le Mans, amit kb. mindenki várt, így most gondolom dobálják majd hozzá az autókat, hogy végül egy fas*a kis majdnem fullos irl mezőnyt ki lehessen állítani a pályára. Igazából én ebben nem is reménykedtem, de mostanában nagyon meg tudnak lepni ezek az iracinges arcok. Tudnak etetni... Most nézem, hogy dobtak egy 40%-os 3 hónapos visszatérő akciót. Ahhj annyi mindent kéne venni. Drága lesz ez az év vége... :)
Megint kiurul egy masik sorozat :) Szerintem lassan bajban lesznek, uj cuccok kellenek, de mar a meglevoket se tudjak feltolteni emberrel. Es minel tobb tartalom van, annal lehetlenebb uj embert szerezni... Bár úgy látszik elvannak e jelenlegi fix létszámmal, azokból eléldegélnek :) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.10.18. 19:09:24
Eddig azt hangoztattak, hogy draga nekik a Ferrari, aztan meg csendben voltak;) De tobbszor irtam, hogy kihagyhatatlan, kell!, hasonloan egy Lambohoz, Nissanhoz vagy Bentley-hez. Persze a Ferrari azert Ferrari;) Tobbesszamban irtak, talan lesz tobb is.
Esetleg elmehetnek ismet szkennelgetni palyat is (Vallelunga, Mugello, Magione, Fiorano):)))
Valszeg nepszeru lesz, igy erdemes lesz kiadni 3 honapos kuponnal, max D4.0 kategoriaba, kulon Ferrari Cup sorozatba (is), 10 fizetos palyaval:DDDD Utoljára szerkesztette: Alexease, 2016.10.18. 18:57:04
"This will be the first of several models from the iconic sports car manufacturer to join the iRacing stable." Igggen.
Eddig minden autó bejelentve, majd vagy elkészült, vagy nem. Most meg semmi bejelentés, egyszer csak megjelenik. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.10.18. 16:28:32
:D de rég jártam erre :D van itt egy csávó már a családját is bele keverte,milyen jol keres milye telót vesz az asszonynak ,én családom tuti nyomorék stb stb ,na az ilyenre mit mondanál :D ja és 40+ os az ember