Jó láttam én élőben is, egyedül ennél a kanyarnál néztem, hogy ez most mi, szikra vagy kavics vagy mi a fene :) Nálam durvábban ment oldalra, szinte keresztben a pályán .
De ma már nem nézem, mert még egy verseny és visszarak R-be, egyszerűen vagy a végén kocsikázok, vagy rommá törnek, kénytelen vagyok kimenni a pályáról mert épp mást törnek rommá :D Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.10.04. 23:00:56
húzd végig az ujjadat kavicsok közt jó gyorsan. Merre fognak repülni a kavicsok? hát minden irányban, kivéve abban a vonalban ahol az ujjad volt.
lassísd le a videót youtubeon azt a részt amit mondtál, gyönyörűen látszik ahogy a gumi szántja fel a sóderágyat Utoljára szerkesztette: oneal1, 2016.10.04. 22:42:30
Az milyen büntetés az a hold for 15 s ? Ott mit kell csinálni ??? :) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.10.04. 22:31:54
Az mindegy hol dobja, nekem relativ szembe kellene hogy jojjon a kavics, de tok oldalra szaladnak. No mindegy csak igy neztem egesz versenyen, hogy mi a fene az ..:) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.10.04. 19:59:30
több irányba tolhatja, de attól is függ hogy milyen autóval mész. formula renaultal úgy a pofádba veri hogy csak úgy kopogsz, mazdával meg ugye a kerék íven dob ki oldalra meg valamennyi meg hátra is.
Meglenne a futam 20 perc alatt, de egy csomóan benézték ezt a pályát, mert van egy trükkje, nem szabad lemenni a vonalhoz, mert rohadtul kifordítja az autót a kijáratokon..... Majd bepisáltam má a végére, azt hittem lezavarjuk hama hama, oszt könnyeztetem a boát, de nem... :D :D
Én meg azt vettem észre, hogy ezen nincs fékpedál...:)
Ez megint egy érdekes helyi dolog nálad. Tegnap este lenyomtuk a második versenyt, utána még többen fent maradtak gyakorolni, és Attila még 11 körül elindult egy futamon. Szóval kár az ir-t fikázni állandóan, körül kéne nézni otthon.
Még nem is volt meg a heti átállás de máris össze csinálták magukat,az oldal azt írja töltsem le ezt a "szutykot "
System Not In Service Software Not Running The iRacing service does not appear to be running on your system. Not Already Installed?
Download and install the iRacing service: Download iRacing Software
Platform: Windows
File Size: 267 M Other Download Options < Return to Member Site Having Problems?
Please try the following steps to correct the problem: If you are in the process of installing the iRacing service:
The service will return momentarily.
If the problem does not resolve, please contact the iRacing support team.
(ja ja 5 év után még nincs meg)ha gurulni szeretnék. Volt már régebben ilyen.....még hogy lassú a betöltés ez meg most akkor mi????????????????? Á hagyjuk is, vicc kategória fényéves betöltéssel együtt. Nyugodtan bekaphatják odaát megint.
Nem értem, hogy hogyan jön ide akármilyen hdd? Engem, mint egyszerű parasztot nem érdekel az ilyen jellegű háttér, meg mi mért lassú, nekem hasítson, és kész :D
A weboldal sem a vinyodrol toltodik:) Sot, semmi nem toltodik a vinyodrol;)
Semmit nem tolt cache-bol, mindent szerverrol huz. Eleve a terheltseg miatt ~3sec a "reakcio ideje" (alap home.do); aztan ~1,5sec amig lehuz minden adatot (~130 lekeres van a fooldalon [a series oldalon ~300]: tartalom, autok, palyak, jogosultsagok, licenc stb.); ezeket a lokal szerverrel es egyebekkel ellenorizteti (pl. verziok, update); aztan maga az oldal felepitese (csak) ~1,5–2sec.
A lekeresek sokat zabalnak, foleg hogy legalabb 4-5 kulonbozo szerverrrol huzza, es viszonylag nagyobb dolgokat tolt le. Csak olyan JSON-bol, amit lent linkeltem (#22430, ami csak a sorozatok adatai), ~50 darabot szed le:D Kell, hogy fel tudja epiteni a sok szep dogot (:D): autok, palyak, baratok, sorozatok, licencek, klubbok stb.
Ezen sokat lehetne gyorsitani, de ahhoz uj rendszer kell (elvileg/talan csinaljak). Pl.: ha nem ellenorzine le MINDEN betoltesnel az ossze tartalmat es verziokat (program, autok, palyak), azon is lehetne sporolni. De hat, ez is egy kenyelmi szolgaltatas:) Vagy ha custom lenne a fooldal (divatos csempes:DDD), amit ki-be lehet kapcsolgatni, es ha nem erdekelne a ping info, az osszes kor, az online emberek, az online baratok, a forum bejelentesek, a hirek, a race panel-t sem toltene le a haterben a szerverekkel es emberekkel, az is gyorsitana;D Pikk-pakk uzemmodban max 2sec lenne a fooldal.
Nem, a weboldalra. Az eredménytábla valszeg senkit se érdekel, egyértelmű, hogy ha beérek top 5-ben, akkor még pár perc, mire vége a versenynek. De maga az oldal tetűlassú, akármelyik része. A statok érdekes módon gyorsabbak lettek, Wr idők, pontállás, de a többi nem.
Az iR rendszer +8 eves. Valszeg sok felhasznalora terveztek es sok tartalomra, frissitgettek is, de azota eltelt egy kis ido, sokminden valtozott. - Eleve az akkori 1db szerverpark mostanara felhizott vagy 10-re (a teszt es beta-kat is belemaszolva). - 10x annyi tartalom, 10x annyi felhasznaloval. - A kezdeti 8-10 sorozat, felhizott 50-re. - Az akkori "statikus" oldal, mara mar puposan van realtime fnkciokkal, adatokkal, lekeresekkel. - Legalabb 4 adatbazisbol epitkezik, nagy meretuek es rengeteg a dinamikus adat (JS, JSON). - Mig egy full-os Index.hu oldal ~5000 soros, addig az iR ~50000 ;) - Es rengeteg a szotver vedelmi resz. Mindent ellenoriz es folyamatosan kommunikal a kliens gepen futo szerver es a kozponti.
A lenyeg, raferne egy komplett rendszer frissites;)
A palya betoltes meg ugyanigy "vaskalap" es rinya a warez-tol vagy a lopastol. Min. duplajara lehetne gyorsitani, ha nem lenne ez a durva tripla ellenorzes, kodolas, tomorites.
Annyi idő alatt kb. nekem is, ha minden rendben van az oldallal. Azaz kilép - 6mp, withdraw now - újabb 6 mp. Nem az a baj, hogy nem tölti be gyorsabban, hanem, hogy egyáltalán elkezdi tölteni. Én - és úgy látom másokkal egyetemben - nem akarok erre várni. Ha verseny volt, akkor meg úgyis 3-4-5 perc, mire megjelenik a results (az említett okból), ezért ott meg tényleg a semmire várunk. Egy mobiltelefont 0.1 mp-es akadásnál már cserélni akarják az emberek. Szívesen körözgetnék Nordon is különböző beállításokkal, de egyszerűen nem akarom kivárni az 5 perces töltési időket.
Például, egyébként nekem is néhány másodperc. Kivéve, ha még akkor akarom megnézni, amikor még nem fejezte be mindenki a futamot. Valószínűleg az lehet a bajuk, hogy befejezik a versenyt, máris quit, várja a listát, de hogy a fenébe jöhetne, ha még néhányan nem fejezték be a versenyt. Egyébként amíg ez a legnagyobb problémája egyeseknek az iR-el, addig nincs baj semmi. :)
Nem azé, de nekem kb 6 mp alatt kidobja az összegzést, semmi baj vele.... töröljétek a sok szar egész éves előzményt a böngészőből! :D :D
+1 Már arra is gondoltam, hogy nyitok neki egy topikot a fórumban, de akinek legutóbb mondtam, az váltig állította, hogy nála semmi baj, és szépen siklik az egész.
Megnéztem neked a kuplunggal. Az inc. dec. az való a gombokhoz (ezt tudtam eddig is), viszont valóban működik a dolog a set opcióval. Van mindenhez set opció is, szóval valóban működhet potméterrel is. Viszont az ABS, TC szerintem jobb klikkelős vezérlővel, mert érzed, hogy mennyit állítottál.
A brake bias set elvileg pont erre van. Van inc. és dec. is, közöttük van ez az optionsban. Ha lesz előfizetésem beállítom a kuplungot rá, kiderül gyorsan. Szenvedés ez a ma nap így előfizetés nélkül :D
Igen, de nem így működik. Akkor "slider"-re kellene programozni a fékerőelosztást, de olyat nem lehet, csak klikkelősre. A másik, hogy akkor globális fékerőt kellene állítani, de itt nem úgy van, hanem autóra. Szóval lehet, hogy 20 fokon hagyod, ami mondjuk 20%, de a köv. autónál az 50%-on lesz amikor belépsz, azaz 0 fok-nál is csak 30%-on lesz. Szóval nem tud úgy működni, oda rotary encoder kell, és még az is igazából mindig más állásban lesz. Látod, Dzsidzsi DSD-je is így van megoldva, pedig azok kihozzák a cuccból, amit lehet.
Lesz olyan is, csak a potméter elférne az elektronikán. Megcsináltam 11 gombot, de hogy én ebből mátrixot csináljak, nincs az az isten, így is kaotikus. Potméter meg rögtön elférne. Evileg úgy működik, hogy mondjuk a fékerőt min és max között tudod állítani a teljes potméter fordulattal. ~300 fok fordualtnál az már eléggé precíz szerintem.
Én próbáltam (már írtam korábban), de nem potméter kell oda, hanem rotary encoder. Az ilyen ricnis forgató, és minden egyes klikknél olyan, mintha megnyomnál egy gombot. Külön érzékeli a balra és jobbra forgatást, mintha 2 gomb lenne. Lehet ezért nem hiányoltad a +5V-ot, mert nem rotary encodert próbáltál?
Valaki használ potmétereket a fékerő meg tc és abs állítására? Hogyan működik?
Nekem is este lejött, semmi különös nem volt, egy kb 40 mb-os 3 autós update volt, a RUF-ra konkrétan emlékszem, meg valami setup update volt a másik kettőnél.
A moziban "csak nezed" (nem kapcsolodik hozza "cselekves"); a megjelenito (pl. monitor) >60fps (a kissebb fps a "keptores" miatt zavaro); es a moziban/TV-ben a filmeken 1 kepkockan "vegtelen" motionblur (kep) van, mig szamitogepen 1 kepkocka = 1 allo kep (kiveve ha van MB, de az sose lesz olyan mint a mozi).
A felbontas hasonlo "problemakkal kuzd". A TV/DVD/"HDReady" sokkal kissebb mint egy jatek, de ott 1 pixelre "vegtelen dinamikus adat jut" minden kepkockan (szin, feny, arnyek, mozgas stb.).
Es meg ott van a melyseg ellesseg "problema" is... Utoljára szerkesztette: Alexease, 2016.09.30. 15:16:07
Talán mert moziba a filmet kb annyi fps-sel veszik fel, és van rajta egy motion blur, ami miatt nem feltűnő, míg itt tűéles képkockák vannak kirajzolva egymásután...
Nálam ezt az SMP be sem lehet pipálni,na nem mint ha hiányozna.... Én maxi elégedett vagyok így is, füst, por, kavics, szikrák, fűszálak, van minden. A kavicsokat meg tudom számolni melyik kerék mennyit ver fel és még az aszfalton is látszik mikor pattog és hova, a gumira ráragadtak is szépen látszanak mikor kopnak le. Ugyan ez érvényes a ráragadt fűszálakra is. Ha leér a kocsi alja a szikrákat is szinte számlálni lehet és csak ott szikrázik ahol leért nem "hegesztő szerűen" mindenhol a kocsi után. A füst por "már már" tökéletes legalább is nekem. Mindezt full max grafon 5760x1080-ban GTX 980ti-vel. Nyilván ha 30 körüli vagy feletti a rajtrács (rajtnál)és némely pályán lemegy 60 körülire az fps pár pillanatra,de simán vállalható cserébe a vizuális élményért,legalább is nekem.
Az nVidia bejelentette, mukodik, de meg "naluk" is limitaltan. Plusz ehhez render funkciokat is be kell epiteni, ami normalisan optmalizalva van, sajat kodokkal, nem barkacs modon "csak mukodik". Lenyegeben beta/teszt verzio, kell meg 3-6 honap, az nV-nek es az iR-nek is. A lenyeg, mar tesztelheto.
A bug az, amikor gyorsan "valahogy" beepitik, de se optimalizalas, se sajat engine resz, valami barkacs/trukk megoldassal, aztan igazabol fake az egesz;) Persze van, amikor jol sikerul a barkacs megoldas, es felhasznalokent jonak tunik az eredmeny, de hoszutavon nagyon nem mindegy, mi es hogyan fut a hatterben.
Pl. van szep es gyors engine, de ha technikailag abba akarnanak iR/rF2 dolgokat beepiteni (gumi, realroad, dinamika, napszak, idojaras stb.), akkor szethullana a gfx/fizika/input/output/online szinkron es/vagy menne 5fps-sel;D
Smp az hoz fepst, de bzgos tole a fust por....Kapcsold ki.
SMP vel a füst nem látszik vagy csak nagyon szarul. Most en is full grafikával megyek a particle low on van smp vel nem is állítható ,íigy a por kavics felverődések sem latszodnak viszont több fps van, elvileg.
az azért jó idő, kíváncsi lennék arra a nem jó setupra.
Én még más szimben,na nem mint ha olyan sok lenne ,nem láttam olyat(igaz ezt leginkább formula kocsiknál lehet látni) hogy kerekenként füstöl egy kocsinál a gumi,ha elfékezem,ugyan így a port is így veri fel. Nem csak azt látom hogy van nagy füst,por és valóság alapja nem sok..... Már a füstölő kerékből ,(a füst menyiségéből)már mint az előttem elfékező kocsiéból azt is le tudom szűrni mennyire is fékezte el magát,így azért jobban lehet viszonyítani egy versenyen mi merre mennyi. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2016.09.29. 17:27:19
Te biztos az iR-ben kritizálod a port? Nem az rF2 topicpa szántad? Szerintem meg hihetetlen látvány, tényleg akkor nálad valamit benéztél a beállításoknál..... vagy esetleg alkalmazzál Wisin cseppet vagy mit.....
De ezeken a versenyeken nem nagyon van por. Be van locsolva a pálya, mint ahogy az AMA MX versenyeken is. Ne az itthoni körülményekre gondolj, hogy a rajt után többet nem látsz semmit, csak ha leintik a futamot.