sztem meg ez csak egy kép, mutatni a lehetőségeket. A pálya előkészítő gépekre gondoltam én is, de mivel az ív le van járva, mostanra már le lenne szórva minden a felverődő talajjal. Ez amit meg akarnak csinálni, az qva nagy munka, nem egy egyszerű aszfalt, ez valóban óriási munka úgy megcsinálni hogy az a talaj ragadjon és vándoroljon. Ilyet még soha senki nem csinált, és ahogy írtam fngom sincs hogy fogják ezt kivitelezni. A gumi profilját koszolni nem nagy ügy, ez csak megszúrta a szemem a képen, de hogy a talaj ragadjon és repüljön...és ezáltal kijáródjon a pálya...én nem vagyok programozó, de nagy dolog lesz ha megcsinálják.
Az SMP (vagy mi, ez a 3 monitoros kiigazító) az lebutítja a füstöt. Egyébként high, high res bepipa, soft bepipa, és kizárt, hogy ne legyen jó. Persze, ha kint nézed, akkor mindezt a replay menüben kell állítani!!!!!! Ami a láthatóságot illeti, én azért vettem vissza mediumra, mert kerül-fordul Cole Trickle-nek éreztem magam.
Itt azert eleg jo a fust/por/kavics. Lehet nem DX12 extra-latvany, de azert jol nez ki, es ami fontosabb: full dinamikus, valobban akkor es ugy ahogy kell, "kapcsolatban" vannak a palyaval (a palya szelerol "visszapattano" kavicsok vagy por) es az autokkal (koszolodik, pattog rajta a kavics, amit latni is, nem csak kamu hang:P), es ez mukodik 50 fos online szerveren is:)
Biztos lehet szebbet csinalni, de az kamu lesz, nem szamol semmit es online is csak latvany elem:D
Kicsit elnagyoltak a kereknyomokat:D De lehet, az meg a traktor nyom, amivel a verseny elott a palyat "felhuzzak"?!
Valszeg hasonlo lesz mint a jelengegi realroad: a felszedett por/homok/kavics ragad az gumira/autora, aztan leszorodik/kopik, felszorodik az aszfaltra, azt szetszorjak vagy odebb hordjak az autok, kopik az idealis iv stb. A dirt hasonlo lehet, csak itt folyamatosan szedik fel es pakoljak odebb a cuccot, es durvabban valtozik a nyomvonal.
Fura, nálam eddig a legjobb amit láttam szimulátorban, amikor az előttem lévő veri fel a port pl, mert lement a pályáról kicsit, meg kopognak a kavicsok a bukón/szélvédőn.
Jo az ok, hogy fujja a szel meg ilyenek, de egy ilyen versenyhez ez eleg harmatos lesz szerintem. Igaz ha real volna az ember egy centit nem latna sokszor :) Beallitani nem tudok mit , fullon van olyan amilyen . Ez a fajta por fust viszont sokat eszik, ezzel nagy csodat nem tudnak tenni, beledoglenek a gepek. Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.09.29. 13:33:28
Még sehol nem láttam ilyen tökéletes füstöt/port, mint ami itt van, ráadásul arra megy, amerre fúj a szél. Nem lehet, hogy csak be kellene állítani a grafikát rendesen? Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.09.29. 13:27:23
ez a kép nem jó, üti egymást a profilmélység és a talajon a nyom, fingom sincs hogy akarják ezt megcsinálni realroad-l, úttörő jellegű dolog lesz az biztos, de ha a talaj dinamikáját, azaz a felszedett talaj, visszahullik, és újra felszedhető, és így csinál nyomvonalat, és akár nyomvályút, akkor a profilmélységet koszolni kell, ez a kép most úgy néz ki mint egy vga feature talaj, és egy ráemelt autó
Ha mar csak "ennyi" lenne, mar akkor is nagy szam, hogy rendes szimben lesz dirt. De az iR realroad-dal es dinamikaval, foleg hogy ehhez boven tovabbfejlesztik, valszeg eleg utos lesz es latvanyos.
Úgy tolja maga előtt a levegőt a kocsi, hogy a fal mögötti bóját is kiüti :D
ha 1-2 ember jelenti őket, többet nem kell ezzel trükközniük
Ezek a büdös oroszok hárman intézik el a komplett mezőnyt majd minden futamon indyben! Kötelékbe mennek várnak egy sárgát, aztán restartnál felmennek a falhoz, és green jelzésnél satuznak egyszerre. Maguk körül mindenkit a boxba küldenek fekete zászlóval balról előzés miatt, a mezőny többi része meg félrerántja a kormányt és tömegbaleset, következő sárga, megint...... bevitorláznak az 1-2-3. helyen, mindenki aki megmaradt 3-4 kör hátrányban, vagy már rég összetörve a boxban.... mocsadékok! :p Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.09.27. 23:36:29
ez az audi sebring kombó tényleg nagyon jó!! :)
most próbáltam egy gyakorlást, már örültem a fejemnek hogy milyen jót mentem erre jön egy srác és kapot 1,6 mp-et...:D
Minél spécibb a versenyautó annál könnyebb, ez hasonló mint nálunk a játékoknál. ..ha nagyon zajos, akkor sok szervó kell ami csökkenti az autó kezelhetőségét, a 'zajost' úgy értem hogy nem jól beállított, és nem jó minőségű futómű. Egy faszán beállított, minőségi futómű kevés szervót kíván, ami jó. kb mint amikor beülsz egy kétmillás hangcuccal felszerelt autóba, és simán tudtok beszélgetni magas hangerő mellett is, és utána beülsz egy eszkábált hangcuccos autóba és fele hangerőn sem érted mit mond a másik. A sok szervó nem jó, kell a szervó mert nagyok az erők, de ha nagyon el van csillapítva az se jó...nyilván ehhez igen jó tempó kell, azaz körrekord 2 perc, és 2perc5másoderces körnél még nem érdemes véleményt formálni a szervó beállításairól.
g27 nél a logitech profilerben valamint a játékban ki milyen beálíltásokat használ?
Sokan ugy gondoljak, az eros FFB csak azt jelenti, hogy folyamatosan izombol kell tartani, brutal ellenalasa van, megemelve az asztalt es hasonlo, es meg "arra jon ra a rangatas" ;)
Pedig eppen az a lenyege az eros FFB-nek (pontosabban a nagy nyomatek "kimenetu" kormanynak), hogy a forgatas "atlagos"; folyamatos terhelesnel az ellentartas eros, de azert nem halalos; es a lenyege a terhelesek kozbeni tovabbi erok, ami "tobbszorose" lehet a folyamatos terhelesnek (pl. Niels videojaban a Karussel).
Atlag/normal/olcso kormanyon eppen azt nehez elerni, hogy minden ero aranosan es jol jelenjen meg. Vagy folyamatosan eros lesz, es a "kiugro reszkre" nem marad benne nafta (elvesznek a visszajelzesek); vagy lepkefing folyamatosan, de akkor terhelesnel is jon valami visszajelzes. Eppen emiatt (is!) szoktak nem linearisan megoldani az FFB kimeneteket az atlagos kormanyokhoz.
Én arra gondoltam, hogy nem erős az ffb-je, mert "alig" megy ki az ffb meter. De akkor lehet, hogy minden kormánynál másképp mutatja, és én gondoltam rosszul. Én is tartom továbbra is, hogy egy "mai" szervós autóban núdli az erősség.
Ez még a korábbihoz kapcsolódik és azért rakom ide, mert tanulságos. Mondjuk története is van, de nem az a lényeg. Ez a májusi 4 órás utolsó körének utolsó kanyarjai, a második Karussell előtti csiki-csuki. Rohadt dolog 4 óra után így befejezni, az biztos.
Csak érdekességnek teszem be, meg aztán valamennyire csak ért hozzá az ember, aztán lehet, hogy mégis neked van igazad:) A videón három kört ment és nem fájlalta a kezét, nekem 6-10nm közöttre van állítva, mentem már 24órásat, 3x 2óra egyhuzamban és nem rohadt le a kezem, ok itt csak 6-ra tettem, de most gt3-as Audit 7,3-on tolom tegnap 3x40 percet és se baja a kezemnek. A Masterses gokarton 3x15 perc és görcsbe állt a kezem, ez a kicsi Argon osw maxon is nudli a gokarthoz képest, vagyis tudja azt az erőt, de akkor már klippingel:)
Niels Heusinkveld2 éve No consumer wheel has enough torque for any non assisted car, even a Lotus Elise for example is up to 9Nm, 4.5 times a G25. (if I remember both values correctly). Setting it higher rarely makes a difference, you probably get clipping soon.. Sadly its how 'game' devices work!
Niels Heusinkveld2 éve There are (a few) people who are convinced their G25 type wheel is very strong and realistic, which is not true. There are also those who watch my more sweaty videos commenting its not so hard to drive in real life, which is also not true. Calculating steering and brake forces provide some evidence of the ballpark physical effort needed for TRUE simracing. :) Utoljára szerkesztette: zimapeti, 2016.09.27. 02:21:08
Ez így lehet, tekerni könnyű, megtartani a munka és ezt is pont Gábor mondta. Szó szerint azt mondta, hogy úgy érzi, leszakad a keze. Más. Ez a kis érdekesség, a hétvégi 4 óráson történt. Ezt a szerencsétlenkedést! Többen, nem sok híján törtük össze magunkat, egyikünk viszont csattant.
Nézd vissza asszem a Spa F1 2. szabadedzést, élő adásban kérdeztem meg a Wéber Gabit erről, azt mondta nem nehéz tekerni semelyik autó kormányát, csak a gyors kanyarokban jobban kell kapaszkodni belé, na! :D Pedig hozzászagolt már pár féle kocsihoz, inkább neki hiszek.... :p Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.09.26. 21:57:03
Legutóbb erről beszélve jött olyan cikk, ahol azt mondták, hogy talán olyan tekerni a kormányt, mintha 16 kilót kéne emelni. Számold csak ki hány Nm egy versenyautó kormányán nézve ez.
Ez faxxság! fogadjunk a 3. körben kiáll minden versenyből, mert úgy lerohadnak a kezei hogy még recskázni se tud 4 órán keresztül..... a ZIL-eknek nem volt ilyen a kormánya 3 köbméter sóderrel a homokban B+ Aki azt mondja hogy ez jó, az kijelentem: HÜLYE! :p
Kézletépős, a legerősebb Leo Bodnar kormánya van, ha jól emlékszem. Nekem a G25 kezd rosszalkodni, egyik versenyen nyomott egy disconnectet, szóval elkezdtem nézegetni a lehetőségeket. A legolcsóbb OSW is elég drága lenne, motort már nem találok hozzá aliexpresen, és az előre összerakottak nem mennek sokkal drágábban, ahogy így gyorsan számolgattam fejben. Ha nem lenne rekord áfánk, akkor még tűrhető lenne, fogjuk rá, de így kicsit para. Pedig már egészen egyszerű összerakni, SimCube, egy bele illő kártya, meg kb táp kel hozzá, és szinte ennyi. A motor állványát bármikor megtervezem és kivágom magamnak, arra nem is kéne költeni.
Csak belenéztem 1-2 mondat erejéig, 4:27-re sikerült kattintanom, elég is volt. Halkan, zárójelben: (Érdemes megnézni az ffb guru ffb erősségét) Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.09.26. 15:07:58
A doboz, felepites, motor miatt az erzes valszeg nagyon kozeli, de a vezetesi elmeny es a "mukodes" azert mas. Vegigporgettem a mostani iR autokat, es nem is talaltam benne hasonlot. A Mustang talan kezelesre, de az nagy, nehez es gyenge;)
Kellene egy akkori ALMS sorozat is az iR-be, 2-3 autoval: egy ilyen Porsche a GT-be, egy Corvette vagy Saleen a GTS-be, es valami LMP (Panoz, Lola) :)
Bevalalhatna az iR egy tesztnek hivatalos sorozaton kivuli autokat is. Harom autoval, 1 csomagban mindharom, felaron amig nincs hozza hivatalos iR sorozat (szerverek). Csak "offline" es host, esetleg FUN, fele-fele ingyenes es fizetos palyakon. Ha nepszeru es megszavazzak az emberek, utana hivatalos sorozat es az autok kulon-kulon teljes aron.
A tartalom bovites jo nepszerusites lehetne, es meg a bevetelnek is jo tenne, de az iR rendszer miatt (csak online es szerverek) erosen korlatozottan hasznalhato. "Fix" a letszam, nem nagyon lehet ugralni.
De az iR Ruf (GT3) az +10 ev technika, valszeg dupla aero-val, egyszeru valtassal es ABS/TC-vel (meg persze felfuggesztes, gumik es egyebek). Szinte csak a kasztni hasonlit:D
Köszi, először az iR beépített felvevőjével próbáltam vagy mivel, amit a menüben raktam egy gombra ,gondolom azt is lehet valahol finomítani... De amit írtál jól műkszikh, így marad az. Eléggé veszedelmes mennyiséget produkál,2 perc 4 GB Jó a minőség is de ha betömörítem(konvertálom) kisebbre eléggé leromlik a minősége.. De legalább felveszi a 3 monitorból.... Eredetiben meg rengeteg idő míg 2 percet feltölt,mivel 4 GB A vidit is csak a kanyarba való fékezés közbeni terhelés váltások miatt tettem be itt a nyitott kaszni miatt jól megfigyelhető mikor "3 kerekű" a kocsi. No meg kipróbáltam mennyit romlik a minősége,eredetiben szebb.
Oválon szokott menni valaki néha? Nem csak olyan szétszakítom a kormányt a pályán, mint a lenti videon :)
tudom nem iracing, de valami komoly sound engine-t már tényleg el tudnék viselni. Ha valami hasonlót visszaadna, csak ezzel mennék :D :D ezt a 15 éves videót most egy épp hogy élő régi vinyóról mentettem meg :)
iracing telepítési mappában keresd a d3dgear nevű progit, abban tudod állítani.
viszont ezzel vedd fel.
iracing előtt indísd el mindig, nálam csak így megy. Utoljára szerkesztette: oneal1, 2016.09.21. 21:48:18
Nekem nem meg se nyikkan. Amikor nem volt Ir ment, leszedtem, most meg nem megy :)
Korábban valaki írta hol lehet beállítani az iRacing felvevőjét,vagyis hogy milyen minőség legyen de nem találom esetleg ha leírná valaki nagyon köszönném. Már beállítottam egy gombra, hogy felvegyen ,de bűn ronda....vagy ez ilyen?
LeMans-ban a legdurvább az utolsó sikánnál van. Nézzetek ki balra. Van az a levegős táncoló nemistudom mi. Na egy olyan van ott, és nyomja :D
Tegnap hogy megvettem Le-manst,láttam érdekes dolgokat,na ott a gyors kajálda és egyéb reklámok se a komolyságról szólnak, hanem az üzletről ...gondolom Vissza térve a pályához ,ja megvettem a formula renault2.0 is,nos a korlátnak többször oldalt a kerék oldalával,nekimentem de még kontaktot sem írt a kocsi nem sérült ,mindezt a hosszú egyenesekben próbáltam100 fölött... Ez valahogy a rönyó sajátossága,(vagy a pályáé)hogy így bírja a strapát helyenként vagy nem tudom. Minden esetre nagyon élvezetes kocsi főleg most Mount Panoramaban,. Olyat láttam ettől a kocsitól hogy csak lestem,kanyarokban komolyabb fékezéseknél képes az egyik első kerék elemelkedni a talajtól és érezni is a kormin mindent....jó nekem amúgy is a formulák a kedvenceim... Igaz komolyan fel kellett emelnem a cokpit nézetett hogy attól a böszme antennától lássak, meg hátrébb is kellett tolnom de így már az utat is látom,tükrük is babák. Most hogy rátettem egy gombra az egész beállítási lehetőséget már gyorsan könnyen be tudom állítani a nekem megfelelőre,de ettől függetlenül utálom az antennákat elől....
Én már évek óta hangra váltok a sebességet ritkán nézem,mellesleg a kormin is jelzik a lámpák milyen fordulaton van így nekem tökéletesen megfelel az a kevés infó amit ad az IR...
Nyugi, sokkal tobbet megjegyez , mint ami miatt aggodsz:))) Ha Chrome-ot hasznalsz..., ezt nem is kell leirni:D De ha be vagy jelentkezve Google account-tal (Gmail), akkor bongeszotol fuggetlenul is "tudnak rolad mindent" (mikor, hol, mit, hogyan meddig stb.). Es persze, ugyanez igaz a Facebook-ra is:)
Eloszor furcsanak tunt ez a ket auto, de valoban nem rossz, verfrissitesnek teljesen jo. Az "eredeti" palyak is megvannak hozza, es vezetni sem annyira veszes. Sot, meg elvezetes is:) Persze csak tegnap teszteltem, Daytona-an, azon "nem volt gond" (OK, neha fuvet nyirtam, rossz iranyban alltam es tok utolsdo lettem..., de akkor is:D).
Persze versenyben nem vallanam be, mert egyreszt szarakodik a valtom, ugral az 1-3. es 2-4. fokozat kozott es az iR-Brake hozzaallas miatt (a pedal 1/3 utjanal barmilyen temponal minden kerek blokkol) a "fapados" G25 rugos pedalokkal sem egyszeru;) De inkabb a valto cumi, amikor az ovalrol megerkezem a sikanhoz, es ektavon visszavaltasnal 5-bol ugy dont, legyen inkabb ketto:DD Persze kigyorson is vicces, amikor tolok neki egy harmast, aztan atugrik 1.-be;D
De leszamitva a technikai szarjaimat, teljesen elvezetesek, nem tunik halalosnak a sorozat (persze gyorsan menni az mar maskerdes:D).
Es furcsamod az Audi volt a macerasabb, valszeg az osszkerek miatt (nem allitgattam a diffiket) eleg alulkormanyzott volt kanyarban.
Gyari iR-es APP nincs, igy mindekeppen kulon APP kell;) Amit hasznalrttal, az csak AC-hoz jo? Nincs iR-es verzioja. Vagy van, csak mar nem fizetnel erte?:)
Nincs "jatek" HUD, ez is iR koncepcio, ugyan ahogy gumi kijelzes sincs;) Ugy gondoljak, ott van a kormanyon/muszerfalon, nezd onnan:D De neked volt mar valami normalis, az jo iR-hez is, nem? Vagy az kulon fizetos?
Összességében nekem ez tökre pozitív h csak így a "semmiből" előrántottak 2 új autót és egy új szériát. Engem megleptek és bíztató a jövőre nézve.. Külön aranyos h csak amerikai pályákon "utaztatják" körbe a versenyeket..
:)) diesel bojkott?? mindjárt jönnek a Teslák úgyhogy csak ne válogass! :)
Ja közben látom h lett széria, kis trükkösek.. Egyébként mi a bánat ez a Kamel GT elnevezés,