sebességet írja bal alul azt hiszem, fordulatszámot nem tudom, de ha telefonon akarsz, akkor ios-re és androidra is vannak, HUD-os progik
Valami HUD kijelzo nincs fordulatszamra, sebessegre ? Harom monitorral pont nem sok autoban a muszerfalat...... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.09.21. 09:09:01
Rosszul írtam, a már tagoknak lévő részt próbáltam, és arra írta, hogy csak visszatérőknek van, akiknek még aktív az én értelmezésemben nem használhatják.
Options alján van egy olyan opció, hogy use custom setup for this car, vagy valami ilyesmi, azt pipáld ki, és bármit amit állítasz ezután, csak az adott kocsira lesz érvényes.
Sziasztok , új vagyok errefelé. Lenne egy kérdésem hátha tudjátok a választ, külföldi fórumokon nem találtam választ vagy nem voltam kitartó. Lehetséges-e virtuális visszapillantó tükröt, mint ami alapesetben középen fent van, oldalsót (jobb, bal) is megjeleníteni?
Én játékból is minden szart megveszek még azt a hulladék prodzsektkárszt is , majd pont ezt hagyom ki :D. De amugy ja roadbol minden meg van kivéve jetta dieselt elvből nem veszek :D
Az egyik leghangulatosabb autóvezetés, ami szimben elérhető, hasonlóan 'olajszagú' mint a GPL. Meghatározó élmény volt....és mint online is, ehhez a módhoz fűződik az első csalódásom a szimesekben, konkrétan a Kiss Norbi, HaZso stb úfókban akik extrém alacsony szárnyállással mentek Monza-ban hihetetlen időket qual-n. Annyira levett szárnyállással teljesen megváltozott az autó, és az a tojástánc tönkretette az egész hangulatot. Egész odáig csak pozitív tapasztalataim voltak az online csapatásról, ez volt az első ahol láttam tönkrevágni a hangulatot az eredményért. De zseniális mod.
A betoltesi ido "erdekesen" alakul. Persze nalam regi es lassu a rendszer, keves memoriaval (raadasul DDR2 333), de mig a proci "allando", a vinyo folyamatosan "fogyo", es a memoria logikusan csutkan van (ez Imola, ennel rosszabb a helyzet Le Mans-ban vagy Nord-on:P), a betoltesi ido kozepen, a halozatot is piszkalja rendesen (minden hatter task kikapcsolva, az iR inditasa utan azonnal a bongeszot is ki szoktam kapcsolni). A sotetebb resz a toltesi ido.
Nem ez az auto lesz elol az eladasi statisztikakban, az tuti;) Nekem (es meg gondolom jonehany embernek) a regi NR2003-as idok miatt "jol jon", az akkori Redline GTP (Group C) MOD miatt:P
Kocsiban speciel nem astrában gondolkoztam, hanem régebbi 10 éves, és inkább alsó mint közép kategóriára. Mondjuk mint anyám Daewoo Matiza.... :D Sose volt csont új autóm, a legfiatalabb a mostani 4 éves Leon-om, amit tavaly vettem. De cakk pakk úgy 5 kilóban van a cuccom, a grafikát pedig fullon használom, más kérdés hogy a felvevő progi nem azt adja vissza, a P. CARS-t full ultrán, csontra húzva használom, és megy mint egy HD DVD film. LeManst nekem kb 2,5 - 3 perc alatt tölti be, a többi szabvány közönséges nyenyere pályát kb 30-40 mp alatt kivétel nélkül. Én már rég a 3 perces practicon kivezető körön vagyok, mikor még csak szállíngóznak be az emberek, mindig az első 5-be dob általában a szeró, pedig van mikor rá se nyomok azonnal a sesion váltásra...
Basszus, ez csak visszatérőknek van. Mondjuk akkor megvárom, míg egy napra letelik az előfizetésem, és úgy próbálom újra :D Más 50%-os gondolom nem nagyon van most.
En nem ertem, miert raknak ki mindig ha elol vagyok ha hatul ...:) Mentem sok versenyt mar, talan egy hibara emlekszem mikor elfekeztem es orrtolosan valakit seggbe pusziltam. Megis szopok mint allat ! :)))) De most jol jott ki, vontatas utan pont mogem kerult vissza , belso iven blokkoltam is ugy ketten rogton megeloztek :
Valoban hianyoztak, azzal nincs gond. De mint meglepetesek es eladasok, azert lehetett volna "jobb" is. Ez a ketto meglepinek, kulon sorozatban ahogy most, es meg ketto, a Nissan GT3 es az Audi LMP, aminek "van mar" sorozata/helye, ezekkel "nem buknak" szerver idot. Persze, hirtelen durva lett volna 4 auto, de itt "csak ugy" ugy sem vesznek autot (max en:D), csak online hasznalhato, ha nincs licensz vagy nem erdekli a sorozat, masra "nem lehet hasznalni".
Így két olyan kaliberű autó van, ami szerintem hiányzott. Sajnos egyik sem lesz népszerű, mert mindkettőt nehéz lesz vezetni.
Csak forumot kellett volna olvasni, es nincs talalgatas, nem gepelgettem volna ismet feleslegesen:DD
"[...] We initially intended on releasing the car tomorrow. It is tomorrow’s “surprise” to end the suspense. However we figured with a build going out today anyway, it is a little more efficient to simply include the car in today’s build. Additionally, our member site was hammered last week all at once with last week’s surprise and our website load balancing system struggled spreading people out to all the servers efficiently. (Working on improving that.) [...]"
Akkor azt a gépet nyugodtan leadhatod a méh telepen. Egy olyan paraméterekkel rendelkező kocsi amit írtál,pl. legyen:"G" astra kb,1.300.000 plusz mínusz 2-300 ezer. Ha jól értelmeztem amit írtál, a te géped ennyibe került..... Nálad minden tükör kikapcsolva, a vidiket ahogy elnézem a grafika olyan erős közepes,mind ezt 1 monitoron..... A pálya betöltése nem a gép erősségén múlik,hidd el. A nettől már inkább ,milyen szerveren vagy európai, ausztrál, amcsi esetleg,mennyi a résztvevő.... A nürburg.GP már az elejétől szar volt most csak rosszabb lett.(betöltésileg) A többi pálya(road-ból kb 4-5 nincs meg) mind normális idő alatt betölt,pedig a netem alap,ja a gépem lehet nem került annyiba mint a tiéd,de 5760x1080-at full,maxon viszi..... Még annyit hogy már az oldal betöltése is egy botrány ,mondjuk a 2 évvel ezelőttihez képest. Vagy vissza utazunk az időben mindig drágább előfizetésért???...
Lehet ez lett volna a meglepi, de mivel valamelyik alpha/beta teszter szivarogtat, nem szaroztak vele, majd holnap "levetitik" hozza a filmet:D Vagy mivel holnap mar uj szezon van, este elesben fog menni, ha akkor adjak ki, foleg csucsidoben, total elhalalozik a rendszer megint. Bar az ilyen "szappantartora" nem sokan ugranak ra:D Erdekes mostanaban a autovalasztekuk. Kell valami, olcso legyen es vegyek?! :D Utoljára szerkesztette: Alexease, 2016.09.19. 18:18:24
Gondolom engem rokikent ( jelenleg D3,5) meg nem erdekel ez a futam utan visszajaro apropenz ?
Igazabol minden, igy ez is gep (penz) fuggo;)
Mar az "egyszeru" versenyzes is, es nem csak az elvezet-faktor, hanem a teljesitmeny is erosen fugg(het) a technikatol. A nagy monitor, nagy felbontas, 1000fps egyertelmu. A harom monitor is nagyon nagy elony, nem csak kanyarokban, de foleg szorosabb versenyhelyzetekben. Es meg ott van a kormany, de foleg a pedalok. Es azert a cocnkpit sem elhannyagolhato, valamivel jobb, mint egy szamitogepes asztal, kihuzhato billentyus lappal es egy gurulos szekkel;D
Igazad van, én is ezt vettem észre. Mondjuk nehéz nem foglalkozni vele, ha arra hajtasz hogy még 400ir kell, hogy a 24 óráson az első splitbe kerülj, vagy másodikba. Annyit még, hogy aki Blancpainben kifarmol 7k iR-t, annak nem nagyon kell idegeskednie mert top pilóta! :)
Ez gépfüggő is nagyrészt! Néztem már olyan stream videót, hogy egy pályát neki vagy 4 percig töltött be, nálam ugyanaz 2 perc alatt megvan. Mondjuk az is igaz, nekem egy 10 év körüli alsó-közép kategóriás autó árának megfelelő technika dohog..... :D :D
8 verseny után kapod a 4 dolcsit. A bajnoki pontszámba, végső tabellába minden hét beleszámít! Én többnyire legalább a divíziómat meg szeretném nyerni!
A betoltesi ido botrany. Elhiszem, hogy agyon van tomoritve es kodolva es le kell generalni a realroad-hoz a dolgokat, de ez akkor is brutal. Az rF2-nek is brutal a toltesi ideje, de csak eloszor (uj shader beallitas, uj palya betoltes stb.), utana megy az neki cache-bol is. Persze, az iR meg arra is vigyaz, hogy a memoriabol se lehessen kiszedni semmit, hulye lenne vinyom barmit tarolni;D "Sajnos" az iR-nel a szuper-biztonsag kicsit visszafogja a dolgokat.
Nálam most már az a bajnokság élvez prioritást, amiben nincs benne az a szemétláda Nordslejfffe! Előbb a cedulet-t nézem, ha van benne sikítva szkippelem a ...csába! :D :D
Itt nem erről van szó, ha már versenyek, akkor nem érdekel különösebben. De az, hogy úgy bukom, hogy az idióta rendszerük miatt a nevezett verseny helyett egy olyanra rak be, ahonnan már kiléptem, az nagyon felbasz. Neveztem a versenyre, és amikor indult a szerver, átrakott máshova! Írtam a fórumukra, de gondolom leszarják majd.
Tapasztalatom szerint, ha úgy állsz egy versenyhez hogy teljesen figyelmen kívül hagyod az iratinget(ha tudod) és mész ahogy kell, akkor sokkal jobb futamaid lesznek. Nem azt mondom hogy törni zúzni kell mert kb ezért is van ez az egész hogy kicsit jobb mezőnybe rak ha magasabb, de úgy érzem kicsit meg is fertőzi ezt az egészet, amekkora haszna van annyira árt is. 3000 felett szerintem már mindig egész jó mezőnybe rak. Most ha valaki skippyvel, mazdaval, caddyvel, gt3-mal össze farmol 5-6-7k iratinget attól jobb versenyző lesz? Gyorsabb? Jobb? Szebb? Nem hiszem. :) Ha valaki iszonyat módon rágörcsöl erre az egészre, annak ajánlok pár hostolt versenyt, hogy lássa lehet ezt élvezni is "tét" nélkül. :) Most ezt ne vedd magadra ha nem ebbe a táborba tartozol, csak most volt itt az ideje hogy kiírjam magamból. :D Utoljára szerkesztette: Mik, 2016.09.18. 22:43:46
A mostani GT3-an Nürburringen (GP)ami a kezdetektől nem a magas fps-ről volt híres,igaz már javult,de a betöltési ideje az katasztrófa... Mértem az időt több mint 6 perc volt,a 8 perces időmérőből ,odaát ezt nem látják vagy nem elég a tudás..... Igaz már az elején legázoltak de legalább az 50% meg lett no meg 84 mínusz irating,még szerencse előtte a spec fordot elsőnek hoztam be okayamán,így maradt a helyben járás már egy ideje ez van.
Ja ja de én ezeket az új pályákat nem vetem meg egyenlőre....majd jövőre talán. A sok ovállal van tele a bakkancsom. Megnéztem az ovál szériákat alig találni 1-2 road pályát azt is a 33-42 hetesből. Ha oválozni akarok akkor megyek azon, de ne rakjanak 2-3 ovál pályát road szériákba. Mert csak a zúzás megy ,anélkül is van elég.... Vissza térve a skippyre azért is írtam mert már évek óta tolom vele ha ráérez az ember egy picit is, már ott tud lenni az elejében, Valamelyik versenyen nekem is sikerült olyan driftet levágnom hogy még magam is meglepődtem. Mostanit szezont is csak a pályák miatt szüneteltetem.....
A koncepcio jonak tunik, ezekbol en kimaradok;) Nepszeru sorozat (most amikor neztem, es bementem ghost-tal nehany korre, majd 100-as regisztraltak ra), igy valszeg megeri berakni friss es/vagy eladasra szant palyakat;)
A skippiben két szezonnal ezelőtt még az volt, hogy az új pályákat amiket beraknak a naptárba, 3 szezonon át biztosan használják, majd két szezonon keresztül nem. Mindig közzé volt téve, hogy mi fog jönni, így elég jól lehetett előre tervezni, bár nekem sem jött össze :) Amikor írtam nekik, hogy a Nord-on semmi értelme ezzel versenyezni, le lettem hurrogva, hogy pedig az milyen jó pálya. Igen, az egyik legjobb, ha egyedül körözgetek ezen kívül max két pályát választanék, de versenyezni rajta akkor is szar. Nem nem, jó lesz, hülyevagyok. Ja, jóvolt, egyedül az egyenesben lehetett előzni kb :D
Ja, es a palyak. A Skippy-t nagyon megszortak, mar-mar lehuzas jellege van: Nordschleife(!), LeMans(!), es az "uj" Imola. A Tobbi a szokasos, azokkal nincs gond. Imolaval sincs, mert eppen azon teszteltem, nagyon jo, az meg ertheto hogy beleteszik. De Nord/LeMans paros kicsit erosnek tunik:)
Eppen Lacconak neztem Skippy-t (es gyorsan ki is probaltam:D), jobb lett mint regebben. Stabil, baratsagos, kezelheto, ertelmesebben lehet bedobni a kanyarba gazelvetellel, kicsi-kozepes meguszasokat normalisan meg lehet fogni. A nagyobb ivu meguszasoknal mar elszall, de az normalisnak tunik. Az rF2-ben sokkal virgoncabb a gumi (foleg hidegen) es az FFB is. Sok-sok apro ellenkormanyzassal, a nagyobb ivu megcsuszasnal/driftnel jobban erezheto gumival.
Indulásnál (rajt)jó ha van kuplung utána elég a két pedál. Kicsit másképp kell vezetni mint a gt3-at de semmi extra. Most sok év után ezt a szezont kihagyom megyek vissza "SpecRaceFordozni",mivel a skippyt tele szórták új pályákkal,no meg a iRacing Road-os agymenésével , ovál pályákkal. Megfigyeltem ,alacsonyabb osztályban direkt tele rakják új pályákkal ,főleg a népszerű szériákban,hogy költsél rendesen, ha menni akarsz. Az össze autózott pénzt én inkább előfizura költöm,de persze mindenki más kép csinálja. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2016.09.18. 21:52:53
Ez mégis mi a faszom? Neveztem egy ruf cup-ra, elején kiütöttek, kiléptem, nyomtam egy withdraqot, és rögtön akartam nevezni BSS-re. Ez ment is, majd amikor lehetett belépni a szerverre, átváltott ruf cup-ra. Persze így BSS-re belépni már nem tudok, mintha sehova se neveztem volna. A weboldaluk még mindig egy hulladék szar.
Jah, te arrol beszelsz, hogy lehet e bal labbal fekezni, mar vagom :))) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.09.18. 19:26:36
En mindig azt hittem az H valtos, rf ben is ugy hasznaltam :)))
Igen, csak induláshoz. Szinte az összes versenyautóban van kuplungpedál, az, hogy megoldható menet közben a kuplung nélküli váltás nem jelenti azt, hogy az elindulás is megoldható 0 sebességről kuplung nélkül. Technika kímélése érdekében szoktak kuplungot használni.
Megneztem az uj Skippy-ket. El van tolva a kormayoszlop balra, nem kenyelmes, de hasznalhato ket pedallal. Csak indulashoz es esetleg ketteshez kell. A tobbi valtas manual blip/lift.
Igen az a fektav, foleg start utan, maceras tud lenni, mert tempos kanyargos resz utan van kozvetlenul, helyezkedesnel benne van a hiba (vagy ha valaki probal nem utkozni, ha eppen toljak le, es lemegy a fure).
Valoban megoldhato, de tuti nem lehet kenyelmes:) De a kenyelem masodlagos egy versenyben:D Meg persze ezeket az autokat is fejlesztik, egy kis hegesztes, kormanyosszekoto meg akarmi, es mar kenyelmes is;P