Nézegettem a képet a linkeden. És a pedál lesz itt a ludas, a statikus töltésben tuti. Fogadjunk, ha izzadt mezítelen csülökkel toltad, sose volt gond, csak a frottír zoknis körökben :)
Én sem értettem, de tudom még fokozni... játszottam mondjuk egy órát, és amikor kiszálltam a cockpitből, egy pillanatra elment a monitorról a kép (ami egyébként az asztalon van), sőt még a TV képe is elment, pedig annak az egész géphez annyi köze van, hogy egy HDMI kábellel csatlakozik a VGA-hoz. Valahogy a felgyűlt feszültség utat talált a gépbe, majd valószínűleg az USB kábelen keresztül visszaérkezett a T300-hoz, ami a többi alkatrésztől eltérően nem tolerálta ezt. A szép az volt, hogy nem is azonnal adta meg magát... kiszálltam, villant a monitor meg a TV, eltelt pár perc, gondolt egyet a T300, újrakalibrálta magát, félúton abbahagyta és ennyi. Ez mindhárom alkalommal ugyanígy történt...
A konnektor és a fázis is ugyanaz, és amióta megcsináltam a földelést, azóta semmi probléma...
Én együtt ligáztam egy Szabó Tomi nevű sráccal el se hiszitek mire volt képes - köridőben - egy régi Momo-val meg egy potméteres pedállal. Pár pro srác még mindig régi G25-el megy FFb nélkül, de szerintem ezek Alienek és kész.... Utoljára szerkesztette: Marcinko, 2019.08.11. 20:49:27
Ezt azért nem értem. Jó, a monitor tartócsavarja, az a fém vázba van belecsavarva a műanyag burkolat alatt, bár szerintem (legalábbis azok a monitorok amiket én szedtem szét) ott a fém véget is ér, a táp földeléséhez el sem ér. És a kormányok is műanyag házasok, ott se nagyon van földelés. Az USB elosztó se földelt. Szóval nem nagyon értem mi lehet ez a föld különbség. Nem lehet, hogy másik konnektort használtál a kormánynak, és a pc-nek? Másik fázis, és úgy volt szintkülönbség? Minden esetre figyelek rá :) Bocsi a sok offért.
Ejj de faxa a banner!! Utoljára szerkesztette: pointer4, 2019.08.11. 20:13:36
De most gondolj ebbe bele egy kicsi közgazdaságtant, kapitalista érdekeket, és emberi hibád értékítéletet. Hát hogy festene az, ha a hc szim gamer csókánk azt látná, hogy billentyűvel is lehet olyat tolni mint az ő cuccával ? :D Másik játékot választana lehet :) Kb olyan csalódás lehet az, mintha az fps játékokban látod valakin, hogy csíttel tolja ellened. Előbb utóbb leged lesz :)
Hát gyerekek kövezzetek csak meg, de én most egy szobában lakok haverommal, így viszont a fizetésem nagyon nagy része megmarad (szvsz nem keresek szarul, az átlagtól jobban mindenképp) és most eladtam a kormányom, meg a cokpitem helyszűke miatt.
Ha meglesz a lakás, veszek majd persze újra, DE:
Az iR-ben pl egy csomó járgány tök jól vezethető és érezhető egy szaros gamepaddal. Nem, nem az erőhatások miatt, meg etc, de a fizika komolysága attól még vizuálisan átjön, egyszerűem ég és föld az iR mondjuk egy pCars-hoz is, sőt, tovább megyek:Az iR szvsz sokkal "könnyebb" a pC-nél meg az FM-nél is.
Egyszerűen ott hiába kontrollerre van eleve tervezve a dolog, ha nem jó. pCars-ban az alap gamepad beállítás szart nem ér, érdemes rákeresni mennyi youtube videó van ezekkel kapcsolatban, az FM7-ben meg ~700autó van, és egyszerűen szar a fizika, nem érzi az ember.
Emlékeztek az Nascar Racing Season 2003-ra gondolom. Azt kérlek még billel is lehetett pötyögtetni, Nascar játék létére is, mert beállíthattad, hogy a gép hány százalékosan "kormányozzon" helyetted.
Komolyan nem értem miért nem lehet így játékokat készíteni, az irányítást ilyen szinten testreszabni. Az NR2003 a komoly fizika ellenére még billel is tök jól játszható, gamepaddal meg szinte már álom. Kormánnyal persze már tisztán álom kategória, de itt a használhatóságról beszélek.
Kipróbáltam az iR-ben pár Nascar járgányt is és bár itt sincs már az NR2003-as hány százalékban segítsen a gép kanyarívet tartani, etc, de a gamepad kalibrálása után meglepően kezelhető a cucc, mindenképpen élvezetes.
Az olyan road járgányok, mint a Kia optima, Jetta TDI pl álom gamepaddal is...
Szóval erősen fentartásokkal kezelném azt, hogy a DFGT iR-hez kevés.
Mert nagyon komoly élmény gamepaddal is. (És mint írtam, nem teszteltem le minden járgányt, és igen, valóban vannak gamepaddal nehezen kezelhetőek, de rengeteg a jól vezethető cucc.)
Igazából a többi, nem túl komoly szimre, simcade cuccra szégyen, hogy kormány nélkül a legtöbb élvezhetetlen.
Legjobb példa erre az NR2003, a GP Legends, és bizony a GP2-3-4 is azok közé tartozott, amit még billel is naphosszat nyomtam, azért, mert okosan volt megcsinálva.
Hol van ehhez képest egy F1 2019? Sehol. Ahogyan egy pCars meg egy Forza is totál béna...
A GT Sport az ami még szvsz elég jó kontrollerrel...
Amíg egy Fanatec CSL Seat-n használtam, semmi gond nem volt. Aztán építettem egy egyedi cockpitet aluminium profilból, tettem rá kerekeket, hogy könnyebben tudjam mozgatni és kezdődött a kálvária... 3 db T300-t döglött meg egymás után, mire rájöttem, hogy a statikus kisülés a probléma. Egyébként szerencsém volt, mert volt akinek 4 db halt meg! :D LINK A Fanatec bázis esetében csak elment a monitor képe egy pillanatra amikor kiszálltam a cockpitből, a T300-ban viszont nincs, vagy gyenge a védelem és egy pár perccel azután, hogy kiszálltam a cockpitből kalibrált egyet, majd ezzel párhuzamosan az örök bitmezőkre távozott az elektronikája...
Szóval cockpit esetén érdemes földelni, főleg ha olyan anomáliákat tapasztalunk, hogy egy pillanatra elmegy a monitor képe, vagy csak úgy újrakalibrál a bázis. Én a számítógépházhoz kötöttem a földkábel egyik végét, a másik vége kapott egy "csipeszt" és amikor használom a cockpitet, csak rácsíptettem és így megszűntek a kisülések.
Gondold át, mert tudtommal a CSL Elite megkapta a V 2.5 bázis motorját és elektronikáját...
A T300-nál meg figyelj oda, ha cockpitre teszed akkor mindenképpen földeld! Nekem 3 ment szarrá egymás után... tervezés és kivitelezés terén a TM nincs a helyzet magaslatán.
Na jó, T300 lesz. Fanatecet régi tapasztalatból nem vennék. Ha fejlődtek is rengeteget megbízhatóságból, nekem az elég volt amit műveltek anno. Inkább vennék Hama-t xd.
Ennyire lement a kereslet a Logitech termékekről? Gondolom ezért nem erőltetik meg magukat, pedig amit csináltak, az szinte mind nagyon jó minőségű volt.
Pályára és autóra nem emlékszem, hogy valaha is lett volna bármi akció, azon kívül, hogy ha egybe veszel sokat valamivel olcsóbb. A Nord szerintem kurvajó, nem tudom miért, de nekem ez a verzió jobban tetszik, mint ami az Assetto corsaban van. Legolcsóbb kormánynak talán a DFGT lehet jó, ha még árulják. Nem tudom alatta van e bármi tényleg használható.
100 eurós kormánnyal akarsz játszani egy olyan játékot ami cirka 3 havonta kerül 100 euróba? :) Szerintem, ha iRacing-be gondolkozol akkor minimum T300 Alcantara, de inkább Fanatec CSL Elite szett... ha meg valami 100 eurós használt Logi cuccal akarsz bohóckodni, arra meg ott vannak azok a játékok amiket csak egyszer kell megvenni normál áron! :)
Ilyen drágát most biztos nem néznék, maradjunk csak 100€ körül :)
Amúgy milyen a Nordschleife? Látom, hogy Nürburgringgel akkor már két pálya ára, de akkor is sokkal hosszabb mint bármi más 4x. Szóval elég jó lett? Szoktak lenni akciós időszakok pályára, autóra ?
Én egy Fanatec CSL elite-re váltottam, amikor le volt árazva 300 euróra a base+kormány+pedál. Szerintem érzetre és erőre sokkal jobb, mint a Logitech G29, azt váltotta. Viszont a minősége eléggé Fanatec, a harmadik base-t használom már, mindet garanciába cserélték. A hozzá kapott pedál is szerintem abszolút jó, annyi, hogy a féknek azt használom, amit még én terveztem anno, de a gáz meg kuplung jobb a sajátomnál. Állítani nem tudsz semmit rajta, azon kívül, hogy milyen messze legyenek a pedálok, de ez a 99%-nak szerintem bőven elég. Gondolkoztam rajta, hogy kéne csinálni hozzá hidraulikus átalakító szettet, de annyiba kerülne, hogy inkább megvenném hozzá a loadcelles fékpedált. Vannak még a Thrustmasters kormányai, de soha se próbáltam egyet sem, így azokról nem tudok nyilatkozni.
Kéne valami, de úgy látom még mindig a logitech az uralkodó pop faj :) már a használt piacon. Nincs valami jó ajánlatod? :) Utoljára szerkesztette: pointer4, 2019.08.09. 21:07:50
Sziasztok! Van valami hír arról, hogy mikor jön az AI? Benne lesz a következő szezonban? Illetve arról van-e valami infó, hogy az AI-ban az ellenfelek nevei licencelt nevek lesznek, vagy csak úgy random nevek?
Nem emlékszik valaki, mi az iRacing jelszavam ? :)
Láttam egy videót, és kedvet kaptam hozzá :) Utoljára szerkesztette: pointer4, 2019.08.09. 09:59:29
Nem aktív sajnos :( Csak special eventen megy pár kört :D Da Costa is csak 4 versenyt ment idén, de köszi :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.07.18. 20:57:26
Igen, de úgy is 10 csak :( Meg sajna az előző években is nagyon visszaesett, ezért gondoltam, hogy kihagyom :) De köszönöm szépen mégegyszer, ha esetleg van még valaki örömmel fogadom ^^
Végeztem egy kis kutatómunkát, gondoltam megosztom, hátha valakit érdekel. Kigyűjtöttem a valóban aktívan iRacingező valós pilóták közül amennyit csak tudtam. Ezek között nincs olyan, aki hébe-hóba 1x 1x indul, vagy tavaly indult sokat. Az idén is aktív arcok a következők:
Ha valaki esetleg ki tudja egészíteni valóban aktív, kisebb-nagyobb nevekkel, azt szívesen veszem :) Egy cikkhez kell. Köszi! Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.07.17. 18:14:58
Szerintem korrektek a hangok, de azért egy AC-tól vagy RaceRoom-tól eléggé távol áll sajna... de úgy gondolom hogyha valaha netalántán a csillagok állása úgy akarja és behozzák végre akkor eléggé korrekt dolgot fognak összehozni és legalább hozni fogja a konkurencia szintjét
De elotte vagy 2 evvel, elkezdtek fejleszteni az FMOD-ra valtast, aztan rajottek, (nekik) jobb az XAudio2, azt jelentettek be 2012-ben. Vagyis az uj audio resz, lenyegeben a kezdektol teriteken van:) Ezzel nincs nagy gond, fontos resz, de nem eletbevago.
Na úgy tünik hogy az xAudio is lassan elkészül, a fórumon most találtam fejlesztői hozzászólást ahol azt irják hogy sikerült már majdnem kitakarítani a régi directsound-os motort és ezt az új api-t berakni... szóval soooooon :D
Ez számolja és szettjeidet is elmenti plusz van benne egy alap telemetria is .
számolja esetleg a játék, hogy mennyi időt töltöttél vele?
Akár órában, körszámban, bárhogy :)
kifejezetten a practice-ek érdekelnének, ugye a versenyek számát és körszámokat kiír mindent.
köszi!
Én nem tudom mi történt de valamit nagyon eltalálhattak a srácok !
kb. 1 éve 2500-3500 ember volt a szervereken fél éve már 4-5 ezren most meg az új bulidban több mint 6000-en vannak !
Ekkora szám lenne ez az új Dirt Truckos móka ?!?
A road dirt koze soroltak, igy egyszeruen plusz tartalom es sorozat. Vagyis nem uj, amihez ingyen alapot szoktak adni. Ez mar nem csak azert draga, mert "draga", hanem kicsit "bohozkodasnak" is erzem. Ha minden sorozat rendszeresen tele lenne, es aztan ez is, akkor fun-akarminek elmegy, meg dragan is.
3 hónap múlva tizede lesz majd, videók alapján teljesen káosz az egész. Gondoltam rá, hogy megveszem, de inkább hagyom, az előfizetésem se érzem, hogy ennyiért megérné meghosszabbítani... Talán majd télen.
Én nézem csak el vagy a pro truck az tényleg fizetős? Úgy hogy ki se lehet e a próbálni ingyen 300an voltak 11kor hétfőn a mixed szerveren és még 40en a másikon. Persze csak 12 ezer a teljes content, de eléggé lutri VR-al
+1 mindazonáltal szerintem nagy előrelépés lett az új reflektorok a régihez képest, már csak az új törésmodellre és a V7-es gumi modellre várok túrakocsikon :)
apropó valaki próbálta már a skippy-t hogy milyen lett? Utoljára szerkesztette: ricsaaard, 2019.06.08. 10:34:57
Igazi fenyszoro latvany meg nem lesz egy joideig, ahoz durva raytrace kellene vagy valami hasonlo megoldas. A valosagban a vilagossag nagyreszet nem a kozvetlen, hanem a szort megvilagitas adja, ami a kulonfele visszaverodesekbol all. Ez egyelore kivitelezhetetlen. Ha a valodi fenykupot, erosseget es szorast modelleznek, akkor meg az lenne rossz es/vagy nezne ki hulyen, mert egy szuk fenycsovaban menne mindenki. Igy szelesebbre, erosebbre van veve. Majd 10 ev mulva, amikor a GTX 3080 lesz az alap kartya, menni fog a "rendes" is:D
Egy szimulator mindig kompromisszumos, mindenben. Annyi a kulonbseg, hogy a lathato dolgok azonnal feltunnek. Mig egy versenygumi mukodeset, az ember szinte nulla szazaleka tudja megitelni, mennyire jo vagy rossz.
Hát ilyen extra fények lesznek sajnos, de attól még sokkal közelebb áll a valósághoz. Ha téged zavar, hogy az ezer éves motor miatt 1-1 tábla halványan látszik messze is, akkor nem tudom mi a megoldás. Minden esetre qrva nagy fényerejű fényszórókkal mennek IRL is, ha gondolod küldök még videót. Bevilágítják még a jövő hetet is. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.06.07. 10:18:27
Azóta meg is jött a válasz iRacing Stafftól. Tudják ők is hogy nem reális, mert a headlights csak irányitott de nem úgy müködik mint egy valódi. Ezért is van pl hogy Daytonában a lelátó legteteje is fénylik
Nem annyira értem, hogy mi igen. Nálam ilyen éjszaka Monzában. A piros tábla 300 méterre van itt nagyjából, még egy normális kocsin lévő reflektorral sem látszana igy, miközben nem is reflektorral mennek versenyeken.
Új headlights csak nekem nem jön be? A régi sokkal valóságosabb volt és VR-ban tökéletesen láttam úgy is mindent, Most olyan mintha reflektorral mennék.
Hát, még nem próbáltam de VR-ban lehet inkább nem is fogom. Eddig sikerült hányás nélkül letolnom 1.5 évet vele, nem akarom megszakitani a jó szériát
Jó hát én ezt nem tudtam, nem turkálok ini-ben én user vagyok :D Hivatalosan most sikerült ide eljutniuk :)
Hajrá :) @all: Az updatelt V7-es gumit nézte már valaki? Nekem sajnos nincs Skippy és emiatt nem is lesz, de elvileg feljebb vették a minimum nyomást és babráltak is valamit pluszba.
A patch legnagyobb hozadéka szerintem, hogy végre nem hányós a belső kamera :D Eddig csak az autó mozgott alattad és fix volt a horizont, ami nekem személy szerint elképesztően zavaró volt, de végre megoldódott ez is :) Amúgy neked sose volt kormányod, vagy csak most nincs?
Én is kipróbáltam a Beta UI-t és nagyon sokat fejlődőtt, így elsőre sikerült A-ból B-be eljutnom úgy hogy nem tévedtem el :) Én amit nagyon szeretnék látni benne egy ilyen fórum implementációt mert szerintem fontos része a community-nek...
Kipróbáltam a szimet is (bár még nincsen kormányom) a reflektort átdolgozták és a belső megvilágítás is sokkal jobb lett (reálisabbnak tünik), szóval hatalmas plusz az endurance futamoknak.
A BETA UI használható, sőt veszett gyors lett, szerintem egész jó, a create a race is elég fasza, de nekem túl sok a fekete háttér, több szürkét használnék, etc.
Alakul.
A többi "nem érdekel", amíg nincs AI, így részemről ennyi volt a "teszt" :D
Nah erre kiváncsi leszek, megszünnek a repkedő autók?
"- Suspension damper (shock) velocity has been capped to help to prevent zippies (unrealistic rapid accelerations, usually due to a collision, that often send the car flying into the air). "
Nem volt rola hir, miert kesik. Talan jogi dolgok voltak, szerzodes, tervben volt a megszunese, atepitese, ujra aszfaltozasa stb. A sorozat bovitessel es eladhatosaggal nem lehetett gond, jelenleg is van (fizetos csere), tuti megvettek volna. De jobb keson, mint soha:)
Abszolút egyetértek :D Itt a GT3 valami óriási sci-fi. Én azzal mentem a legtöbbet, de beleuntam az össze-vissza viselkedésbe, a szar TC-be és a takony gumiba. Amúgy eltaláltad az egyetlen szimulátort, amit refundoltam életemben :D Akkor se rF2-znék, ha kínoznának. Kinőttem már abból, hogy home made modok letöltögetésével szívjak egy modder által összetákolt FPS drop-os pályán :) Ezt az élményt meghagyom másoknak :D Viszont aki nem próbálta a tavaszi 15 gigás nagy patch óta a RaceRoomot, annak melegen ajánlom, mert nagyon helyrerakták a srácok. Már nem keresztbe doriftu a GT3 se, de ha GT3, akkor ott az ACC, csak hát ugye ez a fránya rendszer, ami az iRacingben olyan cseszettül jó, hát az máshol nincs :/
Ilyen alapvető modellezéseket én is hiányolok, a GT3-ban számomra nem csak az a kamu (bár csak az lenne a legnagyobb), hanem az hogy GTE-ben és GT3-ban is el van baszva eléggé durván a TC illetve utóbbi kategóriában az ABS fogalma is, és ezek sokkal jobban piszkálják a csörömet :D Utoljára szerkesztette: ricsaaard, 2019.06.01. 13:29:05
Hát remélem, de kb a RUF is ezért halt ki, mert nehéz. Szerintem a GT3 az, ami katasztrófa és ezt a takony hatású gumit is el kéne már tüntetni, plusz kéne már számolni a fékek melegedésével is, mert egy ezer éve létező exploit, amit bizony ki lehet használni. Daytona24-en gyerekek olvadó fékkel vertek mindenkit, mert nem számít semmit. Ehhez képest az itt lenézett RaceRoom-ban ez pl meg van csinálva, ha már Porsche Cup, akkor azt is hozzátenném, hogy az RR Porsche fizikában rommáveri ezt. Persze annak a játéknak is megvannak a hátrányai, pl a nem lézer szkennelt pályák, illetve, hogy nincs ilyen rendszer mögötte, amiért az iRacinget szeretjük. De továbbra is azt mondom, hogy a válogatni lehet, az óriási túlzás. GT3, GTE, Skippy, Global Mazda. Ezekkel tudsz fixen menni, a többi lutri.
A kupás porsche azért szar szerintem mert el van kurva a fizika a kocsira (meg azt hiszik hogy ugyan úgy kell ezt a kocsit is vezetni mint egy gt3-asat) ... ennek egy népszerü kategóriának kellenne lennie, majd hátha javítják a V7-es modellel... #soon :D Utoljára szerkesztette: ricsaaard, 2019.06.01. 13:18:33
Ez itt a Porsche Cup, ahova sajnos át kell jönnöm, mert a RUF beleállt a földbe.
Igen korai az időpont, de jól látszik, hogy az amcsi és ausztrál versenyzőket teljesen hidegen hagyja az egész. Tehát az, hogy válogatni lehet és mindig van valami, az erősen megkérdőjelezhető. Az általam felsorolt szériákat pl. egy kevésbé ráérős ember kapásból offolhatja ki... Lehet válogatni, hogy melyik GT3 vagy GTE futamon mész kb, meg hogy aktuálisan melyikre van ember még, de az van, hogy hétről hétre változik, mert pl ingyenes pályán megy valamelyik. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.06.01. 13:13:22
Viszont magyarul nem tudsz. "Én meg azt írtam hogy roadon úgy kb aminek értelme van az a GT3 és a GTE." Felhívnám a figyelmet arra mit is jelent ez. AMINEK ÉRTELME VAN --> GT3 & GTE. Tehát ez pörög, itt általában 100 fölött vannak a nevezők, sőt szinte mindig. A következő mondat eleje pedig a következő: "Porsche 911 Cup-ban van hogy össze se jön annyi ember hogy official legyen," Tehát a Porsche kupában előfordul, hogy össze se jön annyi autó, hogy official legyen. Nem GT3 meg GTE! Ti kötekedni jártok ide, el se olvassátok amit az ember ír, odagondoltok valamit, aztán egyből mehet a flame :D
Van hogy összejön? most csak úgy kiváncsiságból megnéztem mennyire halott ez a dolog. A héten imsa-ban, meg GT3-ban (engem csak a túrakocsi érdekel) nem volt unofficial futam, szóval az hogy éppen összejön az eléggé erős megfogalmazás, de biztos jobb egy rfactor lobby-ból beugrani egy futamra... :) törzs időben ( magyar idő szerint délután kettőtől éjfélig) legalább 2-3 split van. Deviszont azzal hogy összekellene vonni néhány szériát és kiirtani a fölöslegeseket azzel egyetértek. Utoljára szerkesztette: ricsaaard, 2019.06.01. 13:02:47
Én meg azt írtam hogy roadon úgy kb aminek értelme van az a GT3 és a GTE. Porsche 911 Cup-ban van hogy össze se jön annyi ember hogy official legyen, csúcsban kb 1, nagyon max 2 split jön össze. Az openwheel szériák közül nagyjából Skippyvel lehet menni, minden más dead (tudom, mert F1-eztem 3 emberrel...). Rookie Mazda pörög, sok az újonc, de az daráló. Caddy most felkapott, de pl két szezonnal ezelőtt esélytelen volt, hogy 10-15 autónál több legyen egy futamon és abból 6-7 világtalan volt. Advanced Mazda ugyanez, csak ott most még kevesebben vannak. RUF halott (pedig imádtam), Pro Mazda, GPL, Radical, FR 2.0, Spec Racer, V8, Lotus, Kamel GT, GTC, F1, Indy Road, Fanatec GT stb... Konganak az ürességtől. Szóval ja, tudsz válogatni. IMSA, ILMS, VRS GT, meg az aktuálisan még nem földbe állt másik 2-3 road ahol ha szerencséd van 30 autó össze is jön csúcsidőben, amiből 8-10 talán jól megy, 5 körbetalál, a többi meg nevezett, de minek... A szériák 70%-át le kéne szedni és akkor egy irányba menne a community, ami egyébként Road-on nem akkora, mint sokan gondolják. Az iRacing egyértelműen a Nascarból és az ovál versenyzésből él. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.06.01. 12:53:44