Ebbol is latszik, az iR-tol azert olyan drasztikus meglepetesekre nem kell szamitani, nem igy mukodnek. A "nagyatlag" tippek egyeike sem jott be: Porsche/LMP1 vagy egyeb mostani marka, sorozat, GT3 frissites (McLaren) vagy bovites (Nissan, Ferka, Lambo, Bentley); regen keszulo dolgok befejezese/megjelenese; valami komolyabb platformot vagy rendszert erinto valtozasok.
Erre total nem szamitottam, betesznek egy regi autot, sajat, kulon sorozattal (mert gondolom az is kell hozza). Ez total nem volt eddig az iR stilusa, koncepcioja, vagyis valoban meglepetes volt:D
PR-kod regen gyakran volt, tobb autonal is. Talan most is vannak meg, a lenti kodok alapjan (Kia, Ford GT). Nincs ezzel gond, ez igy mukodik;)
Masodik reszt irt, nem meg egy meglepit;) Bar a masodik resz jelenthet megegy meglepit is;D De a videobol is latszik, mi mennyi ido/munka, ha 2015 szeptembereben szkenneltek;))
Talan "meglepetest" irtak, de azert az sem lenne csalodas, ha egy mar sok-sok eve fejlesztett dolog kapna "vegre" valami pontos megjelenest (hang, urtkozes/tores, GUI).
Az 5. körben nem mertem fékezni és befordulni a HPD előtt, szerintem letarolt volna.... :D A 7. körben meg ahogy rám verte a törmeléket a figura az zseniális volt! :D
én is várom nagyon!
ha már bejelentett fuckó lenne akkor csalódott lennék.
én nagyon nagyon nagyon nagyon :D ismétlem nagyon reménykedek porsche-s tartalomban :)
Kivancsi leszek az esti "meglepetes" prezire. Eleg sok lehetoseg van, lehet "ismert", "vegre" vagy "Bakker!" bejelentes is:)
Lehet valami evek ota keszulo, bejelentett, ismert "funkcio": GUI, hang engine, tores- es utkozes modell, dinamikus napszak, idojaras stb. Vagy uj fontosabb licensz, gyarto, marka, sorozat: Porsche, W/BTCC, rally, gokart akarmi. De a platform bovites is fontos (a Linux-ok es a MAC mellett), igy lehet konzol (elsosorban Xbox) is;)
Persze lehet valami egyertelmu, de megis az elo-promo miatt fontos dolog is, pl. az esetleg ev vegen megejeleno dirt reszbol mukodes, jatekmenet bemutato resz.
MX5-tel, ha az erdekel a rookie-bol, van Okayama, Charlotte, Phoenix es Daytona is, ami regen nem volt. Mar az elso ket hetben is van Okayama.
Az a sorozat fixen C-ben van, igy D4.0-gyel hasznalhato. Fixen D-be 2 het alatt lehet felkerulni, aztan a +4.0 1-2 ora:) De 2 het gyakorlas, hozzaszokas, a beallitasok, kezeles megtalalasa azert belefer kezdesnek. De aadigis a rookie-ban 8 sorozat erheo el, abbol 5 ingyenes autokkal, 3 vasarlos, de azok mar eleg jo sorozatok (Ruf GT3, Kia, Skippy).
I added in code to auto detect the optimal FFB force slider value. Go out and drive a lap or two in your favorite car and watch the F9 black box. At the bottom, where you can set the FFB force an 'auto' button will appear if I determine that your force setting is not optimal, click on that at any time to apply the new value. There is a similar button in the settings dialog that lets you apply it from there.
Ideally you would drive a clean lap with no off tracks or curb strikes, but I have code in place to try and filter out those cases so it should work reasonably well no matter how you drive.
Néztem tegnap, de nem láttam semmit. Se gomb nincs hozzá, se a tankolós blackboxban a menüpont. Pedig elég jó feature.
A Mazdat a Rookie szeriaban csak az ingyenes palyakra engedik, eppen ez a lenyege. De van "rendes" Mazda Cup is, ott "normalis" palyak vannak: Spa, Zandvoort, Suzuka, Silverstone, Interlagos, Brands Hatch, Bathurst stb.
Pedig mar az is "regi" :) Kissebb csoda, hogy ilyen "csicsak" is az iR-ben vannak eloszor. A formulaknal a letepheto sisakfoliara is kivancsi vagyok, meg nem is neztem, megy menetkozben is?!
Ez csak gyorsban, telefonnal keszult, ide a forumba. Semmi ertelme. De majd lehet csinalok normalisat. Bar alfabeta cucc, minek meg foglalkozni vele... Amugy ezeket a kis vasakat, pl. a Mazdat szoktak valami nagyobb palyara is vinni, vagy csak Laguna, Summit meg ilyenek ? Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.09.13. 00:30:25
Itt barmibol lehet agyverzes, kikerulhetetlen, emiatt nem kell aggodni;) De azert egy rendes videot csinalhatnal, az iR-hez gyarilag jar a D3DGear, az Optionsban bekapcsolod, restart, aztan alapbol CTRL-SHIF-ALT-V :)
Amugy a por, homok, kavics, gumidarabok stb. hatassal vannak falakra, autokra, egyebekre is, visszapattannak, rarakodnak stb. A gumifustot is fujja a szel:)
Friss technika, gyorsan betettek, megis ok voltak az elsok, lehet beta tesztelni;) De ha valoban annyit gyorsit, akkor ugy nez ki jo cucc lesz. Persze ez meg az elso generacioja, valszeg majd a kovetkezo kartyatol, driverektol es egyebektol lesz valoban hasznalhato (elvileg).
Igen az elég fura még, cliippingel mindent 8 a képen a füstöt is félbevágta :) ) , az oldalsó hálót is leszedi a francba az autóról ! :)) De talán összefoltozza NV, vagy valaki, mert sokkal gyorsabb azzal .
Mikor mennek elottem a poros uton, akkor nem a mashol megszokott grafikai megoldast latom, henem egy darab lapot latok megjelenni, raadasul nekem elevel...( majd leshotolom...)... Ez ilyen vagy valamit nem jol allitottam be ( elvileg fullon van minden...) ? Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.09.12. 22:08:35
Time of Day – Fixed an issue that was causing the selected time of day to be ignored when anything other than “Constant” weather was selected.
Animation – Flyover timing has been adjusted to better match race events. – Flyover smoke is now influenced by wind. – Pit crew helmets are now even safer, with extra padding inside!
Driver – Fixed some hard edges on the air vents for open wheel car helmets. – Added helmet tear offs for the open cockpit cars helmets.
ARX – A new library, “iRacingARXmsg.js,” is now included in the ARX package.
CARS Aston Martin DBR9 GT1 – Opponent cars are now capable of flashing their headlights.
Dallara DW12 – Slightly tweaked the road course tires to give a bit more degradation.
Ford GT – Shift lamps and suspension have been changed to match the Ford GT GT3. – Wheel pivots have been adjusted to help avoid fender collisions.
Formula Renault 2.0 – Damage parameters have been updated so the engine is less resistant to impacts.
HPD ARX-01c – Adjustments have been made to the low DF aero package. This slightly reduces maximum speeds. – The mirror portals have been moved out slightly so that when damaged, the mirror frames are not in front of the portal. – Adjustments have been made to the seat-belt mesh and the driver position.
Lotus 79 – Fixed an issue with the driver’s right arm.
Mercedes-AMG GT3 – The tooltip text for the traction control setting was corrected so it correctly indicates that support decreases when increasing the setting number.
NASCAR XFINITY Chevrolet Camaro – Fixed an issue with the pitbox textures.
SCCA Spec Racer Ford – Fixed a camera bug.
Skip Barber Formula 2000 – Fixed a camera bug.
Sprint Car – Fixed a camera bug.
Street Stock – The rear windshield now uses PBR shaders and should no longer have environment reflections.
TRACKS Circuit des 24 Heures du Mans – Fixed curb LOD settings. – Various environment fixes and updates.
A kontroller beallitasoknal figyelj a custom reszre is. Alaphelyzetbol barmit allitas (kalibracio, gombok, FFB) globalisan menti el. Ilyenkor erdemes document gyokereben levo file-t modositani, ahogy neked tetszik.
Utana ha autonkent, a controllerben alul bekapcsolod a "Settings for this car" (vagy valami hasonlo:P) kapcsolod, akkor atmasolja a "/settings/auto_neve/" konyvtarba, es onnan fogja olvasni (a joyCalib.yaml file-t is!).
Vagyis eloszro csinalj egy globalis beallutast, es csak utana kezd el bekapcsolni az autokhoz mentest es allitast.
Igazabol arra van a legkevesbe szukseg, az inkabb csak onszivatas:D
Amire altalaban szukseg van, az a deadzone es a linearitas. Deadzone allitas nincs sehol, linearitas meg csak a fekpedalnal. Bar linearitas mashol nem is igazan kell, a kuplung "mindegy", a gazpedal meg hasznalhato, ahol fontos, ott lehet allitani az auto garazs reszeben.
A deadzone lehet erdekes, ha hibas vagy maceras a pedal. Lehet allitani ezeket manualisan is, a globalis es az autonkenti joyCalib.yaml file-bol (CalibMin: 0; CalibCenter: 255; CalibMax: 255).
(A Logitechnel forditva van, vagyis a MAX ertek az "elengedett" pedal!) A MIN-t megemelve korabban erik el a pedalok a maximalis erteket. A MAX-ot csokkentve Deadzone-t lehet adni a pedaloknak. Utoljára szerkesztette: Alexease, 2016.09.12. 11:19:11
Úgy tudsz trükközni a pedál úttal, hogy kalibrálásnál csak félig, vagy ami neked szimpatikus távolságig nyomod ki és okézod. Így csinálhatsz egy centis kuplung pedál utat is, csak rajtnál leszel bajban, ha csúsztatni kell.
Ezt nézd át még mielőtt el menne a kedved 2016 season 4 sajnos itt nincs fiat 500 meg selby kobra meg f40 meg mittomén , nem fog ez neked tetszeni ne költs rá sokat :D
Az AC kicsit csaloka. Persze jo es elvezetes, de kicsit "regi" rendszernek tunik, hasonloan a gumi megoldashoz (persze, az is jo meg elvezetes:P). Mig az AC az "FFB-k" kozott nagyon jo, addig az iR inkabb az "igazi autos" fele probalkozik. Itt "olyan" autos, kormanymuves erzesek tudnak lenni.
Persze ez erosen autotol is fugg. Es persze nem azert, mert egyik jobb vagy rosszabb, hanem mig az AC-ban mindegyik jo, de kicsit egyfroma is, legyen regi formula, urcai, GT vagy akarmi. Az iR-ben meglepo/elvezetes dolgok tudnak elojonni a felfuggesztesbol, gumibol, kasztnibol.
Azert "mar" valtozott a rendszer, kenytelenek voltak egyszerusiteni:) A Rookie-bol mar 2 het alatt fixen fel lehet kerulni, de mar a Rookie-val is sokmindent elersz, a Pontiac-on es a Mazdan kivul, akar 1 nap alatt is (SR3.0+, SR4.0+). Pl.: Cadillac, Jetta, Mustang, Spec Racer, Kia, Ruf GT3, Skip Barber. Vagyis csak a vasarlas szab hatart a versenyzesnek:DDD
Kismazda is jo :) De elhiszem, hogy sokakat elrentent a kezdoket harom honap Laguna meg Summit :)) Nem ertem attol, higy alap auto miert nem lehet raengedni normalis palyara, legfeljebb mar az elejen vennek tartalmat...
Most nem azert...ertem en, higy tartalom eladasbol elnek.... De ezzel a kezdo cuccal amit ujaknak kinalnak az eletben nem jutnak elore ! Kb 10 eve is ugyanezek voltak :)) Ertem en, hlgy itt jogsi van, de nem is csodalom, higy vadasszak az ujakat, azert alajaban veve nem minden uj jatekos idiota torozuzo...Szoval ha ne adj isten, kapnanak valami divatosabb, jobb palyat, meg valami gt t, lehet tobben belevagnanak.
Ezzel a mostani frissítéssel nagyon jó lett a rift, eddig szinte mindent lehúztam alapra a grafikában, Nordon még így is volt néha akadás, a héten kíváncsiságból én is futtattam egy auto grafikai beállítást, mivel nagyon ajánlottátok gondoltam egy próbát megér. Először jót röhögtem, mindent maxra állított, azt hittem ez csak egy mindent bekapcsoló funkció, de érdekes módon működik:) Eszméletlen szép lett a grafika, már a lehetőségekhez képest, akadás sincs direkt kipróbáltam Nordon is L49-el, szóval jól dolgoznak a fiúk.
Hát sok mindent nem is tudok állítani :) Olyan amilyen :)
Ne állítgass semmit az ffb-n csak menj vele néhány napot, egész más a két sim nekem 2 nap kell ahhoz, hogy ráérezzek AC működésére aztán tök furcsának érzem ha megint iR-rel megyek. Ha ide oda ugrálsz akkor a megszokottat érzed jónak, ez nálam is így volt csak pont fordítva, én AC-ra mondtam ugyan ezt, aztán másfél hónap múlva iR-re. Ebből én azt a következtetést vontam le, hogy egyik se tökéletes, ha a megszokott másikhoz hasonlítod. Azt azért hozzáteszem, hogy szerintem iR a jobb:)
jesszus, le mans-ban mi befutó volt!!!! töltöm fel, majd nemsokára linkelem. 8ezred-el előztem meg a fickót, igaz beragadt egy lekörözésnél, de nem volt semmi!! :)
No majd megkeresem Tomit, ez így egyelőre nagyon szar, valszeg valamit driverben is piszkáln ikell :)
- Pedalokra szerintem csak a fekpedalra van linearitas allitas. - Az FFB ero egyertelmu - A Linear FFB szerintem szervos cuccokhoz kell, kapcsold ki - A Min FFB is logikus - A Damping is kikapcs. - Az FPS kijelzon (F) nezd legalul az FFB kijelzest, ne legyen piros.