Hát igen. Van úgy hogy nem jön össze a quali, olyankor inkább a boxból rajtolok, és rámegyek a 0 X-re. A középmezőnyből biztos a halál az első kanyarban! :p
Ezt az is elmondhatja aki a 18-19 helyről 4-5 helyezett lett..... Ahogy elnézem ez a széria egy igazi zúzda,még az első splitbe is. Na nem mintha a többi szériában alig lenne incidens,de azért ennyire nem durva, legalább is, én ezt tapasztalom,ezért kerülöm is ezt a szériát.
Aki proto>-ben megy, annak javasolom a szerda este 19:45-öt (iiteni idő), mivel közvetítik a top splitet, nagyon komoly mezőny gyűlik össze, korrekt versenyzéssel. És nem csak a top splitbe, oda nem fogok egy ideig bekerülni :D
Szintén a bal oldali kerékvető. Szerintem az a legjobb. Ha nem látod, akkor tényleg nem kerek valami.
A skippy az kivétel a D-ben kb, ott nagyon jó versenyek vannak, korrekt versenyzőkkel, meg az autót is könnyű elvezetni. Azt szerettem, de most a credit miatt másban megyek.
Én speciel a skippy szériában megyek már évek óta,egyszerűen szeretem,így elviselem a vele járó néhai bosszúságokat,de ma reggel ép jó csapat jött össze ,legalább is engem elkerültek a torpedók. E mellé még tolom a "B szériás" GT3-ban . Így jön össze nekem a 8 mindegyikből ,igaz szerencsére mindig meg van a 8 pálya. Ja értem engem is fel tud húzni ,a múltkorában a skippynél kétszer kellet mennem a boxba 3 körön belül mert én hülye nem tudtam kikerülni a pályán keresztbe tolatgató kocsikat.
Csak azért megyek itt, mert úgy van meg a 8 verseny, hogy nem kell költenem rá. Talán következő szezonban összejönne az, hogy D-be már ne kelljen mennem. Pont verseny meg hasonló szempontokból leszarom, egyszerűen felbasz, hogy vannak ilyen emberek.
De ez mi hogy: rossz szériában indultok? Hát ha itt akarok akkor nehogymá kismillió szempont közül válogassak ha egyszer ez tetszik! A Pro F1 kurvára nem érdekel.... Ha a kacsa nem tud úszni, nem biztos hogy a víz a hülye! Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.08.09. 21:55:17
Road Atlantán a boxkijárat utáni jobbos törést a dombtetőn az mi alapján szoktátok belőni? Én már több 100 kört mentem itt, de nekem az még mindig lutri! Egyszerűen nincs meg! 10-ből ha kétszer sikerül normálisan akkor már jónak számít. Azt már benéztem hogy szemben van egy viszonylag egyedülálló facsoport, a felé kell haladni, de még mindig elnézek valamit..... ejh de jó lenne egy kurva T-cam nézet, amiből látni is valamit......
Az iRacing azt mondaná erre egyszerű verseny baleset ,az okozó meg azt hogy nem vette észre hogy ott voltál. Vagyis rosszkor voltál rossz helyen..... Meg különben is rossz szériában indultok....
Azért ez nem túl gyakori, itt nekem az első ilyen 300+ versenyen, volt egy még, aki rámhúzott, de nem lett törés, annál a protestre válasz se jött. Utoljára szerkesztette: bardocz, 2016.08.09. 21:51:15
Szerintem egy F1-esnek sem lehet nehezebb a kormánya az elektromos szervóval mint anyám Civicjében..... múltkor egy újjal parkoltam be vele mert fogtam egy hamburgert, másik kezembe meg nagykrumplit......... :D
Azért azt hozzátenném, hogy valós autóban ülve nem a kormányon érzed az autót hanem inkább a seggeden keresztül. Tehát a kormány nem hinném, hogy olyan nehéz forgatni én szerintem pl egy szervós versenyautóba. Kanyarba még a G erők is rátesznek egy kalappal.
Nekem csak Suzuki kupás tapasztalatom van (kétszer voltam teszten), de ott nem volt megerőltető egyáltalán a kormány ide-oda tekergetése (viszont a kezeim eléggé szétmentek első alkalommal mert annyira szorítottam a kormányt, közbe nem is kellett volna de ezt betudom annak, hogy először vezettem akkor először ilyen autót :D)
Azert a valodi onboard videokon latszik, hogy legyen GT vagy formula auto, rangat rendesen az auto, foleg kanyarban kell tartani, es kissebb egyeletlensegen, terhelesvaltasnal meg nagyobbat rant. Kapaszkodnak bele rendesen;) Valszeg le tudnak nullazni (bar eleg nagy erok vannak, es foleg durvan rovid es gyors iranyvaltasok), de normalis visszajelzes nelkul, meg vezetni nem lehet rendesen. A pilotanak azert ereznie kell, eppen mi valtozik es hogyan.
De az egesz tema kicsit erdektelen amugy, mert a szimeseknek is csak egy resze szimes, vagyis akik nem csak szimmel akarnak jatszani, hanem az autot is ugy akarjak kezelni. Es ennek csak egy resze az FFB ero, vannak egyebek is (kormanyszog, pedalok, valtok, nezet).
Lehet motorhazteton, mindent pillangoval, ketpedallal, 200-as FOV-val is szimezni, csak az nem biztos hogy az (mint autovezetes szimulalasa):)
Akkor most is rosszul fogalmaztam. Nem a gyorsaságra akartam reflektálni, hanem arra, hogy videókat böngészve aligha fogunk kicsit pontosabb megközelítést kapni egy versenyautó kormányzásáról.
Edit: akkor mégiscsak átjött valami. Utoljára szerkesztette: barni1122, 2016.08.08. 19:19:37
Nem arról volt szó, hogy attól ugyan olyan gyors leszel, mint az igazi. Bár ezekkel a kormányokkal gyorsabb lehetsz hosszútávon, mivel sokkal gyorsabbak, és egyszerűbb egy megcsúszást megfogni emiatt. Edit: Itt egy kormány nyomaték egy formula student autóból https://plus.google.com/photos/117871854811704866540/albums/6052823222326468513/6052823225607665234?authkey=CImZ5LiksdSuVg&pid=6052823225607665234&oid=117871854811704866540 Kb azt tudja, mint a legerősebb direct drive kormányok. Utoljára szerkesztette: bardocz, 2016.08.08. 19:17:14
Tehát arra céloztam, hogy itt elméleti szinten megy a diskurzus a szervó/ffb erősségéről. Valójában senki nem tud felmutatni mérést vagy más hivatalos adatot, senki nem vezetett még GT3-as kocsit. Addig jutottunk, hogy egy német srácot nézünk, ahogy rángatja a kormányt és ez alapján próbáljuk kitalálni. :) Ezért írtam Froome-ot, hiszen ha mi is ugyan azzal a kerékpárral mennénk, akkor simán ugyan ott lehetnénk ilyen logika alapján. Avagy csak beszélünk a semmibe, belekeverve Lopezt meg a Norbikat stb...
Értem én az iróniát, csak a teljesen értelmetlen rágódást nem egy téma körül.
Hogy értelme is legyen ennek a hsz.-nek: ITT egyébként arról is lehet olvasni, hogy egy indycart milyen nehéz is kormányozni. Úgy magyarázza a kedves versenyző, hogy mintha cirka 16 kilós súlyok lennének a kezére kötve és azokat kell fel és le mozgatnia kanyarodás közben. Igaz 2012-es a cikk, nem tudom mi változott azóta.
"Menjetek ki kerékpározni, szerintem az se lenne elég élethű, Froome is csak azért gyorsabb, mert nem kemping bicajjal teker. " Ebben tökéletesen igazad van, látod te is igazoltad ezzel, hogy nem mindegy milyen hozzávalóval milyen szinten akarod űzni az adott sportot, hobbid, bármit. És igen, ha kemping biciklivel indulna, én pedig az ő milliós vackával, valószínűleg nagyobb esélyem lenne megelőzni, legalábbis hosszabb távon:) Tavaly egy családi velence körbebiciklizés alkalmával nekem csak egy kemping bicikli jutott, a 12 éves lányommal nem tudtam tartani a tempót, nem akartam szégyenbe maradni tapostam mint állat, de nem ment. Ráadásul két hétig nem tudtam lábraállni, szerintem nem jó a hasonlatod:)))) De látom, te is szereted a cicaharcot. Melyiket is kell most idetenni? Ja ezt?
Egyébként most iRacingen DeAtCh régió szerepel a neve alatt, a versenyzés miatt valószínűleg már rég nem Argentínában él, tehát nem elképzelhetetlen, hogy ismerőse a SimFlitsch. Ha van előfizetésed megnézheted Az a baj, hogy nem érted az iróniát, mindegy:) Utoljára szerkesztette: zimapeti, 2016.08.08. 15:43:40
Nehéz eldönteni, de nagyon hasonlít. Az biztos, hogy nem a saját cocpitje, gondolom nem véletlenül mutatja 0.39-ig, hogy ki vezet, az összes többi videót fix kameraállással vette. Aztán ki tudja,
Kétlem, hogy beszélne németül, azt meg még inkább, hogy SimFlitsch néven, amely szintén elég németes, csatornát indítson... De már megint látszik az érettség a cicaharcon, hogy márpedig az én szuperhősömnek olyan kormánya van, mint nekem. A sok elfogult Norbi fan meg vegye a fos logiteket, meg a valóság a lényeg. Menjetek ki kerékpározni, szerintem az se lenne elég élethű, Froome is csak azért gyorsabb, mert nem kemping bicajjal teker.
Szerintem csak azért tette ilyen erősre, mert az igaziban annyira jó szervó van, hogy egyébként teljesen legyengülne, és ez strand szezonban elég gáz lenne:))) Most nem találom, de láttam ennek a verkfilm változatát, és abban azon nevet a végén, hogy most jól átverte a szimulátorosokat, mert ő g25-el tolja otthon 0 ffb-vel, pont mint az igaziban
Szerintem rosszul írták a videó címben mert nem OSW, hanem Leo Bodnár kormánya van, Heusinkveld 120 kilós fékkel, Manu-factory szekvenciális váltóval, amik megint csak a legkeményebb megoldások a simes cuccok piacán, ezekszerint szeret szenvedni, nem gondolnám, hogy a valóságot akarja szimulálni, mert ugye mindenki tudja, hogy mind a két Norbi G25-27-el tolja:)))
Igen számolom, ez 10/9 volt. :D Rohadt jó ez a pálya, érdekes módon ezen még soha nem mentem, pedig talán már az 500 pályán is túl vagyok az évek alatt. :D
Ja, és én valamit rosszul csinálok! Miért nem bombázok ki mindenkit magam elől féktávon? Lehet, megtisztelem túlzottan más versenyét, és figyelek ő hol fékez??? Ezt várnám el mindenkitől! Ugye hogy lehetne gond nélkül is menni egymás picsájában hárman is, csak figyelni kell ennyi az egész. És igenis azért szoktam kiakadni, mert egy körön belül máskor kilöknek már a T2,ben, aztán a hosszú egyenesre fordító féktávján, majd a mezőny végén is még feszt félre raknak a célegyenes előtti féktávon is...... hát ne má!
Éreztem én, valami azt súgta itt kivárásra kell autózni, viszont úgy hogy ami kifér a csövön! Életem top 5-ösében benne van! Nem lövöm le a poént, nézzétek végig, érdemes, mint egy kib..ott thriller! :D :D
Jó reggelt elveszett ember. Mész a 24 óráson? Délután jövök haza, majd felnézek ts-re, gyere fel, ha ráérsz. Egyébként ki az a videón, Lopez?
Leszarom az ffb erősségét mindenki ugy hasznalja ahogy jonak erzi. Aki tekergeti a kormányt az miatt raktam be ,van fogalma szerintem milyen lehet a valoságban az ffb . :D
Azért egy versenyautóban valószínű picit keményebb kormányzás van, mint egy utcai kocsiban, és még így is max az agyonszervózott autók erejét lehet elérni egy játékkormánnyal. Senna anno kipróbált egy Ford Sierrát, és nem tudta kesztyű nélkül vezetni, annyira kemény volt a kormányzása. Ennyit a fél kezes vezetésről. A szervo azért kell, hogy tudják egyáltalán vezetni, nem azért, hogy egy plázacica bárhol toljon vele párhuzamos parkolást :D
Én Indycaron akadok ki mindig. Olyan aero kitekkel... Oválon bőven 300 fölött... Rázós, fos minőségű utcai pályákon, ahol bukótér sincs. Azt szervó nélkül. Hatalmas respect azoknak a srácoknak.
Jól néznénk má ki ha rallyban is így harcolnának a kormányzással, miközben a táv háromnegyedét fél kézzel tekerik a váltások, kézifékezések közbeni másodpercenként 4 irányváltással, korrigálással..... Egyszer valóban próbálgattam R3E-ben az FFB-t, de már 5-nél átforgattam az asztalt a kormány körül..... 1 körig bírtam, miért is szadiznám magam? Sőt volt hogy egyenesen kikapcsoltam teljesen, annyira idegesített hogy egy bu..i rázókő kiszedi a kezemből a kormányt..... korrigálni meg lehetetlen volt kifejezetten..... fostam hogy elreccsen az egész szerkezet.
@twinr,
Bocsi, most láttam még a PÜ-det, amit július 12.-én küldtél (kicsit zsúfoltak voltak a heteim...). A hétvégén megcsinálom a kérdőív összegzését, aztán publikálom mindenfele. :)
Az, hogy szervó nélkül milyen lenne, az mindegy. A szervó nélküli tervezésű autóknak azért nagyobb az áttétele (kiv. régi F1). A szervó abban (is) segít, hogy kisebb áttétellel is elfordítható legyen a kormány. Mindez álló helyzetben, menet közben teljesen más. A szervó meg olyan erős, annyi teljesítményt vesz fel, hogy pl. S1600-as Suzuki alapjáraton lefulladt, ha "alászedted". Egy lassú ide-oda fordulásnál adni kellett gázt neki, hogy ne fulladjon le. De ilyen autóba, ha elmegy a szervó, akkor világvége van. És ti kb. ezt szeretitek érezni.
Kerestem, de most nem talaltam, volt regebben valami tablazat, hogy milyen versenyauto tipusoknal, milyen sebessegnel, kb. milyen nyomatek-ero-akarmi szukseges a kormany elforgatashoz szervo nelkul. Nem emlekszem ra, de a testsulyom keves volt hozza..., vagy valami hasonlo:D Elvileg szervoval OK, de ugy is izmos a kemeny es rovid felfuggesztes es a minimal kormanyszog miatt.
Link, ha megnyitja. 30Nm! Egy maxon járó G25 tud talán 5Nm-t.
Akkor ismet en vagyok a mumus, mert eppen azt akartam irni, hogy vegre valaki, aki realisabbnak kinezo FFB erovel tolja:DDD
A versenyautokban nem azert van kormanyszervo, hogy kenyelmesen kisujjal lehessen tekergetni, hanem azert, hogy egyaltalan meg lehessen mozditani:)
Annak még annyi ereje se lenne nálam, mint valami szervos női kocsinak, és már azok is borzasztóak. Szervo nélküli autókat sokkal jobban élveztem ilyen tekintetben. Pedig eléggé pálcikaember testalkatom van, pálcika kezekkel :D
Te vagy az én emberem! Már ketten gondoljuk így. Én sem hiszek ebbe az erős ffb-be, biztos, hogy egy kézzel is simán el lehet kormányozni ezeket az autókat.
Dávid: Nálam BMW GT3 3,5-ön. Szerintem hibátlan. Ettől erősebbnél már nekem nem hihető. De mondom, ezzel kb. ketten vagyunk így a Mumussal. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.08.05. 21:16:28
Szerintem ez faxxság! Hát majd kijön a szeme a birkózásban! Majd letépi a karjait a kormány..... nem mentem még igazi ilyennel, de szerintem ebben is kell legyen egy olyan találmány amit úgy hívnak: kormányszervó....... Nem hiszem hogy Wéber Gabiék, meg Walter Csabiék így tolnak végig akár csak egy 6 órást...... Én íR-ben is 2,5-ön használom az ffb-t, mert egyszerűen idegesít, ha ledől még az asztali lámpám is monitorostul, meg letépem az asztalról a kormányt....
Na, megint beszívtam a nagy WIN10 updétet, szokás szerint felrakta a G29 drivert a G27-re.... A megoldás még mindig aki szembesül ezzel a dologgal: Kormány kihúz - uninstall Logitec profil - Logi G27 driver exe - amikor kéri kormány visszadug, pörgeti magát - játszik tovább!
Annyit tudtam rajta frissiteni, hogy kitoroltem:) Azt a sort egy progi rakja ossze automatan, Google API-val van, ami csak a Youtube-ot figyeli. Twitch API-val meg nem foglalkoztam, utana kel nezni.
Gondolom Alex frissíti a bannert fent, már nem youtube-on streamelek (Danis Richárd) hanem át(vissza)váltottam TWICTH-re - nem akarok vitát robbantani,hogy melyik a jobb, csak szimplán közöltem - és ha lehetséges kicserélnéd?:)