Ha ennyi versenyt mesz, szerintem csinalhatnal egy statisztikat. Mostantol, 100 versenyig, hogy szazalekos aranyban tudd ertekelni. Legyenek "kivalo, jo, hasznalhato, rossz es botranyos" futamok;) Szerintem osszessegeben 60-70% felett lehet a "hasznalhato" versenyek aranya.
Ahhoz kepest, hogy teljesen nyilt az iR, barki barmikor mehet, a versenyek nagy szazaleka (ahogy lentebb irtam) "konnyen elerheto (Class-D+), az iR is kenytelen a bevetel miatt boviteni a lehetosegeket, szerintem messze nem olyan rossz.
20-30% rossz/botranyos miatt felesleges mindig idegeskedni.
Képzeld van róla fingom, csak nekem nem gyenge az idegrendszerem, és nem kell ahhoz másnak kisírnom magam, hogy helyre álljon a lelki békém!
Egyébként, ha ennyi ment át abból amiket írtam, akkor nem csodálkozom azon sem, hogy képtelen vagy feldolgozni ezeket a szituációkat! :) Idáig azért nem tettelek tiltólistára, mert a videóidba szívesen belenéztem, de ha választani kell, hogy a nyávogás és a videó, vagy a csend és a nyugalom, akkor marad az utóbbi... Utoljára szerkesztette: Solt, 2016.08.03. 19:30:30
Csak annyit akartam kihozni belőle, hogy fingod nincs mik mennek a szerókon..... akkor ne oszd az észt. Az meg hogy mindent kimondok, ilyen vagyok, pár főnököt el is fogyasztottam, amikor mindig engem rúgtak ki amikor a többiek hasfájását tolmácsoltam nem közös hangon. De laxxarom, ha nem tetszik skippelj, pörgess át a maúz görgőddel, és olvasgass gumi meg pályaadat számolást processzorral elemezgető posztokat, meg 3 monitoros megaherz beállítási adatokat......
Most őszintén, ahhoz amit leírtam mi köze van annak, hogy mennyi versenyt mész, illetve, hogy engem láttál-e már ott? Ha én is annyit mennék amennyit te, akkor nem sírnád tele a topikot pár naponta? Ha ezen múlik aktiválom magam így 8-9 év után újra...
Még egyszer... átérzi mindenki a hasfájásod, elhisszük, hogy felidegesít amikor kilöknek, senki nem mondja, hogy a te hibád, csak amikor már ennyiszer találkozik az ember a kirohanásaiddal, akkor már az ellentétes hatást éred el vele, ráadásul attól SEMMI nem fog változni, hogy állandóan benyomod ide a rinya sablont.
Ha a 70 a neved után a születési évszámodra utal, akkor azért jóval többet várnék egy ilyen korú emberkétől...
(részemről pont az ilyen figurák miatt hagytam fel az onlány élettel... ha valami nem úgy történik, ahogy elképzelitek, akkor vége a világnak)
mondjuk úgy nem nehéz hozzászólni ilyen épületeseket, ha nem indulsz a versenyeken..... én sajnos vagyok olyan ribanc, hogy ha tehetem akkor hetente kb napi 2-3 futamot megyek, de 15 biztos megvan egy héten..... érdekes, a neved alapján sohasem láttalak....... imádom az ilyen elméleti bajnok srácokat...... olyan mint mikor a mérnök megtervezi a nyugati téri felüljárót, aztán elkezdik kétfelől építeni, és a találkozónál nem ér össze 20 centi híján......Függőlegesen! :p
Nem hibás vagy, csak nem értem a logikádat. Ha nem vagy képes elviselni, hogy kibombáznak, sok mindent tehetnél ellene, de nem, viszont a panaszkodás megmarad. Lehet nekem van mázlim a béka segge alatti iRatingemmel, de eddig 1 db szándékos feltartó/kibombázóval találkoztam. De nyugodtan menj ott ahol akarsz, csak jegyezd meg azt a nagy bölcsességet, amely a legősibb foglalkozásról szól, most ide nem is másolom be.
Senki nem mondja, hogy te vagy a hibás, de minden tiszteletem mellett mi változik attól, ha minden alkalommal itt akadsz ki nekünk? Meglátom a nicked és már tudom, hogy mi következik... picit unalmas már, és ezt nem azért mondom, hogy piszkáljak.
Kedden délelőtt úgy látszik csak én vagyok annyira balek, hogy kb 75 kört gyakoroltam FP-n, nem gondoltam hogy időpocsékolás volt az a 2-3 óra...... Nem fognak kibaxxni velem, mostantól a boxból indulok. Az is új, hogy nem abban kéne indulnom ahol kedvem lenne, de akkor Time Triálban össze fogok szedni pár év alatt 5000 iR-ert, és talán akkor nem tolnak meg a kanyarokban, ott talán már mindenki tudni fogja hogy mi a szar tököm gyullad ki a kocsim hátulján a kanyarok előtt, vagy ha előttem is gyulladnak ki olyan bizbaszok időnként a többi kocsik hátulján amit én érdekes módon látok, és reagálok rá! B+!
Már megszoktam itt, hogy mindig én vagyok a hibás, én kérek elnézést! :(
De kedden minek versenyzel? Annyi idő alatt senki nem tanulja meg a pályát normálisan. (tudom, van aki már előre készül) Hét elején megpróbálhatnál gyorsulni, jobban kvalizni és a veled egy splitben lévő Pablo Ramos Alvarez2-vel talán már jó csatákat tudnál menni, csak ahhoz oda kéne kerülni. Szidni persze könnyű a többi versenyzőt, de még F1 szinten se mindig jön el mindenki tisztán a rajtnál, habár Maldonado távozása után határozottan javult a helyzet. Meg mi a vérvörös, áhh hagyjuk. Tehát mi a fenéért indulsz MINDIG a legbalfaszabb szériákban, azoknak is a leggyökerebb kombóiban ha ilyen érzékeny vagy? Vagy kvalizz jobban és menj előre, lásd pl. Rab György vagy menjél olyan helyen, ahol el lehet jönni a középmezőnyből is vagy ne háborogj. No offense, csak nagyon írhatnékom volt.
Regebben szigorubb volt, de az auto is kevesebb volt hozza. Sajnos nem lehet tulzottan szigoritani, mert nagyon kellenek az elofizetok, vagy legalabb a lehetosege, hogy tovabb maradnak mint az ingyenes-akcios es talan meg tartalmat is tobbet vasarolnak.
A legtobben csak "szorakozni" jonnek, nekik csak annyiban kulonbozik ez a free szerver lehetoseg a tobbitol, hogy itt komolyabb a dolog, mindig van hasznalhato szerver. A legtobb embert a pontok nem erdeklik. Ha durvan korlatoznak, es nem tudnanak indulni ott es azzal, amivel szeretnenek, valszeg durvan csokkenne a letszam.
Az iR nepszeru es sokan vannak, de valszeg messze nem annyira, foleg nem ugy (hoszurtavu teljes elofizetesek, sok tartalom vasarlas), mint amennyire az iR szeretne.
Igen, erre írtam egyszer, hogy üzlet ide vagy oda, mégsem kéne beengedni mindenkit mindenhová! A D-sek igenis a kezdő kategóriában induljanak, ahol lenne 2 nyitott meg 2 túraautó, és amíg nem érik el az 1500 iR-t, addig ne is tudjanak a C-be jönni, ahol már lenne mondjuk 4 nyitott meg 6 túraautó. Addigra megtanulnának időben fékezni...... és ez felfogható lenne online karrier módnak, engem például biztos motiválna hogy egyre feljebb kerüljek..... Én biztos kibaxxnám a mostani társaság háromnegyedét az ilyen osztályokból. Arról nem is szólva, hogy tegnap ahol 4-szer eltakarítottak az útból, az sajnos a top split volt ráadásul, tele rookie, meg 7-es diviziós majmokkal, akiknek egy 4. padlógázas kanyar bevétele okozta a legnagyobb kihívást.....
uhhhhhhhhhh, pedig nem egyszerű ennyire lekerülni Utoljára szerkesztette: Marcinko, 2016.08.03. 10:49:42
Uzleti szempontbol ez igy eri meg;) Ha jol szamoltam, a ~50 sorozatbol ~40 sorozatban lehet indulni "D"-vel. Es az ~50-ben benne van a A/PRO is, ami minimalis embert erdekel vagy elerhetetlen. Foleg azoknak elerhetetlen, akik a lent lathato SR-rel brobalnak tulelni:D Persze, szamukra nem is cel a feljutas A/B-be...
ennyi idióta büdös mocsok parasztot!!!!! Hát semmi köze a versenyzéshez, fingja nincs a pályáról, féktávokról, megy és kaszál mindent B+!!!!! Az első 3 körben 4-en mészároltak le, mind hátulról!!!! Nem hajlandó egyszerűen fékezni B+!!!!! Aztán írja hogy sorry, és érdekes mindegyik megy tovább szinte sérülés nélkül, engem meg mind odabasz a palánkhoz, hogy rom az autó!!!!!4 Szemétláda troll köcsög idióták!!!! Pfejjjj
Lehet hogy megszunt. A "szerzodesi feltetelekben" (szerintem) nincs benne, hogy kotelezo lenne.
Eleve az iR az utobbi idoben kezdte visszavenni a kedvezmenyeket es akciokat, es minimalisan arat is emelt (ami a 2008-as idulas ota nem is veszes). Evekig elore lathato volt mikor lesz a rendszeres 50%-os elofizetes (meglevoknek is) es mikor a 75%-os kredit. Ezekkel evente egy olcsobb dobozos jatek ara alatt lehetett tartani az elofizetest es a tartalom is kibirhato volt. Es aki meg valoban versenyzett, annak meg "ajandek":D
Az utobbi idoben komolyan bovult a ceg, speci emberekkel speci feladatokra, ez tobb kiadas, es nehany eve azert mar komolyabb (latvanyosabb, nepszerubb, modernebb, jatekosabb) fejlesztesek is jonnek, igy mar "nem csak" egy pure szim (NR2003 alapokra), hanem valoban ott vannak a toppon, szimes szinten erosen elhuztak a mezonytol (mar csak a valodi napszak hianyzik, az idojaras mar nem annyira fontos, de tuti, hogy az evekig fejlesztett gumi es realroad azt is tartalmazza valamilyen szinten).
Sajnos igen, ezt tudni lehet.... nekem is jött már döntés, de tök másról, mint amiről szólt a történet, mivel a cseten osztottuk egymást rendesen, tudtam mit akar jelenteni az egyik oktondi. Remélem senki nem hiszi, hogy emberek ezzel foglalkoznak hogy napi 24 órában átnézi a replayokat a napi 2-3 ezer panasz okán! Ezek előre kitöltött biankó emailek, csak beírják a split sorszámát, megnézik hogy az user milyen gyakran van jelentve, aztán ha sokszor, akkor a 2 hetes kitiltásos mélt küldik, ha ritkán akkor meg azt a szokásos másikat, hogy ejnye bejnye. De lehet ezt is egy szoftver csinálja, és ember nem is látja. Ezért is szokták odaírni kis betűkkel, hogy ne válaszolj erre az emailre, bla bla bla.... szóval ez egy nagy blöff, egy (már akinek) visszatartó fenyegetés....
Azt te csak hiszed. Engem Okayamán az utolsó körben a hajtű előtt úgy kitorpedóztak, hogy elszálltam mint a győzelmi, életem első protestjét megejtettem, erre egy nap alatt jött válasz, hogy nem volt ez semmi, kussoljak. :D
Én kaptam még tavasszal. Lehet hogy elköltötted, miközben azt hitted, hogy csak paypal-al vagy akármivel fizetsz, hiszen tudomásom szerint azt azonnal felhasználja.
Az 5 dolláros "anniversary credit" megszűnt? Nekem csak most tűnt fel, pedig ahogy most nézem, már tavaly sem kaptam. (tudjátok, amit folyamatos előfizetés mellett évente adtak) Szép sunyiban kivezették, vagy csak én maradtam le valamiről?
Mert felváltva használja a jobb és a bal féket. Utoljára szerkesztette: Morgolodo, 2016.07.31. 09:35:05
Néha látom, hogy random előttem menet közben néha van akinek felváltva villog a féklámpája, mint az igazi Superkupában is. Azt mér?
Nekem semmi baj nincs vele eddig, lekopogom! Egy gombnyomás, és 35 perc után már ment is a W10.... Egyedül a magától leszedett Logi frissítés vágta haza a G27 profilt, mert felülírt mindent a G29-ével, de ezt is megoldottam úgy 5 nap alatt..... :D :D
hát ja. biztos meg lehet oldani, de most a kényelmesebb utat választottam :) eddig szívből utálom a W10 installt, óriás szívások után ment csak fel, de nem akarom szétOFFolni a topicot.
Nekem nem hogy másik partíción, de másik vinyón van, és hibátlanul működik. Inkább az szokott bekavarni, ha egy feljebbi mappának a nevében ékezet van. Nálam ezért "games" a mappa neve a "játékok" helyett. De lehet, hogy W10 alatt máshogy van.
köszi. úgynézki egyszerűen csak az kavard be, h C: helyett D: partícióra installáltam.. mondjuk hipergagyi h ennyi is bekavar és nem hibaüzenettel, hanem egy értelmetlen update completed üzenettel...
Ugye miután ráböksz arra a piros updates req. gombra, be kell hoznia egy ablakot amin kiválasztod, hogy mit is akarsz. Azok után start download vagy ilyesmire kell nyomni és utána indul a telepítő. Ha barátságban vagy az angol nyelvvel EZEKET próbáld végig, ha nem, akkor majd leírom mi van ott. A másik tanácsom szintén angoltudást igényel, mely szerint a supportnak kellene egy levelet dobnod a [email protected] címre. Remélem azóta is ezt az e-mail-t használják.
Sziasztok. Win10-re húztam a gépet, minden újra-install.. Updates reqired, viszont semmit sem tölt le és kidobja a STATUS:Complete ablakot. valakinek esetleg ötlet? köszi!!
Atyauristen ! Csak nem a szelsebesseg ertekevel aranyosan emeli az animacio sebesseget ?! Ezt nem fogjak birni a gepek !
Mondom: én csak egy T-cam nézetet kérek.... :D :D :D
Ezert irtam, hogy CSAK practice (egyedul gyakorlas) reszben mukodnenek a dolgok, es kuollon options/ini bekapcsolassal. Ugy sem hasznalnak az emberek (a gumin kivul), sirananak miatta, hasznalhatatlan lenne es az iR sem szereti az ilyeneket (meg cockpitet sem lehet "rendesen" allitani:P).
Vagy mondjak azt, ha lehuzni akarnanak komolynak tuno szoveggel, hogy az user-devmode GUI (gumi, realroad + akarmi), +10$/ev :DDDD Ttuti sokan kifizetnek:D
Szerintem aki szimezik, az azért csinálja, mert szereti vezetni ezeket a gépeket, szereti a hangjukat, erejüket, formájukat stb. A gumi infókban még akár egyet is tudnék veled érteni, hogy kijelezhetnék, viszont kétlem, hogy rengeteg ember kíváncsi arra, hogy hogyan számol bizonyos paramétereket, én legalábbis minél gyorsabb akarok lenni, majd pedig a replay-ben, telemetriában és így tovább kielemzem, hogy milyen körülmények között mentem x időt. Vezetés közben engem például nem kötne le a 100+100 hőfok/adat/százalék böngészése. Utána viszont már igen, amit meg is kapok.
Dynamic Track update 2.0 lesz, arrol vannak infok.
Ami inkabb "bosszanto" (szamomra:P), hogy annyira jo es sok DevMode-os kijelzesek es infok vannak, es semmit nem engednek. Meg az egyszeru" realtime gumi infokat is tiltjak (idiotak!). Legalabb practice reszen lehetne hasznalni. Vagy a hokameras palya kep, amit egy idoben "veletlenul" bekapcsolva hagytak, az is tok jo volt (https://www.youtube.com/watch?v=-Bxw_VFoomg).
Szerintem ha az ilyen funkciokat pluszban bve lehetne kapcsolni (csak gyakorlo reszhez!), komolyabbnak tunne, erdekesebb lenne, szimesebb, erezni lehetne mennyi mindent es milyen jol szamol stb. De hat ebbol a szempontbol csolato, vaskalapos, rinyalo egy csapat az iR:D
Chrome-on OK, megneztem friss Exploreren (Win7), Safarin es FF 40/41/43/47 verziokon es mindenhol mukodik. Vagyis valoban nalad lehet valami anomalia:)
Hát a Top Splitben minden más! Kész felüdülés! Egy karcolás nem volt senki autóján, pedig a T1-be úgy 4-en voltunk 2 négyzetméteren egyszerre... Itt viszont professzionális a verseny! Talán ha ketten csapták oda magukat a top 15-ből!
Akkor leírok néhány saját gondolatot arról, hogy miként kerüld el a hajtépős versenyeket: 1. Soha ne versenyezz Lime Rock-ban. Tényleg soha, semmilyen kocsival. 2. Ha egy olyan sorozatban indulsz, ahol a végsebesség 200 km/h fölött van, akkor ott kerüld az ingyenes pályákat, főleg ha nem indul több split és Okayama SHORT, ez most komoly??? 3. Amennyiben mégis elköveted a fenti két hibát, sose gondolt azt, hogy a másik versenyző ugyan úgy gondolkodik, mint te. 4. Fogadd el, hogy mindenki sokkal okosabb és mindenki fél perccel gyorsabb nálad egy szektorban, csak a setup a kormány meg a pálya állapota nomeg a hőmérséklet nem jó. 5. Verseny elején mindig dönts, hogy most görcsölsz-e az SR/iR kombón vagy szarsz bele.
A qualit kihagytam, nem akartam az első körben szörnyet halni.... :D
Jó ég gyerekek mi van itt Okayama-ban!!! Te jó isten! Ha nem akartok agyvérzést kapni, kerüljétek el jó nagy ívben!!!!! Itt most 85 %-ban semmi közöd hogy eltalálnak vagy nem..... Nincs befolyásod a történtekre! :D Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.07.26. 21:58:28
Pedig baromi gyors voltál, te voltál legközelebb Ricsihez! Kár a megcsúszásokért.. de ez a pálya idióta amúgy.
Nekem is be van rakva a villogás, de csak akkor szoktam nyomni, ha valaki a pálya mellöl kecmereg vissza, vagy a boxból jön ki, nehogy elém vágjon ha látom hogy nem érne ki. De csak úgy nyomogatni a konvojban haladva az szerintem csak magamra nézve lenne röhejes...
Igen, de itt 16 mp-re volt az előttem lévő, ha meg mindenkit elengedtem volna védekezés helyett, akkor 6. helyett 12. lettem volna. A SOF 2600 körül volt, és jól jött a 111 pont,a 67 helyett, és a 70+Rating is bezsákolva. Autóverseny vagy mi, nem elengedőverseny! :D :D Mondom, a sárga autó meg gratulált, azt írta hogy: Best defense pilot, good race! Pedig ugyanúgy utaztattam őt is mint a fehéret.... Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.07.24. 11:58:38
Nincs gond a védekezéssel, csak ilyen esetekben érdemes átgondolni, hogy megéri "feltartani"? Ezzel magadat is lassítod ám bőven 1sec-el lassabb köröket tudsz csak menni. Ha netán valakit próbálsz utolérni, akkor felesleges a kakaskodás ha valaki gyorsabb támad. De ez csak az én véleményem, endurance futamokon én így csinálom, többet profitálok belőle,mint amennyit veszítek.
Nem minden gyorsabb pilotat kell elengedni, eppen azert verseny, vannak akiket nem frusztral, hogy hatrebb vannak tempo elonnyel, talan ettol lesz erdekesebb, mert tortenik valami. Csak azt kell elengedni, akin latszik, nem a turelem az erossege;) A lenti videon mar az elso korben azonnal mindenhol probalkozik, meg is zuzza magat, villog (!), ami azonos kategoriaban, kororn belul, a verseny elejen kicsit vicces;)
Ja ja egyet kell hogy értsek. Én ha látom a mögöttem levőn hogy jön fel rám mint a "talajvíz" azaz körönként fél ,1 sec-el gyorsabb akkor simán elengedem,még ilyen pályán is,semmi értelme "fenntartani" had menjen,ha szerencsém van még a vége előtt kiesik,ha meg nem, buktam egy pozíciót,de ha belemegyek a védekezésbe,sanszos hogy én nem fejezem be vagy csak komoly buktával. Érdemes lassabban türelmesebben vezetni,persze nem mindig jön össze. A legutóbbi GT3 versenyemen "Mid Ohio" totál lassabb volt az előttem levő,főleg hogy még kereket sem volt kinn cserélni,(mikor én már igen)de 2-3 körön totál fenn tartott,hiába villogtattam,mindig bejött elém ne hogy meg tudjam előzni. Kivártam....igaz buktam 2-3 mp-et de legalább simán befejeztem a versenyt. Pozíciómba talán 1-be került,mikor leelőztem villogtatott ő is igaz csak 1 körig mert utána eltűnt mint szürke szamár a ködben. A végén asszem 10 hellyel utánam ért be. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2016.07.24. 10:13:24
Az a feher autos a tipikus "en gyorsabb vagyok, engedj el" idiota. Az auto mozgasan es probalkozasain is latszik, idegbeteg attol, hogy nem tudja a hotlap koreit futni. A reflektor villogtatast is "neki talaltak ki":) Az a szerencse, hogy valszeg kismillio versenyt fut, rengeteg tapasztalattal, es meg az ilyen "mini" szuk palyan sem csinalt balesetet.
Road Atlanta-n vagy America-n, Sebring-en vagy hasonlo palyan vaszleg lazan elmegy a hosszabb egyenesben, aztan nincs gond. Lime Rock-on meg komolyabb vedekezes sem kell, hogy nehezebb legyen elozni.
Ezekre irtam, el kell engedni, had menjen a retekbe. Vagy ha nem, es bevallalod a baleset kockazatat (amit most megusztal), akkor fogd fel versenynek, es szard le mit irkal:D Semmi ertelme ilyenen kiakadni, o valszeg aznap meg futott 4-5 versenyt.
4.-5. körtől végig. A fehér autó kiakadt a végén a cseten, hogy miért blokkoltam 20 körön keresztül, nagyjából elküldött a p..ába! Hogy elrontottam a versenyét, körönként 1 mp-t vesztett miattam. Azt hittem ez autóverseny, ahol egyik autó előzi a másikat ha gyorsabb.... És kék zászlót sem láttam, hogy félre kellett volna húzódjak előle. 21346 hsz-emre reagáltam magamnak különben. :D Mert ettől vagyok ki, amikor írják a végén hogy? WTF blocking me dude??? :p
Tessék, itt a kérdéses menet komplett! A sárga autó gratulált a védekezéshez, jó versenyhez. A fehér pedig idegbeteg lett...... De most tényleg kérem a véleményeteket, hogy mi volt ebben a blokkolás, esetleg szabálytalan. Magamra maradok valóban, és bennem van a hiba tényleg, és rosszul csinálok valamit hogy nem állok félre valaki elől, vagy (nem akarom fényezni magam!) esetleg ez elmegy egy egész futamos tökös és kemény, viszont szabályos védekezésnek? Vagy nem így kell? Vagy nem értem.... :p :p
Az komoly befutó volt Gabi! :D
Hallod, de kár hogy nem beszélek jól angolul, nemtok rendesen vitatkozni. Az egyik megdicsér hogy állat jól védekeztem, a másik meg megint azzal jön, hogy miért blokkolom 20 körig B+!!!!! Pedig mindkettő ellen ugyanúgy mentem, célegyenesben védtem a belső ívet, és kifékezgettem őket. Máshol meg szűk a pálya. Hát előzz meg szépöcsém B+! Kivagyok az ilyenektől! Hát miért is kellene félreállnom előle, mert azt mondja hogy ő gyorsabb???!!! Meg tudtál előzni? Nem! Gyorsabb voltál??? Akkor nem! Problem?
Küldtem egy levelet tegnap figurának, kibombázott első helyről miközben le akartam körözni, hogy te hülye seggluk fejű kib..ott majom! Erre a support küldött figyelmeztetést, hogy a "monkey" kifejezést ne alkalmazzam, mert túlzottan sérti a sporting codexet! Szakadok, leestem a székről....... :D :D :D
Én azt is szeretem, de az a pálya minden pillanatban képes megviccelni :)
Nagyon kiváncsi vagyok , hogy milyen lesz a 24 órás rajta ?!