Egy hivatalos LMP1-es johetne (Porsche vagy Audi), azzal valszeg nepszerubb lenne. Persze meg lehetne sorolni az autokat (LMP2 vagy friss GT2/GTE), de ez nem igy mukodik:P
Eredetileg a szeptemberi build-hez terveztek, es talan azert csuszik mar most, mert beleteszik tesztnek a dinamikus napszakot;) Vagy nem teszik bele, es majd csak jovo karaconyra:D
Na véééégre. De akkor már kocsik is jöjjenek hozzá. :) Valaki játszik egyébként 21:9-es monitorral? Tapasztalatok róla? Gondolkodom, hogy veszek egy 34" 21:9-est. Meg mellérakom a 23" 16:9-et és egy 21" 16:9-et...
Igen, ott direkt megyek úgy, előkészítem az utána lévő jobb törésre a kigyorsítást, ezért kívülről szoktam berakni a bal oldalra a T3 törés elé. Szoktam figyelni ott, sokan beteszik, ha jönnek ott akkor nem zárok be balra, had menjen, a célegyenesig úgyis előkészítem a visszatámadást.
A második kanyar, ahol tudtalak volna támadni, mert szélesen fordulsz, meg talán picit hamarabb is fékezel, mint én, de nem mertem bebombázni oda magam, lehet összeérünk. Jó verseny volt. Ez a pálya kisit őrült versenyzéshez :D
Hová tűntél mögülem Dávid? Remélem nem védekeztem túl agresszívan! Hát kétszer is a halál torkában voltam, de visszaköpött szerencsére.... Felvettem, holnap videó! Aztán a végén megnyugodtam, hogy van hátvédem amikor újra előkerültél körhátrányban ugyanoda mögém. :D
Azt hiszem megvan az egyik legkalandosabb versenyem. Délután elterveztem, hogy a 19:45-ös proto>-n elindulok, utána lesz sok időm tervezni. Aztán észrevettem, hogy baszki, kenyeret kell sütnöm (bolti nem jó allergia miatt), de azt nem fejezem be addig. A 19:00-s Ruf kupát lekéstem, úgyhogy nekiálltam főzni, kajáltam, majd kenyeret sütni. Ezt sikerült úgy kiszámolnom, hogy pont az időmérő közepére kelt meg a kenyér, és melegedett be a sütő, a verseny előtt kb 1 perccel, kellett lejjebb tekernem, hogy ne égjen szét. Abszolút kicentiztem. Aztán jött a verseny, kval kuka, 10 kör gyakorlás után nem is csoda, versenyen tök jót mentem, és bamm, csattogás a tetőn. Mentem pit-be, hogy megnézzem mi történt, a macskám megpróbált öngyilkos lenni félig, úgyhogy mászhattam a tetőre leszedni, amint meglátott megoldotta magától, fasza, vissza a cocokpitbe, eltelt 5 perc, de még így is hoztam az utolsóról vagy 4 helyet :D
Azt csakis spórolásból, kevésbé terheli. A kupás Porscheval (C-spec mondjuk) van videó, ahol kuplungolnak lefele, van ahol, meg ballábfék.
Egyszerűen nem láttál még ilyet, ezért fogalmad sincs az egészről, ami nem baj, csak legalább ne gondold azt, hogy értesz hozzá. Pontosan ezt írja le, hogy: 1 szinkronos, H váltó 2 Dogbox H-váltó 3a Dogbox szek.váltó 3b és 3c ugyanez, csak játszanak az elektronikával 4 Full autómata szekvenciális váltás. Elektro-hidraulikus megoldás, melynek a veréb 2 mikrokapcsolóval adja a jelet. Ez a pillangó váltó, de lehetne az ablakemelő kapcsolóval is váltogatni, csak nem az terjedt el. 95 tájékán a Subaru kísérletezett már vele, ott pl. a kormány elején volt a két kapcsoló, és a nagy újjal kellett kapcsolgatni. Később a rallyban pl. egy oldalon volt, és oda-vissza kellett tologatni. De mára ez a kétoldali ún. pillangó fül terjedt el.
Ezen mit akadékoskodsz még mindig? Komolyan falnak megyek tőled.
Amelyik dogbox, azt lehet, de nem (nagyon) szoktak. Meg a frissebb cuccokat is (Corvette, Cadillac, Holden stb.) visszafele szinte mindig kuplungozzak.
Odairhatta volna akkor mar a valto tipusat is, nem csak a pedal hasznalatot (erdekessegnek):)
Sok kozte az olyan, ami hiaba dogbox-os, attol meg nem pillangos. A NASCAR, regi formula egyertelmu, de pl. az Aston, Cadillac, Corvette, Ford GT, Rily, Star Mazda stb. botvaltos. Meg a Jetta is, ami eredetileg automata. Vagy ott a Skippy, ami mukodne 2 pedallal, botvaltos, csak fizikalisan nem hasznalhato, mert utban van a kormanyoszlop;D
De igazabol mindegy, eppen tegnap neztem osszefoglalo videokat, foleg zuzasokrol es balesetekrol, es sokszor meg a szamarvezeto is be van kapcsolva;) Meg aki gyors, az lenyulkalassal vagy 3 pedalozassal is gyors marad.
Pedig nem gondoltam volna, de elég élvezetes ez a miki egér pálya ha kiadja minden! Néha driftelve érkezem a dombra fel hátsó kanyar apexhez, aztán el akar repülni a vas, gázzal kell gépészkedni.... a célra fordító dombról le kanyar a kedvencem, nem mertem még közben lenézni az órára, de szerintem 200 körüli a tempó benne... :D :D Meg arra is rájöttem végre hogy a T1 milyen trükkös. Simán lehet benne is fékezni egy jódarabig, nem előtte, eddig a kettes táblánál már nyomtam, most már elég az egyes után kicsivel, nagyon stabil az autó abban a kanyarban fékezéssel együtt is!
Mentem egyet én is. Nézem a neveket, max. top 5. Jön a quali, 2. idő, kicsi öröm, de gondoltam, úgyis leelőznek. Elrajtolunk, 1.-nek fordulok (ugye TC nélküli rajt), pár kör múlva inkább elengedem a srácot mögülem, úgyis sokkal gyorsabb. Vártam a többieket, de nem jöttek, sőt én mentem el tőlük. 16.kör, stabil második hely, már azt számolgatom, hogy mennyi iR-t kapok. Megyek a célegyenesbe, srác jön ki a boxból, gondoltam elmegyek mellette, aztán annyi. De nem. Ahogy kijön a boxból, a jobb oldalát leteszi a fűre, ott fékez, amitől természetesen keresztbe áll pont elém, semmit sem tudtam csinálni, csak telibeverni. Persze lábon nem tudok menni, vontatás. Nem voltam ideges. Aztán az utolsó 10 körben mindenkinél gyorsabb voltam, de már csak a 7.-ig tudtam feljönni -11 iR. Megnézték a többiek is, nem hitték el ők sem. A srác írta, hogy megérti, ha reportolom, de mondtam neki, hogy természetesen nem reportolom, de inkább adja el a kormányát. Ha beraknák C-be, nagyon jó kis sorozat lehetne, de rookiból GT3-as Ruf-ba, az elég merész. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.07.20. 07:53:10
Rárepült a slepp az ingyenes pályára.... :D :D 10.-nek rajtoltam, a T1 kijáratánál a 2. helyen jöttem ki. cca 300 méter...... no comment :D :D
Hajmeresztő! Egy autó hátulról érkezve átrepült felettem.... a mögöttem levőről rugaszkodott el, szerencsére nem rám tolta, csak oldalra a susnyába....
Érdekelne a Kia, még soha sem próbáltam. De KIA za Nagy Dani? (igen tudom ki ő csak nem hagyhattam KIA szóviccet)
Ácsi! :D De ez csak pár másodpercig kapcsolja ki, ha jól értettem! Így többet árt mint használ, hát 2 kanyarral előrébb lesz az egész mezőny amíg én ott állok egy helyben 200-al forgó kerekekkel! Lófaxxt nektek bukfenc! :D :D
Nem listázottra tedd és akkor csak azok láthatják akik megkapják a linket így mi is mivel itt megosztottad. :) Utoljára szerkesztette: HDMate, 2016.07.18. 17:55:57
Hát ha Te kikapcsolod a Fixed szetnél, akkor meztelenül körbe bukfencezem a Hősök terét! Ugyanis nem aktív a gombja.... Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.07.18. 13:44:45
Es a lenyeg lemaradt: mivel ez online szim, ezeket 50 fos szerveren is tudja!
A gumizodas meg OK, az lassabb folyamat (bar a gumidarabok pattogasa is realtime latszik, hallatszik), de dirt gyorsabb, amikor elotted temponal verik fel a port az aszfaltra vagy toljak a kavicsot a szelvedodre;)
Mindent mindennel szamol:) Es az aszfaltrol is odebb lehet hordani, akkor mashol latszik, mashol csuszik.
Es ez a realroad-nak "csak" a dirt resze, a korabbiak ugyan ugy mukodnek, ezzel egyutt: - fokozatos gumizodas, ami presze latszik es jobban tapad - az ivek szelen a gumi darabok, ami csuszik, csorog-csattog, fizikabol pattog es kopog a tobbi auton, felszedi a gumi, aztan leszorja magarol, szetpattog es ott marad. - aszfalt melegedes a gumizott/hasznalt iveken. - melegebb/hidegebb aszfalt reszek az arnyekos reszeken.
Tapadas csokkenesre a por a legdurvabb, azutan a gumidarabok, a gumizodas es vegul a melegedes. Fektavokon tesztelgettem, a por akar 30–50%, a debris 20–40%, a gumizodas 10–30% hosszabb fektav. A melegedest nem tudtam "merni", de az inkabb csak a gumira van hatassal (melegedes, nyomas, kopas). Persze a szazalekok auto fuggoek.
Ami genyo, az a debris (gumi darabok), palya szelen, nagyivu kanyarban, temponal, ahol negyed-fel auto lesodrodas is kellemetlen (foleg ha fu/homok van, ott meg szedi fel a port;P). Es a gumidarabos csuszas nem "egyszeru" csuszas erzes, hanem valoban olyan, mint ha "gordulo-gumi-taknyon" menne az ember:D
De csúszik ám mint az állat!!!! És a kerék olyan porcsíkot húz mint egy rally autó! Abszolút hardcore elem!!!! Brutál! Imolában a T1 flikkflakk első részében volt ez, azt se tudtam melyik bolygón vagyok amikor először ráfutottam! Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.07.18. 08:41:19
Igazából ma láttam ilyet először. Valaki kicsúszott az egyik kanyarban, és egy valag por maradt az úton, de vastagon. A következő 3-4 körben mindenki hatalmas porcsíkot húzott maga után, a kasztnin meg pattogtak a kavicsok! És fokozatosan kopott el, előbb két keréknyom volt csak, aztán már tisztult az íven, a végén már csak a pálya azon a részén maradt meg, ahol nem járkáltak az autók. Elképesztő látvány - élmény volt!!!! :D
Nem vagyok jelen pillanatban aktiv:)) De egyébként azt a fajta ember csoportot képviselem aki szereti a szimulatorokat:D És ne áll le fanboykodni az aktuális kedvencnél:) Ugyanis mindegyikben lehet jó dolgokat találni, egyik ebben jobb másik abban. Nagyon sok függ attól is mennyi időd van ás mennyi helyed a lakában:)
Te melyik szimet képviselnéd mint kedvencet? Tervezek egy beszélgetős műsort, kell valaki aki kiáll az AC mellett, illetve kell egy rFactor2 fan. Esetleg R3. Vállalod valamelyiket?
Én már annak is örülök ,hogy Lacoo n kívül már nem jár ide senki fikázni. Igazbol nem is nagyon lehet mert azért eléggé elhúztak. Míg iR a szimulátorosoknak készűl addig mások tök alapvető dolgokat kifelejtenek.