Ilyenkor többnyire valami tesztdrive oldalt szoktak bekapcsolni, a honlapot meg az adatbázisokat ilyenkor szokták intézni rajta lehet azért nem megy időnként.
Csak nekem írja a gépemen hogy iRacing offline ha felmegyek az IR weboldalára ? Már napok óta ezt írja , tableten felmentem ma és ott nem írja, érdekes...
iRacing Is Offline iRacing is currently down for scheduled maintenance, sorry for the inconvenience. We'll be up and racing again soon. While we are in maintenance mode please visit testdrive.iracing.com where you can test drive any iRacing cars and tracks you have downloaded on your computer.
Elo lehetne azt banyaszni, mert valahigy kapok maileket, gondolom regen atiranyitottam a gmailre a fiokomat, csak a fenenek se vilt kedve foglalkozni vele. Majd estig eldontom kell e nekem az a hasznalt...
Én két emberről tudok aki meg akarja venni. Remélem ők veszik meg . Hagyjátok már ugy sem veszi meg most ezzel akarja fikázni irt , hogy szar jogsi rendszer kezdő szériák stb. Másba már nem tudnak bele kötni mert nagyon át lépett a többi sim fölött az iR. :D
Lacoo kérlek ne vedd meg mert nem győzzük majd halgatni a vergődésedet hidd el ez nem neked való. 2 hét mulva már hirdetni is fogod.
Furcsa miért adja el valaki az acc-ját 25.k-ért. Ennyire megszorul anyagilag? Sose adnám el... ha elő is fordulna hogy nincs kedvem menni vele egy darabig, akkor sincs értelme eldobni szerintem.
Egyébként küldeni kell egy emailt, és átírják a nevet. ár sokszor volt róla szó, mennyire korrektek az iracingesek.
Én annó azért próbáltam ki a 3 hónapos kódot, mert a liga ahol versenyeztem más időpontra tette a futamokat és az nekem nagyon nem volt jó. Viszont rohadtul akartam versenyezni. Az Iracing-ről meg hallottam jót és rosszat. Ki akartam próbálni. A vége az lett hogy most már 25% fixem van :D Sok a kategória. Állandóan vannak a futamok. Endurance is van. Az ovál is nagyon jó,de nem éreztem rá. Szóval én itt ragadtam :)
Itt érdemes szemezgetni, nem tudom mennyire komoly ez nálad, de mást is érdekelhet: Occo, occo, pont jó
Es mi van ha vagyok akkora gyoker, hogy nem tetszik a mazda, se a pontiac stb...? :)) Akarhigy is nezem , valami hasznalt acc eri meg egyedul, penzben is, de foleg jatekelmeny szempontjabol :)
Vagy csak simán nem nekem való ez a felesleges cécó a jogsik körül :)) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.06.09. 21:05:35
A jogsi adja a "karrier" reszet, masreszt az "korlatozza" a koltekezesi lehetosegeket:)))
C-be ott a Mazda, eddig amíg néztem mindig volt ingyenes pálya benne, most is lesz. Ha megcsinálod a B4.0-t, akkor rögtön mehet F1-ezni pl, és nem kellett semmire költeni csak az F1-re meg a hozzá való pályákra.
De vazzeg, leszarom a jogsit, mit érdekel engem milyen virtuális betűt aggatnak a nevem mellé , nehogy már az legyen a játék, hogy valamivel összeszedem magamnak a B jogsit, kevés pénzből :)))) Azzal akarok versenyezni ami tetszik, nem amit éppen engednek, tudom ez nagyon perverz gondolat :))) És nem, nem töröm rommá első kanyarba az egész mezőnyt ... :)
Igen, valami ilyesmi lehet, az utobbi idoben sokat valtozott/egyszerusodott a dolog. Valszeg meg lehet uszni olcsobban is, ha valaki utana jar es van kompromisszum erzeke is (nem akar egyszerre minden, meg mindennel, mindenhol versenyezni:)).
Sose szamoltam ki, nem is szeretnem (!:DDD), de valszeg nem olcso hobby. Bar tuti ki lehet hozni gazdasagosan. Az elso idokben biztos huzos, mert nincs meg minden licensz, meg a tartalmak sem. Kesobb mar jobb lehet, mert a dupla akcios elofizetes ~38$, es ha rendszeresen versenyeznel, akkor meg visszaadnak 40-et. Legalabb az "ingyen" van.
2015-ben 11 tartalom volt (auto, palya, road, oval). Ez akciosan ~110$. De ebbol ami teged esetleg erdekelne: Monza, Aston Martin, McLaren MP4-30 (F1), Nurburg, Nord - es talan Corvette C7 Proto. Vagyis evi 50-60$, ha az elofizetest osszeautozod. Ha beindul az AC DLC roham, arra is el lehet tapsolni evente ennyit:))) Persze, ott 5x ennyi cuccot kapsz erte, de verseny lehetoseget nem.
Elvileg egy verseny naptarbol (ha elben fixaljuk 1 evre), ki lehetne szamolni, mennybe kerulne az B/A-ba jutas, hogy meg kapd a versenyzesert penzt (plusz utana meg evente 5$-t). Valszeg nem keves.
Nincs is értelme bevásárolni az elején, jól ki van ez találva. Amíg nincs liszenszed, úgyse indulhatnál "komolyabb" versenyeken. Amíg elvergődsz egy 'B'-s jogsira, és gyűjtesz 2,5k-3k+ iratinget az minimum fél év, de inkább több, hacsak nem vagy időmilliomos, és éjjel nappal tolod a versenyeket.
Az elriasztas relativ. Nyugaton a koltsegeket osztani kell 4-gyel (legalabbis sokkal kevesbe faj az osszeg). Legalabb a fele oval/road, akit csak az egyik erdekli, az mar azonnal a fele. A sorozatok licensztol fuggnek, amig nem eri el az ember, "ugy sem lehet vele menni". Ahhoz ido kell, igy ha valaki mindent meg akar venni, az is min. 9-12 honap atfutas. De eleve csak azt kell megvenni, ami erdekel es hasznalhato.
Nekem is csak azert "eri meg" (bar nem hasznalom:P), meg azert 100% minden, mert az elso naptol tag vagyok, akkor meg 145Ft volt a dollar, a felaru elofizetessel, az evi nehany tartalom akcios 8-11$-ert, foleg ezek 75%-os kredittel, "megeri":)
Egyszerre tuti nem, nyilván ...:) Bár utána nézni nem fogok, de a nyakamat teszem rá, ha indulnék némi normálisabb sorozatban is ( már ha indulhatnék, ez ugye a másik dolog, lehet nincs jogsim mondjuk GT-re...), akkor havonta is megvéve, apránként az is havi 10 000-es tétel, vagy több ...
Egyszerre bevasarolni irrelais:D Van vagy ~120 tartalom, meg akciosan (8-12$), 75%-os kredittel is brutalis:)
De az alap ingyenes tartalomban vannak boven jo cuccok, "csak ugy" versneyezni boven jo. 13 auto, abbol az MX5, Cadillac Cup (#20930), Pontiac vagy a SpecRacer teljesen jo. Palyabol is van 14, ~30 nyomvonallal.
Persze ez nagyreszt Rokkie/D, ami esetleg zuzos lehet, de ha lesz*r*d az SR-t, "nem akarsz" gyozni, inkabb csak barmikor gyors online verseny, akkor tokeletes.
Az a baj ha az ember hosszu ido ota akarna belecsoppenni, vagy ujkent, hogy gyanitom horribilis osszeg lenne egyszerre bevasarolni. Jo, tudom ugy van osszeallitva, hogy alapszinten alaptartalmakkal valamennyire lehessen hasznalni, de normalis versenyekre tuti a gatyam ramenne ....Gyanitom ez sok ujoncot orokre el is riaszt az ir tol. Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.06.09. 20:00:36
Talan/valszeg az idojaras is elo van keszitve (gumiban es palyaban), de az azert huzosabb dolog, megjelenitesben es eroforrasban is. Meg a dirt is "messze" van, onnantol meg 1-2 ev amire bevezethetik. Eloszor a dinamikus napszak kellene, ami valszeg lesz, de ahhoz eloszor tuti a DX11-et kell "veglegesiteni" (mar csak az mukodjon).
Mostanaban "macerasabbak" a build-ek (tobb a leallas es a hiba), mint evekkel ezelott, de azert nagysagrenddel osszetettebb a dolog, sok a parhuzasmos "megjelenes": DX9/DX11, 32/64bit, PC/Linux/MAC, portal/Steam. Hatekonyabb lenne a fejlesztes, ha vegleg kilonek a DX9-et es a 32bit-et.
De lesznek/vannak meg fejlesztesek boven: lesz dirt, es az ahhoz kapcsolodo versenyek, szabalyrendszerek; evek ota keszul az animacios resz, az uj audio engine, a tores es az utkozes modell.
Laguna secan mentem tegnap pár kört ruftrack el áhh nagyon komoly porol folyamatosan a pálya változik a tapadás. Most már a legkevesebb gondom a dinamikus időjárással lesz. Minden fillért meg ér ,és ha bele gondolok mik fognak jönni akkor meg pláne.Brutál jó lett.
Persze, lehetne finnyazni, hogy nem ettol lesz jo egy program meg felesleges, ami igaz is lehetne, ha ez nem az iR lenne;)))
De itt a reszletesseghez technika is tarsul: toppos realroad (masok szamara behozhatatlan); komoly render engine, sokaig lehetne sorolni a kulonfele sajat es egyedi fa, arnyek, bevilagitas, shader dolgokat, a zsigerbol renderelt es allithato lezer ponthalmazt vagy a hok kameras dolgokat (amit valamiert kikapcsoltak), meg ki tudja meg mit; meg persze utkozes modell, mert itt kulonbozik a fal, beton, gumi, gumifal, techpro, szalagkorlat (ami mar igy is tobb mint a tobbieke, de mar regebben keszul az uj tores es urkozes modell, amivel valszeg hasonlo szinten ellepnek a tobbiektol, mint a realroad-dal:P).
De felesleges is sorolni, az iR teljesen mas vilag...
Minden palya boven reszletes, a palya szelen is sok olyan dolog van modellezve es texturazva, amit sose latni, "csak annak" jelent valamit (ha ratalal), aki ott lakik, dolgozik, oda jat, versenyzik stb.
Bathurst, es meg tucatjaval lehetne kepeket csinalni;) De ez mindegyik palyara ervenyes.
Mondom, én az egyik ovál pályán má nemtom melyiken, az egyik kamerával el tudtam olvasni az egyik toi toi vécé oldalán a szállító cég nevét és telefonszámát!!! Állítom felhívnám a számot, simán az a cég venné fel!!! Pedig egy full pálya melletti parkolóban áll a kocsik között! És emlékeztek egyszer mit írtam az úgynevezett "gerilla reklám"-okról? Nos ez a jéghegy csúcsa, igazi kis mesteri finomság! És a reklámhoz kapcsolódva még: tegye fel a kezét, aki szerint kedvességből került a játékba a felvevő! Ugye emlékeztek még arra is amit a kocsira tehető szponzor matricákról, pályán kirakott reklámtáblákról, és az ezekkel összefüggő Youtube futam feltöltésekről írtam! ;) Lehet összerakni a vér profi üzleti modell zseniális kottáját! :D
Azok mobil cuccok, sorozattol fuggoen rakjak fel, akar versenyenkent festik, cserelik, ugy mint Monzaban, ott is folyamatosan valtozik a sikanokban (pl.: https://www.youtube.com/watch?v=Gfon0lXDsow, ezert is kell a palyabejaras, pl. 2:30).
Amugy az osszehasonlito video csak tajekoztato jellegu. Nem tudni milyen regi a valodi video, raadasul nincs szinkronban es a latoszog sem stimmel.
De mivel lezeres palya, felesleges is hasonlitani, valszeg nem azert tartanak sajat csapatot, nem azert utazzak at – szo szerint :) – a fel vilagot, hogy utana otletszeruen modellezgessenek;) A palya tuti 100%, teljesen sajat specialisan erre tervezett szoftverrel dolgoznak a palyakon, nem 3DMax-mel. De mar a palyan kivul is nagyon durvak, ott is olyan reszletek vannak, kismillio texturaval es modellel, ami igazabol sose lathato es lenyegtelen lenne.
Fekvőrendőrökkel kicsit spóroltak, vagy az ilyen leszedhető? ( Mondjuk videókon ott vannak, bár nem néztem ezret, csak kettő ideit ...Bár nem hiszem, hogy kibombázzák, majd javítgatják ...)
Gyerekek ez valami brutális!!!!!! Nem találok szavakat! Ez egy 110 %-os munka!!!!! Nem hiába csak negyed évenként jönnek ki a pályák!!! Komolyan mondom felállt a szőr a kezemen B+! És volt olyan perverz valaki hogy nem csak a fák vannak ugyanott, de még a faleveleket is pont oda rakta ahol az valóban ott lehet! Hihetetlen!
Ha elol vagy, es a hatul erkezok letakaritjak, akkor talan meg hasznalhato lesz;) De valszeg ettol fogva odafigyelosebbek lesznek a kanyarok;P Gondolom ezt sem tuloztak el vagy ennel sem irrealis a kulonbseg, mint a gumizodasnal, de nagyon hataron kellemetlen lehet. Tippem szerint ezek miatt is tartott evekig a gumi fejlesztes, mert mar eleve ezek is bele voltak tervezve, hogy rendesen szamolja (tapadasra, latvanyra, dinamikara).
És ez azt is jelenti, hogy Laguna secában egy rajtbaleset és T1 beporzás után :P a következő körben nem fogok tudni megállni a szokásos féktávom végén? :)
Ezzel azert az iR ismet adott egy nagyobb pofont a tobbieknek. Persze ossze lehet barkacsolni mashol is latvany elemnek, de itt nem veletlenul dolgoztak rajta evekik (gumi + realroad), itt mindent szamol, dinamikus, full online stb.
O vadabbul tolja:))) Utoljára szerkesztette: Alexease, 2016.06.08. 14:58:06
Erről a VR-ről valahogy mindig az jut eszembe, amikor felvettem nagyanyám 8 dioptriás szemüvegét, elszédültem, lefejeltem a konyhaszekrényt, és kidobtam a taccsot....
Utolsó próbálkozás, aztán hagylak a csölátás elméletedben. Melyik verzió van közelebb a valóshoz, -ha az autód műszerfalára felteszünk három monitort szuper széles látószöggel, (talán még a hátadat is látod) és így kell vezetned? - vagy fel kel vegyél egy zárt bukót, amin amatőr módon szarul vágták ki a szemnél, ráadásul gagyi pleszivédő fóliát tettek rá, és oldalra "csak" 110fokot látsz?
Szegeny parasztgyerek vagyok , agyiknel tobbet latok allandoan, masiknal kevesebbet de tudok forogni, de igy ugye nem latom allandoan. A nagymenok ,Lopez, Verstappen miert nem rifttel toljak ? :)
Nem latom a falat, ok, de a billt sem, ezt mar korabban is irtam, komolyabb szimben azert nehezkes lenyomni egy hisszabb futamot pit allitassal, stb ...
Nekem szar azt kesz, senkit nem akarok meggyozni, engem sem kell. Letettem a cigit, azt a penzt havonta elrakom egy megtakaritasi szamlara, lenne ra korpa de nem erdekel a rift :) Inkabb fejlesztek gepet, veszek egy V3 pedalt a V1 et meg megkapod ajandekba :)
Amig nem "zavarja" a jatekkal kapcsolatos dolgokat (most nem igazan:P), addig barmilyen szimes, autos, versenyzos tema elfer. Sot, normalis kozossegben egyeb mas is.
A VR tema aktualis, es nagyreszt a szimekhez kapcsolodik. Aki barmit, barmikor, barmennyit meg tud venni, annak mindegy az eszmecsere, ugy is megveszi mindegyik verziot, akkor tobbet is, tobb tipust;) De akinek "csak belefer", fejlesztes elott all (3 monitor vagy VR), annak hasznos lehet. De elotte ki kell probalni, vakon semmi ertelme itelkezni.
Persze az igenyek is valtoznak. Aki GigaHD-hoz szokott, 100x AA-val, 200fps-sel, annak logikusan vannak mas elvarasai is; igy annak aki az 1db, kis meretu es felbontasu monitorrol, low/medium minosegrol fejlesztene, erdemes megszurni a velemenyeket;)
De ez mindennel igy mukodik: aki egy 20 eves szakadt autoval tolja, annak egy hasznalt 5-10 eves legkondis auto mar luxusnak szamit. Aki meg vilag eleteben uj autohoz szokott, logikusan mas igenyei vannak.
Ok akkor nem veszek 200 000 ft szerintem nem vészes. Amit ugye nem tudok hogy birnám. Vétel előtt minden féle képpen kiprobalnám . Ha igy felajánlottad élnék is vele ha ugy alakul :)
Gondolom alexease úgy is átteszi oculus topikba ha megunja, szerintem ne vegyél dk2-t. Nekem tökéletesen elég volt, de de azok közül akiknek megmutattam és tudom róluk, hogy sokkal racionálisabban gondolkodnak, (riftel kapcsolatban én már nem tudok) nagyjából 50% azt mondta jó, sőt sokkal jobb mint a három monitor, de majd mutassam meg a cv1-et is, ez a felbontás neki kevés. Gondolkozz cv1-en, negyed akkora súly, sokkal jobb rögzítőpántok, de ami a fontosabb, fényévekkel jobb lencse, kijelző panel, 90hz képfrissítés. Gear és dk2 között is óriási a minőség beli különbség, ha csak gear minőség lenne elérhető, biztos nem vettem volna, amit eddig láttam hallotam beszámolókat, jóval nagyobb különbség van dk2 és cv1 között, utóbbi javára. Inkább ne vedd, majd összeütünk egy közös ismerkedési estet ha megjön az enyém
De igazabol a VR-hez kepest osszhasonlithatatlan. A 3 monitoros kepen kicsit nagynak tunik a FOV, plusz 1 meterre latod magadtol a kepet, ami kissebb mint igazabol, es a szeles FOV csak a kozep pozicioban, elore bamulva igaz. A VR-ben "benne" ulsz az autoban, "korulotted" valos meretek vannak, szelteben talan kevesebb a FOV, de fuggolegesen es mindenhol sokkal tobb, es barmerre fogatod a fejed, mindig marad a FOV es a latvany. Es a masik nagy elonye, a latott kepen kivul, minden mas ki van zarva, nem latsz monitor kavat, asztalt, szobat, falat stb.
Szerintem probald ki;) Proba nelkul nem lehet bizonygatni, hogy nem jo, ez nem az 1 es 3 monitor kozotti kulonbseg, amit meg lehet tippelni, ez teljesen mas.
En pont mostanaban kezdtem el gondolkozni riften dk2 ön 3 monitort is meghagynam ha nem valna be tényleg rossz a felbontás? Engem ez jobban izgat meg az hogy rokakoma be ne figyeljen nem tudom birnám e.
Mondjuk engem idegesítene hogy valami van a fejemen, pláne a kánikulában..... még napszemcsit se hordok mert idegesít, meg bepárásodik úgy forralja a fejemet.... szóval ez a termék nem nekem szól..... :D
Nekem mo dhatjatok :) Periferikus latas nulla a rifttel. Nem mondom , higy rossz cucc ( bar en egy filleres cuccert nem adnek tobbszaz eurot...), viszont nekem tovabbra is fontos , higy akkor is lassam mi van mellettem ha epp nem oda nezek. Vagy ha pont oldalra nazak akkor se csak felig lassak elore . No mindegy, tulbeszeltuk. :)))
Ilyen az ha valakinek fogalma nincs hogy működik ez valójában, viszont látott három dobozba zárt képet és ez alapján próbálja magát, és ami a nagyobb baj másokat is megyőzni arról, hogy jobb a három monitor. Pedig annyira könnyű elképzelni mit látsz riftel, felbontást kivéve tök ugyan azt mint a valóságban. Sajnos még sokáig puffogni fognak a kritikusok, még arra is lusták, hogy elmenjenek egy Samsung mintaboltba ahol kipróbálhatnák a geart, ami valóban a leggagyibb, de legalább látná miről szól a dolog.
Laccoo lépj már túl a látószögön. A monitornál annyi amennyi, de Oculusnál folyamatosan mozgathatod a fejed, és ezáltal változtatod a nézési irány. Egy pillanat alatt átlátsz 200-250, akármennyi fokot. Érdekességként a szem éleslátási szöge 1 fok (optimistáktól hallottam már 2 fokot is). Csak a folyamatos pásztázás miatt érezzük másképp. Az Oculus-szal u.ez a helyzet. Folyamatosan pásztázol(hatsz) vele.
Nem akarom, de nekem kevés amennyit széltében mutat. Igaz nem értek hozzá, kiszámolni sem tudom, de kevés, ez sokkal szélesebben volna az igazi . mondjuk úgy vagyok ezzel mint Alex, pénzt ennyit biztos nem adnék érte, mert nincs, meg mert kezdetleges vacak :) Mondjuk repülőshöz jó lenne nekem is :)
Papírlapból meg nem tudom hogy kell 110 fokot kivágni :)
amúgy lehet, hogy csak két fél monitor a különbség, de amit látok benne az óóóóriási különbség ! : )
Laccoo, te nagyon akarod ezt a cső látás elméletet:))) Kartonpapírból vágj ki 110 fokot, vagy egy sima a4-es lapot 90fok, ülj be az autódba a fejed a b oszlopokkal párhuzamosan, tedd a szemed elé a lapot (remélem nem lapjával fogod)és nézd meg mit látsz. Még 90fokkal is látod a bal és középső tükröt, 110-el a bal ablak közepét és majdnem a jobb a oszlopot is.
En nem tudom higy szamoltok, de ha 110 fokon a halalba hatul ulve egy formulaban epp benne van a ket tukor...az nekem keves :))) Vagy az higy 110 fok ? :)
Én dk2-vel méregettem a három monitorhoz képest mit látok, akkor a két szélsőnek kb a feléig láttam, de dk2-nek sokkal rosszab a lencséje, cv1-el sokkal jobbra számítok. Ja és azt fontos kiemelni, hogy ezt valós méretben látod, bármerre nézel. Utoljára szerkesztette: zimapeti, 2016.06.07. 22:01:24