Ha jól tudom, időmérő és Time Trial előtt nem kínálja fel a lehetőséget regisztráció után practice-re. Ilyenkor lépj be egy sima practice szeróra vagy offline, alt+tab, withdraw, regelj fel a qualira és mehetsz vissza gyakorolni. Csak arra figyelj, hogy ne felejts el kilépni és rácsatlakozni a kvalira.
Preparing session... résznek meddig kéne tartania? Regeltem egy időmérőre, gondoltam abba a 20 percbe előtte körözgetek, de nem lehet...
Ha már a graffnal vagyunk. Nekem nem működik a keret korrekció. Mióta dx11 van,azóta tok mindegy hogy milyen értékeket írok be,ugyanúgy marad. Rohadtul zavar. Otlet?
Nekem most járt le az előfizum. Az iRacers magyar fórumán igényeltem egy 50%-os előfizut,3000ft tagdíj ellenében hamar meg is kaptam,mellé még volt közel 50 dodóm a versenyzésből így eléggé olcsón hosszabbítottam, szerintem.
Ez egyértelmű! Nem volt decemberben akció, akkor vettem volna. Szóval nincs infó jelenleg. Akkor mindenképp megvárom a 75$->100$ akciót, addig legfeljebb nem megyek, pihenek.
Ha jol emlekszem, nem volt decemberben. En is akartam venni. Eddig mindig ugy "inteztem", hogy hogy ev vegen 75%-os kredit, aztan tavasszal-nyaron abbol 50% elofizetes plusz az eves tartalmak. Meg van valami tavalyrol, de hamarosan lesz LeMas, Imola meg FR3.5, azokra keves lesz;) Azert nem mindegy, hogy az elofizetes (folleg hogy nem is hasznalom csak offline:P) evi 100$ vagy 37$ :D Meg 2 tartalmankent kijon az akciobol/kedvezmenybol meg egy:P
Én is azt várom...ha jól néztem vissza a statisztikám ez csak Decemberben van, az 50% van kétszer egy évben. Most Decemberben nem emlékszem, hogy lett volna, pedig akartam venni.
Nem tudjátok mikor lesz a következő 75$-ért 100$ akció? Lassan lejár az aktuális előfizetésem, s meg kéne újítanom. Utoljára szerkesztette: ronnydown, 2016.04.25. 14:50:25
Ejj, milyen bolond verseny volt. Laggos volt a szerver, de veszettül. Senkinek nem mért kvalit, úgyhogy pole-ból indultam. :) Felvezetőn még a pace car is laggolt, egyszercsak előtte voltam meg ilyenek. Aztán nem adta be a zöldet. elkezdtem nyomni célegyenesben, jöttek utánam, de három kört mentünk a semmire, mire a negyedik közepén benyomta a zöldet.... Aztán végig bírtam az élen, de a mögöttem levő kettő valamiért kék lett a rajt után csórik, hiába értek be mögöttem, 11, 12 re hozta őket.... fent lesz a youtube-on, ilyet még nem láttam a két év alatt.
Nos igazából a hangja nem volt hangos (ref.hűtős volt)a hűtése nem volt az igazi,szerintem. Nem ez volt a váltás oka,hanem az amivel többet tud. Hangja azért ennek is van mikor full grafon meghajtom,de nem "harsogja" túl a két szellőző ventit,itt van a cokpit mellett közvetlen a gép,de igazából 5.1 hangfalak elnyomnak mindent,szeretem hangosan nyomni....
Ja, az is jó lenne, csak akkor tényleg mindig működjön úgy :)
endy papp #20675 És gondolom halkabb is, nekem volt egy ref hűtős gtx970-em, amit eladtam egy srácnak, azt mondta a windforce hűtős radeonja(nem tudom már melyik) sokkal hangosabb volt nála. Most meg van egy gtx960-am, semmi hangja nincsen :)
Na igen ,már untam a R9 290x-et ....még volt fél év garija így túladtam rajt,még adtak is érte "pár" forintot,no meg beszámították az gtx-be,így az is "olcsóbb" volt. Igazából ez az új,nagyon odaver,az amd-nek. Hiába ekkora felbontásnál már kell a vas. A pCars, RRE ,AC ,gyenge közepes garfon tudott csak futni,itt az iRacingnál is teljesen ki voltak kapcsolva az árnyékok. Most mind fullon jobban fut mint előtte,közepesen. A pCars olyan be-sza be-hu.... az AC-nál minden effekt, stb csutkón,az RRE-nél szint úgy. Azt tudom elmondani aki nem szeret kompromisszumokat kötni,és nem sajnálja a rávalót érdemes egy ilyenbe gondolkodnia. Más: Kívülről azért nem fotóztam mert igazából szerintem nincs jelentősége,mivel mindenki más-más távolságból nézi a monitorokat, Pl.én az oldalsókat sem döntöm meg akkora szögben befelé mint sok helyen láttam. Igen én egybe mértem,még az iracers fórumon írták korábban hogy is kell ,én is onnan szedtem,nekem így jó,ennyi.
Nekem codemasterses tetszett eddig a legjobban, ott vissza kell huzni uresbe majd lehet elolrol probalkozni .Az meg ugy erzesre is jo :)
Érdekesség: Mazda állóhelyzetbe, üresbe pörgessétek fel a motort majd próbáljátok meg 1-be rakni.
Ha kinyomom a kuplungot utána tegye be rögtön, ne kelljen még szenvedni azzal, hogy a fordulatszámok is passzoljanak, mert hogy olyan is van és nem értem miért. Végigrakosgatom már az összes fokozatban, de csak recseg, és kell neki egy gázfröccs, hogy vegye a fokozatot. Ez nem igazán így működik.
Na jo de a jatek nem tud mit csinalni az elvaltassal, ha nem engedi mert nincs kuplungolva az odaig ok, de a valtokar attol meg szepen bent van a sebessegben. Ilyenkor mitcsinaljon a jatek, betegye ne tegye ?
User error, én is csomószor elváltom. Utána sebességbe rakni az igazi művészet az elbaszott váltómodellel.
En tapasztalarbol mondom. A fanatec valto hajlamos megbolondulni neha, legabbis az enyem, ilyenkor erzi a mellette levo fokozatot is , bevillan, driverben latom. AC ilyenkor recseg, de beveszi. Altalaban eleg kihuzni meg visszadugni a valtot. Ha ez ji akkor egyertelmu jatek es vagy user hiba .Nem tudom higy van itt leprogramozva de ha siman csak szazalekot szamol akkor konnyen elofordul, hogy ha sietni akar az ember egy hajszallal elobb er oda a valto mint hogy a kuplung mar megfeleloen ki van nyomva . Ez nem benasag, rendes auto ugye ilyenkor meg beveszi, lehet hogy ir mar nem .Azzal en is ugy vagyok ha nagyon gyorsan akarom elo elojon, hogy recseg es nem valt ....De ahigy irod a program se tokeletes, szoval ez van . Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.04.22. 11:27:29
Ez egy jó kérdés, hogy program hiba vagy user error. Van amikor tudok tökéletesen végigmenni versenyt hogy nulla elváltás, de van amikor nem. Néha van olyan érzésem, hogy "bazze pedig benyomtam a kuplungot, mé nem vált ez a szar", de így komolyabban nem néztem vissza, hogy most én rontottam el vagy más miatt.
De ha gyorsan akarsz váltani akkor ezek a hibák benne vannak, úgyhogy én eddig úgy álltam hozzá, hogy én vagyok a béna.
És ott te rontottad el? Nem gondolnám, hogy gopro Lopeznél user error lenne akkor magát szidná nem értetlenkedve tenné szét a kezét, én is úgy érzem, felváltásnál nem hiszem, hogy annyira béna lennék, hallom és érzem is azt, hogy padlóig nyomtam és koppan a pedál. Nekem az is furcsa, hogy már teljesen minimálisra vettem a kuplung útját, kb 20%-nál már maxon van, utánna csak üresben nyomom a pedált. Az az érthetettlen egyszer bemegy egyszer nem, pedig érzésre nincs különbség a két váltás között. Visszaváltásnál tényleg néha a nagy kapkodásban elfelejtem nyomni a kuplungot, de ott sosincs baj belőle, mindig visszateszi. Azért is gondolom, hogy a programozással lehet valami, mert menet közben, ha nyomom a gázt simán kiveszem sebességből (nem érzékeli, ez így elég gagyi) felteszem eggyel és csak kuplungolásnál vált. Ez így elég gáz szerintem, minimum érzékelnie kéne, hogy nincs sebességben, vagyis gondolom tudnia kéne egy szimulátornak. Ha menet közben direkt szeretném produkálni a hibát nem tudom elrontani, nagyon szar, mindig a legrosszabbkor, rajnál a harmadikat, aztán álltalában kigyorsításon, de jó lépek el a mögöttem lévőtől, tolnám az ötödiket.... üres, ha szerencsém van egy kuplung és ok, ha nincs mégegy megint üres, ki üresbe vissza öt... tök jó, annyira nyugtató.
Az igen, ilyet még nem láttam/tapasztaltam, hogy nem tudsz belépni. Igen, Búzás Tomi mákos volt, kiesett előle sok ember :D
Ja, az időmérőt is elbsztam a második versenyen, mert nem váltott be 2-ből 3-ba a pálya közepén, ott 3 tizedet buktam emiatt (az top10-es idő lett talán). Egyébként akivel összedolgoztunk (nem támadtuk egymást, meg elengedett engem) ő is kipontozódott, mert Király András beküldte a falba.
Nekem is van amikor nem vált be sebességbe. Szerintem user error, nem hardver hiba :D
Fanatec valto szokott ilyent csinalni, driverben rangasd meg es figyeld meg, hogy nem ugral-e ide-oda neha . Ha ugen akkor kihuz bedug, ha ez nem eleg akkor szetszeded es kipucolod belul a halszenzornal. De mo djuk az is benne van, higy elro tod a kuplungolast es azert ragad uresbe , ezt nem tudom higy mukodik itt.
Pedig jól nyomtad, sokszor mutattak a közvetítésben is, Tamás is szépen felhozta a végére, én meg elszartam a belépést azt hittem praktiszra léptetett be, kiléptem valami rosszat kattintottam és huss ugrott a verseny, végig ott volt a nevem, de belépni nem tudtam, DNF. Elötte lévő versenyen nem semmi qualit mentél, én képtelen vagyok összerakni mindig marad benne 4-5tized. A versenyen pedig a 6.körben egy pályára derékszögben visszajövő kikapott Búzás Tomi elől mint a sz@rt, nekem is jó napom volt, addig Tomival egész jót meccseltünk. Azt szeretném kérdezni aki használ iRben H váltót, ha gyorsabban vált fel, 2-ből 3-ba, 4-ből 5-be, nem szokta üresbe tenni a játék? Nekem rendszeresen, most néztem Pabló Lopez belsős közvetítését és ő is nem egyszer szétteszi a kezét mert üresben pörgött és újra kellett kuplungolnia. Nem tudom eldönteni, hogy a fanatech váltó a szar vagy a program?
TOP Split MX5 európai bajnokság. Annyiszor vetődtek be meg lökdöstek, hogy kizárt ez a fos játék mert túl sok incidensem lett. WTF. Most így buktam egy csomó pontot
ha jol látom Te egyben mérted a 3 monitor szélességét én ugy tudom csak egynek a méretét kell megadni kávával ,alatta káva nélkül valószínű ezért van mondjuk lehet így a jó nem tudom :D mondjuk ugy lett volna az igazi ha Te is fotozod kívülről a monitorokat
Nálam így néz ki a graf beállítás. Graf beállítás. A kocsiban ülve ezt látom. Kocsiban ülve. Mellesleg váltottam GPU-t most egy STRIX GTX 980Ti, a proci i7 2600Kpörög így nem nagyon kell(nem csak az iRacinben) graf kompromisszumokat kötnöm. Már alig várom az igazi iRacing dx11-et. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2016.04.21. 18:44:26
Na újból 3 moncsin megy a móka. Zoli ezek 27" moncsik? Milyen vidi kártya és milyen graf beállításokkal tolod? Nekem valahogy fura a nézet,kép amit te látsz,nálam valahogy teljesen másképp látom belűről. Persze lehet nálam "nem jó" de nekem megfelel
Meg kellene próbálnod a GT3 futamait "B" clasban". Na ott ilyen veszély nem fenyeget,már mint a vonatozás. Persze hogy kitorpedóznak, az minden szinten és szériában benne van. Mondjuk én alapból rühellem a Caddyt,igaz a GT3 sem a szívem csücske,de pl most monzában elég jól össze jöttek a dolgok,úgy hogy túl éltem az első sikánt és kikerültem a roncsokat.... No meg így a dollárok is összegyűlnek,mellé még a skippy és meg van a 10 dodo szezononként. Én azt tapasztaltam ,ha időm engedi így is megyek ,hogy délelőtt-reggel sokkal jobb és értelmesebb futamokat lehet menni,mint este mikor csak a zúzás megy,nyilván nem mindig te túlnyomó részben igen. A több mint 1400 futamomból szerintem a felénél nem saját hibámból adtam fel a futamokat mert totálra zúztak. Még régebben idegesített már nem különösebben...
Érdekes ez a Caddy. Az időmérőn általában mindenki elfoglalja a helyét, 0-6 mp különbségekkel, aztán ha nem veri ki egymást senki, meg is tartja kb azt a pozíciót. Alig van erőből előzés, mindenki megy a saját ablakában, egy adott helyen, nem lehet közeledni az előttem lévőre, és rám se tudnak közelíteni, csak a hibákból lehet csipegetni. Vonatozás van. Viszont most meg Watkins-ben se lehet értelmes futamot menni, 6 futamból hatszor kellett boxba menni kivégzés után. Az a baj, hogy mivel sok futamon megyek, a kontaktom rengeteg, talán vezetem is a legtöbb incidens tabellát, de a vicc az, hogy ezekből talán ha 5 % a saját hibás eset, a többit mind más adta rám.... horror!
Az "egyszeru" NASCAR nyomvonalon mennek? Nem varialtak tul;) Talan a full vagy az IRL izgalmasabb lenne, bar a szuk visszaforditok es a sikan miatt talan inkabb csak veszelyesebb:DDD
Jókor írják a cikket, mert már 5 hete megy a cucc, így aki most kezdené az már nem nagyon tud bejutni top20ba :D Egyébként meg az első 3 jut barcelonai tesztlehetőséghez és csak egy ember megy onnan Laguna Secába...
Amugy felesleges ilyenekert azonnal "harapni":) Szerencsere valtozoak a felhasznalo igenyek, es mindenek elott ugy is a ceges igenyek (nepszeruseg, eladhatosag, bevetel, megvalositas, belefektetett unka/penz stb).
Az iR elmult 8 eveben, rengeteg olyan fejlesztes volt, ami elott a legtobben lazadtak, hogy nem kell: segitsegek; ghost ("keresztes haboru szint":P); kontrolleres iranyitas; a hotlap-menok a realroad-ot sem szerettek volna; a calss-ok "konnyiteset"; az "elorejutas" egyszerusiteset; stb.
De jon a dirt. Realisan nezve, azert meg a jelenlegi szoftver 100%-at kitevo aszfalt-gumi fizikaban is vannak kissebb kerdojelek. Plusz hianyzo funkciok (gumi tipusok, gumi taktika?!). De megis fontos, hogy eroforrast (es a jelenlegi felhasznalok beveteleit!!!) csoportositsanak at a "nehany szaz meteres korbe-korbe csuszkalo" palyakra es a hozzatartozo "fantasztikus" autokra. Persze jol hangzik promonak a rallycross, de mindenki tudja, hogy a dirt nagyresze a tcatszam erkezo "nevesincs" felszantott teknok lesznek;)
De valszeg tudjak, hogy nepszeru (legalabbis kint), es az elozotes statisztikak alapjan megeri megosztani az erofforrasokat es uj elofizeto reteget es vasarlokat megnyerni.
Ez elsosorban a dinamikus napszakvaltozasra volt valasz (es poen). Az eso fel sem merult es nem preferalom, foleg iR-szinten. Rengeteg fizikai es egyeb kiegeszites kell hozza, massziv gep zabalo (nem csak latvanyban, hanem fizikalisan es adatatvtelben a valodi realroad maitt), es sokan nem is szeretik.
Persze mindent meg lehet magyarazni, hogy a jo online versenyhez es csatahoz a C64 grafika is eleg, de egyreszt 2016 van, masreszt az iR vezeto szimulator*, harmadreszt komolyan promozott, fontos, presztizs hosszutavu versenyek vannak, amin hianyzik, hulyen nez ki, "nem szimulator" a 24 oranyi verofenyes napal vagy a nonstop statikus ejszaka.
*A szimulaciohoz MINDEN hozza tartozik, amit "tartalmaz az igazi", ami befolyasolja az auto kezeleset, a versenyt es a taktikat. Es ez mind dinamikusan. Igy az "egyszeru" gumi/fek/motor/stb. melegedes es kopas mellett fontos a palya dinamika (ami mar "van"), amihez nagyban hozzajarulna egy dinamikus napszak (persze a vizualis valtozatossagaval es nehezitesevel egyutt).
his patch aims to fix several remaining performance and functionality issues after our last patch. We’ve also included a few more vehicle balance tweaks to help make the remainder of this racing season more competitive and exciting.
Have fun ’round the circuits and ovals!
CHANGE LOG:
Netcode
– Fixed an issue that might have caused the loss of voice chat and/or dynamic track updates from the server when using the “1Mbit/sec or higher” bandwidth selection in sessions with 58 or more cars.
Simulator
– Enhanced the Crash Dumper to log additional info when a freeze is detected.
– Fixed an issue with altered thread priorities on Windows 10 systems.
DirectX 11
– Fixed an issue where the drop shadow of a car was sometimes rendered using the texture of a different car.
– Fixed an issue where random flickers of geometry could be rendered with some particles.
– Fixed some large pauses that would occur while loading due to shadow volumes.
– The Alt+Tab functionality of the Sim has been adjusted due to several issues that could occur, such as crashing during exiting or notifications causing the screen to go completely black. The new changes work as follows:
– – The Sim may be toggled between Full-Screen Mode and Windowed Mode by pressing Alt+Enter.
– – When running in Full-Screen Mode, Alt+Tab toggles the Sim into Windowed Mode.
– – When running in Windowed Mode, Alt+Tab switches the active app focus as normal.
– – The Sim will not automatically toggle back into Full-Screen Mode when regaining active app focus. Be sure to use Alt+Enter to toggle back into Full-Screen Mode from Windowed Mode.
– – The Sim may automatically switch from Full-Screen Mode to Windowed Mode for several reasons including certain program notifications, or DXGI detecting another window suddenly overlapping the Sim window. A registry setting, “HKCU\Software\Microsoft\DXGI\DisableFullscreenWatchdog”, may modify some of this DXGI behavior. Experiment at your own risk!
– – If you experience problems with Full-Screen Mode, a highly recommended alternative is to use Windowed Mode with a full-screen sized borderless window. This may be configured during the auto-configuration or using the Graphics Options screen inside the Sim.
PopcornFX
– We have worked with the folks at PopcornFX and fixed an issue where the Sim could freeze when the Particle Detail setting is at the “Medium” or “High” value. With this fix, please feel free to adjust the Particle Detail setting as you wish. If you increase the Particle Detail setting and start to experience application freezes, please try reducing it back to the “Low” value and contact Customer Support for advice.
Controls
– Fixed a pedal calibration bug with certain custom pedal boards.
– Fixed a bug that prevented users from using the S, V, and ; keys when naming a new radio channel.
Audi R8 LMS GT3
– Ride height sensitivity of aerodynamics has been reduced to increase stability when sudden changes in track elevation and track camber occur.
Dallara DW12
– Fixed a bug so that brake pressure bias value is now displayed in the Garage and F8 Black Box instead of the brake bar bias value. This fix has no effect on existing car setups, it only corrects the displayed value for brake bias.
Formula Renault 2.0
– Fixed a bug so that brake pressure bias value is now displayed in the Garage and F8 Black Box instead of the brake bar bias value. This fix has no effect on existing car setups, it only corrects the displayed value for brake bias.
Mazda MX-5 Cup
– The maximum allowable suspension damping has been reduced to ensure the dampers are numerically stable while driving.
McLaren MP4-30
– Fixed an issue where the Energy Recovery System (ERS) was unable to toggle from Adaptive Deployment Mode back to Fixed Deployment Mode.
Mercedes-AMG GT3
– Slightly improved fuel economy to equalize stint lengths against other GT3 cars.
– Very slightly reduced downforce to enhance balance between GT3 cars.
Super Late Model
– Vehicle setups have been updated.
Annak egyelore se hire se hamva, valszeg meg odebb van:/
Pedig junius kozepen lesz verseny, illett volna addigra iadni. Legalabbis ugy lett volna tuti;) Foleg, ha meglepetesnek osszedobnanak hozza egy P1-es Audit:)))