én is imádom ezt a szart de ez az unreal levegő hőmérséklet/pálya hőfok dinamikuskurvaanyukattelibevertfost miért nem felejtik el dynamic wather anyit jelent náluk hogy változik a szélsebesség és a szélirány lol :D
Akkor az egyik múltheti futamom: Qualin egyből fekete zászló, unsafe pit exit-ért, oda az 5. körüli hely. Rajt a 25. ről a 26-ból, vegyes splitben, legelső kör, az órúzs utáni egyenesben ketten egymás mellett kb 220-al, előttem egy 8. diviziós D kategóriás 100-al!!!! az íven, telibe verjük mindketten, fekete zászló javítás. A boxban elfelejtettem bekapcsolni a limitert, stop and go büntetés....... folytassam? Megfogadtam hogy soha többé nem iRacingezem!!!! Aztán alig vártam KÖVETKEZŐ VERSENYT 2 ÓRA MÚLVA :D :D
Este GT3 as verseny Ha minden jól megy lesz közvetítés ,és tudjátok streamen is nézni a versenyt.
Igaz engem is sokszor kiraknak. 4 helyről rajtoltam. Fel jöttem harmadiknak. Majd a célegyenes végén emberunknek nem sikerült a rövid féktáv,és kiütött. Jobb hátsó kerekem odalett :(
Hat nem egyszerű az biztos. De nekem nagyon bejön. Jó pár futamot streameltem. Nagyon sok múlik a qualin. Ha az első két sikant túléled,akkor már nyert ügyed van. Utanna mar csak nyomni kell mint a dili :D
Én is minden hónapban feladom egyszer.... Figyu! Küzdjed fel az iRating-edet legalább 2000 fölé, és rögtön kivesz a trollok közül ha több split van! A nagyok között meg ég és föld egy verseny! Az ilyen 1100 körüli D kategóriások elől menekülni kell a p..ba! :D Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.04.09. 22:59:38
ez a formula renault valami szánalmas egy mezőny, 3-ból 3 futamban löknek ki de esélyem sincs végigmenni, ők meg meg sem sérülnek.. most is a salakból repülnek be elém, vagy hátulról jön belém fékezés nélkül.... hihetetlen, feladom az iracinges karriert
Ez a fos felvevő nem vette fel a versenyt, pedig felraktam volna. Jó kis futam volt, de mindenképp ajánlom majd a fél 11-es versenyt, ugyanis ott lesz a legnagyobb, legerősebb mezőny :D
Mindenkinek ajánlom, csütörtökönként 20.30-kor European MX5 Cup.
Urak bánhatjátok, ha nem láttátok, Leitner Norbi, Szabó Tomi olyat mentek Daytonán, besza, behu, első nyolc folyamatos helycsere, végén kétszer három soros befutó volt. Gratulálok Norbi és Tomi, nagyon jól mentetek, végig sziszegtem, levegőt alig tudtam venni úgy paráztam mikor lesz sok, hogy tudjátok így kicentizni? Brutál
Már látom a roncsokat meg a füstfelhőket a dombtetőn a sikánban.... :D :D
Es jon majd melle Le Mans es a FR3.5 is, lesz mire kolteni;) Meg egy, mert jol nez ki;)
Ez a formula Renault valami iszonyat jooooo :) Szerencsére sokan indulnak is vele. Reggel is megtoltottunk egy splitet .
Az Audi mindig alulkormányzott lesz.... kanyarban át kell usztatni a kocsit, máshogy esélyed sincs gyors kört menni, de az Audi abszolut 4. autó lett csak sajnos, a mclaren, bmw (ha nem top speedes a pálya) és mercedes gyorsabb nálla
Hát ezt a Spa-t SR növelésre fogom használni, nem az én pályám. Nagyon szétmegy a mezőny, itt aztán szárnyalnak a kib..ott ufok... időmérőn olyan 2-3 mp-t vernek a többi divizióra. De épp ezért szépen quali nélkül hátulról elrajtolgatok, és körözgetek magamnak a 0 x-ért.... :p
Már rég kellett volna ez a villogási opció.... Így legalább észreveszik hogy gyorsabb kocsi jön,ha már a kék zászlót nem látják,az idő különbség fogyásáról nem is beszélve. Csak díjazni tudom hogy ez is bele került. Mai GT3-as Okayamai futamon jól jött.
Egyetértek. Dávid, szánj rá egy pár percet az ffb-re, mert valóban jó a Dirt. Murván nagyon adja, aszfalton olyan amilyen, de a RBR-t szerintem bőven veri összességében.
Na következik Spa. Már látom ahogy a fél mezőnyt ki DQ-zza a pálya a verseny feléig, minden egyes kanyar már szinte a rázókő átlépésért, meg minden szarért büntet.
Pedig van olyan élményre mint az RBR, az FFB-re meg kb 2 percet kell rászánni, hogy élvezhető legyen, de nem akarlak győzködni, te tudod! :)
Nem tudom már melyik verzió volt, de el is vette a kedvem rögtön. RBR-hez képest számomra sehol nem volt. És ott az ffb-nek szerintem csak az erejét kellett beállítanom, hogy egész jó legyen :)
Nem tudom te milyen verziót próbáltál, de összességében nyújt akkora élményt a játék mint anno az RBR, és tőlem ez nagy szó, mert utóbbi nagyon nagy kedvenc "volt". Az tény, hogy az aszfalt fizika nem az igazi egy iRacing, AC, után, de ettől eltekintve nagyon egyben van a játék, főleg murván. Az FFB-t is be lehet jóra állítani, csak kell egy kicsit szöszölni vele... nálam több óra pörög bele, mint az AC-ba... ;)
Jókat hallottam róla, és úgy álltam neki. Az aszfalt nevetséges volt, a ffb katasztrófa, örülök neki, hogy nem adtam érte pénzt. Amelyik verziót próbáltam 2 euro-s leárazásnál se venném meg steam-en :D
Én jó rallyt akarok már, a dirt rally szerintem full gagyi, lfs-ben jó, de nem túl változatos egy idő után, rbr régi, lehet win10-en nem is futna, és ennyi van most összesen. Igazából rendes versenypályán is jó lenne, mert annyira más, pl Nurburgringen.
Biztos jo a dirt oval, tuti mennek rajta, de ahhoz masfajta SR kell:)))
Keszulget nehany eve az uj utkozes, tores es minden ahhoz kapcsolodo rendszer. Azzal egyutt tuti hasznalhatobb lenne a cross is, nem csak a latvany tores miatt, hanem az utkozest es igy az SR-t is normalisabban tudna szamolni (pl. kissebb kaszni gyurodes belefer, de ami mar a csovazat is erinti, az mar bunti:P).
En egyelore jobban szeretnek dinamikus napszakot es AI-t:))))))))))))
Sose voltam raizgulva a dirt-re, foleg ugy, hogy logikusan a fo csapas a fel merfoldes nevesincs palya, vas csovekbol es lemezekbol osszetakolt autokkal, korbe-korbe. De igy, hogy RallyCross-szal promozzak (ha igaz), akkor legalabb "ertelme" is van. Persze buli korbe-korbe csuszkalni, de az valahogy nem izgat:)
Az emberek évek óta minden egyes topikba beleírják, hogy dirt confirmed, ha valami pici köze is van a dirt versenyzéshez. Április elsején kiraknak egy videót, amiben egy ember vízet cseppegtet a földre és vizsgálja azt. Majd három napra rá kiteszik ezt a képet. Na így kell ezt az iracingben misztikus dolgot bejelenteni. Már ha valóban igaz.
Egy kis csibészség: ha üldöznek, érdemes gyakran porolni, ugyanis jócskán tapad belőle az ellen szélvédőjére! Hátha valakit megzavar, sosem lehet tudni! :D :D (hogy honnan tudom? Gyakran visszanézem a futamaimat a mögöttem jövő onboardjából mert szoktam tanulni belőle hol védem jól-rosszul az íveket, hol hagyok támadásra alkalmas helyet stb. stb. és úgy vettem észre.) (na jó, meg nézem azt is mekkora védekezési fenomén vagyok, csak inkább támadási lennék... ) :D :D
Az egy Chevy Impala, azt hivatalosan lehet road-ra allitani:) Sot a legtobb NASCAR autohoz road setup is van (mivel van versneyuk is road-on:P). A Modified-bol a Whelen-nel mennek road-on is, barmenyire hihetetlen a kinezet miatt, de nagyon elvezetes (persze road-on 4-es valtoval):P A sima SK mar nem annyira, az kuzdosebb.
Igazabol ezek a "legelvezeteseb" autok road-on (nekem), mert mind nagy, nehez, natur felfuggeszteses, fapad valtos, elektronika nelkul. Nagyon jol erezni minden mozzanatat az autonak. Meg az rF2 tudja ezeket, ha van hozza eppen normalisan osszerakott auto. Sajos az AC ehhez mar keves...
Ugyan ez, 0 X-et se írt, azt hittem neki sem mentem szegénynek, de kívülről jól látszik, hogy rásegítettem a csúszására. Viszont jó példa, hogy nem feltétlen jár a hátulról jövőnek az x, hisz előtte is hibázhatnak. 001
En online nem mentem, de offline sokat, es egyedul is mintha "ritkabban" szolna/szamolna, olyan mintha jobban figyelne a "valodi serulest", es csak akkor szamol, ha "lakatos munka" is adodik:) Ha egyszer kesz lesz az uj utkozes es serules modell, akkor valszeg megtovabb finomodik. De azert az sem lenne hatrany, ha (kicsit jobban) figyelne a "hibas" autot. Utoljára szerkesztette: Alexease, 2016.04.02. 12:58:44
Tegnap tapasztaltam valamit, nem tudom hová tenni, lehet hogy finomítottak az x-eken? Belém jöttek hátulról úgy viszonylag 4-6 km/h-val, elnézte a fékpontot 30 centivel, és nem kaptam semmit. Régen az ilyenekért simán jött a 4 x, de legalább is minimum kiírta a kontaktot 0x-ért. De semmi. Végre a hibás kapná meg csak? Nem vettetek észre semmit?
Milyen setupal mentél ? Kívülről nézve egész jó volt a végsebesség és a kanyarsebesség is !
A 14:09-nél a baleset, a csávó rám futott a mercivel aztán verte telibe az audi-t :DDDD amúgy jó futam volt, 2,5 seccel maradtam el a végén a győzelemtől de hát a BMW top speed-jével esélyem sincs előzni :/
Grat, jo volt! A balesetbol meg ennyi belefer. Ha igazi auto lenne akkor nem eroltetnek ennyire az emberek, a fele koccanas/utkozes elkerulheto lenne. De hat ez nem az igazi, es ebben eppen ez a lenyeg:D
Sikerült egy 4069-es strenght of field mezőnybe bekerülnöm Blancpain Sprint Seriesbe, volt pár baleset így is :D pl 14:09től
gratula a versenyhez! Kár hogy nem jöttél a fél nyolcasra, legalább lett volna kivel versenyezzek. Én sem értem, miért fikázzák a grafikát, most is néztem verseny után a kamera állásokat, hát beszarás amikor a kereket látod, elképesztő hogy mozog együtt az úttal!