Azoknak akiknek problémái voltak stutteringel vagy bármivel, #9668556" TARGET=_fnew>EZT kellene leszedniük és futtatniuk mielőtt elindítják az iR-t majd hagyni, had fusson. "A processzor affinity-t állítja, valamiért a 0-s processzort eszi az iRacing, ami néha aludni tér (leesik a teljesítménye), és ez okozza a stutteringet. Csak annyit erről a felfedezésről, hogy Dave Kaemmer 500 dolcsit adott Scottnak aki rájött erre, valószínű hamarosan kiadják javításban is." Aki többre kíváncsi, nyálazza át magát nyugodtan a fórumon.
C-spec IMSA úgy tűnik megint egy olyan autó lesz nekem, ahol nem vagyok elég gyors, hogy az előttem lévőkkel küzdjek, de ahhoz meg túl gyors vagyok, hogy a mögöttem lévők utolérjenek. Legalább a lekörözések izgalmasak :D
Na végre sokan voltunk, top splitbe rakott a játék, szelektálva lettek a trollok, mindjárt lehetett faszán menni, vigyázott mindenki a másikra, üdítő volt!
Ilyenkor meg szoktam alázni! Ha gyanús, megvárni míg mögém ér, majd még féktáv előtt kicsivel hirtelen félre a kormányt, és satufék! Szépen eltép melletted, és a kanyar se lesz meg! Hidd el hatásos, már két figurát is azonnal kiléptettem szerverről önként! :D :D
Na még egyszer. Elgurult a gyógyszere, szerintem ez is szándékos volt: 001 Mondjuk nem tudom mi baja lehetett Gáborral. Ez viszont egyértelmű: 002 Ettől süllyedt a béka feneke alá: 003 Utoljára szerkesztette: Morgolodo, 2016.03.19. 17:21:06
Az az érdekes, hogy a 13. héten tök jó versenyeket mentem. Most a rajt után a 3. kanyarban lenulláztak Spa-ban, az első tavaszi futamomon. Nem értem. Múlt héten pihentek az ideggyengék? Az IR már rég nem érdekel, messze nem tükrözi a mögötte lévő tudást, pedig biztos érdekes lehet, hogy talán -400-500-at "gyűjtöttem" az elmúlt pár hónapban, amihez közöm nem volt. Egyszerűen csak versenyeznék. Várom már a 13. hetet! :) Mondjuk egy rohadt fast repairt adhatnának már, hogy legalább végig tudjak menni. Utoljára szerkesztette: Morgolodo, 2016.03.18. 20:14:55
A DX11 egyelore "trial modban" van. Erosebb, modernebb, jobb, akarmilyen gepeken esetleg tobb fps-t ad, de azon kivul (elvileg) semmi kulonbseg nincs a DX9-hez kepest. Ha valami anomalia van, es nem letfontossagu a DX11-gyel esetleg pluszban nyert fps, akkor nem erdemes hasznalni.
Nem tudom miert csusztattak a patch-et, azt sem, mi mivel van osszefuggesben, de ha lennenek olyan javitasok, ami nem fugg szervesen egy masiktol, nem erinti a sorozatot, lazan tolhatnanak barmikor patch-et, nem kellene heteket varni vele.
Neha eleg es/vagy gyorsabb a service ujrainditasa. Ha az "ragad be", nem generalodik uj hitelesites, akkor hiaba az ujrainditas vagy hasonlo.
Nekem simán akár practice módban is csinálta, rohadt idegesítő, ki kell lőni az iracing exét, utána újraindítani, frissítgetni az oldalt közben, és így talán 5 perc alatt bejutok a szerverre végre, ami hosszabb pályán annyi, hogy időmérőt bukom.
Nekem csak DX11 óta, meg úgy tudom sokaknak csinálja különben, némi buzerálás után nekem már csak kilépésnél ad hibaüzenetet, de a játékot már nem befolyásolja.
Nekem ezt dx11-től függetlenül csinálta az előző buldben is már. Írtam a fórumra, de semmi reakció nem jött rá.
Ezt meg most találtam... Today's scheduled software patch has been delayed. We will likely reschedule for sometime next week. Sorry for the inconvenience. Csúszik a frissítés kb még egy hetet...
Sziasztok! Amikor edzésről átugik RACE-re a program, nekem gyakran elszállt fatális hibával, ami azért király, mert után percekig még azt mondja bent vagyok a szerveren, ne akarjak már menni megint :-D Azért általában csisszre még be tudtam menni qualra... De szerintem ezt a kidobós, leszakadós hibát javították. Én így fordítanám.
Paint Kit Inside Sim Racing sponsor images have been updated. Netcode The default initial maximum size of a network datagram the Sim generates has been adjusted. At this new default size, maximal packets using the “512k or faster” bandwidth selection will require only one datagram to be sent in full. In the “core.ini” file, the “[Communications] default_datagram_max_size” setting has been renamed “default_dgram_max_size” to ensure this new default is used. Dynamic probing of the maximum size datagram your connection will support has been disabled. With this probing disabled, the number of datagrams needed to send a maximal “1Mbit/sec or faster” packet increases from 2 to 3. In the “core.ini” file, the “[Communications] enable_path_mtu_discovery” setting has been renamed to “enable_pmtu_discovery” to ensure this new default is used. DirectX 9 Fixed an issue where windshield reflections appeared dimmer than in DirectX 11. DirectX 11 Fixed a crash bug that happened when exiting the simulator with certain graphics settings, such as class 1 settings with Render Dynamic Tires disabled. Fixed an issue where skies were often not oriented correctly. For instance, the sun was often located at some random and incorrect position. Fixed the odd bluish shadow patches that could appear on road surfaces and curbs with low sun angles such as occur during the morning and afternoon. The issue was noticed at Lime Rock Park and Virginia International Raceway. Fixed an issue where black lines would sometimes appear when using “High” shader level. The filter that removes resolutions smaller than the desktop dimensions in the Autoconfig application has been removed. The simulator now attempts to keep activation, and not minimize, when losing window activation, unless an Alt+Tab function was recently processed. This may help prevent “pop-up windows” and notifications from minimizing the simulator. PopcornFX Opponent vehicles will now emit dust particles correctly. Dynamic Tire Debris Accumulation Fixed an issue where tires would appear black when the Particle Detail option was set to the “Low” setting. This system will be disabled when the shader level is set to Medium or lower. EasyAntiCheat Should a Package Error 73 occur the specific EasyAntiCheat message that caused the error will be appended to the sim_launch.txt log file in your My Documents\iRacing\logs directory, for future reference. Video Capture Video Capture will now be defaulted to disabled. Video Capture can now be enabled and disabled via a Settings option. Users are now able to select “Fullscreen” when capturing video. A new video capture library has been added to fix an issue with DX11 and XSplit. CARS
Audi R8 LMS GT3 2016 S2 GT3 BOP Change: Aero drag has been slightly reduced. BMW Z4 GT3 2016 S2 GT3 BOP Change: Minimum weight has been increased by 5kg. The current baseline setup will no longer fail Tech. Dallara DW12 Illuminated Lumirank digits will now turn green when entering pit road. Ford GT This vehicle is now capable of flashing its headlights. Ford GT GT3 Fixed a bug where the traction control switch was unable to turn off and the slip limits were incorrectly defined, compromising system function. Formula Renault 2.0 Setups have been updated. Fixed an issue with the animation of the suspension. Dampers have been adjusted; dampers for all setups prior to this build will be set to 0. Members who already own the car should either adjust their damper settings to feel/speed or restart setups based on these new iRacing baselines included in this build. Changelog edit copied from Bsimracing Brake Balance can now be adjusted using the in-car Black Box. The level-of-detail distance for the suspension system has been adjusted. Opponent cars should now bounce less when they enter the world. Controls option for fuel mixture settings has been removed. Legends Ford ’34 Coupe Season setups have been added for Five Flags Speedway, South Boston Speedway, and Stafford Motor Speedway. Mazda MX-5 Cup Setups have been updated. McLaren MP4-12C GT3 2016 S2 GT3 BOP Change: Minimum weight has been increased by 10kg. McLaren MP4-30 Efficiency of P2P/OT of the Energy Recovery System (ERS) has been reduced significantly. Aero drag has been reduced when the Drag Reduction System (DRS) is engaged to improve the ability to overtake. Mercedes-AMG GT3 2016 S2 GT3 BOP Change: Aero drag has been slightly reduced. Internal windshield of the external model will no longer appear green. Fixed a bug where the traction control switch was unable to turn off. Fixed some level-of-detail textures. NASCAR Camping World Chevrolet Silverado Season setups have been updated for Richmond International Raceway. NASCAR Camping World Toyota Tundra Season setups have been updated for Richmond International Raceway. NASCAR Sprint Cup Chevrolet Impala COT circa 2013 The restrictor plate engine package has been removed. A 3.45 rear gear is now allowed at superspeedway tracks. Tire grip has been increased at superspeedway tracks. Tires now absorb heat slightly slower at superspeedway tracks. Shock and spring limits have been removed at superspeedway tracks. Ruf RT 12R C-Spec Illuminated Lumirank digits have been removed while in cockpit mode. Ruf RT 12R Track Illuminated Lumirank digits have been removed while in cockpit mode. SCCA Spec Racer Ford Setups have been updated. Tracks
Autodromo Jose Carlos Pace Terrain art updates. Autodromo Nazionale Monza Terrain art updates. Barber Motorsports Park Terrain art updates. Brands Hatch Circuit Terrain art updates. Canadian Tire Motorsports Park Terrain art update. Circuit of the Americas Terrain art updates. Circuit Gilles Villeneuve Terrain art updates. Donington Park Racing Circuit Terrain art updates. Lime Rock Park Terrain art updates. Mazda Raceway Laguna Seca Terrain art updates. Mid-Ohio Sports Car Course Terrain art updates. Mount Panorama Circuit Terrain art updates. Nürburgring Terrain art updates. Okayama International Circuit Terrain art updates. Oran Park Raceway Fixed a pitstalls and starting grid placement issue in the North B config. Terrain art updates. Oulton Park Circuit Terrain art updates. Phillip Island Circuit Terrain art updates. Road Atlanta Terrain art updates. Sebring International Raceway Pesky cones have been removed. South Boston Speedway Terrain art updates. Southern National Motorsports Park Jersey barriers have been updated.
Ismét sikerült eltalálni a BOP-ot .... a Mclarenek ellen esélye sincs a bmw/audi/mercedes-nek , akkora végsebbeségük, én durván 0,8 megyek jobb időt az Audi-s időmnél :/ de attól Audi-val megyek mert az a favorit kocsim , csak elég nehéz úgy versenyezni hogy tudom nincs esélyem megelőzni az egyenesben .
Az viszont vicc, hogy totálisan önhibámon kívül jutottam idáig, és ez a fasza rendszer, hogy mások simán kivégezhetik 1 nap alatt hosszú szezonok munkáját.... no comment!
Na! Terv szerint haladok, mai egyetlen futamból meglett a B-ből a C! :D :D Mondom én hogy péntekre Rookie! :D Semmi extra, csak a szokásos, veszem a rendes féktávot a T1-ben dombon le, mögöttem szintén veszi a féktávot a komám, csak 1 táblával később.... Neki biztos dupla Brembo-ja volt, csak hidegen elég szarul fog.... :D Na most ketten voltunk összesen azon a részen akkor, körülöttünk senki 10 mp-n belül..... Ez ennyire bonyolult feladat, vagy most már valóban azt kezdem hinni, valamit én nagyon rosszul csinálok több ezer futamnyi tapasztalattal.... Már kezd szórakoztatni adolog, és kíváncsi vagyok hogy Rookie-ból hová fokoz még le majd.... úgyhogy igyekeznem kell, kedden pályaváltás, asszem Monza má nem ingyenes..... :D :D :D
Vagy valami profibb es osszetettebb.Legalabb ha a baleset, kicsuszas, allo auto vagy egyeb van korulottem, ne szamoljon SR-t, mert vaszeg nem az en hibam (kikerules fuvon, belecsuszas, megforgas).
Félreértesz ......Nekem aztán tényleg nem kell eső , te tudod a legjobban hogy én anélkül is tudok szánkózni a pályán meg keresztbe autózni ......csak érdekes lenne, hogy egy felhő következtében vagy hiányában pár fokot hülne/melegedne a pálya , ami a te általad említett árnyékváltozással együtt kis változatosságot csempészne a 3-6-12-24 órás versenybe.
Kár hogy nincs online karrier rendszer ami szigorúbb. Mondjuk az első szezont minden újnak egyetlen autóval kellene végig csinálnia, a végén nyílna meg mindig a következő, egyel nagyobb kategória, mondjuk a D1, következőbe a D2, és így tovább. És csak 4.00 ISR-től engedne feljebb. Mindenkinek érdeke lenne a tiszta futam.
Mindig "kitalalom" es kedvet kapok, hogy nekiallok autozni, es lesz*rom ha A-bol visszaesek D-be (boven jo versenyezni), de amikor 2 hetig a kormanyt sem rakom ossze, akkor igazabol mindegy mit tervezek:D
Mindig van az 20-30% akit nem erdekel az SR/iR, egyszeruen funrace-nek hasznalja. A problemas az, akinek verseny kulturaja sincs, az elso koros kicsuszas utan megall barhol, rosszabb esetben kicsit zuz, aztan megy (mennek) a kovetkezo versneyre. Szezon kezdetkor, akcioknal, uj tartalmaknal meg az ingyenes es/vagy also kategoriaban gyakoribb.
Az instant online-ra az iR lenne a legjobb, mindig van valahol futam, vannak emberek, valtozatosak a tartalmak, nekem boven jo lenne neha beugrani egy 10-20 korosre, az eredmeny masodlagos, de az elozo es az SR kombinacioja eleg idegesito. SR nelkul valszeg meg rosszabb lenne, de igy az SR csak annak faj, aki normalisan akarna menni es/vagy csak ritkan tud elindulni.
Nem mintha mostanaban olyan sokat szamitana a Class, a kezdeti viszonylag egyeloen elosztott es egyertelmuen nehezsegekre bontott kategoriak, mar nem nagyon mukodnek, a sorozatok 3/4-e szinte a rookie-bol elerheto (gyorsban atporgetve, ~45-bol ~35 D4.0+-szal elerheto). Es minden van benne ami "lenyeges", persze toppos NASCAR, IMSA, BES, F1 nincs, de azokhoz amugy is "ember kell", es nem is a gyors funrace-ek;)
Majd letisztul ez, csak tényleg ingyenes pálya a Laguna, meg a sok sügér ilyenkor még bele bele kap mindenbe, sok az egyszeri átutazó, aki végülis leszarja az SR-jét. Hát elindul az egyik a boxból, én követem, erre a szűk részen nyom egy satut és megáll a sáv közepén. Telibe vertem vagy 90-el, erre írja hogy sory.... én nem tudom, lehet velem van a baj, de nekem miért nem jut eszembe ott soha megállni? Ha annyiszor kihullana egy ötvenes a gépemből amennyi sorry-t írtak nekem tegnap, már régen Hummerrel járnék...
Vicc kategória, de komolyan, nem érdekel, csak röhögök..... mai 4 futamból - 70 ISR..... 3 DQ az első 10 körön belül X túllépésért..... Lexxarom, ha Rookie leszek is péntekig..... Pedig én csak megyek a pályán ahogy máskor szoktam..... PCARS Public szerver fíling! :D
Azt merre találom, hogy mennyi futamon kell még részt vennem ahhoz, hogy kapjak idollár visszatérítést? Régen kint volt a főoldalon. Most valahogy nem találom. Utoljára szerkesztette: ronnydown, 2016.03.15. 21:21:44
Ez a váltó még mindig egy vicc, értem én, hogy ha elrontok egy váltást, nem veszi be, de utána miért kell 10szer megpróbálni, mire újra sebességberakja? Ennél még az rfactor nem létező váltómodellje is jobb.
Szerintem itt az ir-ben csak a levegő hidegebb, a pálya ugyanolyan meleg.
Öreg, én kirakok holnap egy fekete vasdarabot, egész nap sütni fogja a nap, ha 20 fokkal melegebb lesz mint a levegő, ünnepélyesen bocsánatot kérek tőled! Ha nem, soha többet ne írjál egyetlen kommentemre se... érthető?
Azzal együtt jönne az, amit Marcinko is írt, pálya hőmérséklet változása, bár szerintem előbb azt rendbe kéne tenni, hogy ne legyen ilyen különbség köridőben a hőmérséklet hatására, legalábbis nekem fura, hogy hideg pályán 1-2 másodperccel is gyorsabb lehetsz.
Azért az időjárás változás se lenne rossz ! Napsütötte időben rajt, elmegy a nap, csökkent a pálya hőmérséklet emiatt másképp reagál az autó és ilyenek sem volnának rosszak ...... Mondjuk először menjen a Dx11 normálisan ( most se rossz )
nekem sikerült most 1x-es Spa-t mennem az F2-vel , az egész mezőny összetört az első kanyarban én meg valahogy átteleportáltam a füstfelhőn sérülés nélkül és a 2. helyre kerültem a 16.-ról :DD
Valszeg azert tartott eddig, mert tobb lehetoseg van benne, mint ami jelenleg latszik. Eleve shader alapu, arra barmit ra lehet meg huzni. De ahhoz mar nem artana a valos tukrozodes, de az meg az autokon sincs. Bar ha lenne vizes aszfalt, a palyan talan egyszerubb lenne, az autokon annyira nem fontos.
De ami a latvanynal huzosabb, az inkabb a gumi: vizkiszoritas, feluszas, melegedes, hutes, kopas stb. Gondolom a gumi is elo van keszitve, de akkor sem egyszeru. Legalabbis normalisan. Az "egyszeru" tapadas csokkentes, az osztas-szorzas egyebekkel, nem az iR stilusa;)
Meg kellene boviteni a PopcornFX-et is:) Vizfelferodes, vzifuggony stb. Es ha meg esne is az eso, akkor szelvedo effektek.
Erre az evre – szerintem –, eleg lesz nekik "rendesen" es veglegesen beuzemelni a DX11-et, esetleg a tobb memoriat, GUI-t, aztan jovore "valoban" atallhatnak DX11-re. Utana johet a tobbi;) Ha a hatterben nincsenek nagyon elore haladva, es most "csak" 3-3 honapos public "beta" tesztek lesznek, akkor a vizes esos resz meg min. 2-3 ev:)
Fontosabb lenne a valodi dinamikus napszak, foleg hogy promozzak a 12/24 oras versenyeket, kicsit azert "gagyi" a 12/24 oras statikus csak nappal vagy ejszaka:) De egyelore meg errol sincs semmi hir. Amig ez nincs, addig "felesleges" esozni, csuszik ez igy is rendesen, es ahogy a videokban is latni, sokan meg igy is csak tamasztekkal tudnak megallni vagy tiszta idoben is derekszogben haladnak a palyan:)))))
Jók ezek a GT3-as alsóbb splitek :D 10/10 versenyből 2 körnél tovább nem élek túl
Egy kis érdekesség top split 22 ből ,9 mclaren,4 AMG,6 Audi,3 BMW
j. sotonak volt fent merci vs audi osszehasonlito, o az audival gyorsabb volt.. ( mondjuk tudom h ezek sem jelentenek semmit sem, mert adott stilus+tudas is sokat szamit, jo setuprol mar nem is beszelve..)
Ezt úgyis csak a szezon közben tudjuk meg. Egyszerű, amelyik autóval a legjobbak mennek, az lesz a leggyorsabb az adott negyedévben...
Valaki nem latott valami alapos osszehasonlitast GT3 autok ugyben? Bmw vs audi vs ruf vs merc vs etc... Arra gondolok h mondjuk baselineal valaki belerakott jopar kort.... Megvettem az Audit, nagyon allat, de viszonylag keves idom van tesztelgetni... Szerintem bmw vel gyorsabb vagyok, de igy h valtakozik az idojaras es egy szerverre csak egy autoval lehet regelni.... Hat nem nagyon tudom beloni a sebesseguket egymashoz kepest... Marad a Test server egyedul?