Délután mentem Lotus 49-cel mid ohio-n, az első mért köröm, tehát össze a második, kevesebb, mint 7 sec-re volt a wr-től, szerintem lenne ebbe jövő nekem :DD
Ezt válasszuk ketté. 1. mondatod: Ezt már tökéletesen leírta Frango, nincs mit hozzátenni. A többit viszont egyszerűen nem is értem. A döntés most is a te kezedben van. Ha te mást szeretnél, mint ami itt van, akkor elmész mással játszani. Én is szerettem volna normális gumi fizikát, meg netkódot, vagy ütközés modellt, de ahhoz ide kellett jönnöm, mert máshol ezt leszarták. Pedig azok kicsit fontosabb dolgok, mint a motorháztető nézet. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.03.07. 17:09:56
ozoli78 - Van valahol tutoriál, hogy hogyan kell két különböző átmérőjű monitort iracingben beállítani? Lehet szükségem lesz rá. :)
Látom nem érted az iróniát, a rugalmasságot hiányolom a mindent csak mint a valóságban, már mint amit ők gondolnak valóságnak, ha kis tükrös autót szkennelnek akkor nekem is azzal kell beérnem, pedig én panorámát akarok, ha jobb kormányost szkennelnek akkor csak jobb kormányos létezik szerintük, pedig én csak bal oldalon akarok vezetni, ha a monitoron nem látszik az igazi váltás kijelző akkor így jártál, pedig én a műszerfal tetejére tenném. Szóval most végre egy normális versenyző autóját sikerült szkennelniük, de ha nem ilyet találnak akkor is lehetne ennyi eszük, a választási lehetőségeket hiányolom had döntsem el én mit honnan, hova és milyet szeretnék, használni, vezetni.
Végre panoráma belső tükör, hol marad a vér simes hozzáállás? Gyárilag nem ez van benne az biztos, ááá elkurvultak:) Utoljára szerkesztette: zimapeti, 2016.03.07. 10:24:02
Pedig tényleg szuper ez a pálya, nehéz kibírni, hogy az első 100-150 körben percekre vagy a vr-től, de 2-300 kör után, ha már a végét is megismered, frenetikus élmény
Más játékokban próbáltam. 10 kísérletből 10-szer már az első szektor közepénél rommá tört az autó, úgyhogy mért körig még egyszer sem jutottam el, ezért gondosan elkerülöm ezt a pályát. Inkább 10 Hungaroring, pedig rühellem azt is.
Na megvan mi lehet az, a hátsó szárny alatt van még egy teljesen sík lap, a szárny meg diffúzor között kb, és annak lehet állítani a szögét. Viszont arról nem tudom hogyan működhet, vagy mi lehet a funkciója, valószínű nem tiszta leszorítóerő termelésre van, hanem más szerepe van a kocsi mögötti áramlásban.
Első-hátsó magasság állításával elég jól el lehet szúrni egy beállítást, a HPD-nél tapasztaltam többször is. Szerencsére van aero kalkulátor, az sokat segít, hogy mi mehetett el merre, és mit érdemes csinálni. DP hátsó spoilerhez azt írja, hogy hátra tolja az egyensúlyt, szóval gondolom hátul állít valamit, csak nem tudom mit. Mondjuk még úgyse vettem meg, csak kipróbáltam gyorsan Sebringen. Az a pálya valami fantasztikus, és mindjárt itt a 12 órás IMSA verseny rajta. Remélem ezt is közvetítik végig, mint a Daytonát.
A T49 meg eleve a regieg, foleg meg rendes aero es slick gumi nelkul, eleve a nagy sliprol voltak "hiresek", csusztattak rendesen, mashogy nem is ment. Sajnos itt eleg kicsi ez a resz, erzekeny, kozvetlen. Gondolom bejatszik a gumi es a kozvetlenebbul szamolt kormanyzas/FFB, amit nagyon jol kell beallitani: fordulat, erzekenyseg, minimal FFB; sokat szamithat a regebbi/egyszerubb kormanyoknal az FFB-lyuk, holtjatek, erotlenseg, keses, dinamika, felfutasi ido akarmi is).
Igy hirtelen a DP-rol gozo sincs;) De ha emlit elso spoilert/szarnyat/aerot, akkor az valszeg a "splitter-szeru" lesz, ami a diffuzorba tolja/iranyitja a mannat, ami ha nem is az elso, hanem inkabb a globalis aerot jelenti, amit a hatsoval lehet finomhangolni. Ami ilyen "splitteres" az eleg erzekeny tud lenni az egyeb allitasokra, mert sokat szamit neki a hasmagassag, azon belul az elso resz, a felfuggesztesek es amiatt a magassag valtozas (terhelesvaltasnal kanyarban, fekezzesnel vagy gyorsitasnal). Persze a gumi is, kezdo nyomas, melegedes, nyomas valtozas, amivel valtozik a rugozas, magassag, doles stb. Egy nagyobb terheles valtasnal, ha hosszu/lagy a futomu, durvan el tudja magat dobni, es azt eleg hirtelen:)
Ahhoz hogy ezeket "piszkalja" valaki, nagyon oda kell tenni a koroket, rednesen hataron autozva, mert ezek (is) csak ott "jonnek elo". En messzirol kerulom, nem tudom kiautozni, ehhez (is:P) analfabeta vagyok:D
Az iR ma mar sokkal jobb, mint 3-5-8 eve, de gondolom a vegtelensegig" aprolekosra "bonyolitott" gumifizika miatt, sokkal tobb az anomalia lehetosege, mint egy egyszerubb vagy mas megoldasban. Az iR-ben mindig olyan volt a gumi, mintha kicsit muanyagosabb, kemenyebb anyagbol lenne, kicsit tulfujva. Persze sokat valtozott, mostanaban mar nagyon jol hasznalhato, bar azert vannak meg "erdekessegek".
Persze az iR-tol azt sem erdemes elfelejteni, hogy hajlamosak "felkesz" cuccot kiadni, ami ugy "felkesz", hogy tutin szamolja az elejet es a veget, de meg a kozepe hianyzik, de azt megis belekalkulaljak valahogy, de kamut azert sem szamoltatnak bele. Pl. ABS, TC, speci diffi, felfuggesztes vagy egyeb aero autok. Evekig mukodtek ugy, hogy nem volt bennuk (pedig igazabol igen), es megis "eladtak" ugy, hogy szuper-mernoki-valosaghu cucc;)
Minnel bonyolultabb vagy valosaghubb es reszletesebb a gumiszamitas, annal tobbet zabal eroforrasbol es annal jobban erzekeny az aprosagokra es az FFB kezelesre. Egy hagyomanyos 1-3 korbol szamolt es gorbesitett gumiszamitas sokkal kiszamithatobb, simabb, kezelhetobb atmenetes megoldas – de egy ido utan, foleg sok dinamikaval osszedrotozva, kulonfele feluleteken, gumitipusokon, mereteken, egyebeken "falba utkozik". Az "egyszerubb" gyorsan keszul, aztan a vegtelensegig lehet hangolgatni, hozzacsapni parametereket, de egy ido utan "vege". Ez es az rF2-szeru gumi lassan keszul, millio buggal es anomaliaval, evek alatt eri el a tutit, de urtana lesz egy valodi profi alap, amire lehet epitkezni.
Igazából furcsa volt, mert a ground effect autók mint ez egy ideig nagyon tapadnak, aztán mégjobban, majd bamm, vége, elszállsz velük, én meg annak a közelébe nem kerültem, csak tapadt :D Viszont a lotus 49 annyira nem jön be, folyamatosan át akar csapni a másik oldalra, gt autókat kb egyszerűbb megfogni. Annál erősen érzem, hogy az rF2 lényegesen jobb.
Az az auto, de igazabol mindegyik, olyan top idokon, akkor a leggyorsabb, ha sodrodason van tartva. Amit meg nagyon erezni kell, amiben az iR nem teljesen 100-as, igy expertnek kell lenni vagy bele kell tolni 10000 kor hotlapot. Az meg mar nem csak a szorakozason mutat tul, hanem kicsit az autovezetesen is.
Meg kell talalni a "trukkot". Regen neztem Huttu expert top kort meg Star Mazdaval. Mindenkit lenyomott masodpercekkel, de a belsos kort nezni fajdalmas volt. Minden kanyart 6-8 szogben vett, mindig durvan tulkormanyozva (es valszeg ahhos a stilushoz allitva az expert setupot), aminek nem sok koze van az igazihoz, egyszeruen csak raerzett a "lehetosegre" (fizika, gumi,kopas, melegedes stb). Szamitogep elott ulve, X% elonyhoz kellenek a kiskapuk is;) Es persze a tudas, tehetseg, ra szant idomennyiseg es hasonlok is, de a kiskapu kikerulhetetlen az eredmenyesseghez.
Kipróbáltam a Lotus 79-et Suzukán, pár kör alatt egy megpörgés se történt, egész barátságos, gondoltam, egyedül a hajtűből kigyorsítva ment keresztbe. Megnéztem a wr-t, csak 10 másodperccel gyorsabb :DD
Ott a hegyekben, a dimbes-dombos reszken, az erdokben, a tel-nyar hoingadozas, az rendszere csapadek es a folyamatos hasznalat miatt az is csoda hogy, ilyen allapotban van az aszfalt. Valszeg nem 2 forint fenntartani, meg ha nepszer, akkor sem. Nem hiaba "akartak/akarnak" becsodolni:(
Jó kis videjó :) Ahogy elnézem a tükörben a sisakját , ahogy pattog az ülésben,határozottan tanúsítom ,hogy ez tényleg ilyen :D Iszonyat ráz ez a pálya. Én is majd kiesek az ülésből ezen a pályán :D Ennek ellenére nagyon jó itt hullámvasutazni . Már alig várom , hogy végezzünk a festéssel és összerakhassam a szimulátort. Aztán streamelek megint. Már elvonási tüneteim vannak :D :D
Igen, mert a multiclass miatt le kell tudnod tölteni a többi autót is, viszont a pályáknál ezzel nincsen gond így azt nem engedi. Én mindig letöltök mindent frissítésnél, amit lehet.
Nem veszem komolyan azt, amit nem kell. De amit leírtál annak a jelentése teljesen egyértelmű. Iróniának semmiképpen sem nevezném. Inkább szarkazmus a negatív formályában. A smilek pedig csak megerősítik ezt. Tudom manapság szokás a becsmérlést, ócsárlást "iróniával" leplezni. Aztán meg annak a személynek a hülyének nézése, aki netán szóváteszi...
Szerintem csak addig marad amíg nem lesz a szerver stabil teljesen, vagy nem lehet online is már tolni az új verdákkal. Amúgy meg tényleg nem sok értelme van ha már élnek a szerverek, ki fog álló nap egyedül körözgetni ...?
Bááár, az elmúlt két három hétben amin keresztül mentem, lehet hogy én leszek az...
Forumban azt irják , hogy ez csak proba üzem. Ha lesz az éles leállás ujra kell regisztrálni. De az nagyon jó ,hogy bármit kipróbálhatsz bármelyik pályán mehetsz. Így is maradhatna :) Ez főleg az ujaknak lenne jó,vagy annak aki vásárlás előtt áll.
Ha mar beindult es mukodik (kiprobaltam), kitettem a linket a banner ala (iR TestDrive). Ez mondjuk jo otlet volt toluk, igy az eles teszt elott linditani, ha valami nem stimmel, legalabb nem a csucsidoben nyekken meg valami:)
Elég gáz, hogy mindent véresen komolyan veszel, és nem látod a mondat végi iróniát! :p Tökömse érdekli a csávó, amíg nem kerülünk össze, addig nem az én orrom alá töri a borsot..... :p :p Relax Haver!
Aki kis pénzt akar invesztálni, kis focit kap... aztán fröcsög az iracingre milyen rabló banda. :D A kínai piacok se élnének meg, ha sok ökör nem venné meg a nájlon trikót 200-ér a sárgától, ami két mosás után mehet a kukába, és mivel ilyenek a népek, ezért megél a sok himi-humi, gyakorlatilag modderelt csili vili "szim". Semmi igényesség nincsen, fura. Na mindegy, ezerszer kibeszéltük.
Klassz lesz a reanult, tuti lesz három négy split folyamat. Amikor megjött a meki, sokan ráugrottak /ugrottunk/, de jóval kevesebben versenyeznek folyamatosan, a renault klassz lesz ilyen szempontból.
Az meg érdekes lesz, mennyire borul fel a GT3 balansz most, és mikorra rendezik majd. Lehet kivárok, és az S3-ban megveszem azt amelyikből kevesebbet adnak el most, mert akkor az lesz majd a nyerő abban a 12 hétben! :)
Az rovideletu, mashol pikk-pakk licenszelnek es osszdobnak egy autot, es meg melle tolnak masik 8-at, ossszesen 5-10EUR-ert:DDD De hat ott 12 egy tucat szamba megy, egyszerubb osszerakni, kicsit fantasy es szolgaltatas sincs mogotte:)
Ket-harom dolog miatt "hasznos" nekik hogykulon van a ket FR. Ha esetleg lesz nyaron meg 2 auto (esetleg GT3 vagy valami mas), melle lehet tolni, amivel csabitobb a harmas kedvezmeny lehetosege Ha egyszerre adtak volna ki, kulon arusitva kicsit "sok" lenne a masik ketto mellett, panaszkodtak volna az emberek, hogy miert nem egy aron van a ketto;) Vagy nincs mas auto, es kell majd valami LeMans vagy Imola melle;)
A 47. körben nem tudom mi volt a terv a csávónál, de ha nem húzok félre előle az ívről, olyan 30-al tolt volna seggbe, hogy ott maradok 2 körrel a vége előtt, és akkor tutira ledobtam volna az LCD-t a harmadikról!
Még egy Bentley és Lambo Huracán jöhetne, aztán azzal simán jó lenne. :) De már olyan szempontból is egyedülálló lesz egyelőre az iR, hogy hivatalosan csak náluk lesz még az új R8 GT3.
Azert az iR is "tehetne egy szivesseget", a cockpit allitas meg mindig 10 eves szinten van. Legalabbis az elore tolas lehetosege. Nem akarom kitolni az elso spoiler-re, de amikor alapbol a monitor kepen (sikjaban) a krmany 1 meterre latszik es en meg 1 meterre ulok a monitortol, kicsit hulyen nez ki. Csak emiatt hasznalok motioncockpit cuccot, hogy elorebb lehessen rendesen tolni a kamerat.
A formulaknak az a "szepsege", hogy nem latni ki beloluk "semmit":) Az is "hozzatartozik" a vezetesi elmenyhez es a szimhez, a T-cam, motorblokkon ules 200-as FOV-val "csak" jatekauto tologatas:D
De igen, egyelore korlatozott. Tervezik boviteni, voltak infok, elvileg a vegleges DX11-gyel es a 6Gbyte minimummal "akarjak" bevezetni a 8(?!) autos multiclast. Ezert szoktam hivatkozni a "vegleges" DX11, GUI, portal stb. dolgokra, mert ezek valszeg majd egyutt jonnek. Most lesz egy DX11 teszt idoszak, aztan talan/remelhetoleh nyaron/osszel veglegesen elkeszul az uj felulettel egyutt.
de amúgy nem úgy van IR-nél h max 5 féle autót tud kezelni multiclassban?...Ezért is kell mennie a Fordnak már most...és a Ruf is ezért kerül majd ki...