Simán mehetne HPD, DP, a hpd kicsit átalakítva, hogy passzoljon a szériába és egy kategória lehessen mint a valóságban,c-spec az kb megfelel a GTD-nek, erős túlzással persze, de ez a leglassabb, a radical mehetne a prototype challengebe, és kéne még egy nagy GT, ezzel ki lenne maxolva az 5 autó. Ez se ideális persze, lehetne a radical helyett a két GT1-es kocsi, azok közelebb állnak a mai GTLM-hez, mint a GT3.
Mostani indulók: 10 DP, 8-10 C-Spec, 2-3 Ford. Okos döntés lenne kivenni a Rufot. Mintha a GT Cup-ból kivennék a Solstice-t. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.02.03. 20:18:25
Írogatnak olyat is, hogy a c-spec-t kivennék onnan. Most látok olyanokat akik azt írják, hogy a ford gt3-nak kéne maradnia, mert az inkább ríl a blancpainbe, meg amúgyis nem utcai belseje van :D Örülök ha látom a fordulatszámmérőt kb, de az se nagyon érdekel már.
A Ruf maradhatna, annak örülnék, akkor nem kellene venni autót. Az IMSA-ba én készülök jövőre a C-Spec-el, de valóban nem valami jó a sorozat. Talán ha kevesebb verseny lenne az adott héten. Mindenki GT3-azik. Nem is értem. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.02.03. 20:05:02
Nem tudják nagyon eldönteni, hogy mi legyen, most az az állás, hogy BSS meg BES-ből a ford eltűnik, ruf marad, és jön a két új autó. Közbe az imsa halott, oda be kéne rakni valami autót, meg átalakítani, ott a GT1, ami most jól fut, abból csinálnának olyat ami régen is ment, és persze mindenki mást akar :D Legalább ugyanennyi ember kéne pluszba, mint ami most van, hogy minden tudjon futni rendesen.
Monitor/fps kérdés. Most kb. minden második embernek akad az iR. Ez inkább már az ő hibájuk, mint a usereké. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.02.03. 19:57:42
Azt amúgy jó látni, hogy megbeszélik a néppel mik legyenek a szériákkal. Főleg a blancpain meg az imsa szenvedős ahogy nézem. És még ott van a GT1 is.
Formula Renault 3.5 akkor még nem jön season 2-ben? :(
Szavaztam, ennyit ért :D A nurburgringet kb azért veszik ki, mert 3 monitorosoknak játszhatatlan. Egy kis állítgatással semmi gondom, és sokaknak másoknak se.
Tökjó, mindenhol ahol versenyeznék a köv szezonban a nép szavazza meg milyen pályák legyenek, erre megint vásárlás nélkül teljesen esélytelen a 8 verseny.
Hehe, viszont egyetlen endurance futamot se tudott befejezni a hétvégén!
Remelem valahogy majd visszajon, mert imadom a 911et, csak sajna nem voltam vele sosem eleg gyors... De annyira szepek, h jo volt legalabb a palyan osszeakadni veluk...
hoppá ezt nem is tudtam. augusztus. köszi bookmarkoltam. DTM hétvége azért is jó mert nincsenek elszállva az árak, szombat vasárnap is kimentem, jó a paddock jegy (benne is volt talán "ingyen"). A futam meg baromi élvezetes volt, össze vissza előzgették egymást, célegyenes végén ültem.
ozoli78. na ez jó hír nekem (BMW), egyébként nem éreztem annyira nyomasztónak a Mekiket mostanában. Lehet h daytonában igen + gondolom RUF-osok is váltottak, akik már a következő szezonra készülnek. Nade majd az Audi!!! Sajnálom h a Mergával együtt hozzák, nem akarom megvenni mind2t bár tudom h meg fogom..
Uh, élőben mindegyik durva. Idén lesz Blancpain is a Ringen, ha teheted ne hagyd ki. Pár éve volt ELMS, azok a P2-es, meg PC gépek is az aztakurva kategória élőben.
feltámadtak a BMW k Bathurston de valaki magyarázza már el nekem hogy 26 fokos levegő hőmérsékletnél az a k...ot aszfalt hogy melegszik fel 46 fokra nevetséges
haha nem találtál irónia emoji-t... ha valamit nagyon szeretnék az egy DTM széria lenne. (esély az kb nulla szerintem iRacingben) amióta 2éve szemügyre vettem őket a ringen.. mind3 típus gyönyörű.. mondjuk amúgy is csípem a német verdákat.
Igen, értettem, meg tudom a sztorit, csak az teljesen más. Eleve nem egyik volt gyorsabb, hanem az egyik volt lassabb a többinél. Ráadásul ott elég kötött szabályok vannak, és elméletileg egyik sem lehetne kimagaslóan gyorsabb a másiknál (gondolják a szabály alkotók). A Blancpainban viszont nincs ennyire szabályozva, ott bárki mehet bármivel (nyilván nem ilyen egyszerű), csak meg kell csinálni ezt a teljesítménykiegyenlítést. Ott van V8 szívó, V6 turbó, V10 szívó, szóval nincs konkrét motor megkötés. Mondjuk azt nem értem, hogy más sorozatokban akkor milyen GT3-asok mennek. Azok szabályozatlanok, vagy pl. egy BMW-ből a 11, 13-as verzió gyorsabb, mint a 12, 14, 15-ös? Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.02.02. 15:43:00
A DTM-ben a Mercit küldték el szezon közben soron kívül, hogy fejlesszenek ugyan már valamit a fostalicskán, mert nagyon mellé nyúltak a konstrukcióval, pontokat csak a többieknél láttak a szezon első felében....
Leszedtem egy előző szezonos setupot, és nem értettem, hogy miért olyan alacsony a guminyomás pár kör után is. Ja hogy gumimelegítő...
Igen, nevezheted realistic simulator-nak. A Blancpainban pont így működik élőben is. Év elején elviszik az összes autót egy pályára, és ott 3-4 pilóta nyúzza őket, és a kapott köridők alapján állítják be arányosan a teljesítményüket, hogy a végén egyforma időket lehessen velük menni. Ezért olyan népszerű sorozat. A többiben meg egyforma autók vannak (NASCAR, V8 SC). Azokat a sorozatokat meg az iR sem erőlteti, ahol ha egyformák az autók, akkor az nem real, ha az egyik egyértelműen gyorsabb, annak meg semmi értelme (pl.WTCC). Ha szezon elején meg valamelyik autó túl jól sikerül, akkor szerintem idény közben már nem nyúlnak hozzá, majd a köv. szezonra módosítanak rajta. Ez nagyjából élőben is így van, csak ott nehezebb másik autót választani hirtelen. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.02.02. 12:54:55
én még BMW-zek. egyébként igen amikor kijött akkor mindent vitt, könnyű volt vezetni (most is) és talán a leggyorsabb volt. Mondjuk akkor össze is húztam a szemöldökömet, h csak azért csinálták-e h megvedd az új content-et... ha igen, akkor azért kicsit szemétség, meg ugyebár most akkor realistic simulator, vagy.. ?
Nekem nem jó. Csináltam képet Gabi is meg mutatta az övét . Neki szép nálam olyan mintha nem csinálna semmit Gabi szerint azért lehet mert ablakban futtatom. Du 3 körül leszek ts en.
Én mclarenes vagyok a kezdetek óta de engem is zavar :) Pont mondtam is tegnap ,hogy van aki még megy bmwvel ?:) Köv szezonra ugyis alakitanak rajtuk. Emlékszem amikor bejött a bmw max szárny állással is gyorsabb volt mindennél.
Szörnyű ez a GT3 hogy 99%-ban csak Mclarennel találkozom :D Főleg hogy a BMW-t vettem meg mert jobban tetszik.. :DD
Nagyon király, akkor próbálgatom majd. Igen, ez a fő gondom, meg az ffb-ben egyenesben már eleve van egy lyuk, kicsit meg van már kopva, nem akarom ilyennel tovább gyilkolni.
Heh, ebben indultam előbb :) Nem is tudom mikor kaptam utoljára ekkora rajtszámot. Nem is voltam sehol, de mégis jó verseny volt. Utolsó kör első kanyarban előztem egyet, utána a sikánban még le is mentem a fűre hogy tuti ne érjünk össze de az fölösleges volt. Aztán a célegyenesben olyan szélárnyékot fogott a srác, az is biztos segített, hogy volt mögötte egy lekörözött, aki "tolta", gyorsabb volt nálunk de nem erősködött hanem nézte a küzdelmünk.
Amúgy jól sejtem hogy itt a mclaren a leggyorsabb? Szinte mindenki azzal ment. Belül a gyors balost szerintem rajtam kívül mindenki tudta padlógázon venni, nekem meg így is minden körben csúszott a segge hogy elvettem. Utoljára szerkesztette: bardocz, 2016.02.01. 20:04:47
Ha már megnéztem a 24 órás felét úgy érzem holnap nekem is kell mennem egy sprint versenyt :) Most gyakoroltam rá, top100-ra még mindig nem elég az időm, de egész stabilan végigmentem a 40 percet. Endurance-ban ha egyedül indulok a dq mellé ir levonás is jár?
ÁÁÁ mekkora futamot mentem, és nem vettem fel! 11-ről 3. mint kés a vajban, jöttem mint a talajvíz, érintés nélkül. + 36 SR. Five Flags oválon. hideg pályán bomba jó a gyári szetup, meleg pályán meg undorító. Utoljára szerkesztette: mumus70, 2016.01.31. 21:48:03
Endurance futam elfogyott, három van egy héten. Most látom, hogy 3. splitbe dobott. Nem is csodálkozom. Mintha most járt volna mindenki először azon a pályán. Ezt most el kell felejteni, jövő héten szintén Daytona, talán a Solstice már kevesebb gondot okoz másoknak.
Blancpain, sprint/ daytona. Utolso elotti split, gagyi setuppal 10. Nek qualiztam, szep korrekt csatakkal, nagyobb hiba nelkul meglett a 2. Hely... Akikkel csatztam korrektek voltak, akiket lekoroztem elengedett... Van ilyen is... Sot ahogy irtam nekem ez a tapasztalat.
Próbálkozz éjjel, hátha addigra már alszanak a troll kisgyerekek, és a nagymenő amcsik veszik át a terepet!
BES 2. split és vezetni nem tud senki. Addig el ne induljon senki semmilyen endurance futamon amíg nincs meg neki a 2000-es iRatingje, különben instant halál és csapkodás. Utoljára szerkesztette: barni1122, 2016.01.31. 19:20:32
:D ...nagy összegű tartozás és fizetésképtelenség esetén erdélybe szállítanak az oda vadászni járó gazdag aberráltak játékának, jó esetben kcsögnek...van ismerős még régről aki utazik ilyen behajtásokban, soha többet, ..eleve kellemetlen mikor az embert nem akarják kifizetni, pláne hogy tudod mi fog történi vele, (vagy családtagjával). ..soha többet ezt, sokkal több szabadidőm volt, sokkal több pénzem, jó volt. Most meg most jó. :)
Utoljára szerkesztette: b type free, 2016.01.31. 17:03:17
Ma olvastalak először itt, nem tudok még véleményt alkotni, nem ismerlek, ahhoz előbb több napig kellene szájkaratéznunk mindenféle témában, hogy állást foglaljak tisztelt személyed énképéről. Aztán tudnám csak elbírálni, hogy életben hagyhatlak e, vagy megkerestesselek nagy fekete terepjárós embereimmel, akik gyors lejáratú hitelekkel, és plasztikai sebészettel foglalkoznak.
Éreztem, hogy rengeted elfojtott dolog van benned, azt is láttam, hogy IQ-ban nincs hiány. Rólam se tudnál fasza térképet felállítani. De kiváncsi vagyok mit gondolsz rólam. Hatalmas plusz pont, hogy helyesen írsz. Ez nálam alap. Már mint haver felvételnél!!!!
Szeretek meglepetéseket okozni! :D Ha még azt is elmondanám, hogy iR fan létemre hétköznap öltönyben, és szolgálati Volvo-val járok, és 24 ember dolgozik a kezem alá, akiknek a sorsáról én rendelkezem, ha akarom kirúgom mindet egy mozdulattal..... :-)))) hogy tárgyalás vagy meeting alatt gyakran ránézek az iR oldalra, hogy a picsába most mekkora futam indul b..eg! Ezért is rosszul viselem, amikor a köcsög stewardok kitiltanak 2 hétre, és őket nem tudom kirúgni..... :D
Egyébként az ilyen komoly, mélyreható, átgondolt, tartalmat hordozó hozzászólásaidhoz nem vagyok hozzászokva. Az eredeti, játékkal kapcsolatos kommentjeid és videóid jobban tetszenek!!! :D :D :D Utoljára szerkesztette: JanKo72, 2016.01.31. 14:12:54
Tökéletesen igazad van.De!! Gondolom megkeresték Attilát és Mátét , beszéltek velük, felkérték Őket, tehát munkát fektettek bele. Igyekeznek jók lenni, van még mit tanulniuk. Ez nem is kérdés. Viszont Attila és Máté sztem toronymagasan felfelé vitték az egész műsor színvonalát. Laikus vagyok, ha valami tetszik, akkor hajlamos vagyok a hibák fölött átsiklani .Az utána lévő Counter Strike műsort már nem néztem meg, nem is lehetne rábírni. :D
De hangsúlyozom, csak "szakmai" füllel - szemmel néztem egy darabig, annak dacára hogy már az első két percben az összes létező "élő adás" hibát elkövették, amit csak el lehet. Tudom, tanulni kell, ezért is vannak a komoly média szakos iskolák is. De az ilyen hibák, mint hogy rányomjuk az adás hangra a háttér spot zaját - hangját, kommentáljuk a bakikat, hogy aki esetleg nem vette észre, az utólag észre vegye, fingunk nincs az adásmenetről, van e reklám, és az most van e, nem felolvasunk egy 1 mondatos kérdést, hanem 3 mp alatt megtanuljuk, és nem "oké" -val nyugtázzuk a kérdésekre adott választ, nem már adás közben kapcsoljuk a riportalanyunkat, nem hol halk, hol hangos minden, stb stb..... némileg fel kéne készülni, ha már valaki ilyenre adja a fejét, ugyanis akár már az első két percben eldőlhet, hogy valaki elkapcsol, netán izgalommal várja a következő adást, és törzsnéző lesz...... És még nem mentem bele mélyebben.....
Nem bántom őket. De 1 hónap múlva a kutya nem fog emlékezni rájuk, sem a "műsorra", a vér profiknak sem terem sok babér a műfajban mostanság. Sajnos.
Miért bántod Őket? Valahol el kell kezdeni. Mire olyan idősek lesznek mint Te, talán jobban is fogják csinálni, mint te a simsportnál. A téma amivel foglalkoznak legalább telitalálat. Jövő héten a 24 órás Daytona futamról beszélgetnek Attilával és Mátéval. Én biztosan megnézem azt is ( függetlenül attól, hogy élőben is követtem az eseményeket.) Valóban nem profik, de egészében nézve nekem tetszett. Persze Attila mindent visz, le is mentettem a véletlen beszólását. Egyébként ha valaki nem látta még, akkor kb.06.50-től nézze meg a youtube-os videót.
Az ész megáll. Aki nem tudja, jó tanács, az endurancen (lehet máshol is már) annyi autó indul, amennyi a rajtrácsra fér. Mivel nem tudtam kvalizni, 46. helyről indultam, ami nem volt gond, egészen az első box kiállásig. Ugyanis a box közepén jöttem ré hogy nekem már meg kellett volna állnom, de nem láttam a nyalókást... mondom elmentem mellette biztos. Vissza tolatgattam, néha belengette a fekete zászlót, és a box végén rájöttem hogy sehol a nyalókás... Nos, elöl volt... 4 percet buktam, meg a 20. helyemet....
Azért a végén 24 lett, fene essen bele. Szóval figyeljetek oda.
Erről lemaradtam, mármint az elejéről, de most szakadtra röhögtem magam! Ez nagyon ütős. A csúcs az lett volna, ha bannonlják a riportalanyt. Utoljára szerkesztette: Morgolodo, 2016.01.30. 22:41:41
A srácoknak ez valami óvodai szakkör feladat volt hogy csináljanak műsort? :D 13 évesnél nem lehetnek többek.... Katasztrófa! Káosz! (szakmabeliként bátorkodom véleményt mondani, dolgoztam a Simsport TV-nél...) Atti mindent visz!!!! :-))))))))))))))))
Ja az elszólás így kezdődik: " Ezt nem hiszem el.....!
Attila közvetítéseit mindig szoktam nézni, ha tehetem, mert egyedi a feeling-je. Most sem csalódtam!!!! Az a véletlen beszólás hatalmas volt. Csak így tovább!!!!!