De legalább jár hozzá xbox kontroller, ami a kutyának se kell :DD Eredetileg még kb egy három monitoros rendszer áráról volt szó, sőt, talán még kedvezőbb is annál, így ez eléggé felejtős.
Ugy nez ki "lekeszult":) Adoval es egyebekkel lesz vagy 300000Ft, meg persze kell ala egy izmosabbb gep is:) Egyelore ez a majerek jatszotere;P Meg eleve erdemes megvarni legalabb a masodik generaciot, legalabbis az atlagnak, akinek ez tobb havi fizetes, aki zsebbol csenget ki ennyit, annak teljesen mindegy:P).
Hát persze. 20 kört jön mögöttem, aztán gondol egyet, később fékez 5 méterrel, kiforgat, aztán már írja is kékkel, hogy idióta vagyok, 20 körön keresztül blokkoltam!
Öcsém mi ez az új divat az amcsiknál???? Nem gyorsabb, nem tud megelőzni, kilök, aztán privibe írja hogy milyen jogon BLOKKOLOM?????? Így nevezi mind ha nem tud előzni!!!! BLOKKOLOM! Hát előzzél meg szépöcsém, ha gyorsabb vagy, egyem azt a juharszirupos mocskos pofádat te barom!!!!!
Ja,értem, de egy 3 mp-el lassabb pályán a nyomással visszahozol max. 1-et. Szóval nem az all time köridő az érdekes, hanem inkább a többiekhez képest futott idő az adott szerveren/versenyen. Na,érted mit akarok mondani !? Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.01.06. 23:12:11
Jól elolvastad a használati utasítást. A watch/ghost/crew/spot fülre kattintasz, listázza az adott szervereket, és ott kiválasztod, amit szeretnél. A pálya és legalább az egyik fajta autó kell hozzá. Így tudsz ghost-ként is menni, spotterkedni (azt mi TS-en szoktuk), vagy simán nézni a versenyt. Olyan nézetet is tudsz választani, hogy egyből ugrik az eseményhez, vagy pl. a legszorosabb csatákat mutatja automatikusan. Persze te is tudsz váltogatni a versenyzők/nézetek között. Hatalmas feature, és nagyon hiányolom a többi szimből. És így nem von iR-t. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.01.06. 22:38:52
Nem mindegyek a köridők? A lényeg, hogy az adott pályán (szerveren) a többiekhez képest mit mész. Kivéve, ha a WR-re mentek. A kérdés inkább a guminyomás utánállítás, na az szívás.
Mindenki szív miatta :) Így szerencsére nem vészes. Ennek kéne tudni hogyan kéne guminyomással utána menni, de nekem ötletem sincsen. Csak hogy kedvenc témádnál legyünk
Hú ez a realistic időjárás kiidegel! majd 3 másodperc ugyanazon a pályán egy 14 fokos aszfalt és egy 40 fokos között! A hideg pálya javára. Szerencsére általában az egész mezőnynél, úgy vettem észre.
Akkor menj fel csak nézőként. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2016.01.06. 22:17:09
Tegnap esti, nem rakott top splitbe. Köszönöm a fékeimnek hogy nem blokkoltak.
Nem egy embert láttam, köztük én is, akiknek 4 fölötti átlaggal megvan az A licensz. Az azt jelenti, hogy átlagban minden futamon ütközök egyet. Ennyire nehéz tartani :D
Talán 53 futamon keresztül nem lehet mákom. Ki, hogy éli meg. Szerinted mák, ha összejön egy 0X-es futam, szerintem balszerencse, ha összejön egy 4X-es futam (az nálam egy nagy crash és a boxban várom a futam végét, szerencsére nem sok ilyen volt). Oválon nyilván más a helyzet, ott néha csak utas vagy (gyors pálya), vagy kerül-fordul kocogtatnak (lassú pálya, pl. South Boston), de azért azt sem nevezném kivitelezhetetlennek (35/8, 1.85x/verseny).
Oválon például nekem így néz ki átlagban már sokadszor egy futam: rajt, első körben hátulról kocc féktávon 1x, és oldalról még egy 2x. pár kör után még hátulról kocc 3x. Utána az előttem lévő falazik, hírtelen belassul, összeérünk, 4x. Majd keresztbe áll előttem 2 autó, akik egymást vágják haza, az egyiket minimum telibe verem középen, 8x. Falazok egyet, saját hiba 9x. Megint egy elém pattanó autó, falazik, telibe vágom, esély nincs kikerülni, mert pont elém csúszik 13x. Falazok még egyet, mert rátolnak, közben össze is érünk 15x. És ha mákom van, itt éppen vége a futamnak......
Mákod volt, ennyi a magyarázat. Sajnos ezek csupán 50 %-ban múlnak rajtad! Bele kerülhetsz bármikor egy csetepatéba, ahol egy mozdulattal jön a 16 X, mert pörögsz a tömegben mint majom farkán a stanecli..... és akkor még ott vannak a trollok, amiket úgy látszik csak hozzám irányít a sors, Téged békén hagynak.
2X én is bele szaladtam még az elején, -200 iR. Nem voltam boldog.
Az sr rendszerhez. Bár nincs sok időm menni mostanában, de kevesebb, mint 2 hónap alatt voltam roadon A-ba, oválon C-be. Oválon a 13. héten felrakott B-be, azóta ott nem is mentem, roadon 4.99 az sr-em. Semmi hátul megyek taktika. Mindig mentem időmérőt, elől rajtolás, és szinte mindig normális emberek (elől), ha láttam valakin, hogy nagyon hülye, azt inkább elengedtem. Mondjuk saját hibából x-em nem nagyon van, azt hiszen 1.4 körüli az átlag incidensem. Szóval egy kicsit figyelve meg lehet azt oldani.
regisztráltam egy versenyre, erre lehalt az oldal és nem tudok felmenni... ilyenkor mi van?!
Ez a mostani (8:25) hir: "We are currently experiencing some errors from the AMST server farm. We've also temporarily disabled stats. We are working on both issues."
Befejeztem egy versenyt és már nem is működik az oldaluk :S
ez az interlagosi első kanyar kísért engem, kezdem azt hinni én fékezek túl korán, de porschéval 50-es táblánál fékezni szerintem már épphogy nem késő... vagy a többiek meg sem próbálnak megállni , de negyedszerre trafálnak telibe úgy hogy folytatni se tudom a versenyt Utoljára szerkesztette: leho94, 2016.01.03. 19:52:14
és ez sem asstttto vagy erfaktor
Gozom sincs, regen nagyon titkoloztak vagy felrebeszelte;) Talan azota mar publikusabb, de nem hiszem. Gondolom azet szamolgatja (-ta?!) bele, mert nem mindegy, ha valaki hatul, egyedul, unalmaban teljesit 20 kort (x kanyart) vagy elol, mezonyben, sok elozessel. Tobb munka, tobb kockazat, tobb odafigyeles. Igazabol logikus.
A versenyben elért helyezésnek semmi köze az SR-hez. Ha van rá igény, egyszer elkészíthetek egy rendes összefoglaló írást, hogy hogyan is működik az SR, mert magyarul ha jól tudom még nem készültek ehhez hasonló "tanulmányok", pedig remek grafikonok is vannak hozzá.
Ahhoz azért nagyon oda kell tenni magad, hogy több szintet bukjál pár verseny alatt, addig meg nem tökmindegy? Mi lesz, ha A4.00-ról leesik A3:76-ra? Semmi. Emiatt nem versenyezni...
Regen sokat gyujtogettem, foleg az also kategoriakban (Rookie–B), de utana megutaltam az egesz SR-t;) Aki nonstop nyomja, annak nem idegesito, de amugy idiotizmus, nem fejlesztenek rajta semmi:/ Es a felso kategoriaban (persze manapsag nem tudom hogy van, de tuti nem valtozott) durvan buntet es minimalisat ad. Plusz, beleszamolja (?!) a versenyen elert helyezest is. Nem egyszer volt, hogy ugyan abban akategoriaban es SR szinten, negyed annyi hibaval, negyed annyi SR-t kaptam, mint aki tobbszor hibazott de elol vegzett(?!).
Legalabb az alapokat csinalnak meg. Ha baleset van az ember elott/kormyeken, nem szamoljon mar buntetest, amikor belerongyol az ember a tomegbe mert lehetetlen kerulni es/vagy a fuvon kikeruli oket. Vagy legyen instant exit gomb vagy fuggoleges vezersik, amivel at lehet repulni a balesetet:DDDDD Oval meg nagyobb cumi: 1 ember elbaltazza, es plusz masik 10-tol vonnak 2-3 oranyi tiszta versenyzesert jaro SR-t.
Kicsit ezt a reszet is fejleszthetnek a proginak. Kell az SR, mashogy nem mukodik, de valami alap eszzszeruseg lehettne bennne.
Ha SR-t akartok növelni, induljatok a boxból, és kocogjátok le a versenyt. Tisztán engedjétek el a lekörözőket, ne vágjatok. Futamonként 10+! Csak így unalmas (nem) versenyezni....
A legjobb futamaimat ezzel mentem itt. Még a spec racert dicsérik, hogy jó.
A megforgással nincs bajom, Én a RUF-fal is elvagyok vidáman. A gond az, hogy Engem forgatnak. :) Régóta szemezek a Skip-pel, lehet, hogy beruházok egyszer.
Skip barberrel lehet mindkettőt húzni, ahhoz hogy megforgasd nagyon oda kell tenni magad, utóbbi 10 versenyen egyszer sikerült összehoznom. Viszonylag magas ir-hez képest meg nem erős a mezőny.
az sem jobb én ott buktam 12 héten minusz 0.70 sr t most a starmazdával hoztam föl c2.20 rol B3.70 re pikk pakk iRatingot azt bukom de az nem érdekel
Most hallotam egy infót TS en Andristól Akinek akad az kapcsolja ki a dampen oscillationst ,állítolag sokkal jobb és FPS t is hoz
2. Szeptember környékén kerültem igazán szopóágra. Gyakorlatilag mágnesként vonzom a bajt, bár mondjuk ez nálam alap. Mikor meglátok egy lekörözöttet, már remeg a lábom. Most is bejött. Igen, nem az első, a sokadik. Ehhez még hozzájönnek a saját hibák és csak röpködnek a mínusz 80-85-ök. 2014 őszén voltam 2000 ir alatt, tavasszal kezdtem. Éppen azt nézem, hogy hova menjek rendbe hozni a dolgokat. Asszem elmegyek Mazdázni kicsit. Az SR-em júniusban 4 körül volt. Most 2.09. Utoljára szerkesztette: Morgolodo, 2016.01.03. 13:09:47
A repülőrajt margójára... 7. helyről indultam, a 2. kanyarban már a 11. voltam. Kinek jó ez? Mondjuk nagy jelentősége nem volt. Akkor lett volna, ha nem vert volna telibe a 30.(!) helyezett a 7.(?) körben hátulról, miközben a 8-at üldözöm. Biztosan nagyon sietett valahova. Én spec nem tudom hova, mert a verseny harmadánál DQ-t kapot, biztos nagyon megérte, de hát nem egyforma az értékrendünk. Visszatérve... a repülőrajt monnyon le! Utoljára szerkesztette: Morgolodo, 2016.01.03. 12:19:05
az első kanyarba berepülő bmw-k külön jók ezen a pályán :D már vagy háromszor ütöttek ott ki
Ja, a boxba teleportált bömbin hangosan felnyihogtam Én is. Elöl pedig teljesen hidegen hagyta a kollégát, hogy van mellette valaki (mert a rajtnál nála gondolom nem szokott), persze nem Ő állt föld körüli pályára. Most nekifeszülök harmadszor is.
én a héten SR gyűjtés miatt kezdtem el star mazdázni de annyira megtetszett hogy mentem már vagy 14 versenyt ebből ami az én hibámon kívül történt baleset talán 2 volt ,és 2 őt én rontottam el 1 et nem tudtam befejezni. Pedig nem vagyok oda az OW ért de ezek legalább tapadnak kanyarodnak ott ahol kell ,vissza ültem GT3 ba pff hányinger. Erőltetik ezt a dinamikus időjárást ahol érdekes mindíg 40-48 fokos aszfalt van ami rohadtul csúszik. Most sokan mennek rajta,van hogy 70-80 an is vagyunk 2-3 split is össze jön.