Melyik pálya meg autó? Ez a bajom a kisebb szériákkal oválon, hogy olyan kis picsányi pályákon megy a verseny, hogy lehetetlen versenyezni rendesen nekem.
Nem vetten fel, jobb is, ezt mihamarabb jó lenne elfelejteni. Teljes káosz az összes futam, olyan kicsi a pálya, hogy egy autó keresztbe fordul, egyből begyűjt még tízet.
A gt3 verzió az viszont veszett jó. Zolderben mentem pár kört, rendesen rakosgatja a seggét, jobb mint a ford. Lehet a kormányt be kell kalibrálnom és jó lesz, mert észrevettem, hogy az át volt állítva 1080 fokra a cadillac miatt, nagyobb az áttétel benne mint egy utcai autóban, valamit muszáj volt vele csinálni.
Egy 0.15 mp-s kis ovál pálya rajt utáni 5. mp-ében a 16 X az korrekt? A további 59 kör megtételét inkább nem forszíroztam, még a tetőmre is ráesett egy autó! Utoljára szerkesztette: mumus70, 2015.12.22. 22:31:17
A WEC-s autó az más, ne keverd össze a GT3-as autóval. Ráadásul azt kell mondani, hogy: Na az k..va drága. Az az autó a megfizethetetlen kategória. GT3 X 1.5-2.0 A mi mennyi kérdésről a honi Porschésokkal beszéltem, akik épp egy Z4 GT3-at építenek, ők mondták, hogy mi a "baj" a GT3-as Porschéval. Ferrariról nem volt szó, a többivel meg az a baj, hogy nem igazán van ügyfélprogramjuk, vagy legalábbis nem olyan jó, mint a német gyártóknak.
WEC-ben indul elég sok, és eredményesek. Nem hiszem, hogy drágább lenne mint a ferrari, lambo meg bentley, de nem tudok pontos árakat. Az rémlik, hogy egy gt3-as autó kb annyiba kerül, mint egy wtcc-s.
Az sajnos elég kevéske :S Olyat nem akarok, hogy készülök egy hétig aztán mégse tudok indulni. Azért lenne jó olyan, ami minden este megy, ezért is az egyik a skippy meg most cadillac mellé. A ruf saját sorozata most azért egész jó.
Azért nem mennek, mert azt a legnehezebb vezetni, cserében viszont baromi drága. Egyébként máshol használják őket, csakúgy, mint a Ferrarikat. A C-Spec viszont valóban nagyon jó, én ebben a szezonban már csak ott megyek. Ha a GT3-ast kiveszik, az viszont elég szívás, mert nekem a többi nem tetszik, pedig mennék idén már 1-2 (5) BSS-t is. Akkor már megvárom az Audit, vagy a "rendes" Porschét, bár arról még nem hallottam, hogy jönne.
A lotus 49-el mer mentem egy szezont (2015S01). Szombaton és vasárnap van délutánonként 2-2 futam. Akkoriban még volt egy ausztrál liga akik péntek 11.30-tól futották a versenyüket, de a legutóbbi szezonban már ez sem volt.
3 csapat is van az oldalukon akik Porshceval mennek, de versenyekből nekem se rémlik hogy túl sok lenne. A ford viszont tényleg még felsorolva sincsen.
Az is benne van, hogy jövőre, ha minden igaz, lehet már origi Porsche-t is rakni játékokba, nem tudom mi lesz a sorsa. A C-Spec viszont jó, Caddyről ide váltottam Én is.
Most a ruf mennyire fasza? 5 pályát már kiválasztottam, kéne valami hatodik, és nem tudom, hogy a uf legyen-e(ha már veszek valamit olyan legyen amivel lehet versenyezni), vagy valami pálya. Pályák közül igazából nem nagyon tudok választani olyat amit használnék is valami szériában, tetszik is.
Én ma valakivel akinek a neve 49 volt. :) Lehet, hogy tesztelik az AI-kat online is. De ez annyira mesterséges intelligencia, hogy még a chat-et is használta.
Gameplay közben a cockpit kamera mocorgást hogy és mivel lehet kiiktatni? Utoljára szerkesztette: Totti5, 2015.12.21. 11:12:03
Én már egyszer Pechito Lopezzel is. A rajtnál állva láttuk utoljára a komplett mezőnnyel, aztán kis idő múltán egy kicsit oldalról is amikor lekörözött minket....
Kíváncsiságból beírtam a YT keresőbe hogy "iRacing Spec Racer Ford", kidobott azt írja: körülbelül 23900 db találat! (ebből mondjuk kapcsiból vagy 12 az enyimé :D) (és ez még nem is népszerű kategória!) na most ezeket ha csak darabonként 1000 ember megnyitja hosszabb rövidebb ideig..... és ebből ha csak 1 % rákeres a Logi honlapjára, mivel pont a pofájába virít egy Truck seggéről, mert "hú, szar az egerem, tényleg Logi, nézzük csak mik vannak".... Utoljára szerkesztette: mumus70, 2015.12.20. 20:45:10
Igen, pont ezen gondolkodtam el én is, a pályákon levő reklámok, meg a kocsikon biztos nem a szkennelés után "maradtak" bent. És jogos a youtube felvetés is sztem.
Azt is meg merném kockáztatni, hogy még nem is az előfizetők a fő bevételi forrásuk, nagyjából nekik mindegy is melyik széria fullos, és melyik pang. Miért mondom ezt? Ugyan most lusta vagyok megnyitni és összeszámolni, de szerintem az autóra rakható szponzorok száma 50+!!!!!!! És szerintem vér komoly szerződésekkel! Amik ki is kerülnek az autókra, amiknek a pilótáinak egy része lövi is ki a futamait a Youtube-ra, akár milliós nézettséggel adott idő alatt! És akkor itt még nem beszélek a pályákon kihelyezett plakátokra, amik szintén látszódnak mindenkinél! Vajon így pl egy Logitech márkanév - logo milyen útra kel az interneten, pláne gerilla marketing módszerrel pont egyenesen a szimes játékosokhoz akik még Mozambikban is megnyitják az onboard videókat???!!! Nekik ebből van a suska, mi csak aprópénz vagyunk nekik a heti esetleg 4 dollárunkkal......
En sem azt mondom, hogy dramai a helyzet, mert azert mukodik 7 eve, jonnek a cuccok, fejlesztenek, mindig tortenik valami. Csak uzletileg talan lenne ertelme elgondolkodni a nyitason, hogy a "csak ugy versneyzoknek" es a "szervezetten versneyzoknek" (bajnoksagok) is "jo legyen".
Ezzel parhuzamosan komolyodhatnanak a hivatalos futamok. Csak elore megszavazott sorozatok indulnanak, kevesebb alkalommal, de szavazassal eldontott/atlagolt EU/USA /koztes idopontokban. Itt lenne SR/iR, pontozas, penzvisszafizetes, esetleg szezononkenti dijazas stb. Akit jelenleg is komolyan erdekel, az hasznalna, akit nem, az jelenleg sem hasznalja a jelenlegi rendszert;)
A tobbiek mehtenek a "free" versenyeken: naponta valtozo free szerverek SR nelkul, sajat ingyen szerver inditas a bajnoksagoknak, evi csak 20-30$ elofizetes, tartalom vasarlas, penzvisszafizetes nuku, hivatalos futamon (a visszafizetesert, dijazasert, komolyabb futamokert) csak teljes aru elofizetesert.
Ez sem lenne kockazatosabb a hivatalos futamokra, mint hogy kibovitettek az ingyen tartalmakat es elerhetove tettek tobb nepszeru sorozatot a 3 honapos ingyenes idoszakban.
Most nézem Twinr twitchét. Tényleg megcsinálták a Mekin a lángot motorféknél. Kemény.
Értem, amit mondasz, de nem olyan drámai. Autókban lemaradás: F1 2015, NASCAR Gen6, Dallara DW12, NASCAR Truck friss, Porsche sehol nincs (ilyen fizikával), jön az új Mazda. A GT3-as autókat leszámítva nincs itt lemaradás, de mint tudjuk USA-ból kell nézni a dolgokat, nem európából. Más az alap érdeklődési kör. Ezen kívül világviszonylatban szervezettnek mondható futamok csak itt vannak. Ha szerinted elszámolták magukat, akkor mit mondasz Kunosékra? A szimeseket már "leszarják" (nem a fizikára gondolok), a konzolhoz meg kevesek lesznek. Hol itt az igazság, vagy ki szolgál ki jobban? Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.12.20. 19:00:37
Ez a rendszer (24/24-ben folyamatosan indulo szerverek, 2 tucat sorozattal) 4x ennyi emberrel mukodne rendesen es porgosen. Igy egyelore mindenkinek kompromiszsum (iR es felhasznalok). Ha az iR kimondana a tutit, valszeg ok is ennek az otszorosere szamitottak az elejen (realis is lehetne, ha nem igy mukodne a rendszer).
Elsosorban nem a jelenlegi redszerben futo sorozatok bovitese miatt lenne szukseg a bovitesre, hanem a tobb felhasznalo, igy a tobb bevetel miatt, ami gyorsabb fejlesztest es 1-1 sorozatban (NEM plusz sorozat) tobbfele es frissebb autot jelent. Ha egyeb "felhasznalasi" modokban lenne meg ennyi ember, es annak a negyede atjarna/atszokna a hivatalos futamokra is, azzal bovulhetne az a resz is.
Persze akinek meg van hozza a jo cucca, ra tudja szanni az idot, akar ejjszaka is tud versenyezni, ha kell 1-2 orat, annak biztos jo, magabol kiindulva azt gondolja, akkor tuti az iR-nek is jo, hogy 2-3000 emberrel "izzad". De azert latszik, hogy folyamatosan trukkozniuk kell, hogy fenntarstak a hivatalos sorozatokat, meglegyen a letszam, mukodjon a folog, es valahogy a tartalmakat is eladjak, hogy legyen bevetel (pl. sorozatok atvarialasa).
Tudom, hogy az lenne, de nem az (az IMSA). Én a Porschéval mentem pár versenyen, tetszett is, csak amikor lenne mezőny, én akkor nem érek rá, vagy már nincs kedvem menni. A HPD-t tudjuk miért vették ki, ez az új DP viszont nekem nem tetszik, csúnya a belseje, jobb kormányos. A HPD-vel viszont valóban nagyon jó menni, a sorozata mégsem működik, csak a Road Warrior. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.12.20. 18:44:06
Pedig az imsa egy fasza multiclass lenne, csak kivették belőle a hpd-t. Amivel amúgy nagyon jó tiszta pályán versenyezni, én élveztem a futamokat amiket így mentem. Több széria fölösleges, a formula renault is csak el fogja vinni az embereket más sorozatokból. Néhány szezonban ki kéne venni autókat meg szériákat hogy a létszámhoz passzoló számú versenysorozat legyen. Csak ez elég nagy kitolás lenne azokkal, akik direkt azzal a szériával mennének csak, szóval nem megoldható.
Meg sem emlitettem a modolast, ez most nem tudom hogy jon ide:)))) Sot, igazabol ma mar en is ellene vagyok, az ISI-nek sem arra kellett volna alapoznia (ezt mar a megjelenesenel irtam). Ma mar nincs ertelme. Ami mukodo koncepcio, az az iR-AC-R3E (es persze a CARS, de az "jatekent" van eladva, multiplatform, igaz, az AC is azt cellozta meg, csak folyamatos supporttal)
Szerintem ezekben a sorozatokban akkor sem lennének többen. Ez nem ezen múlik. Nézzétek meg a NASCAR Truck fix szériát. Átlag napon 4-5 split minden induláskor. Európai vonalon Blancpain Sprint szintén 2-3-4 split. IMSA az pont egy ilyen szerencsétlen széria. Európaiaknak nem mond semmit, Amcsik meg inkább NASCAR-oznak. Talán már így is túl sok széria van. De ezen nem változtatna, ha többen lennének, akkor az említett szériákban nem 4-5, hanem 6-7 split lenne. És az sem változtatna, ha 2x ennyi autó lenne. Nem ezen múlik. Egyszerűen ami kicsit nehezebb (vagy vezetni, vagy a setup miatt), az már nem olyan népszerű. A RUF C-nél elég para volt a visszaváltás. Néznem kellett, hogy meglegyen a hivatalos létszám. Most változtattak rajta, könnyebb lett, és a huszon főtől a 2 splitig indulnak a futamok folyamatosan.
S1-ben IMSA-ban szeretnék végigmenni, de iszonyat kevesen vannak szerencsésnek kell lenni hogy kifogjak egy ~20 indulós futamot például, és még azt a létszámot is keveslem picit :D Szóval ja jöhetnének még páran
Azért az rF2-ben is megvan kb minden kategória már. Lézerszeknnelt pályákkal simán lenne olyan jó mint ez. Sőt. Azzal meg egyet értek, hogy kicsit növelni kéne a felhasználói tábort, vannak elég kihalt szériák, meg persze pár nagyon népszerű.
Jobb ha ők csinálnak "hivatalosan" évi 2 pályát és 3 új autót bele, mintha lezüllesztenék a mod-okat fosó, igénytelen, kutyaütő gányoló, konvertáló kóklerek kezébe lehetőséget adva. Ezt az élményt szerintem hagyjuk meg az ISI felhasználóknak..... Utoljára szerkesztette: mumus70, 2015.12.20. 17:46:53
Mindig ezt mondod, hogy a létszámot bővíteni. Minek? Lehet az iR-esek nem akarják, főleg azért,mert tudják, hogy azzal nagyon felhígulna a tábor (így is van sok kutyaütő). Ők -ahogy fogalmazol- a "valódi" szimeseket akarják kiszolgálni, akik meg is kapják, amit akarnak. Van a még szimnek nevezhető, de könnyebb AC, és az inkább szebb, mint szimebb pC. Szerintem pont annyi a különbség, a lépcső köztük, hogy aki "esküszik" valamelyikre, az úgysem menne a másikba. Akinek sok az iR, az akkor sem jönne ide, ha lenne offline, meg AI. Ezek csak üres kifogások. Akkor meg minek pörögjenek rajta? Ami meg a már-már viccesen sok tartalmat illeti, az megint csak egy helyben topogás (pl. AC). Ráadásul az új autók már vagy méretpontosak, vagy nem, csak toljuk a tartalmat. Én nem látom bele azt a "hibát" az iR-be, amit te. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.12.20. 17:29:12
Ez (volt) az alap koncepcio, hasonloan az rF2-hoz, hogy nem feltolteni (feleslegesen) az autoparkot, es koltseges "egyforma" dobozokat gyartani, hanem minnel tobb sorozatot, auto es verseny stilust beletenni, amelyek egyertelmuen kulonboznek a tobbitol. Ezzel nincs is gond, teljesen jo, alap, a valodi versenyzeshez megfelel, teljesen jo.
De egy ilyen koncepcioval csak a "valodi" szimeseket lehet bevonzani, de ahhoz hogy bovuljon a letszam, es igy a bevetel is, ki kell szolgalni a "dobozok" iranti igenyeket is. Plusz nem art, ha mar valamit nagyon hivatalosnak reklamoznak, nagyreszt azert lefedi a valosagot "kinezetre", nevekre, tartalomra is.
Az iR jo, "elhiszem" kategoria, de 3-4 evente azert nem art atgondolni es kicsit atszervezni a koncepciot is. OK, hogy az utobbi 3-4 evben (!) elkezdtek a kinezetet is felturbozni (persze igy sose lesz "kesz", a palyak nagyresze 5-6 eves stilus) meg persze a tudast es szolgaltatast is fejlesztik rendesen (ami persze profi szint, eleg cak a realroad-ra gondolni), de talan a tartalom koncepcioval sem artana mit kezdeni. Persze belehuztak a palyakba is, vannak/jonnek a nepszerubb, eurobaban ismertebb palyak (Monza, Nurburg, Nord, Imola, LeMans), de atgondolhatnak az autok szerepet is (pl. GT3 paletta).
Bar az iR nepszeru, rendszeres felhasznalokban a legtobbet hozza, de sajnos meg itt is a felhasznalok szamaval van gond. Akar 3-4x ennyi felhasznalo is lehetne, minden szinten vezeto program lehetne, de "sajnos" eppen a rendszer kolatozza le sajat magat. Azzal, hogy fenn kell tartsak a hivatalos sorozatok mukodeset, egyszerun nem tudnak/akarnak nyitni es boviteni, mert a felhasznalo tabor novekedesehez ido kell, es az esetleges bovitesek miatt kockazatos hogy a hivatalos futamok letszama drasztikusan csokkenne.
Eleg csak az eleg sok, es sokszor nagyletszamu sajat bajnoksagokat uzemelteto oldalakra gondolni, akik egyeb programokkal "szenvednek" (tartalom, mukodes, online, bugok, szolgaltatasok, minoseg, bugok, folyamatos necces valtozasok stb). Ha egy megfelelo rendszer lenne kiepitve az iR ala (minimal alap elofizetes, hivatalos szerverek/futamok nelkul, tartalom vasarlassal, sajat szerver lehetoseggel, portal funkciokkal [bajnoksag, pontozas, listak, eredemnyek stb.]), ami ki tudna szolgalni ezeket az igenyeket is, durvan toppon lennenek.
Csak hat felo, hogy a jelenlegi felhasznalok (nagy) resze, akik a jelenleg a "noname/free" futamokat futjak, inkabb a sajat szervezesu, idobeosztasu, baratok es ismerosok elleni versenyeket preferalnak.
Én a Fordot egyszer próbáltam, de hamar vissza is raktam a garázsomba. Mintha egy vasalóval mentem volna..... Meg mondjuk alakilag sem sok nála ocsmányabb autó létezik......ja de van egy a Lambo Kountacs vagy mijjatököm.....
Nagyjából igazad lehetne, de saját magadnak mondasz ellent. A minden autó legyen meg, kb. kimerítené a melyik alakú dobozzal mész fogalmát, ahogy az AC-ban is van. Igazából ami kellhet az a 3 felépítésbeli különbség, ami megvan. Hogy milyen bódé van körülötted, szinte mindegy. Ha meglenne csinálva a 3 középmotoros, szinte u.úgy viselkednének, minek? Viszont pl. a Porschénak annyira Porsche tulajdonsága van, hogy vezetés közben semmi nem hiányzik, sem a cső, sem a Motec, mert egyszerűen jó vezetni, elhiszed, érzed, hogy Porschéval mész. Nekem csak ez van meg (a többit is próbáltam), de amit szerettem volna, azt megkaptam, nem is vágyom más autóra.
Sajnos egyelore amugy is kamu az egesz:/ A BMW meg stimmel, meg felig a "gyari" Ruf a Porsche helyett (vicc, hogy utcai belso hagytak neki, nagyon lehangolo, ha mar kamu, mindegy eltt volna:/), meg ugy ahogy a McLaren, bar abbol sem mar ez a tipus fut. A Ford meg full kamu;D
De a tobbi jellemzo es meghatarozo marka (Ferrari, Nissan, Bentley, Merci, Audi, Lambo) total hianyzik. Lenyegeben a BMW az egyetlen, aminek koze van a valodi sorozathoz:D
Nem ertem miert szaroznak, mar minden le van programozva (ABS, TC, osszkerek stb.), nem lenne gaz osszerakni oket. Nem evekig kellene szarozni 2-3 autoval, aztan nagy dinom-danom kozepette kiadni, aztan meg fel ev utan elavul (vagy mar akkor, amikor megjelenik).
Persze igy jol hangzik, hogy az iR ilyen-olyan hivatalos, licenszelt, tamogatjak az igazit stb., de amikor van egy BMW, egy fake Ford, egy kamu Porsche es egy regi McLaren, es hianyzik a mezony 80%-a, kicsit azert gazos a helyzet:) Ha egy AC bele tudja szorni a legujabb cuccokat, nehogy mar az iR-nek gond legyen. Ugy is megveszik az emberek, itt egy autot adnak egy AC DLC araert (ott 1 lezer palya + 8-10 auto). raadasul multiclass szerverre megy, meg kulon sorozat sem kell neki.
Bar itt azert technikailag is gaz van, a kompatibilitas miatt, egyszerre nem tud sokfele autot hasznalni (talan 4 a maximum?!). Talan majd jovore, a DX11-gyel meg a minimum 6GByte-os limittel... Bar attol meg autok nem lesznek (legalabbis a hianyzo 6bol 4 tuti nem:D).
Felepitesre az Audi es a McLaren "lenne" a tuti (kozep motor, jo sulyelosztas stb). Aki azt kiautozza, az tuti nyero. De azert vigyazni kell veluk;) A BMW-t foleg a szimes dolgok miatt tudtak kiaknazni, az emberek sokkal durvabban terhelik az autokat mint igazabol, a stabilitasa miatt nyero volt. Sajnos a sizmeknel, foleg ha eselykiegyelites van, figyelembe kell venni a szimes/jatekos kezelesekbol adodo "csalasokat" is. Ha a fizikaba nem is nyulnak bele, ami az iR-nel necces lenne, a tobbletsullyal vagy a gumikkal trukkozhetnek.
Azért arra emlékezzünk vissza, hogy amikor a BMW Z4 kijött, rommá vert minden autót... Legjobb fékek, legnagyobb kanyarsebesség és a legnagyobb végsebesség is a BMW-é volt. Mindig próbálják kiegyenlíteni az erőviszonyokat, mert a release logokban ez látszik. A mclaren most gyorsult, mert elvettek 10kg-ot a min. tömegéből. Stabilitásban mindig verhetetlen volt a bmw, de egy igazán profi a mclarennel szinte mindig ott tud lenni az elejében. Daytona 24h-t is mclarennel nyerték, pedig messze nem az volt a leginkább oda illő autó. :D
Bugok mindig vannak, meg persze "felkesz" dolgok, amit az iR hajlamos veglegesnek "eladni" (bar ez manapsag mar a nulla fele kozelit). Tokeletes sose lesz, de a lenyeg, hogy igazabol is eleg nagy a szoras az autok/palyak kozott, ezen felesleges kiakadni:) Persze az iR sem hulye, valszeg azert ok is probalnak trukkozni itt-ott, hogy mindenkinek kedvezzenek, de ez csak korlatozottan tehetik.
Állítólag előző szezonban bugos volt a Z4. Újra kéne csinálni az egész kvalit a top 40 pro edurance-re. Látványosan gyorsult a bmw a többiekhez képest.
Igen csináltunk Sasy is meg én is. A programmal már nem kell vesződnöd meg van a legjobb ami jelenleg fellelhető. Iracers.hu-n fent van Sasy részletes leírása.
A GT3 viszonylag "egyforma" autokbol all, de azert meg sem. Eleg csak a 3 "iR-alapot" nezni (orr-, kozep- es farmotoros). Az erosorrend erosen valtozik/valtozhat a palya fuggvenyeben is (rovid kanyargos, tempos kanyaros, hosszu egyenesek stb). Es ez hosszutavon (Endurance) meg jobban valtozik.
Erdemes megnezni a valodi versenyek palyankenti eredmenyeit (qual es race), eleg nagy a szoras. Akkor lesz meg huzosabb a helyzet, ha jon az Audi, mert az eleg jo "epitmeny", mindenhol az elso harmadban tud lenni. Vagy a Merci, bar az is eleg ossze-vissza, inkabb Sprint. Hosszutavon Nissan vagy Bentley, de olyan meg ugy sem lesz az iR-ben:/
A GT-sorozatoknak eppen az a szepsege, ahol "elonyben" van az auto, azt minnel jobban ki kell hasznalni, ahol "hatranyban", ott minnel kevesebbet kell bukni.
Aki a kedvenc markajaval/formajaval/dobozaval szeretne mindig elol lenni vagy eredmeyesen vegezni, azoknak vannak a egyeb programok mod-jai, ahol egyforma fizikat huznak ra mindenre, hogy mindenki oruljon:D De az iR szerencsere nem ilyen. (Bar elofordulhat, hogy itt is trukkozgetnek valamivel...)
próbálok megnyitni egy replayt, de a szerverrel való kommunikációnál megáll.
nektek sem jó?
Megint változott a GT3 erősorrend. Legalábbis a tegnapi endurance futam alapján. az első splitet három meki nyerte, utána bmw 5 db, aztán rufok, bmw-k, fordból egy sem.
Egyébként klassz verseny volt, első splitben voltunk (háromból9 szóval nem volt igazán erős a mezőny, mint S4-ben mondjuk. Bezsákoltuk a 6. helyet, pedig eléggé hátulról indultunk. De a poén benne az volt, és már nem először, hogy a 3 óra után Gyuri meg az én átlag köridőm között 0.026 mp különbség volt. (persze az ő javára ). És már nem először volt ilyen.
A lényeg, lehet megint elővenni a Z4-t GT3-ba, de továbbra is a meki a nyerő.
Dehát itt is, olyan jót csúsztam most a skippyvel, laguna seca első kanyar, már annyiszor megcsináltam, hogy szerintem a teljes versenytávon így fogom majd venni. Az elpattogásra meg ott van lent a videó.