Here is a small follow-up to our 2016 Season 1 Release. We've fixed a few issues, and added in a few more balance tweaks.
Rendering
- The "Draw Car First" option is disabled for now due to some potential problems.
- Fixed a bug in the vertex compression that caused at least one car to appear dented and may have been responsible for more serious issues.
PopcornFX
- Fixed a bug in the particle system that may have caused missing particles, crashes, or hangs, especially at Nürburgring.
Aston Martin DBR9 GT1
- Fixed some PBR shader issues.
Ford GT GT3
- GT3 BoP Update: Aero drag has been reduced slightly.
Ford Mustang FR500S
- Updated baseline setup.
McLaren MP4-12C GT3
- GT3 BoP Update: Minimum weight has been reduced by 10 kg.
McLaren MP4-30
- Added new assignable controls to the Sim for use with this car: Peak Brake Bias, Diff Preload, MGU-K Re-Gen Gain, MGU-K Deploy Mode Toggle, MGU-K Deploy Fixed, MGU-K Deploy Adaptive.
- The "Push To Pass" control is now called "Push To Pass / Overtake" since it operates the Overtake function on this car.
- Deploy Mode is added to the wheel display. eg: A03 means Adaptive mode (Setting 3), F06 means Fixed mode (Setting 6).
- The deployment rate of the MGU-K can now be configured by the driver.
- There are now some MGU telemetry channels available for logging.
- Replace the baseline.sto with the high downforce setup rather than medium downforce setup.
- The shift light RPMs for Logitech G27 wheels have been properly tuned for this car.
- Lap Time and Current Delta display items are now labeled correctly.
- Fixed several issues with the MGU-K deployment.
NASCAR Camping World Chevrolet Silverado
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR Camping World Toyota Tundra
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR K&N Pro Chevrolet Impala
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR Nationwide Chevrolet Impala circa 2011
- Vehicle setups have been updated.
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR Sprint Cup Chevrolet Impala COT circa 2013
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR Sprint Cup Chevrolet SS
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR Sprint Cup Ford Fusion
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR Sprint Cup Toyota Camry
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR Truck Series Chevrolet Silverado circa 2013
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR XFINITY Chevrolet Camaro
- Vehicle setups have been updated.
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR XFINITY Ford Mustang
- Vehicle setups have been updated.
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
NASCAR XFINITY Toyota Camry
- Vehicle setups have been updated.
- Fine tuned the chassis torsion to be a little softer.
Ruf RT12-R C-Spec
- Driving Aid downshift auto-blips have been adjusted to prevent the rear tires from locking up due to an insufficient blip.
Ruf RT 12R Track
- GT3 BoP Update: Overall aero drag has been increased slightly.
- GT3 BoP Update: The rear wing gurney flap sensitivity has been increased, adjusting the downforce and drag.
Star Mazda
- Updated baseline and high_downforce setup.
Nürburgring
- Fixed a curb across from the Nordschleife pit lane that was incorrectly marked as pit lane.
ÚJRA ELÉRHETŐ AZ IRACING OLDALA! Ha ez így marad, akkor 19:00-tól indul a szerver!
Fórumot kell túrni az adott heti verseny topikjában szoktak lenni beállítások. Amit én általánosan észrevettem, hogy az alap setupnál az autó seggét lehet nyugodtan merevíteni, arb, rugók.
Ez mondjuk lehet,eddig igazabol fixedben mentem,csak gondoltam erre jo:)
A mustang a nagy tura kategoriaban van... Mennyire van ott elet? Gondolkozok rajta erosen valami ilyesmiben kene indulni.....
Azzal meg az a problem, hogy főleg régiek vannak fent, és - vagy frissek, de betöltés után egyből pirosan villog valamelyik adat, és írja hogy failed setup! Eddig pl a Mustanghoz egyszer találtam benne egy adott pályához 6 darabot, abból 5 természetesen failed, a maradék 1 meg 2 mp-vel lassabb volt mint a default. :D
Ott a setupsync is. .. Letiltim es hatha jobb ,gyorsabb lesz:)
A setupnal ket lepcsofok van.
Az egyik hogy hasznalhatova tegye az ember, amivel stabilan, a sajat stilusaban tud menni. Ez meg nem gyors, de jo. Ezzel ritkan van gond, mert van hasznalhato (alap/kotelezo) setup es/vagy az ember gyorsan alkalmazkodik, megszokja, elfogadja. A masik hogy valoban magahoz igazitsa es gyorsabb legyen vele. Ennel az a gond, hogy eloszor ki kell autozni a beallitasbol a max-ot es erezni kell, mi az amin valtoztatni kell. Nah ez mar cumi:) Ehhez vagy kismillio kor kell vagy nagyon tudni/erezni kell, foleg egy tobb tucatbeallitasos auton, mi az az "aprosag" ami eppen segit. Aztan persze azt is ki kell autozni. Igazabol egy valodi szimnek, es igy az iR-nek, ez lenne az egyik celja, hogy ne csak beauljon valaki es tolja neki, hanem kihasznalja a beepiette es jol kidolozott lehetosegeket. De hat erre viszonylag keves az ember, ez rengeteg ido vagy "nagyon kell tudni/erezni" (amihez azert egy normalisabb technika – kormany, pedal, kijelzo es egyebek – sem art.
SetupGuide van a banner alatt, eppen emiatt tettem be oket, de szarazon nem sokat ernek. Az engine miatt amugy elvezetesek a beallitasok (rendesen szamol mindent, jol erezni a kulonbsegeket), de en is inkabb csak elb*sz*m:DDD
Ebben látom az egyik problémát minden játékban, hogy két tábor van, aki képes fél napig bizgentyűket buzerálni 7 órán keresztül 2 tized mp-ért, meg aki csak beülne és gó, mert fingja nincs a sok buzi kapcsolóhoz meg billentyűhöz.... Tudom mondják hogy meg lehet tanulni, 40-szer bele is fogtam 50 szetup guide vagy mifene tanulmányozása után, de mindig csak rosszabb lett minden, a vége az szokott lenni, hogy visszarakom a defaultot, oszt azzal javítok 0.5 mp-t.... Szóval ez örök vitatéma, mindig is előnyben lesznek 1-3 mp-vel körönként az ilyen bizgentyü nyenyerék sajnos.
Monzában számít csak igazán! A többi pályán még a mérnökufók belövik maguknak a rugókat, guminyomásokat, kerék bizbaszokat, összetartást dőlés mijjatökömet, oszt 1 körön rádvernek kettőt, hogy csak nézel ki fejedből....
Mondjuk Monza ilyen szempontból annyira nem számít, egy rendes pályán akkor gondolom nincs akkora különbség, mert a végsebességek legalább úgyahogy passzolnak szerintem.
Egyszer pont rányomtam, pont akkor indult egy race Monzában, mondom megnézem milyen. Sor vége default szettel. Hát a 3. körben már nem láttam az előttem lévőt.... Aztán úgy a 7. körben már jött is a leköröző ufó, a Parabolica féktávjánál úgy 50 méterrel mögöttem volt, a célegyenes végén meg már 30 méterrel előttem, úgy kb 35 km/h volt a sebesség különbség amikor megelőzött...... Pedig iszonyat élvezetes kis gép, de esélytelen a szetelési tudásom tudatában, majd talán ha ecccer fixed lesz. Utoljára szerkesztette: mumus70, 2015.12.14. 00:10:09
A valtozatossag miatt (vagy megsem:P) most Impala. Persze kellene elotte 2-3 kor, hogy normalis legyen, de az nem fert bele. Raadasul ehhez mar nem adtak road setup-ot, azzal is bibelodni kellett (nem kifejezetten road auto:D). De erzesre brutalis, ha lenne jobb setup meg hozza gyakorlas, durvan lehetne tolni, a mostani felfuggesztessel/gumival (valahogy most nagyon beletalaltak) extra elvezetes.
Akkor azzal max akkor fogok versenyezni, ha lesz időm rá. Addig jó a skippy.
Szerintem az erejevel eddig sem volt gond (bar erosen kormany fuggo, nekem "sima" G27), inkabb a gumi erzettel, azon belul is a megcsuszasokkal volt gondom. Most teljesen jo. Elofordulhat, az iR-bol kinezem, hogy folyamatosan a "vegtermekre" fejlesztenek, beleszamolva a dolgokat (ami esetleg meg nem mukodik publikusan), es igy hogy veglegesebb a gumi es megkapta a realroad-ot is (plusz egyebeket), most kezd(ett) el igazan mukodni.
az ffb egyébként nálam sokkal jobb lett...eddig nem nagyon tetszett...valahogy kormányomon alig jött vissza valami erő... most teljesen jól érződik végre minden és elég bika lett
most beképzelem vagy tényleg úgy van h a homokot felhordják a pályára és jobban csúszik egy darabig az a rész...?
Ebbol az update-bol most "kimaradt", de valszeg a kovetkezoben benne lesz a koszolodo gumi is (ami mondjuk csak formulanal erdekes, max porraz zuzzott dobozosnal:DDD). Es ha erre jovore rajon a DX11, hozza a dinamikus bevilagitas (plusz amit mar evek ota csinalgatnak: uj animaciok, tores, utkozes, hang engine stb.), akkor az iR koszoni szepen, a tobbiek lehuzhatjak a redony:)))) Persze nem, mert ez "draga" es csak iR online, de a lenyeg, hogy tudasra magasan mndenki elott lesz (mar van?!) es a kinezettel sem lesz gond.
zseniális. Visszajössz a homokból és végig porolod a pályát.. Előtted megy ki valaki, látod a repkedő gumidarabokat. Szerintem még a bukómon is koppant egy kavics :)
Ami nekem most feltűnt az a hangok, meg repkedő törmelék, nagyon eltalálták. Eddig így még ilyet nem láttam máshol.
Meg az sem rossz, hogy a funek, kavicsagynak, ekrekvetonek es a szeleinek is alapbol mas a hofoka, vagyis nem csak az arnyekolast es az autokat szamlja bele, hanem van valami "anyag" minta is. Es nem csak az a top, hogy ezt igy tudja (es meg tovabbfejlesztik), hanem iR alap, hogy ez megtudja tudja igy jeleniteni (fokonkenti allitgatassal). Ez azert teljesen mas vilag, mint amikor az egesz palyan mindenhol 80% vagy mar 90% a tapadas, es kicsit sotetitunk az elore ramodellezett gumicsikokon is;)))) (Persze most nem az AC-t vagy a tobbit szidom, hanem ehhez azert kell egy iR kapacitas, penz, ido es profizmus is.)
Igen, egyedul korozgetek, mar eleg regen nem versenyzek. Egyreszt keszulni sincs idom/kedvem (anelkul veszelyes vagy ugyanugy egyedul vagyok a vegen:P), az idobeosztas sem az igazi (este 9-10-kor nincs kedvem), meg a gep is ~10 eves, egyedul megy, de online azert mar gazos.
Én a star mazdára vagyok kíváncsi milyen lehet, ha jól tudom még ott is viszonylag nagy a mezőny. De nem tudom annál mennyit kell setupolni. Ez a jó a skippyban nekem, hogy pár kör után kb versennyel lehet készülni, nem kell állítgatni.
Ki háborog?!:D Leírtuk a véleményünket, aztán annyi.:) Ekkora pénzeknél az a minimum, hogy korrekt. Bár nézőpont kérdése. "Megyeget..." az nekem kevés.:) Odaadták? Megvetted. Nem adnak ezek semmit oda!:D És az csak a pálya volt, és hol a többi?!:) Persze ez is nézőpont kérdése, hogy mi drága, és mi nem. De végül is mindegy már.
Csak egyedul probaltam;) Minden kamerahoz be lehet kapcsolni, igy gondolom, ha valaki realtime nezni a versenyt, akkor mutatja. Most fozok, nem tudok online-ozni;))))
Kozben rajottem, hogy replay-ben (meg) nem mutatja, csak reatime;) Automata funkcio sincs, igy kezzel kell beallitani a hofokokat: ha tul szeles a skala akkor elvesznek a konturok; ha tul szuk akkor kiszakad; ha le-fel el van tolva, akkor "hidegnek" (kek-zold) vagy "forronak" (voros-fekete) mutatja az egesz palyat. Godolom majd faragnak rajta es lesz majd az autora (legalabbis a gumikra) is. Probaltam melegebb csikokat rajzolni, de elobb kaptam deffektet:DD Valszeg oval versenyen online (ha ott mukodik?!) folyamatosan egyertelmu a valtozas.
skippy valahogy nem álla kezemre. Jobbatz megyek a dallarával a többiekhez képest, mint a skippyvel.. vagy csak menni kéne vele többet...
Pedig hihetetlen jó versenyek mennek vele. De a fórumukban van szó arról, hogy ha megjelenik a renault 3.5 lehet váltanak majd arra. PErsze ez csak feltételezés.
Ilyen eliminator verseny legközelebb a következő 13. héten lesz majd. Utoljára szerkesztette: bardocz, 2015.12.13. 13:30:50
köszi akkor majd figyelgetem. Bár skippy nem érdekel, de van olyan amiben szívesen indulnék. remélem egyszer majd a combosabb autókból is megcsinálják, nem csak kia, skippy, meg ilyesmi.
Ki volt írva a fórumba a skip barber részbe, indítottak 4 szervert este, 40 főseket, olyan 60 ember ment fel összesen, a leggyorsabb 40 került be a versenybe utána.
A skippy vb-re meg az kel, hogy legyen 2500as irating, vagy több, meg valamennyi sr, lehet kapni akkor licenszt, és csak indulni kell. Oda még nem jutottam el sajnos :)
Nem értem miért háborogsz? A legkorrektebb csapat akikkel valaha dolgom volt. Ekkora frissítés nem is tudom volt e valaha, Alex biztos, de én nem emlékszem rá. És már csütörtök óta megyeget, tegnaptól hibátlanul. Szerintem egyáltalán nicns igazad. Arról nem is beszélve, hogy nordot is odaadták 15 dollárért, ami egy vicc!!!
Az USA a fontos, a többiek meg kapják be!:D Persze a pénzed az köll nekik!:D
#18806: A miértek nem érdekelnek. Ha valaki kifizette a lét, akkor minden menjen flottul. Legközelebb bemegyünk az élelmiszer bótba, és megmondjuk, hogy majd akkor fizetünk, ha megjön a fizu, vagy, ha lesz pénzünk.:D Szerinted érdekelné bárkit is?!:D Pedig az életünkről lenne szó!
Ide nem is volt nehéz bekerülni, valami 60 ember nevezett, és az időmérőről 40en jutottak tovább. Én valami 26. helyről indultam. Kár, hogy több balesetet sem sikerült elkerülni, mert most meglehetne a licensz a skip barber vb-re.
Persze, lehet mosolyogni, esély kb. 1:10 000-hez. De ha feladsz egy ötös lottót és szombaton délután kitalálják, hogy most inkább csak 60-90-ig húzzák a számokat, azért neked is szarul esne. Pedig ott sokkal kisebb a nyerési esély. Érted, itt az elvekkel van a bajom. De mindegy, már lesz..om.
Igy most az a gond, hogy nem tudtok majd esetleg nyerni?:)
Persze kellemetlen, de az iR is lephetne valamit. Megertem az o gondjukat is, most szivtak rendesen (foleg igy a "nagy premieren" – meki, Nord, ujdonsagok, stb.), de azert "valami" lehetett volna. Persze ez 13. het, eredetileg hozzatartozhat az ilyen gond, meg ha eddig nem is volt ilyen gaz, talan le van irva valahol, hogy ha van, akkor "normalis".
Azt hittem hozzacsapnak plusz egy hetet a 13. hethez, nem csak a nyeremenylehetoseg, hanem eleve a plusz teszt, az SR/iR "halmozas", a fun lehetosegek meg eleve a kihasznaltag miatt. Talan nekik is jot tenne plusz egy hetes teszt, ne szezon kozben pusztuljon meg valami, mert akkor mar valoban gazos, onnantol mar "karpotolni" is kellene.
Várjál, alapból nincs ezzel semmi gond. Mi az iAnalyze nyereményjáték fa..ság miatt vagyunk kiborulva, amiből gyakorlatilag így kizártak sokunkat. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.12.13. 10:53:57
A bo 7 ev alatt ez volt az ELSO ilyen alkalom, hogy az update heten nem percre pontos es/vagy 1-2 oras csuszassal tudtak atallni, hanem napokig tarto gondok vannak. Ismet le lehetne irni, hogy ez nem csak egy program, amit kitolnak, aztan lesz benne bug vagy nem, hanem egy sok szerveres, tobb platformos (+Steam), extra biztonsagos komplex rendszer. Amiben nem maga a program hibas, hanem az uj hatter szerverparkokkal volt/van gond.
Mas cegek magat a programot nem tudjak rendesen osszerakni, mindenfele szerverpark nelkul, 1 platformra, sajat szervernel 10 embernel lagol vagy bugos. Itt meg most is, amikor "gond van", "percenkent" indulnak szerverek, nemzetkozi szerverekre elosztva az embereket, szerverenkent akar 40-60 fovel.
Áh, teljesen felejtős. Most Ruf-on Lagunán 40-en jelentkeztek. Mentem practice-on, kb. 4-en tudtunk körbe menni, többiek estek-keltek. Én ezek között biztos nem tudok 4 versenyt menni, mert a 3. után a mentő vinne el, vagy nekem is ketté törne a G27-em. Én azt mondom, most ezzel jól kiszopattak minket. Ráadásul a holnapi leállás is csak az USA-belieknek jó, nekünk pont fő műsoridőben lesz. "Cukor az élet, csak meg kell tanulni szopni." Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.12.13. 10:48:43
Érdekes az iR. Messze nem a legszebb játék, nagyon látszik, hogy dx9, az AC és a pC is "szebb". Mégis egy olyan harmonikus és kellemes képi megjelenést sikerült összehozniuk, hogy az autóban ülve hibátlannak tűnik, és az egész vezetési élmény miatt eszébe sem jut az embernek, hogy lehetne szebb is. Pont az és pont ott van jól megoldva, ami kell a megfelelő élményhez. El van találva.
Végre sikerült kipróbálnom nordot,ezt vártam ir től :) Eddig nem szerettem de itt meg fogom kedvelni ezt a pályát ,eszméletlen akár milyen autóval.
Mondjuk így a replayt visszanézve elég korán fékezett, az előtte lévők még bőven a gázon álltak, pedig mi voltunk a tiszta íven. Na mindegy. Eszméletlen jó móka ez a versenytípus, ha szétesik a mezőny behoznak egy sárgát, hogy megint össze legyünk rántva, egyenesben 3wide, 4wide néha, örülök hogy nem kocsmába mentem ma este :D
Eszembe nem jutott volna, hogy eddig jutok. Kár, hogy így fejeztem be.
Nézte bárki a 2k versenyt? No nem azért mert benne voltam de na :D
nekem volt egy jó előzésem, abból lehet csinálok egy pár másodperces videót, amikor meghallottam az első kanyar után hogy 3 wide.... :D de jól jöttem ki belőle :)
ezen a 9 órásin most én se láttam h vadásznának az emberre
Ez nem jott ossze;) Probaltam videot, mert voltak "kissebb" akciok, de ez meg felvetel nelkul is szaggat. Ezert (sem) mentem mar regen online, sajnos a gepem csak arra jo, hogy egyedul elvezkedjek, de igy sok autoval mar eleg kockas. Orultem hogy eltalalom a kanyarokat:) Nagy gazt nem lattam, csak a szokasos fun/free online stilust.
Akkor mar megyek en is egyet;) Megprobalok a vegerol indulni (vagy elengedek mindenkit a rajtnal), aztan megnezem meddig jutok, foleg a video miatt, mennyi akcio lesz;) De lehet elhuznak, nem lesz akciozas es nem latok tobbe senkit:))
fasza volt mi:) a mezőny fele csak törni zúzni jött...:) a 4-5 bevárást már nem sikerült kikerülni... hatalmas színvonal :) pedig most végre maga játék működött rendesen... még ffb-m is volt, meg stabil fps-m
csak jól esik kimérgelődni magam:) nem kételkedem benne h mindent megtesznek és csinálgatják éjt nappallá téve...én nagyon szkeptikus vagyok jelenleg h ezt rendesen meg fogják -e tudni csinálni keddig...ahogy nézem as fórumot még jó néhány bugba bele se futottam :) az a baj h ők se nagyon tudják h mi van ... legalábbis nekem ez jön le
pl ott a steam-es bug... mikor leírják h ja jött egy frissítés csütörtökön és azért nem jó úgyhogy nyugi javítják... aztán írják játékosok h ez ok de már kedden és szerdán is ugyanez volt...LOL Utoljára szerkesztette: barcalaci84, 2015.12.12. 18:24:51
elhiszem hogy bosszanto de hidd el kijavítanak mindent kell nekik egy kis idő és rendbe rakják ez az ő érdekük leginkább kis türelem,neked elég rossz mert nem rég kezdted de majd ha itt leszel 1-2 év múlva is majd meglátod hogy meg tesznek mindent hétfőn lesz egy 6 órás leállás akkor szerintem sok mindent rendbe raknak