hát nemtom, barátot ott lehet felvenni ha ey futamon, idõmérõ eredményhirdetésnél a sisakra vagy hova mész és ott van az add to haver. :p legalábbis így rémlik :)
amúgy jöhetnének a hardver és fps, meg felbontás beállítási dolgok, hát mit ne mondjak, közel max grafikán azért eszi a 8800 gt-met, bár lehet ez a game inkább prociigényesebb, de elvileg a legtöbb játék videókártyalimites 1280-felett, azaz az én 2,66-ra húzott e2180-asom-at hiába húznám tovább, a videókártya limitálja az fps-t. :)
Közben rájöttem a baráti listára. Rákerestek a névre, aztán a kis sisak fölé viszitek a kurzort, megjelenik egy menü, és ott lehet berakni a barátok közé.
és töltöttem le, de majd este :D megnézzük milyen :) szép eredmények gratula nektek, én este és holnap húzok bele :p aztán meg fõleg jövõhéten :D
Nekem mx a grafika, igaz a simítások mindkettõ 4x-es és megy jól :) 70-100 fps cockpitben.
hm. de minden be van kapcsolva? :D nekem Pontiac Solstice alatt benn kocsiban elég kevés az fps. :/ 38-40 és afölött. de ez kevés, mert ha sokan vagyunk az már gáz. nah tuningolok a videókártyán :D
na meglett a tap:) kiproszaltam eddig tetszik, csak rohadt erzekeny a g25...
Minden be van. Mondjuk van olyasmi, hogy nagy textúrák a visszapillantóban, meg az árnyékoknál is még van 2 dolog talán, na azok nincsenek :)
Na most hárman is voltunk magyarok a szerveren :) Érdekes futam volt, mert Atesz végig a második helyen ment, a másik magyar kiugrott, engem meg hátulról telibe találtak egy megcsúszás után :D A végén nem tudom hogy a francba lettem én a legjobb magyar a 4.helyemmel.
Kicsúsztam az elsõ kanyarban. Pedig már kezdtem egész biztosan venni :)
A játékban az a név fog megjelenni amit a fizetésnél megadtam vagy azt meg lehet változtatni? Mert nekem sajna nincs olyan kártyám amivel lehetne utalni(csak Maestro-m van). Mi erre a megoldás?
egyébként én bár még csak pár legends futamon estem át, valami nagyon jó a game :D most mentem egyet kezdõ szinten a kis ford-dal, és a 4. helyrõl lerajtaoltam az elõttem lévõ kettõt, aztán visszaelõzõtt, majd visszaelõztem és végül a második helyen értem céba bár jókora hátránnyal. :D a futam alatt senkinek nem volt egyetlen egy incidense sem!! (egor mindenki kapott plusz pontot :D) a lekörözöttek néha csáléztak, de "segítõkészek" voltak :p komoly, pláne hogy ez életem elõs pár online futama :)
ui: rajtnál mi a kiugrás? én szerintem nem ugrottam ki, egyszerûen jókor nyomtam és jól :) plusz, valami nagyon nagy hiba, hogy a nem lehet a kormányra belõni pár gombot. :/ hogy nézek balra jobbra? most történt, hogy lekörözésen voltam, de em láttam hogy elhagytam volna, gondoltam még a belsõ íven van, nem mertem behúzódni, erre a 3.4. helyezett folyamatosan zárkózott fel rám, aztán meg már nem is tudom hova lett az a lekörözött :D nem igaz, hogy legalább oldalra nem lehet nézni :/
nah most el, holnap asszem nyomom egész délután. pontiac meg nem megy még... :/ 1:05.2 a legjobb idõm teszten, ebben van kb még fél sec simán, plusz amennyit még tudok gyúrni rajta :/
az 1:03-as idõket setupolás nélkül érték el??? :/
teszten a kis forddal eddig 1:16:202 a legjobb idõm, az alakul már. (bár itt annyira nem számít, bár qval szempontjából nagyon is fontos mit tudsz egy körön. :)
szerintem jah, az. Én használtam ékezeteket, a játékban általában mindenhol jól megjeleníti õket, kivéve a statisztikáknál. Ott versenyzõ kollégáimé sem annyira jó :)
Ui: teljes neveket mondanátok :) csak megnézném a statisztikátok, etc.etc :P Toya? JuanG? többiek akik bent vannak :) ha jól haladok, jövhéten lehet veszek még ezt azt :)
ui: az idõjárás nagyon nagyot dobna az ígyis remek élményen, szal csak a fejlesztõk hozzáállásán áll a dolog, anyagilag el lesznek látva :)
Az oldalra nézés ott van az options ablakban talán az elsõ fülön. Nekem a FOV állítása nem megy azokkal a billentyûkkel amit ír, gondolom a magyar ékezetek miatt. Az angol kiosztást meg sajna levetem már meg nem is akarom visszarakni.
Én is bent vagyok, bár még nem mentem túl sokat. A fékezés nekem mindig is fura volt, de ha a game-ben ujrakalibrálod a pedált, akkor kicsit jobb, nem blokkol olyan hamar.
Nekem 270-en van nekem úgy volt jó. Sokan azt írják, hogy 900 fokra rakták, azt mondjuk nagyon nem értem, mert egy egyszerû kanyarhoz is vagy 1x át kell forgatni a kormány lehetetlen úgy menni.
sztem játék/mod függõ...én elég sokszor változtatom, pl. rF drift mod alatt használtam egy darabig 900 fokon de úgy elég nehéz volt (az FF-et is alacsonyra kellett vennem)...de általában úgy 400-500 fok között szokott lenni, ez a legtöbb játékhoz jó...
A,úgy a fékezés csak szerintem van hülyén megoldva? A formula autókra lennék kiváncsi, mert azokkal a valóságban is tuti úgy kell menni, hogy elõször lepadlózák -mikor még nagy a leszorítóerõ- és fokozatosan engedik fel. A GTR2-ben pl így volt nekem jobban bejött. Persze ilyen szériaautóknál más a dolog de akkor is tök fura nekem. Nem érzem a fékerõt igazán.
mondjuk arra emlékszem én is, hogy NR2003-ban mindíg újrakalibráltam a kormányt meg a pedálokat, mert akkor kevésbé volt érzékeny a fékezés...lehet itt is minden játék elindítás után meg kell csinálni?
Én megcsinálom a g25 menüjében. A játékban nem kell szvsz. A GPL-ben pedig ez jó volt ott lehetett érezni rendesen, itt nagyon szokatlan így sajna. De majd csak megszokom. Viszont így a féktáv is hosszabb talán, bár eddig akikkel mentem mindenki ott fékezett ahol én, de biztos van valami oka, hogy vannak gyorsabbak nálam :)
ez igy azert komoly hog jon egy marha ovalon , ledaral szabalyosan es en kapok buntit.......... azert pfff
Nekem játékon belül is kalibrálni kell mindig a kormányt, mert egyszerûen a fék túlságosan érzékeny lesz és azonnal blokkol. Érdemes kipróbálnod azért Atesz.
Miert erzem ugy egyre jobban, hogy szinte semmit nem irtak at a programon?!:))
Gondolom, akkor nincs is fekero es fekeroelosztas allitas?:) Valszeg a legegyszerubben mukodik, vagyis nem szamit sebesseg, tomeg, stb., hanem a fekpedal allasatol fuggoen %-osan megfogja a kereket:)
Fékerõ állítás? Mármint a setupban? Amúgy valóban nincs sok változás, csak sok normálisan vezetõ ember, nincs egy Pistike sem aki szembe menne a forgalommal, versenyek vannak óvatosan egymásra vigyázva. Jó fizika és összességében jó hangulatú versenyek.
A pontozás hogy van a bajnokságban? Mert én most a Summer C-ben 25. vagyok 94 pontal, pedig 2 versenyem is volt, míg az elsõnek 1 versenye.
Igen, a setup-ban (tudom hogy "igazi" auto fuggo, de valszeg valamelyikben csak lehet valamit allitani?!:))
A verseny szervezessel nincs gondom, az valoban "profi" talalmany! Az teny. Igy valoban normalis keretek kozott lehet tartani a versenyek milyenseget.
De evi ~25-30000-ert azert el is varhato;) Sot, ha tartalmat is szeretne az ember, es nem azon a nehany palyan, azzal az 1-2 autoval versenyezni, az meg +~50000 HUF. Na igy, hirtelen 70-80000-ert azert lenne 1-2 kivansagom;)
Igazabol arra leszek kivancsi, hogy szeptemberre - talan akkor mar publikus(abb) lesz a regisztracio - az itteniek kozul aki most fizetett, hanyan lesznek meg elofizetok!?;) Es persze arra, hogy mennyi lesz az uj jelentkezo?!:)
Na a pontozás nekem sem teljesen világos :) De majd rájövünk biztosan :D
jaja, tomtom hogy írtad a neved, a többieknek szólt elsõsorban :), téged már fel is vettelek, azt hittem láttál. :) JuanG kössze, rem majd hamarosan meccselün :) most alvás, aztán hajrázás :)
átlagolás van, de valami más is belejátszik, mert nem minden 1- helyezéses embernek van ugyanannyi pontja, azt hiszem a mezöny erösségétöl is függ a pontszám.
nemtom, hár lehet :D mindenesetre azért jól tolja eddig :D viszont ugye õ elvileg az ARCA-val is rendszeresen nyomul, ez tény; iRacing-gel nemtom hogy áll, az õ neve nekem is felkeltette a figyelmem :p
Rajtolni hogyan kell? Mondig egy csomót vesztek rajtnál. Van, hogy kuplungolok szóval felpörgetem a motort elõtte, de volt, hogy alapjáratról nyomtam gázt. De sehogy sem jó.
Nem tudom, de kicsit tiszteltem is...
Dale Jr az a valódi (öt bevonták a fejlesztésbe is), Keselowski is megy, meg még sokan a DMP-sek közül.
én egy évre elöre fizettem, így csak 13$ a 20$ havi díj helyett, plusz kapsz 60 iracing dollárt, abból már meg is tudod venni a late modelt, meg a silver crown autót (15$ / db) meg még 2 másikat.
A 60$-t azonnal el is koltheted?! En azt hittem - uzleti szellem:D - hogy majd csak a kovetkezo elofizetesnel lehet bevaltani elofizetesre vagy cuccokra. De igy eleg jol hangzik;)
Valszeg en is egy evre befietek majd, ha publikus lesz, aztan 1-2 auto, nehany palya;)
Ja, fel lehet használni hosszabbításra is, de tartalom vételére is.
A versenyek maguk megérik, nagyon ritka az ökör, mindenki próbál tisztán menni, a fizika, grafika meg a hangok meg külön kategória, csak simán körözgetni is élvezet.
szintén egy év lesz, szerintem ahogy lejárt ez az egy hónap. most tanulgatom a két új aktuális pályát, majd csak utána megyek futamokat (holnap) ha már emészthetõ, nem legalja idõket megyek.
egy valamit nem értek. bajnokság van, valaki megvett egy autót, de csak az ingyenes pályák vannak meg neki, akkor a többi (bajnokságba) beletartozó pályán nyílván nem vesz részt. ez milyen már? jó nyílván bele kel kalkulálni.
nekem nincs ok kedvem és idõm még jópár autó vezetésének elsajátítására, eddig az alap kettõ nagyon jó, meg majd a late model, és a skip barber. igazán irigylem azokat akiknek mindre lesz idejük :D
jövõ hónapba kiveszem a szabim, aztán egész héten csak iracing :DD
Én a Skip Barbert fogom megvenni, meg talán 1 év lesz nekem is. De majd késõbb most kell a pénz másra :) Attól is függ, hogy ezt a fékezést hogyan szokom meg.
Na ma egy köszönõ levelet hozott a posta az iRacingtõl és benne egy kocsi ablakra ragasztható és egy másik nagyobb iRacing matricát
a rohadt kismiska :D azért ez jó dolgok vala :) atesz látom jól tolod (qvalifikációs idõd folyamatosan javul :D)
Köszi, talán kezdek ráérezni. A Skip Barbert Te már próbáltad? Milyen azt vezetni? Ahogy látom ráérek még azt megvenni, mert olyan sok verseny azzal még nincs, meg pályákba is be kellene fektetni :)
Nekem ez a sok statisztika is tetszik. Nem csodálom, hogy még nem mernek mindenkit beengdni, mert csak ennek az adatmennyisége elég nagy lesz majd egy idõ után. Arra gondolni sem merek, mi lesz ha ez megsemmisül valami miatt.
Tegnap Laguna Secaban hátulról belémjöttek és beletoltak 2 autóba a dugóhúzónál... alíg bírta kiírni a program a szorzóimat, miközben azt sem tudtam hol vagyok :-) 2.34 lett a ratingom :-S hát ném érzem túl igazságosnak, de korai is lennem még a magasabb rating...
hát ez sajna benne van, én inkább elengedek bárkit, ha látom, hogy vérben forog a szeme, és cikázik mint az állat mögöttem... :D
Atesz, a fékezéshez: Ha én belépek és kinyitom az options, akkor a fék / gáz lenyomásnál hirtelen felugrik maxra, aztán már rendesen kijelzi mit csinálok, és a pályán is jól müködik.
A pályán szerintem ugyanez történik, vagyis totál digitál módban van (0-1) lol, egészen addig, míg nem nyomod padlóig. Azért blokkol be a fék egy pici érintésre is (gázzal azért nem tünik fel, mert mindenki padlón közlekedik :))
Tegnap mentem egy pár kört a Soltice-el Lime-on, apám ez a szim egy álom, tökre olyan volt, mintha ott száguldoznék a privát verdámmal (kár, hogy nincs Soltice-om :DDD)
hát igen, én is fejlõdgetek, bár még pár secvel el vagyok maradva attól ami kéne, de minden nap hozok nem keveset, remélem folytatódik. a kis legends-es pálya is megyeget, bár ezen könnyebb hibázni mint az elõzõn (az ffb 8-ason is elég brutál - biztos a pálya ilyen :p).
skip barbert még nem de lehet a héten megveszem a late model-lel. meg pár kedvenc pályát. csak gyakorolni rajtuk. amúgy izé. szal jah, k*rvasok statisztika, de nekem is kurvára tetszik (ez a sok adat), bár Cowek társunk tapasztalatával em akarok szembesülni.. :/ ezen kétségtelen javítani kell, mert ez versenybaleset (ha belémjönnek, kilöknek, megforgatnak - utóbbi velem is volt, egy dobogós helyezést buktam el, és emiatt nem nõtt a pontszámom) szal azért valahogy dolgozni kell még rajta.
Nembaj az a lényeg itt a game, a pályák nagyon jó, még a fákkal sincs akkora bajom mint gondoltam, szép színesek :DD
A Skip Barber nagyon komoly, viszont ahogy nyomják ott az még komolyabb. Tegnap beléptem egy versenyre, ahol 3-4 csávó folyamatosan huszonsok körön át ment egymás mögött 3-4 tizedre és nem rontottak. Csak pislogtam hogy esnek be a kanyarokba :D
Az igaz, hogy be kell fektetni a pályákba ha ezt veszed meg, de ez minden szériára igaz.
Amúgy valaki leírná pontosan mikor vannak a szintváltások? Jelenleg valahogy így állok:
Road: Class D 3.71 Ovál: Class D 4.32
Mikor lesz ebbõl Class C?
Mostmár egész jól megy.
Az Options-ban lévõ dologról tudok, de a GTR2 is ezt csinálta, üresben mindig felpörgette a motort elsõ pályára lépéskor. Csak oda kell lépni valamelyik pedálra és jó lesz. Ehhez nem is fontos a opciókba bemenni.
Mondom kezdek ráérezni. Még mindig figyelni kell rá de megszokható :)
Elképzelem, hogy majd bekell fizetni egy "crash" számlára pl 100 dolcsit, és abból fizeted ha töröd a dolgokat, vagy kapsz ha téged ér sérelem :D És rendesen lesz majd versenyfelügyelõség :D
jaja, ere én is gondoltam :D de azért érted fanatikusan ûzöd eme sportot, tényleg atom állat jól nyomod (mást se csinálsz szabadidõdben), mire találkozol egy csajjal, és a randin megkérdi, egyébként mivel foglalkozol ha munkádtól eltekintünk?? mire te; hát autóversenyzéssel :D és mi gáz amikor kiderül csak kockulásról van szó :DDD
ilyenkor all-in, kérdezz vissza a csajra...és te mit csinálsz? Jó esetben csak rissz-rossz lapokkal jött partiba, és 'shoppingol', meg csivitel a bartánõjével aki nem is annyira a barátnõje. :) szimen kockulok....pff, Ilyen rossz lapokra blöfölni kö :)))
egyébiránt; azt árulja el valaki, hogy képeset 17,9-et autózni a bostoni pályán, sõt, nagyon durva idõ :D nekem eddig 18.111 a legjobb... :/
jó kis futam volt, kezdem érezni hogy nem mindig kell kakaskodni, inkább engedek :D tartottam a tisztes kis távolságot, aztán az elõttem való kakaskodásból a 4. hely 2.-ra cserélõdött :D egyszer ez, egyszer az forgott meg :P
ui: amúgy akármi is lesz, jó kis futamok ezek, ez a legends járgány meg nagyon odateszi magát, a pontiac egyszerûen még nem megy, gyakorolni kell... :/ kár hogy visszajátszást nem lehet menteni, tudnék mit tanulni/lesni :)
nah most alvás, holnap majd este :D
South Boston-ra gondolsz a Legends Rookie-val? 18.1xx idövel már simán hozhatsz pole-t és gyözelmet, csak vigyázz az elsö gumikra, mert a 25. kör után már nagyon nem bírják. Nagyon a vonalon kell fordulni, akár kicsit az apronra is rá kell menni, az segít a fordulásban (meg a pördülésben is, ha nem vigyázol :DDD).
Az advanced Legends South Boston-on, nekem életem eddigi legjobb szim-élménye, az valami hihetetlen, hogy keresztbe lehet autózni ezzel a kis méregzsákkal, többnyire el is felejtem az órát, és csak égetem a gumikat. Viszont az is igaz, hogy az advanced-ben tegnap valami istentelen barom társasággal versenyeztem, mindhárom versenyen a falon végeztem, ebböl kétszer elözés közben húztak rám, egyszer meg egy megpördülö szerencsétlen végzett ki (kell nekem kívülröl elözni).
hmm. hát igen, kb én is így gondoltam. a rookie-ban én nem váltok egyet sem, végig hármasban döngetem, nincs értelme váltogatni, csak hátrány, a vonal mellett kell haladni az tuti, meg a jó pálya szélére való kivágódás is fontos a jó gyorsuláshoz, szal akkor oksa :) remélem ma már nyerek is :) (a megforgás egyébként ahogy írtad nekem is megvolt.. :D futam közben :/) kössze :)
izé. advanceden még nem mentem, bár lehet ott kéne, hátha jobban adja a pontokat egy jól sikerült futam után :D
hát akkor jól összejötek a dolgaid :D 3 futam így KO? :/ nevet tudsz mondani? hagy jelöjjelek már be :D (ez a mániám tudom :D)
azért nem semmi sz*pás is lehet ám a vége. valószínûleg hamarosan kitalál valamelyik másig cég is egy ilyet, mert eleddig, egy rétegjáték nem hozott ennyi pénzt. logikusan. ez a team viszont mérlegelt, befektetett, vállalkozott, dolgozott, és szvsz kaszálni fog. a többieknek fel van adva a lecke.
a probléma abban leledzik, (a távoli jövõben), hogy az iRacing esetleg leáll a fejlesztéssel (legalább is nem pörög ezerrel) míg a konkurencia legyárt közben valami ilyesmit. (tegyük fel mesés esõvel, grafikával, fizikával (egy ideig a GPS-es GP! volt ugye az etalon, aztán ma már az egy alap dolog, szóval ez a lézeres dolog egy idõ után szintén elterjedt lehet) ergo megvan a jobb konkurencia.
te mint hülyegyerek befektettél az iRacing-be, és most sz*psz mert váltani kéne, de oda így az összes eredményed, plusz és legfõképpen a potom majd 100 ezer forintod (pár év játék után). de váltani kell mert jobbat akarsz.
persze ez mese habbal, és oda vissza érvényes, és remélem nem ez lesz, bár tény, hogy az iRacingnek is jót tenne egy kemény-magos konkurencia. (bár eddig elégedett vagyok a szimmel.)
más: ez a versenybaleset, ütközés, kicsúszás baleset kikerülése végett mégis megbüntetnek szitu gáz, és valszeg soha nem is lesz jobb ennyi versennyel, versenyzõvel. egy megoldás van: saját online ligák indítása (pl mi indítanánk valami hazait :p) és kész, lenne korrekt igazgatóság, utólagos figyelmeztetés, büntetés, etc.
Viszont a mostani rendszer mellett szól, hogy mindig ismeretlen arcokkal mecselsz általában, sosem lehet biztos a dolgodban, és a nap bármelyik szakaszában mecselhetsz, nem vagy nagyon idõhöz kötve.
szal meg kell tartani mindkettõt. gondolom a szintváltással egyébként is kevesebb a kicsúszás, ütközés, etc, szal hajrá mindenki. :D