ok. a végére nekem is elfogyott minden rakétám. a lényeg: a pálya elején olyan bunkerek vannak, amelyek a hegy oldalában vannak. azokra csak szembõl tüzelj, mert lehet, hogy beméri a gép és lõhetsz rá rakétát, de attól még lehet hogy a hegy másik oldalán van és ezáltal feleslegesen elment 1-2 rakéta. viszont ha szembõl repülsz rájuk, akkor nyugodtan használhatod a gépágyút is és akkor a rakétáid megmaradnak a repülõk ellen. gépágyúval szinte röhejesen kevés kell egy bunkernek (2 rakéta kb 2 mp-ig tartó gépágyútûznek felel meg ebben az esetben) késõbb viszont "páros" bunkerek lesznek, amik a bejáratok két szélén vannak. azokra úgy repülj rá, hogy egymás után legyenek, gépágyúval hasonlóan egyszerûen le lehet rombolni õket. rakétákat ezen a pályán a repülõkre, helikopterekre, SAM-ekre valamint a földi ágyúkra kell tartogatni. a bunkereknél feleslegesek, mert azokból nem Rád, hanem a szárazföldi egységekre tüzelnek:)
amikor betöltöd a játékot akkor írja, hogy éppen melyik (hányadik) pálya következik. ezt írd le légyszi és akkor meg tudom nézni pontosan melyik pályára gondolsz, bár ha jól sejtem ez egy olyan pálya, amikor a szárazföldi egységet kell támogatni, de abból is több van...
Te vagy az én emberem!Van egy olyan rész,amikor egy"dombos"területen kell elpusztitani a"bunkereket" a gond a kövi:nem tudom mindet kilõni,mert mire végeznék:A:elfogy a skuló,B:lejár az idõC:folyamatosan"nõnek"ki a földbõl...
ez is egy vélemény, nem tetszhet mindenkinek, de azért egy átlag fps-hez képest nagyon változatos. a sztorija meg nagyon király! akinek megvan játssza végig mindenképpen, ha elakadtok írjatok, talán tudok segíteni, komolyan mondom sztori miatt megéri végignyomni:) - elõször kicsit kuszának tûnhet, de ahogy halad elõre a játékos, úgy tisztul minden:)
Nekem nem tetszik annyira a játék.Elõszõr bejött, de hamar meguntam, csak menni elõre és lõni...
Válasszál A-10-est nagyon jól lehet manöverezni,ha rálépsz a"pedálra"akkor sem megy hangsebesség felett,Vigyázz ne távolodjál el a szállítógéptõl mert ha lemarad nyesi a kanyart-természetesen a"radar körön"át
ja az tényleg elég ciki pálya, viszont ha egy rakétához elég közel érsz, akkor gépágyúval csak pár lövés kell nekik, a másik, hogy figyeld a radaron, hogy éppen merre mennek. rakétát csak akkor lõjj rájuk, ha vagy szembe jönnek, vagy pont mögöttük vagy. persze máskor is találhatsz, de ilyenkor a legnagyobb az esélyed rá és ilyenkor lesz a legkevesebb a feleslegesen ellõtt rakéták száma
sztem próbáld meg úgy, hogy csak lábkormánnyal kanyarodsz (L2 + R2) mert ilyenkor lassan fordul a géped és azt egyszerûen tudja követni a nagy gép is. a másik, hogy ereszkedj lejjebb. minél alacsonyabban repülsz, annál kisebbek a "körök", annál kisebb a radarok által belátott terület
Sztem is f@sza a játék, és én kifejezetten örülök, hogy nem szimulátor. Ott volt az AeroEliteCombatAcademy, ami már szinte játszhatatlan számomra a szimulátoros irányitása miatt(pl: anyahajóra landolás), de még így is messze van egy pc-s repcsi szimutol. Ebben én is elakadtam, a rakéta kilövõ sikló megvédésénél azokat a rakétákat szinte lehetetlen levadászni.
"Senki sem ért a repcsi szimulátorokhoz."
Ne magadból indulj ki!
Nagyon élvezetes játék , kár hogy kb 2hete elakadtam még a legelején(annál a küldetésnél,ahol kisérgetni kell az utasszállító gépet úgy hogy a légvédelem észre ne vegye.)
ez is igaz, viszont a küldetések nagy részén a bázis, ahonnan indulni kell, baromi messze van a küldetés helyszínétõl és ugye ha mindig mi szállnánk fel, akkor vagy elmenne egy csomó idõ, mire odaérnénk a célterületre, vagy pedig felszállnánk és az anim végén pedig máris ott lennénk. ennek viszont nem látnám sok értelmét, csak azért, hogy mindig mi szálljunk fel és le. úgy vettem észre, hogy akkor bízzák ezt a játékosra, amikor a küldetés helyszíne nagyon közel van az indulási illetve a leszállási ponthoz. én még amit hiányoltam, az a blackout és a redout volt, arcade-os irányítás ide vagy oda...
Persze, tudom, hogy nem szimnek akarták elkészíteni, már csak a konzol "hátrányai" miatt is. Csak a "Senki sem ért a repcsi szimulátorokhoz." mondatra válaszoltam :)
Szerintem is nagyon faxa!Az irányitásról annyit-nem sok értelme van túlvariálni.Amit hiányolok:A küldetések utáni fel,ill.leszállást csak néha mi végezzük el,
SZVSZ nem is az a cél , hogy PC szim szerûséget készítsenek konzolra , egyrészt az - Al Age álltal leírt - kontroller korlátai miatt , másrészt meg PC-n is döglõdik a szim mint kategória , nem hozna olyan bevételt amit egy konzolos játéktól elvárnak . Ha megnézed PC-re is inkább árkádot adnak ki , mert inkább erre van igény és Te is tudod : pénz beszél ...
abban egyetértek, hogy a kontroller miatt alapból le van korlátozva a repülõgépekben levõ mûszerek kezelhetõsége (ellentétben pc-s játékokkal), de egyébként szerintem korrektül megoldották a fizikát
nagyon jó játék, csodálom, hogy még nem volt topikja, ezért most csináltam egyet neki. itt a honlapja: Ace Combat 5 - The Unsung War egy repülõs játék ps2-n, aminek ha jól emlékszem az elsõ 2 vagy 3 része még ps1-re jött ki. most játszottam végig az említett részt és nagyon tetszett. gyönyörû grafika és remek hangok, az irányítást persze picit szokni kell, de aki játszott már a sorozat bármelyik elõzõ részével, annak semmi problémája nem lesz vele, így az irányítás is nagyszerû benne. a sztorija is meglepõen jóra sikeredett. ez az én véleményem, szívesen várom a Tieteket is!