csoda történt! norbi éppen kimaradt a szokásos elsõ körös balhéból.
Helyes! Mondjuk a Btcc-bõl nagyon fognak hiányozni.. Talán lesz olyan csapat aki a régivel tolja még.. Igaz asszem jövõre már kötelezõ az NGTC-s autó, szóval annak a régi sem felel meg sajna...
ez nem merészség kérdése csak látják ki a puhány pöccs és ki nem ott belül a versenyzõk..tényleg jobban járna egy V8 bajnoksággal, mert ott nem unfair versenyzés van ami jobban passzol az õ stílusához.
ettõl független is a mai V8 verseny volt az egyik leggyengébb a V8 bajnokságon belül a pálya miatt, de még így is klasszisokkal jobb bármelyik WTCC futamnál.
de akkor is hallod Poulsenbe senki nem mer belerongyolni -.-
Nem tudom hogy vagytok vele, de még a legunalmasabb F1es futam 50 köre is 100szor izgalmasabb volt mint ez a valami ami idén megy WTCC címszó alatt... azt meg megmondtam és mondom most is hogy a Valenciai bénázása Norbinak NAGYON sokba fog kerülni és tessék, ezt innen már nem hozzák vissza. Ez a sorozatot meg vagy szüntessék be, vagy csináljanak vele valamit mert agyhalál az egész, olyan semmilyen és érdektelen.
lehet valamit jobban csinál..de ma a kavics és Monteiro volt a hiba forrása..
"Kellene egy olyan futam, hogy egyszerûen odateszi magát. Ha kell kibassza a pályáról a Chevyt is, vagy Monteirot, vagy amelyik a közelébe megy. Mindegy ha megbüntetik, vagy törik, de ameddig kislányosan megy addig ütni fogják. Vagy kivívod a tiszteletet a pályán, vagy úgy veszik, hogy ott sem vagy..."
Komolyan az FIA embereinek remek érzékük van a fos pályákhoz. Itt nemhogy esõben, de szárazon se nagyon lesz elõzés..1 kör zöld, 7 kör sárga, 1 kör zöld, 7 kör sárga, majd kockás zászló.. Riporter miért is örült annyira Norbi 2. helyének a Q1-en? "de ettõl még jobb hogy Poulsen a 11. csak" Képtelen felmérni az a 2. hely a race 2-n 9. helyet jelent és csak 1 autó lesz közte és Poulsen közt?
árójelben jegyezzük meg, hogy a világbajnok Chevrolet csapat idén már többször megsértette a parc fermé-szabályt, vagyis a lezárt területen szerelték a Cruze-okat, mégsem kaptak ezért büntetést.)
Kár volt felkelni. Dahlgren próbálkozása volt értékelhetõ mozzanata a versenynek. Coronell persze nagyon szépen ment, Norbiék meg nem igazán voltak a pályán.
Remélem jövõre a Volvo 2 autóval lesz jelen és leverik ezeket a Seviket.
Mondtam hogy nagyon sokba fog kerülni a Valensziai bénázása Norbinak... tessék már nagy hátrányban van.
Aki kitalálta hogy ne teljes pályán legyen a verseny annak pedig gratulálok.
ma reggel néztük ezt a versenyt..egyszerûen oktató film is lehetne az utolsó 10 köre..és akkor ezek után kellett nézni egy langyi WTCC kvalit ;)
01 Matt Neal 257 points 02 Gordon Shedden 249 03 Jason Plato 236 04 Mat Jackson 191 05 James Nash 191 06 Andrew Jordan 143 07 Tom Chilton 135 08 Robert Collard 108 09 Alex MacDowall 100 10 Paul O Neill 91
Tesztelés Michelisz Norbival élõben a SimSport TV mûsorán! Október 11-én kedden az iRacers liga tagjai együtt gyakorolhatnak és versenyezhetnek Michelisz Norbival, aki ezzel a tesztfutammal készül fel a soron következõ WTCC világbajnoki futamára. Norbi még nem ment ezen a pályán, mint sok más pilóta társa sem a VB-n. Így mindenkinek új lesz a suzukai helyszín.
A verseny a régi WTCC-s szabályokhoz hasonlóan lesz lebonyolítva. Két félórás futammal, melyen a második verseny fordított rajtsorrendben lesz, az elsõ 10 pilótára vonatkozóan. Mi bátran bízhatunk abban, hogy ezzel a tesztfutammal sokat segítünk Norbinak a felkészülésben. Az autót Norbi választotta az iRacingben elérhetõ autók közül. Így esett a választás a Corvette C6R versenygépre. Egyrészt a szinte tökéletes lézer szkennelésnek köszönhetõen ki ismerheti a pálya minden részletét, másrészt a 2 sprint futammal gyakorolhatja a verseny adta szituációkat. Várunk mindenkit kedden erre a rendkívüli eseményre, amely mint a pilótáknak, mint a nézõknek egy igen maradandó emlék lesz.
Ezúton szeretnénk sok sikert kívánni Norbinak a suzukai versenyéhez. A futamot élõben közvetíti a Simsport TV 19 órás kezdettel.
Forrás: iracers.hu
http://simsporttv.hu/
jó hát nem sikerült tökéletesen lekövetnem, ezt még 55mmen lõttem, azóta már vettem 75-300as obit, azzal picit könnyebb.. :D
Van egy ilyen kitétel, ezt még 2009-be találták ki. "A teljesítmény jelenlegi szinten tartása 2013-ig, biztosítva az azonos teljesítményt az S2000-es autókkal"
Ugyan még nem hivatalos, de szinte kész tényként kezelik hogy a Ford jön. Nyilatkozták hogy nem akarnak NGTC-s motort csinálni, ami ugye 2012-ben BTCC-hez kell.
"A két motorfékpadot és mellette egy kiállított 1,6-os turbómotort, ami le is volt plombálva. WTCC-s plombával. He? Egyszerû tévedés vagy talán jövõre beszáll a Ford a túraautó vb-be is?"
Úgy tûnik motor már van.
lehet tolni a marketinget.. "A sorozatot ugyan rengetegen ismerik, de nem az Egyesült Államokban. Itt szinte alig hallottak valamit a WTCC-rõl"
Mondjuk én nem szeretném nagyon, ha a Ford menne a wtcc-be, mert akkor biztos megy a BTCC-bõl..:D Igaz 2012 ben már NGTC autók lesznek, szóval nem valószínû, hogy maradnak. Amit igen csak sajnálnék....
Mike Earle, a brit bajnokságban Forddal versenyzõ Arena Motorsport vezetõje nemrégiben a brit Autosport Magazinnak nyilatkozott, mondandója pedig tovább növeli annak esélyét, hogy a kékoválos márka a WTCC-ben folytathatja. A Ford még nem építette meg a Focus NGTC (brit) szabályok szerinti változatát, és a jelek szerint nem is fogja.
"Nem tervezzük, hogy NGTC autóval versenyezzünk jövõre, mivel túl drága lenne. Arra viszont kevés esélyt látok, hogy a jelenlegi Focus-szal versenyképesek legyünk, kivéve, ha kapunk valamilyen könnyítést."
Jelen állás szerint tehát úgy tûnik, a Fordnak olcsóbb lenne a WTCC, mint a BTCC. Az NGTC szabályrendszer ugyanis nem csak a motor terén, de az egész kasztni tekintetében eltér az S2000-tõl. A Túraautó Világbajnoksághoz viszont "csak" egy 1,6 turbó motort kell fejleszteni a jelenlegi kasztniba.
Tudom hogy kurva jó versenyzõk, de mindegyik idõs. A gyenge csapatoknál meg ott ülnek azok a srácok, akik egy jó technikával elpicsáznák õket.. Erre mondom, hogy nem oda valók..
Mindenki tudja mit tettek le az asztalra, és ez nagy szó, de itt az ideje hogy átadják a helyüket. Sokkal izgalmasabb lenne, és jobb ha vehemens agilis fiatal pilóták lennének.. Ha megnézed hátul 100x több akció van mint elöl.. Ott van az igazi verseny, csak õk pontot sem kapnak.. Elöl meg elautókáznak a nagy öregek, nyernek azt kész...