Nem tudom mire számítottak. Ha olyan vizes a pálya, hogy a hajtott keréknek vizes gumi kell, akkor a kormányzottnak meg pláne, mert letolja az orrát minden kanyarban. Ha meg elõre már jó a slick, mert betapad a kanyarban, akkor a hajtott is be fog.
Hát ez történt! :(
Nem fért bele az utolsó mért kör?Vagy mi történt?
Ez most nem jött össze:I
Asszem ezt nem így tervezték.
Ehhez a streamhez nem szükséges az internet explorer.
Ha vizes marad a pálya, akkor lehet esélye. Auto GP futamon jó kis zuhé volt.
Hát szerintem se TÚRA AUTÓ versenynek kéne hívni,mert ez nem az.... Széria autók versenye. Bár a Nascar szóban is az "sc" az a STOCK CAR szóból, holott épített autók, és a maguk 4-500 mérföldnyi versenyeivel lehetne inkább túra autó verseny.
A brit bajnokságban ugyan úgy 50km-es futamok vannak, bár hétvégente 3 darab. De kapaszkodj meg! A svédek 40km-es versenytávval is elvannak. Rydell, Thompson és Turkington pedig élvezi. És ha a manapság látott formátummal nem lennél elégedett, 10 éve még 45km is befigyelt az ETCC-ben és nem voltak olyan figyelmesek a safety car által elvett körök tekintetében sem, amit ma - a lehetõségekhez mérten - szépen odacsapnak az eredeti körszámhoz.
Mert bár az FIA égisze alatt zajlik, de évekkel ezelött az eurosport versenye lett és nekik ez a kedvezõ a mûsor szempontjából. Így tudnak mást is adni. Szerencsésebb lenne WSCC nevet adni. Touring helyett Sprint szó.
Én egyet nem értek a WTTC-ben, hogy miért alakult ez így ki, hogy ilyen rövidek a versenyek ? Az nem jobb mindenkinek, ha minél tovább vannak a reklámmal összeragasztott autók a képernyõn ? Nem lenne izgalmasabb, ha lenne kerékcsere,és egy futam legalább 45 percig tartana, vagy egyben másfél órás mint a DTM ? Miért van ez így, ki találta ezt ki ? Nem értem
de azért D'Aste büntetése fura volt.. felvételrõl néztem, kicsit elcsúsztatva, és a visszzajátszásnál látszik, hogy elalszik a piros és késõbb mozdul meg az autója..ha megbüntették, akkor az elsõ 4-et tuti kellene (incl. 2 sevi) ugyanis egyszerre indultak el a replay szerint :D egyre szánalmasabb ez a WTCC is...
amúgy mikor D'Aste tartotta a seviket mondtam is csajomnak, büntetni fogják valamiért, mert jól védekezik..és bejött
Amennyiben körbeautózza és bemegy elé féktávon okés, abban a kanyarban pedig a belsõ ív az ideális. Na mindegy, csak ha azt egy BMW tette volna ugyan így, azonnal megbaszták volna.
brutál pálya,játékban nem tudok összerakni egymás után 2 hibátlan kört,akkor a valóságban milyen nehéz lehet...respect Norbi,holnap hozzál pontokat! :)
Azt mondja Norbi ezt még nem mertem megcsinálni teligázzal, de a kvalin meg kell majd
Imádom ezt a pályát, brutális!
"váratlanul felrobban a féktárcsája és az autó megúszott és „kicsit” odaverte a betonfalhoz, az meg katonásan letépte a kocsi farát. Egyértelmû mûszaki hiba, nem tudta megfogni a fékezhetetlen autót. Szerencse, hogy nem lett nagyobb baj."
Jól kezdõdik, alkatrészek persze megint nincsenek... remélem az autó azért jó lesz kvalin.
sok értelme nincs a kettõt hasonlítani..egyiknek 100 éves múltja van a másiknak pár évtized csak..magyoroknak meg 1,5 éves történelme abban benne van a kvali után járó pénz is, különbségek voltak full szezonos és csak indyre beugrós versenyzõk között. de aki bekerült eleve bekerült a 33-ba az alapból kapott 230.000 dollárt asszem. Hildebrand sem járt olyan rossul az elbaszott 4-es kanyarjával :p
12,000 eurót kap az elsõ [~3,2millió huf] 10,000 eurót kap a második [~2,5millió huf] 8,000 eurót kap a harmadik [~2millió huf] 5,000 eurót kap a negyedik [~1,3millió huf] 3,000 eurót kap az ötödik [~0,8millió huf] 2,000 eurót kap a hatodik [~0,5millió huf]
3,500 euró versenyben a leggyorsabb kõr [~1millió huf]
Norbi valamit olyat mondott hogy különbözõ íven fordultak és bent volt a bömbös orra és ahogy zárt le Oyoung úgy koccantak, de nem mondta hogy hibás lett volna, vagy õ szúrta el... versenybaleset.