Q1be Conronell amúgy mit mûvelt Norbi elõtt? ha nem rántja el akkot belemegy... de már a kombináció elõtt is látszott hogy Norbi gyorskörön volt, Coronell pedig levezetõn mert nagyon jött fel rá erre meg történik egy ilyen...
+ még mindig ez az irritáló 2. futam rajtsorrendre vonatkozó szabály..mullerék arra játszottak Q1-ben, látszott
Az autó erõs, azzal nincs baj, de megállni vele nem könnyû. Zengõ Zoli havonta kétszer mindig felhívja a figyelmünket, hogy a fék a gyávák pedálja, de ez most nem ilyen. Ha el akarsz fordulni fékezned kell. A mi autón erre a brutál fékezésre rendszeresen blokkolással válaszol, így az autó nem irányítható úgy, ahogy Norbi szeretné. Az is fura volt, hogy a betét nem fért be a helyére, szabvány ide, vagy oda. Jött hát a reszelés, szó szerint és már bent is volt.
... ez mér nem vicces, hanem szánalmas a BMWtõl...
Ja, most látom, hogy csak nálunk használják elõször. :)
Norbi autót állít, Zoli fõz:D:D zseniáls. Szerényen, de nagy lelkesedéssel állnak a dolgokhoz és ez dícsérendõ, ráadásul ez egy profi csapat a egyik legjobb autóban és az egyik legjobb pilótával, de ugyan olyan lazák mint ahogy itthon voltak.
Sportklub Szombat
13:30 DTM, ÉLÕ Zandvoort, idõmérõ edzés
Vasárnap
14:00 DTM, ÉLÕ Zandvoort, futam
Wéber is itt versenyez a Seat Leon kupában: Gábor Wéber Szabadedzés 5. hely, 5 tizedre az elsõtõl. A legrosszabb használt gumikat rakattam fel, de még messze nem vagyok "otthon" a pályán. Holnap reggel 8.40-kor idõmérõ, az elsõ felében kopott gumin még pályát tanulok, aztán két új elsõ szettel meglátjuk milyen gyorsan tanulok... Félelmetesek a gyors kanyarok, és nincs hova esni - de pont ezért tetszik:)
ájfonos rész poén :DD
a BMW mai napig egy olajszórós kotvány szval nem meglepõ, bár egy versenyvasba elég ciki.
"Nem úsztuk meg hiba nélkül, megint ömlött az olaj a motorból, kissé kiábrándító a dolog, de nem estünk kétségbe, reszeltünk rajta, aztán iszkiri! Délutánra sem derült ki, hogy miért hagyták ki az a tömítést az alátét alól a gyáriak, de tény, sokadik apró gond a precíz márkával, reméljük, nem lesz több."
European Production Series = európai széria kocsik versenye
Én is örülök ,hogy lesz lotus ladies, legalább lesz idõ szétnézni a paddock-ba addig. Amúgy ez a Maserati Trofeo azért jó lesz,nekem bejönnek. 450 hp V8-as moci hmmm.
STCC futamokat láttátok? A második futamon Rustad miért húzott le a célegyenesre fordítóban? Késõn adták be a képet, de úgy tûnt, hogy nem lökték oda, hanem simán lement a másik kanyarra és utána szépen visszaállt a pályára. Ez valami büntetõsáv?
mit nem lehet ezen érteni? egy szervo cseréhez belekell nyúlni a motortérbe..most kezdjem el magyarázni ott hány fok van közvetlen verseny után? és az egészhez van 20 percük?
szombaton kellene a race1 vasárnap a race2 és nem 2x20 hanem 2x45 perc a futam táv.
Nem tudom ti hogy vagytok vele de szerintem a hétvégi futamokkal semmi baj nem volt, és a tarquini huff eset szerintem sima verseny baleset volt. Nekem azért szimpatikus a wtcc és a btcc mert sokkal emberközelibb, forma egybe mikor látod hülyéskedni a sofõröket például? Valamint sokkal keményebb az egész. Megemlíteném még Oriolát, 16 évesen nagy jövõje lehet ebben a versenysorozatban.
Micheliszrõl és a Zengõ csapatról annyit, hogy nekem iszonyatosan szimpatikusak, a honlapukra feltett videók, az egész hangvételünk baráti, érezni rajtuk mennyit segít nekik a szurkolás, ez szerintem irtó jó.
STCC-rõl nem tud valaki valamit? nincsenek fent valahol a futamok?
Nekem semmi bajom a lökdösõdéssel, sõt ez a futam kifejezetten tetszett, a tavalyi futamokhoz képest meg pláne. Nem egy BTCC, de jó az irány. Monzaban jöjjön az 1,6-os Seat, a Chevy-k paják meg a + sújt, a BMW de legfõképp Norbi pedig találjon még -8 tizedet.
Ha mind ez összejön, lesz annyi törmelék a pályán, hogy alig gyõzik majd lesöpörni. :)