Sziasztok. Nem tudtok valamit a Volvo C30-ról? Nekem nagyon tetszik és ha jól emlékszem tavaly japánba elég jó helyezéseket ért el. Érdekelne hogy gyári-e vagy privát vagy bármi róla, elõre is köszi ha valaki tud valamit róla.
Hajrá chevrolet!!! Hajrá BMW!!! :D
Eurosport 2 FIA TÚRAAUTÓ VILÁGBAJNOKSÁG 12:00 Curitiba Brazília selejtezõ (12:12) [felvétel] 12:12 Curitiba Brazília Edzés (12:42) [felvétel]
Eurosport
16:45 FIA TÚRAAUTÓ VILÁGBAJNOKSÁG : Brazilía Brazília Curitiba 1 forduló (17:52) [élõ] 17:52 FIA TÚRAAUTÓ VILÁGBAJNOKSÁG : Brazilía Brazília Curitiba 2.forduló (19:00) [élõ]
1170 kilo - BMW 320 TC 1170 kilo - SEAT León TDI 1155 kilo - BMW 320si 1150 kilo - Chevrolet Cruze 1.6T 1150 kilo - Volvo C30 2.0 1140 kilo - Chevrolet Lacetti 2.0
nincs felvétel ezekerõl az új motorokról hogy duruzsolnak?
"Exkluzív interjú Gyulai Zsolttal:
Marokkóban elmarad vagy elmaradhat a WTCC sorozat versenye, és felmerült külföldi oldalakon, hogy adott esetben közép-európai helyszín rendezheti meg, ha csak ideiglenesen is ezt a versenyt. Brnoban már lesz verseny, csak mi jöhetünk szóba…
Forródróton vagyunk (nevet). Ennyit tudok mondani jelen pillanatban. Beszéltünk Jean Todttal… Azt tudni kell, hogy a marrakech-i pályával problémák vannak, de mindenki nagyon akarja a futamot, tehát azt gondolom, hogy ez még nem lefutott téma. Amennyiben felmerül Budapest neve, akkor azért tudni kell azt, hogy ennek a WTCC sorozatnak komoly jogdíjai vannak, elõ kell teremteni rá az anyagi forrást. " f1csatorna.hu
Igaz hogy csak szabad edzés, de azért a 4.-tõl durvák a különbségek:
01 Yvan Muller 1:22.455
02 Robert Huff +0.141
03 Cacá Bueno +0.199
04 Alain Menu +0.341
05 Gabriele Tarquini +1.157
06 Franz Engstler +1.164
07 Tom Coronel +1.171
08 Kristian Poulsen +1.303
09 Tiago Monteiro +1.328
10 Fredy Barth +1.543
Pár kép az úgynevezett gyáriakról...
Lerohadt a live timing, ezért nem mutatta Coronel utolsó körét. 6 tizeddel gyorsabb volt mindenkinél! De Huffyék tempója így is "csalódás".
2 edzés után a SEAT pariban van a Chevykkel és Bömbölõkkel. link Olyannyira, hogy Monteiro megnyerte az elsõt, a másodikon meg Barth másfél tizedre van az éltõl.
Július 3-án lesz a WSR. De megnéztem a kis naptáracskámat és ugyan rendeznek Rally OB futamot, de a ring szabad. És tuti, hogy nem az A1 Ringet nézték ki maguknak Lottiék, mert ott meg DTM lesz.
Hivatalos rajtlista: Couto megy a levesbe, helyére meg jön Sonderegger BMW-vel. Õ és Norbi nem lesz ott Curitibában. Zoldertõl meg a Bamboo is Cruze-t fog hajtani.
A BMW Magyarország kiáll a Zengõ Dension Team mellett! link
Igen. De a Lukoil fizeti az "erõfeszítéseit". Egyébként a Subaru még ebben a hónapban bejelenti, hogy beszállnak-e a WTCC-be. Érdekes módon a Citroennel és Peugeotval WRC és IRC bajnoki címet szerzett Kronos lesz felelõs a projektért. Ott vannak pályán is, idén egy Aston Martin DBR 1-2-t fognak futtatni a Le Mans szériában. link
Tavaly szezon felétõl már nem néztem, tök jellegtelen futamok voltak. Bár ehhez szerintem a pálya is nagy mértékben hozzájárult, talán Jyllandsringen, Knutstorp-on voltak jó csaták, a többin csak vonatozás.
Turkington leszerzõdött a Flash Engeeneringhez. Thompson és Rydell mellett van egy újabb bajnokesélyesünk. Már fel is véstem a STCC futamait a kalendáriumomba. :D
Az RBM biztosítja a technikai hátteret Zengõék BMW-jéhez a TouringCarTimes - illetve a forrásuk - szerint. Elég bizalomgerjesztõen hangzik. Viszont csak egy autót tudnak pályára küldeni, ugyanis a költségvetés idén sem lesz korlátlan. Nem úgy, mint Coronelé, aki már tesztelte is a saját BMW-jét.
Priaulx teljes ILMC szezont fut 2011. Így már a halálnál is biztosabb, hogy nem indul a WTCC-ben, ugyanis 2 futam is ütközik, a müncheni DTM parádéról nem is beszélve, ami ráadásul meg Doningtonnal került egy hétvégére.
Hát ez az hogy semmi, párnapja csináltak vele egy riportot és lényegében semmi konkrétumot nem mondott, csak annyit hogy ahova megy ott teljes szezont szeretne futni.
A pénz beszél mint mindig. Látod egy BTCC bajnokot is félre lehet dobni, olyat aki a VB-n egy "öregecske" BMW-l ott volt az elején, pedig mindenki azt hitte hogy csak privátokkal fog majd küzdeni, sõt rá kellet szólni hogy álljon félre, csak hogy a gyáriak plusz pontokhoz juthassanak. Nincs igazság.
Szerintem Thompson vissza akar menni a VB-re, a Ladát is ez miatt vállalta be, és ha idén jól teljesít jövõre válthatja Dahlgren-t, vagy mehetnek két autóval. A Volvo még csak most kezdi bármi lehet, sok van abban a kocsiban és Thompson-ban is.
James Thompson az egyik legkiválóbb túrakocsi versenyzõ a Volvo pilótájaként Skandináviában folytatja pályafutását.
A brit versenyzõ elfogadta a Volvo ajánlatát és annak érdekében, hogy a márka 2012-es gyári WTCC csapatában helyet kapjon, elindul az idei Skandináv Túrakocsi Bajnokság futamain.
A Polestar Racing színeiben képviseli majd a svéd márkát a skandináv versenyeken, míg Robert Dahlgren a WTCC-ben vitézkedik majd szintén egyedüli Volvósként.
„Teljesen el vagyok ragadtatva” – nyilatkozta Thompson. „A Volvo és a Polestar Racing egy teljesen tiszta hosszú távú tervvel rendelkezik, amelyen lépésrõl-lépésre halad elõre. Múlt héten jártam a csapat fõhadiszállásán. Épp egy utcai autó prototípusát tesztelték. Most pedig egy Spanyolországi versenyautó teszt következik. Nagyon boldog vagyok, hogy részese lehetek a Volvo és a Polestar Racing közös programjának.”
A Volvo motorsport igazgatója Derek Crabb is kifejtette véleményét: „Az elsõ és legfontosabb, hogy James harcban álljon az STCC bajnoki címéért, továbbá segítsen a WTCC-ben is kiértékelni a munkánkat. Végül pedig részese lesz Dahlgrennel együtt a Volvo utcai autókat fejlesztõ csapatának is, a Polestar Racing-gel egyetemben.”
Na végre megint normális kocsiban ûl, Thompson rulez!
A Poulsen Motorsport és a Team Engstler egyesítik erõiket a 2011-es WTCC szezonra.
A két gyártóktól független csapat idén összedobja a felszerelését, és ketten együtt alkotnak majd egy csapatot. Továbbra is a BMW autóit használják majd, de az új 1,6 literes turbófeltöltéses motorokkal szerelt változatot.
A hangsúly a "ha"-n van, de ez vonatkozik a többi csapatra is.
A Subaruval amúgy mi van? Nem arról volt szó, hogy õk is beszállnak Cosworth motorokkal? Vagy az 2013ban lesz?
Nem biztos az, ne temessük olyan korán a BMW-ket.
Ravaglia csapata a tavalyi esztendõben az olasz SueperStars sorozatban indult és kihagyta a WTCC-t, miután a BMW kiszállt a gyártók versenyébõl. Az olasz csapattulajdonos bizakodó a BMW új 1,6 literes turbós motorjával kapcsolatban.
„A technikát a BMW fejlesztette, és biztosra veszem, hogy tökéletes munkát végeztek. Minden csapat, aki megkapja ezt az erõforrást, jó eredményekért küzdhet.”- mondta Ravaglia. „Emellett nálunk lesz egy gyors és tapasztalt versenyzõ Tom Coronel személyében, aki hozzájárul a csapatunk teljesítményének növeléséhez.”
Nekem inkább Coronel a kakukktojás: „Úgy érzem magam, mint aki megnyerte az olasz lottót és még a jackpotot is bezsebelte!” - nyilatkozta a holland az Autosportnak. „Nagyszerû, hogy a ROAL Motorsport és Roberto Ravaglia alkalmazásába kerültem, akivel már dolgoztam együtt a kilencvenes években. Ez egy gyõztes csapat.”
Ezt már sokszor hallottuk hogy "na majd most", de valahogy sose tudott együtt menni a nagyokkal. Sokkal fontosabb hogy Norbi is kapjon egy jó vasat, csak hát a BMW neki nem igazán jó, mondja is hogy még nem vezetett hátsó kerekest.
Tom Corolnel BMW-re vált. Robert Ravaglia (ROAL Motorsport ugyebár) fogja felkészíteni az 1.6-os turbós 320TC-t. Ezek után érdekes lesz, merre menekülnek a "volt" SEAT-osok. :(
kár hogy a játék egy f*s, a verseny meg hozzánk (Hungaroring) egyhamar nem látogat el :/
És idén az ex gyári WTCC-s ROAL Motorsport nyert az FIA GT bajnok Thomas Biagi-val a volánnál. Fantasztikus sorozat. A mezõny hangja féktávon meg olyan, mint ha szõnyegbombázást hallgatnék. :D Jövõre tuti Giovanardi lesz a bajnok az N.Technology Porsche Panameraval. Idén 6 futamon indult, abból négyet meg is nyert.
Érdemes lesz idén figyelni az olasz SuperStars sorozatot, hiszen rekordszámú nevezés érkezett, köztük a Lexusé is.
Folyamatosan érkeznek az új csapatok a sorozatba, köztük olyan neves alakulatok is, mint az egykori GP2 szereplõ Campos Racing, akik még nem döntöttek melyik márkával indulnak, de jön a Racing Experience is, akik a Maserati palettájáról választottak.
Idén rekordot döntenek az indulók számával, ugyanis 19 csapat 43 versenyzõje küzd majd a bajnoki címért fantasztikus autókkal, amelyek között megtalálható az Audi, BMW, Cadillac, Chrysler, Jaguar, Maserati, Porsche és idén a már említett Lexus is.
A mulatság Monzában veszi kezdetét április 10-én.
A TouringCarTimes interjút készített Joan Orussal. Egy érdekesség a következõ szezonnal kapcsolatban: "Már világos, hogy dízel motorral kezdünk és minél hamarabb megpróbálunk 1.6-os turbó motorra váltani. Más: a TouringCarTimes összegezte az oldal 2010-es eredményeit és közzétette a azon országok TOP10-es listáját, ahonnan a legtöbben olvassák a lapjukat. Kishazánk a 8. a listán. :D
Haldoklik mindkét sorozat, de legalább a WTCC-rõl van élõ közvetítés. Én szívesen látom aszfalton is. Amúgy is a kedvenc Solberg gyõzelmem a 2003-as korzikai.