Solberg nagyon jó arc! Kíváncsi lennék rá a túraautóknál,..bár sajnálnám a rally-s pályáját...azaz bárhogy dönt örülök :) Egyike azon versenyzõknek akiket nagyon becsülök a hozzáállása miatt, példa lehet bárkinek..
Solberg - az Autosport értesülései szerint - már idén egy WTCC ülésre vadászik. A norvég versenyzõnek lejárt a szerzõdése a Citroen csapattal, de továbbra is dolgozik a rallis jövõjén. Korábban is tervezgette már a szériaváltást, de most azt is elárulta, hogy fõ célpontja a WTCC lenne.
„Tudom, mire vagyok képes a pályán, ezért szemeltem ki a Túrakocsi Világbajnokságot.” – nyilatkozat Solberg. „Szeretnék tesztelni néhány autót, hogy lássam milyen. Vezettem már F1-es és Le Mans gépet is, és eléggé jól teljesítettem. Jelen pillanatban a rallyra koncentrálok, de szóba jöhetnek más kategóriák is, amelyek közül a WTCC tûnik a legvalószínûbbnek.”
Solberg a jövõ hónapban elindul az Intercontinental Rally Challange elsõ megmérettetésén Monte Carloban, de ha lehetõség adódik rá, akkor átlép a WTCC-be.
Tegnapi bejegyzés Norbitól
"Biztatóan alakulnak a dolgok ami a jövõt illeti, de biztosat még nem tudok mondani. Ígérem, hogy ti lesztek az elsõk akikkel kézzelfogható információkat közlök. Sajnos úgy néz ki, hogy a SEAT-nak egyelõre nincs, és nem is biztos, hogy lesz új motorja, így elképzelhetõ, hogy váltásra szorulunk, ugyanis az új motorral szerelt márkák 1,5-3 másodperccel gyorsabbak egy körön mint az idei erõforrásaikkal voltak. Akárhogy is történjen, elsõdleges célunk, hogy a lehetõségeinkhez mérten a lehetõ legversenyképesebb márkával álljunk rajthoz."
Mondjuk ez érdekes, mikor STCC-ben meg ott mennek a BIO-Siroccok. Oké hogy nem gyári csapat, de azt a kocsit lassan 4 éve fejlesztik és idén egész jó mentek a Volvokkal.
Mario Theissen megmondta a tutit a BMW müncheni évadzáró buliján: "Kapjátok be Lotti és KSO, éééééén leléptem!" Szóval nem lesz jövõre gyári BMW a WTCC-ben. Priaulx és Farfus a GT2-es M3-ast fogja nyúzni és a DTM masinájuk is elkészül a júliusi DTM parádéra. Remélem azért a Proteam és Engstlerék összekapják magukat jövõre.
Este 20:10-tõl Norbi lesz a ReTekLubbon a Fókuszban!
wtcc-ben elõzés?:DD sokszor küzdenem kellett az elalvással... lassan f1 szintû unalommá vált az egész
persze, vannak néha elõzések, meg szebb manõverek.. de egy BTCC/V8SC mellett nemmrúg labdába..aztkell mondjam az idei szezon végére nem estem kétségbe ha nem tudtam az aktuális wtcc futamot megnézni..nekem ennyit jelent mostmár
Jaja, a DTM-nek is pont ez az egyik rákfenéje (másik meg a HighTech motor&kaszni), mondjuk V8SC-ben meg mûködök, szal' franc se tudja.
Mondjuk nekem az sem tetszik hogy, jövõre eltörlik a handicap rendszert. Izgalmasabb volt a fordított rajt, BTCC-ben is szinte mindig a 3. futam a legjobb.
Nem tudom ti hogy vagytok vele,de nekem 1 dolog nem tetszik a Wtcc-ben : az hogy túl rövid.Miért nem nyomnak le legalább 1-1,5 órás versenyt,esetleg kerékcserével meg ilyenek ? Miért alakult ez így ki ?
Norbi 54 helyet javítva már 169. a Castrol Driver Rankings-en. Megelõzi többek között Bourdais-t, Sato-t, Raikönnen-t, Coulthard-ot meg az egész GT1-es világbajnoki mezõnyt. (Ez utóbbi szerintem a rossz súlyozás miatt van.)
Norbi átveszi az újonc bajnoki trófeát: kép Az eseményre a Macau Towerben került sor és a díjat a Yokohama elnöke adta át.
WTCC 2. futam, ha valaki be szeretné pótolni, a start tényleg zseniális volt, a beragadásra úgy reagált hogy mindenkit lerajtolt, ami azért nagyon szép teljesítmény...
Itt belgiumban most 1-tõl fog lemenni a 2futam Euro2-n.Nemtudom,hogy magyarországon is ugyanaz a mûsor van.
Remélem délután leadják mindkét futamot.
Nagy Grat Norbinak,és az egész csapatának! Jól mondta a kommentátor,utoljára Talma tudott a magyar autó-motorsport fanoknak ekkora örömöt szerezni! Jövõre ha több szerencséje lesz,összetettben top6-ban is benne lehet!! Folytasd Norbi,csak így tovább!
GRATULA, nagyot ment Norbi! Stilszerûen az utolsó versenyen, de csak meglett a régóta vágyott (futamon szerzett) dobogó, ráadásul a legfelsõ foka! Így kell ezt csinálni, soha rosszabbat!
"nem tud rajtolni", de olyan rajtot vett és úgy kikerülte az elõtte levõ BMWt hogy csak na, gyönyörû volt!!!! kár hogy csak 5 mps himnuszok vannak........ Norbi & Zengõ team
Ha jól tudom 1600cm3 lehet max, és turbós motor (de ebbe nem vagyok 100%)
Így a 2000cm3 diesel leon sem fele meg az elõírásnak.
Sõt azt hiszem a diesel mint olyan is likvidálva lesz..
De én is csak apró részleteket tudok a dologról, szóval pontos szabályokat motor kiírást ilyeneket nem tudok. De az 100% hogy ez a Leon nem indulhat jövõre a wtcc-ben
Versenyeken gyors, nincs a sebességével semmi gond. El kell fogadni hogy egyedül van, a Zengõ csapat is egyke, és csak a saját kútfõbõl lehet építeni. Jövõre jobb lesz, mert már ismero a pályákat, megvannak a beállítások és lesz rutin is. Amúgy meg amynnei baja, technikai hibája, amennyiszer megszivattákm és megbüntették oktalaunl... valami mindig volt és õ is hibázott persze.
Norbi ne csináljon semmit, mert annál nagyobb az erkölcsi gyõzelem, amikor bucira veri õket! Az a baj hogy az FIA nem tartja kordában dolgokat, rossz a vezetõség.
jah,sajnos ez van,1 körön ott van a legjobbakon,futamon is ott lehetne,ha megtanulna rajtolni,meg megtanulna egymásután ugyanolyan köröket menni. Ettõl függetlenül,jövõre én dobogókat várok tõle,na meg persze nagyobb támogatást a Seattól.Lehet nagyok az igényeim?
Szánalmas ez az egész versenysorozat, a régieknek fényesre nyalják a seggüket, aki meg nem közéjük tartozik, azt rögtön büntetik. Norbi helyében belevezetném õket a falba, csak hogy érezzék a törõdést, hiszen nincsen egységes Seat csapat, mint ahogy ezt megmondták.
Sztem még várható vmi büntetés, mert meg merte elõzni Mullert. De az egységes Lotti-FIA kedvezményezõ rendszertáblázattal kiszámítható, hogy 2*(RBM BMW-k átlagos lemaradása)+6*(Sunred Seatok átlagos lemaradása)+2*(RML Chevyk átlagos lemaradása)*(Huff köridejének pi-vel korrigált 10. gyöke)=28 helyes rajtbüntetés Norbinak.
Ha nem lenne ennyire jó akkor le sem szarnák, de a többi Seatosra kínos hogy egy "privát" újonc egy olyan országból amit a többiek azt sem tudnak mi fán terem vitézkedik és veri õket... ettõl függetlenül amatõr hiba volt, de ettõl még nem értem hogy miért kell szétcseszni a versenyét, bezzeg amikor õt lökik ki akkor nincs semmi gond.
"Habár Michelisz Norbert az eredménye alapján jogosult lenne a második rajtpozícióra, de 5 rajthelyes büntetés vár a magyar versenyzõre, miután elszalasztotta a mérlegelést."
valaki nem tudna küldeni meghívót racing undergroundra? korábbi évekbõl szeretnék letölteni lms-t, btcs-t, wtcc-t, btcc-t stb. de sehol sem találom ezeket. Úgy hallottam ezen az oldalon sok minden fenn van, csak "invitation code" kell hozzá. Ha valaki tag és van meghívója és azt meg szeretné osztani az tudna írni privátba?
3. piros zászló a Q1-ben. Coronel és Nykjaer lila szektorozott, de az utolsó körüket félbeszakította a piros zászló. Norbi meg a boxban pihizett. Jön a Q2...
A macau-i pályamunkások még a marrákesi kollégákat is alulmúlják. Háromnegyed óra alatt nem bírnak kijavítani egy bukóteret.
Pf, ráadásul Yvan nyeri így a vb-t...fasza.
Az hagyján, de a Seatnak, meg a kopasznak fényesre nyalják a seggét, és bármit megtehetnek a pályán.
LOL Egyszer úgy dönt a FIA hogy engedi a szekvenciális váltót, aztán verseny után már nem? Én a BMW helyében nem állnék rajthoz Makaóban. Röhej, hogy mit meg nem tesz ez a köcsög FIA.
Az FIA törölte Priaulx és Farfus okayamai eredményét, így Turkington elsõ gyõzelmét, míg a mi Michelisz Norbink elsõ dobogóját ünnepelheti! Egyúttal eldõlt a világbajnoki cím sorsa is, mivel Priaulx 61 pontos hátrányba került. A módosításnak "hála" Norbi elõnye 3 pontra nõtt Nykjaerhez képest.
versenyzet egy másik meg nem nevezett autóversenyzõvel nissan vs ferrari
az a legszomorúbb, hogy egy 20 éves lány is meghalt