De ha nem elfogadott autó akkor mért engedik indulni? És miért bõvítik a Q2-õt 11 fõre? :D Akkor én is mehetnék vmi nem elfogadott autóval, ha befizetem a nevezési díjat meg ilyesmit?
Csak 1 Volvo van. Q2-be pedig 11-en voltak valamiért :D Engstler jutott be a 10. helyen de Coronel is ment aki a 11. helyen végzett a Q1-be, és 7. lett XD Na ezt magyarázza már meg valaki, hogy hogy történhetett
hát a jegy 35Euro volt fejenként meg vmennyi bankkezelési költség...8600Ft volt igy asszem fejenként a jegy. Brno innét egy jó 300km. Oda vissza 600 igaz, az egy tank benzin, ami most 15e Ft körül van (45l-es tank 95ös benzin). Mivel 3an megyünk, igy ez oszlik 3 felé. Szállás meg még nincs, majd improvizálunk vmi sátor szerüségû helyet. Meg az egyéb kaja/pia dolog. Érthetõ volt?:)
Van benne valami, én is észrevettem hogy valami nem jó mert nagyon szélesen és füstölõsen fordult minden kanyarban.
Off: Nem rossz a Tour, fõleg a tegnapi esésekkel teli szakasz. Bár azt nem mondanám hogy sokkal jobb mint a VB már csak azért sem mert focista vagyok. :D Elismerem hogy kemény amit csinálnak 1hónapon vagy nemtudom mennyi ideig naponta kb 200km-t lenyomni az nem semmi dolog, én nem bírnám. Nah de off vége mert ez WTCC.
gondolom azért állíttatott mindenkivel a yokohama, mert nem bízott a gumikban és nehogy blamázs legyen a 100. futamon, szép lett volna ha az elsõ 8 autó defektet kap :)
A Tour az nagyon jó kis dolog! Pl 10000000000x jobb mint a Futball vb.. Nahh az geci szar:D
A verseny..
Nagyon jól ment az elsõbe Norbi és jó volt a kocsi is.. Teljesen hülyeségnek tartom azt, amit csináltak, hogy állítottak rajta. Hogy miért?
Nézzétek csak meg.. Az elsõ futamon nyugiba tudott szép íveket autózni.. És gyors is volt. Állítottak a gépen, és az alatt a 4 kör alatt amit elöl ment szinte egy kanyarban nem tudott egyenesen elfordulni. Mindenhol csúszott keresztbe. Szóval ha nem megy szét az autó tuti hogy nem tudja befejezni, mert felfalta volna a gumikat.
Hát ez nem igaz hogy ez az ember hogy lehet ilyen peches. Pedig most jól jött el és szerintem tudta volna tartani Menu-t meg Tarquini-t. Nah mind1 majd legközelebb meg lesz. GO MICHELISZ!!
Fantasztikus... Menu meg Tarquini is ezért ment el mellette szerintem.
Holnap nem tom megnézni mert WSR-en leszek. Remélem nem maradok le az elsõ gyõzelmérõl :D
na király, holnap is ilyen siekere legyen.
Reggel 9-kor meglesem, hogy mosódik el Norbi a képernyõn. :D A pálya mellett is csak a doppler-effektusról tudják beazonosítani. :D Csak nehogy egyszer átlépje a fénysebességet, mert azt a féktárcsa már nem bírná meg.
ez szép volt
H-A-T-O-D-I-K-! Ezt hogy csinálta? Gené, Priaulx, Menu, Turkington a vert mezõnyben!
Sanszos, hogy az elsõ versenyen Kiss Norbi összeakadt de la Reinával, mert utóbbi kiesett, Norbi meg vagy 10 helyet csúszott hátra. Visszajött 7-nek és a 2. futam rajtjánál kilõve a 2. helyen halad és erõsen kergeti Nogues-t. ;) LT
Helyette mennek az IRC-ben, bár sok babér nem termett neki, mert az új szabályok szerint építették az autót (1.6-os egyen motor).
Cikk:
"A Prodrive bemutatta új N-es Subarut
A brit csapat elkészítette az N csoport idei szabályai szerint épített Imprezát, az autót 33 m-es szûkítõvel, plusz 20 lóerõvel, Öhlins gátlókkal szerelik.
Az FIA idei szabálymódosításának célja, hogy közel azonos szintre hozza, az N csoportos és a Szuper 2000-es autókat. Ennek érdekében 1 mm-el növelte a levegöszûkítõ méretét, 32-rõl 33 mm-re. Az Impreza N2010 a szûkítõ növekedésnek, a módosított üzemanyag befecskendezõnek és a módosított vezérlésnek köszönhetõen 20 lóerõvel többel gazdálkodhat.
A Prodrive mérnökei motor mellett a futómûvön is dolgoztak, az új Öhlins lengéscsillapítók elöl és hátul is hosszabb utat járhatnak be.
"A motor és a futómû változásai sokkal versenyes képesebbé teszik az Impreza N2010-et." -mondta Graham Prew a Prodrive értékesítési igazgatója. "Az Impreza murvás talajon egyenrangú ellenfele bármelyik Szuper 2000-es autónak, de a teljesítmény növekedésnek köszönhetõen aszfalton sem vall szégyent, versenyképes alternatívát nyújt a Szuper 2000-esekkel szemben a versenyzõknek, fele annyi pénzért és lényegesen alacsonyabb üzemeltetési költségek mellett."
Az Impreza N2010 induló ára 120 000 Angol Font, cirka 36,5 millió Ft, és a Prodrive most elõször kétéves részletfizetési lehetõséggel is kedveskedik jelenlegi ügyfeleinek."
Amúgy a Toyota, VW, Honda (argentin), is érdeklõdik.
Readon TV Movie Radio Player, én ezt használom, nem kell kutakodni stream után, csak klikkelek a Live Sport-ra kiválasztom a nekem tetszõt ószt jóva, nagyon sok TV adás van rajta (magyarok is).