Én a nagyszobába, rendezõtõl függõen így majd belátom az egész pályát.
Én Brnoba megyek, jegy is megvan már.
Nem szép dolog az irigység, de most felvállalom. Ha egyszer kijutnék Brands Hatch-be vagy Zolderbe, akkor utána el is földelhetnének, mert boldogan halnék meg. Off: Wéber Gabi kapott egy 10 rajthelyes büntetést Zolderre, mert figyelmen kívül hagyta a fekete zászlót.
Nekem jelenleg úgy néz ki hogy Brands Hatc-be tudok elmenni :D
Amúgy a következõ 2futam szerintem nagyon jó lesz,egyrészt mert a kedvenc pályámon lesz és kimegyek megnézni élõbe!!!!!!
Olvasd el az Akey által belinkelt cikket (#3253), ha nem tudsz angolul akkor "google-fordító".
Összefoglalva: A TouringCarTimes olvasók szavazata alapján (fõszezonon kívüli szavazatok), a 2009-s év Gyártók versenyét, a BMW nyerte 32%-al, Seat második 29%, Volvo harmadik 21%, negyedik az Audi 19%-al.
Erre reagáltam hogy a BMW tavaly (2009) csak egy bajnokságban tudott nyerni a BTCC-t. Ugyanis 2009 nem a BMW sikerektõl volt hangos (még mindig túraautózásról beszélek, bár a F1-s szereplést is említhetném).
Az alább meghatározó TURAAUTÓS bajnokságokat a következõ márkák nyerték:
WTCC - Seat STCC - Volvo DTC - Chevrolet DTM - Audi
Egyébként nem az a baj hogy szereted ezt a márkát, csak az elvakult fanatizmusod miatt nem gondolkozol reálisan. 2009 nem a BMW éve volt és a dolgok jelen állása szerint az idei sem az lesz.
Hasonlóan gondolkodunk, mondjuk DTM talán jó lehet. Napokban olvastam egy Dán cikket mely szerint (legalább is ahogy a fordítóból kitudtam hámozni) újabb egyeztetés volt az SGT-s fejesekkel, egy esetleges közös próba futamról. Mondjuk ezt 2012-s szezonra tervezik (lehet a BMW-t várják :D ), szal még elég igatag. De azért gondolj bele mekkora lenne Hockenheimben Skyline-t, Acura-t látni? :DDD
Hát Turkington inkább kellett hozzá, ez így is van.
És ezért kurvára sajnálom, hogy se õ se Giowanardi nincs. Olyan nyomott lett a mezõny. Nem olyan mint tavaly volt.
Plato is csak küzd a Cruzeval.. Szóval...
Viszont a Fordok kezdenek igen jók lenni.
BMW nem fog foglalkozni a WTCC-vel. Belépnek a DTM-be és pápá tura autós vb.
De igazából én nem is vetek rájuk követ. A BMW-nek baromi nagy presztízs veszteség, hogy a szalonokba fele vagy negyed annyiba kerülõ autók szarrá verik a versenyen.
Ha viszont a DTM-ben egy Mercedes vagy egy Audi gyõzi le, már nincs benne a kopp. Ugyanis árban egálban van a 3 gyártó. Szóval ott kicsit "jobb" a helyzet.
A jelenlegi helyzetben, vizsont sem a WTCC-ben sem az STCC-ben sem a BTCC-ben esélyük nincs egy bajnoki címre. Hacsak iszonyatos pénzekbe kerülõ fejlesztéseket nem csinálják meg. Azt pedig nem fogja, mert a DTM autóra fogják költeni az összes pénzt.
Szóval a gyári BMW-ket jól nézzétek meg, mert nem sokáig lesz a mezõnyben. Persze a privát csapatok úgyis felvásárolják õket, még lehet a gyár támogatást is ad majd, de full gyári bömbi tuti nem lesz:D
A BTCC kívül sehol nem nyert BMW, és ahhoz is nagyon kellet Turkington. Hozzáteszem sajnálnám ha eltûnnének, hiszen hosszú ideje a túraautózás meghatározó szereplõi, de ha nem lesz gyári fejlesztés, akkor idõvel kikopnak akár csak az Alfa. Mondjuk ez igaz a Seat-ra is.
Priaulx is durván levágja a kanyart és csak Norbi kap büntetést. És egyébként úgy mellékésen mondom, hogy ezzel a vágással nyerte meg a futamot! Ha nem vág tuti, hogy nem lett volna ott ahol célbaért.