"Mi történt? Hát, „beszót” ez a svájci-francia ex-világbajnok a szemünk fényének. Hogy aszongya, ha Norbi még egyszer beáll mögéjük szélárnyékba, mint Marrakesh-ben, elrontják a körét. Sportszerû húzás, szokja csak a gyûrõdést az újonc. Mi van? Ébredj Milka! Összekeversz valakivel minket."
-és igazad van gordon tényleg utálja BMW, nem is tetszett mikor tavaly stikában átjött a BTCC-s topikba és pofátlanul egész évben Turkington-nak szurkolt.
Nem utálom én a BMW-t! Sõt! Farfust kifelyezetten bírom kurva jó arc, és baromi jó versenyzõ.
De a tény ez. Ha van egy kedvenc csapatom, és balfaszkodik, nem fogom azt mondani, hogy de királyak.
Scumi hétvégén rosszat tett megbüntették, nem kezdem el védeni, éés hülyeségekkel alátámasztani, az igazam ami nem áll. Pedig bírom az embert, és neki szurkolok. Be kell látni, ha valami nem ugy van ahogy szeretnénk.
Senkinek nem azzal van a baja, hogy KTM és BMW fan vagy, hanem azzal, hogy olyan szinten isteníted ezt a két márkát, hogy zavaró. Plusz, nem látod be ha nincs igazad.
Gondolkozz kicsit. És ne szemetelj minden topikot tele.
Látom mit csinálsz a 24H-s topikba is, hidd el nekem órák kérdése mire ott is be talál valaki. Az is halál idegesítõ.
Attól még, hogy szimpatikus neked a BMW, nem kéne teleszúrni a topikot minden BMW-vel kapcsolatos hírekkel, meg képekkel. De mégcsak nincs is köze a WTCC-hez a 2 pilótán kívül.
OFF
"mindig te kitiltva az sg-rõl."
Kitiltani az sg-rõl valakit csak 1x lehet - ezt te is tudod. És én itt vagyok, büntetõpontot se kaptam már 2éve. Így nem értem mit akarsz ezzel mondani.
Nekem a BMW szimpatikus, neked meg nem - én errõl nem tehetek.
Bejössz ide a nyagy semmibõl, majd, leírod azt ami teljesen látszik és igaz, hogy a BMW esélytelen.
Ezzel kezdet.
Majd én írtam erre, hogy a BMW elcseszte a wtcc-t és a Seat meg kihasználta a szabályokat, a BMW meg ül a babérjain és siránkozik, hogy büntessék a többi csapatot, (egyébként ezeknek a szabályoknak amely a Seat ellen van kb 90%-a BMW-s sírás rívás miatt van), ahelyett hogy fejlesztenének, és megpróbálnák legyõzni õket. Ehelyett mi van? Nyavalygás, és lámpa búra fejlesztés, majd fenyegetés hogy kilépnek.
Ezek tények.
Nah erre nem tudsz mit mondani, hanem elkezded az endurance storit.
Az enduranc egy tökéletesen más versenyág. Nem számít annyira a gyorsaság inkább a megbízhatóság a lényeg. Magyarul lehet hogy a BMW nyert ott, és az is lehet hogy jól szerepelt, de az nem egy sprint futam. Nem 25 perc alatt kell gyõzni hanem 24 óra alatt. Kicsit más a súlya a dolognak.
Plusz nem egy 2000cm3 agyon húzott motorral mennek, hanem nagyobbal, és hosszútávú versenyzésre.
Tehát a 2 dolognak semmi, de semmi köze nincs egymáshoz.
A BMW nek a mostani autója fölött 3 éve eljárt az idõ. A többi gyár 2 autót hozott be ennyi idõ alatt, míg õk még mindig ezzel "szenvednek"
Ha ezt nem látod át, csak fújod a BMW elvakultságot felesleges beszélgetni.
Ugyan ez a KTM.
Isteníted a KTM bringákat, és heroldozol olyanokat amik akkor a bringa gyártásban voltak amikor a KTM még azt se tudta mi aza bicikli.
Kicsit húzd ki a fejedet a földbõl, és láss.
Pont. itt befejeztem.
Az se véletlen miért vagy mindig te kitiltva az sg-rõl. Nem érdekes?
Nem vágod, hogy ez egy WTCC-s topik amibe a WTCC híreket vagy bármi mást osztunk meg a többiekkel? Nem azért van ez a topic, hogy a Endurance eredményeket meg fejlesztéseket nézzünk. Arra ott van az ezzel foglalkozó topik ha erre vagyunk kiváncsiak akkor átmegyünk oda.
Ez egy túraautó amivel a BMW bebizonyította, hogy versenyképes. Fejleszteni is tudnak ha akarnak akár a WTCC-ben is megallnák a helyüket, ha egyértelmû normális szabályokat alkotnak.
Amúgy az feltûnt vkinek, hogy a két listavezetõn (Tarquini, Muller) kívül idén egyedül csak egy versenyzõ tudott eddig minden futamon pontot szerezni? Kitaláljátok ki volt?
Elkészült a dízel S2000-es BMW, de csak a Nürburgringen mentek vele Farfussal meg Müllerékkel. Aztán a dízelek kaptak egy sor büntit (szûkitõ, fordulatszámlimit, stb...) meg változtattak a handycap rendszeren is, így a BMW már értelmetlennek látta a bevezetését. Ha Farfus nem cseszi el Brnoban, Okayamában, Portóban meg Imolában, akkor fölényesen nyerhették volna a 2009-es bajnokságot. Idén is menne a szekér, mert szabadedzéseken meg futamon tartják az iramot, de az idõmérõs teljesítményük nem az igazi.
Akartak fejleszteni Diesel Motor-t, de nem voltak idõben tisztázva a szabályok
Fejlesztés amúgy mindig van, csak a Seat Dieselekkel nem könnyû felvenni a versenyt
Ugyanis akkor a BMW-nek talán az 120d-t kellene átalakítani a WTCC-ben, hogy versenyképesek legyenek de az rengeteg idõ meg pénz és mire kész lesz lehet drasztikusan változhatnak a szabályok
Van egy olyan szabály, hogy a 2 vagy 3 éves kort elérõ homologizáció esetén akárhány kiló ballasztot kivehetnek a kocsiból. Tavaly csak a BMW élhetett ezzel, a Leónok, Cruze-ok és Priorák is nehezebbek voltak alapból a 320si-knél. Idén talán már a Leónokon is könnyíttek, mert ugye 2007-es modell, nem mai darab az se. A Sciroccót, C30-at, Focust és Civic-et kéne vhogy belekeverni az egyenletbe. Mondjuk a V8 Superstarshoz hasonló koncepcióval egy köztes bajnokságon (WTCC-EB) belül.
De ez az autó kurvára nem wtcc:D
A Wtcc be 5 éve nem csinálnak semmit. Az e46 al megnyerték többször a bajnokságot. Kihozták az e90-et. Azóta nem csinálnak semmit, csak sírnak rínak.
Az 5kg már nincs, és egyébként 5kg lószart nem ér.
A Seat nak pedig fordulatszám korlát van. 4100nál nem foroghat többet. Így is porrá veri a mezõny, gondolj bele ha nem lenne fordulat szám korlát.
A BMW nek nagyon magához kellene térnie, mert jelenleg a béka segge alatt vannak wtcc-be. És csak a nyígás megy.
Nem véletlenül akarnak kivonulni. Nagy presztízs veszteség ez nekik, inkább abbahagyják. Ahelyett hogy fejlesztenék az autót.
Sokkal jobban jártak volna ha a 4 új lámpa helyett inkább az autóval foglalkoztak volna.
Hülyeségeket beszélsz... Teljesen új fejlesztés ez az autó 2008-2010. Elvileg ott lesz a hétvégi never "Zöld" Nürburgring-i 24órás versenyen is ALMS 2010-et ezzel tervezi megnyerni a BMW
csak ez az autó nem felel meg a WTCC szabályainak BMW EfficientDynamics-ot népszerûsíti most, ezért is kacsintgatnak a DTM felé ezt az autót át tudják alakítani, hogy indulhasson ott
Márpedig kurvára elavult, ha ennyit ver rájuk egy koreai autógyár. Spanyolról nem is beszélve. Hol voltak ezek a múltban? Névbõl a motorsportban nem lehet megélni.
Egyébként még egy évig lesz ez téma. Ugyanis a BMW is kivonul a WTCC bõl.
2012 ben csak a Chevy lesz gyári alakulatként a mezõnyben.
Vannak hírek miszerint csatlakozna a Honda, a Toyota stb.. De ez nagyon a jövõ.
Az biztos, hogy a BMW esélytelen itt. A Seat Dieselek nagyon jók, és a Chevyk is.
A BMW-el meg az a baj, hogy egy elavult dolgot erõltetnek a mai napig, így persze hogy kikapnak. A Mostani BMW 3 as is kb egy 5 éves autó. Az hogy a lámpái cserélve vannak elöl hátul semmit nem jelent.
A Legutóbbi hatalmas fejlesztése az volt a BMW nek hogy lecserélték az elsõ lökhárítót más formájúra.
Miközben a többi csapat 2 új autót bevetett már. A Chevy hozta a laccettit most a Cruzet. A Seat nyomta a benzinest hozta a dieselt.
A BMW egy helyben toporog és rí, hogy igazságtalan a wtcc szabály rendszere. És évek óta a kilépéssel fenyeget.
Én azt mondom, ha nem tudják megoldani menjenek! Hiányozni fognak, mert színesebb a paletta, de nem a szabályokat kell nekik kedvezõre megcsinálni, hanem nekik kell a szabályokhoz igazodni.
Több évig veretlenek voltak, a BMW egy presztízs márka, elhiszem, hogy egy 4.5 milliós Cruze ha legyõzi õket fáj. Nekem is fájna egy 10 milliós autóból ha lenyomna egy wartburg:D
Szerintem egyszerûen Farfus versenyezni akar. Sajnos itt ezt nem lehet, íj módon nem lehet felróni neki, hogy megpróbálta.
Az viszont tuti, hogy Menu pont leszarta hogy mellette van. Szerintem egyébként Farfusnak akkor kitörött már a kereke amikor elõször összeértek ezért ment olyan látványosan neki oldalról.
Egyébként most meg kell védjem Farfust. Nagyon hülyék lennének ha büntetnék. Õ volt jó helyen, Menu nem adott neki helyet. Összeértek és ennyi. Menunek le kellett volna nyelnie a békát. Kicsit kintebb fordulni és ennyi. Csak ugye akkor megelõzi. Hát ez van.
Pálya szar a verseny iszonyat szar volt. Norbi meg elbaszta. De nem lehet mire fogni. Elsõ elsõ sora. Nagyobb volt a para mint kellett volna:D
hát jah :) amelyik odament Menuhöz, (szerintem nézõ) az segitett feltenni az autót a platóra. A pályamunkások meg zsebredugott kézzel sétálgattak az autó körül
Macau egy jó városi pálya szerintem.Ez meg egy fos...
FIA rendezõk szintúgy!
6 körig tart eltakarítani a roncsokat!
Kellenek a városi pályák mert kurvajók!
a hazai rendezõk összehoztak Bennaninak egy privát gyõzelmet és egy összetett 9. helyet... teljesen abszurd, nevetséges, felháborító!!!
Legalább szerzett 1 pontocskát :D
El kellett mennem, Norbi mit keres a végén?
Kár volt az üzemanyagot pazarolni erre a hétvégére, mert verseny nem volt. Szánalmas.
Zengõ motorsport Twitter: Vissza a rajtoláshoz. Nincs mód gyakorolni, csak az edzéseken. Két futam között nem lehetséges. Nagyon összetett feladat, gyakorolni kell.
A kuplung csattanva fog, nincs átmenet. Ha magas a fordulatszám csak helyben pörög a gumi és szénné ég, ha alacsony, lefullad. Utóbbi történt.
Bennanit simán meg lehetne fogni, de egyszerûen nem lesz rá alkalom... a srác úgy lesz hetedik, hogy tulajdonképpen alig tett érte valamit... ilyen erõvel ki is lehetne sorsolni a végeredményt...
komolyan nem értem miért kell ilyen rendezési hiányosságok mellett városi pályás futamot rendezni... nincs nekik egy repülõterük, ahol minden kocsi elférne???
Szánalmas. Intsék le az egészet. Értelmetlenül körözgetnek.
lol ez vicc :D apámmal jókat röhögünk :D
Farfus megint bizonyított... :( az elõbb túl sokat jósoltam a 2 kör versenynel, anyni se lesz... ezek idióták...
Remélem utoljára volt itt futam.
félkörös verseny?
kár, de nem csak úgy véletlen keveredett oda, lesz még lehetõsége.