...akaratlanul is egy tvreklám jutott eszembe: "Laci 3 hónapja nem iszik alkoholt, most biciklizni tanul..." na most a reklámba vizuálisan helyettesítsétek be az alábbi triót ;)
Loebbel és Webberrel nyithatnának egy klubot. A nevük: Bicajbalesetet Szenvedõ Autóversenyzõket Támogató Segélyezõ Egylet. Vagyis BSATSE. Fõbb programjaik lennének: a traumából való mentális felépülés segítése, a sebességtõl való félelem leküzdése és a biztonságos kerékpárhasználat oktatása.
off Hát elvileg azért 12H budapest is 24 órás lett volna, de a környékbeli településekkel olyan megállapodás van/volt hogy este 10 után nem versenyezhetnek. on
Norbitól én se várok el többet mint hogy pontszerzés,dobogók illetve 1-2 futamgyõzelem, a világbajnoki cím szerintem egy kicsit irreális, de majd ez az elsõ 2-3 futam alapján kiderül mire képes. :D
A BMW megerõsítette a 2 autós felállást Priaulxal és Farfussal. Off: jövõre az F1, MotoGP, FIA GT1 World Championship, World Series by Renault, Ferrari Challenge, 12H Budapest (és esetleges Truck EC) mellé még bejelentettéka Le Mans Seriest is a Hungaringára augusztus 21-22-re éjszakai futamként. Tessék örülni. ;) On.
lehet próbálkoznia kellene neki is a raliban ;) ...egyébként a világ cikije, hogy egy ilyen kvalitású versenyzõnek nincs szerzõdése, jól kiszúrtak vele a kékek, hitegették, közben meg lekésett minden gyári lehetõséget minden kategóriában...
jó cikk, egyetlen dolgot leszámítva: miért kell megint úgy tálalni valamit a témában többnyire teljesen tudatlan nagyközönségnek, hogy csak és kizárólag a világbajnoki cím megszerzése számít majd eredménynek...??? az egy álom, és nem azért, mert Norbi nem lenne képes rá, sokkal inkább azért, mert itt vannak hozzá hasonló iszonyat gyors versenyzõk, akár 20 év tapasztalattal is a hátuk mögött... reális elvárásokat kellene kialakítani az emberek fejében, pláne az elsõ évben... olyanokat, mint a rendszeres top 10-bõl indulás, rendszeres pontszerzés, dobogós helyezések, talán, esetleg egy-egy gyõzelem, ha minden összejön, mondjuk második futamból... nem vagyok pesszimista, de ha nem a reális elvárásokat tápláljuk a hétköznapi, kevésbé tájékozott emberek agyába, akkor az egész produkcióra legyinteni fognak, mert a végén csak azt látják, hogy "na, nem lett világbajnok, én megmondtam elõre", és legyintenek... Pedig még például Menu vagy Farfus sem lett bajnok, úgyhogy én azt mondom: szurkoljunk, de ha reális képet festünk az ilyen cikkekben és interjúkban, akkor minden egyes részsiker valódi fényében fog megmutatkozni, és valódi szenzáció lesz...
ettõl az apróságtól eltekintve tényleg nagyon tetszett az írás.
Érdekes cikk. Akkor Ravagliáék és a Proteam is átnyergel a Superstarsba, Schnitzerék meg endurance-oznak? Én DTM-et tippeltem nekik, de mivel már kiforrott az M3 GT2-es, ezért gondolom mennek majd a Nürburgringre és Spaba. És akkor bizony alakul a 3 autós csapat felállás, mert az RBM terjeszkedik Farfusszal és talán vmelyik saját neveléssel (Porteiro, Hernandez) és a Seat zsugorodik (Tarquini, Gené), de ki lesz a fizetõs pilóta? Remélem Norbi a Dension pénzével. Még Macauban is hírdettek, szóval megy a bolt. A Chevy és a Lada sztem nem változtat, de jó lenne lecserélni Ladygint vmi tehetségesebb orosz formaautósra. Alakul ez. Még a privátokkal kéne kezdeni vmit...
egyszóval, dec. ötödikén kiderül mi lesz a következõ évi felállás... mindenesetre elgondolkodtató, hogy a szervezõk most kezdenek kapkodni, és beinvitálni 2 új gyárat, de abból is csak 2011-ben lesz valami - ha lesz... kriminális... miért kell erõltetni ezt a "gyári" dolgot, ha egyszer majdnem nulla az érdeklõdés... ezt nagyon nem értem...
éppen én is azt olvastam az elõbb, bár nem lepett meg nagyon, mert azt már hallottam korábban, hogy olimpiai aranyra is vágyik... 1 élete van, az autósportban az egyik legsikeresebb európai versenyzõ tudott lenni az USA-ban, megjárta a forma-1et, nyert WTCC futamokat, a bajnoki címre viszont nem sok valós esélye volt, így aztán próbál idõben váltani, amíg még kipróbálhat mást is... hiányozni fog a mezõnybõl.
elhiszem, végül is nekem se tetszik a dolog, pláne ennyi autóval egy csapatban, így tényleg sokat árt a sorozat megítélésének, ha 7-8 autót hirtelen elkezdenek dróton rángatni két egymással versengõ csapatnál, ez valóban nagyon nem jó, és ez ellen tenni kellene, hogy ez ne fordulhasson elõ a jövõben... na persze mi most itt hiába kezdenénk el ötletelni, annak sok értelme nem lenne...
én is azt vallom, hogy a legjobbnak kell(ene) nyernie, és ha Farfus matematikailag sem tudott volna bekavarni, akkor biztos vagyok benne, hogy hagyták volna õket lejátszani, de így... plána, hogy akkor már tudták, hogy Yvan jövõre a kékekhez igazol, egyszóval, én talán ezért vagyok elnézõbb velük...
amúgy én jövõre simán ellenük szurkolok (pedig nagy seatos voltam, nekem is az áll a garázsban), de jövõre a kékek egy számomra álomcsapatot állítanak ki, amit csak a mi Norbink tud megelõzni a fontossági listámon, és persze Thompson :)
24-25 april - Jyllandsringen (STCC+DTC) 7-8 may - Knutstorp 21-22 may - Gelleråsen 4-5 june - Gothenburg (STCC+DTC) 9-10 july - Falkenberg 13-14 august - Gelleråsen 4-5 september - Jyllandsringen (STCC+DTC) 17-18 september - Knutstorp (STCC+DTC) 1-2 october - Mantorp
Zanardi is visszavonul!
Különbözõek vagyunk :) Én képtelen lennék...nyomasztana hogy nem az nyert aki megérdemelte. Azzal a csököttséggel vagyok megáldva, hogy bárkinek is szorítok, elviselem a vereségét, ha az nyert aki összeségében jobb munkát végzett. Ellenkezõ esetben csalódom a versenysorozatban. Egy jó gyõzelemhez jó ellenfelek kellenek, és most nem vagyok abban biztos hogy a következõ évadban nem azért fogok szorítani, hogy a Seat ne tudja érvényre juttatni ezt a stílust. ..és én nem szeretek így drukkolni. Én ellenfeleket szeretek látni a pályán, olyanokat akik küzdelemben hódítják el a végsõ trófeát. Szal nem sok ilyet akarok látni mert nem fogom nézni.
én tökéletesen megértem, hogy mirõl érvelsz, még alá is írom, hogy ez így van, de változatlanul nem értem miért elsõsorban a seatra haragszol, amikor a szövetség egyszerûen becsukja a szemét az ilyen esetek fölött... ez tök olyan, mint most Henry-ra haragudni, amiért érvénytelen góllal verték ki az íreket... de közben vannak szabályok, vannak szövetségek és voltak bírok, amik ezt lehetõvé tették... itt ugyanez a helyzet... én ezt a seat hozzáállást semmivel sem látom másnak, mint volt pár éve a Ferrarié Michaellel és Rubens-szel, vagy amit éveken keresztül a japánok csináltak a Dakaron, stb, stb... csak ez itt feltûnõbb, mert több autójuk van a pályán... nem mondom, hogy ez így nézõbarát, tényleg nem az, de én bizony ha csapatfõnök lennék, akkor ilyen esetben hasonlóképpen kihasználnám a szabályok adta lehetõségeket...
Most pótolom be a szezon közben kimaradt V8 Supercars futamokat, ahol egy Ford és egy Holden szerepel, de ott bizony a privát nyugodtan leelõzheti a gyárit, ha tudja és jutalma nem az lesz, hogy kicsinálják a csapatot, hanem inkább felkarolják. Hatalmas a csata a két gyártó között, de a versenypályán, és még sincs túrdöfransz érzése az embernek. Sportszerû maradt a sorozat és látványos.
Farfus (vagy más) elsõ futamos 8 helyével nincs bajom, arra a helyre oda kell érni, amikor pedig megvan akkor rajtnál meg kell tartani. ...ha pedig a 6.-ról bukik vissza akkor pontot áldoz érte.
De ez a jelenség hogy 4-5 autót mozgatok azért hogy egy valaki bajnok legyen, az gusztustalan. Lehet hogy a szabályok szerint ez rendben van, de olyan személytelenséget közvetít a drukkerek felé ami csöppet sem szimpatikus. ..és még azt sem gondolom hogy a gyártónak ez az érdeke....ilyen versenyzés láttán felmerül az nézõben, hogy hol van az ember? Valóban ezt akarja képviselni a Seat amit láttunk? Ezt kössék a nevéhez? Nem lehet mindent szabályozni, van ami elvileg önszabályzó...és ez a húzás nem szimpatikus és ne is tegyük azzá, mert szomorú jövõképet vetít elõre. Sztem nagyon romboló hatású az egész sorozatra nézve, üzenetértéke van. Amennyiben egy csapat szereti a sorozatot amiben szerepel, akkor tisztelnie kell a résztvevõket, és a 'szellemiségét' is. Különben amint megkapja amit akart már itt sincs.
Thompson jó versenyzõ, ráadásul 1 egész hónappal fiatalabb nálam, vagyis merem remélni, hogy még nem annyira öreg ;) így aztán van még benne legalább 15-20 idény, annyi simán, szóval még akármi is lehet belõle, akár még NASCAR gyõztes is ;)
jaja, én is nagyon fogom bírni azt a csapatot! gondolj bele: Menu, Muller, Huff és még rebesgetik Giovanardi nevét is... eszméletlen best of válogatás... :)
a másik verziót elfelejtettem megírni, de kétségtelen tény, hogy az is benne van a pakliban, vagyis az, hogy hagyják az egészet az enyészetnek és kiszállnak a sorozatból... természetesen én sem vagyok jós, de ha maradnak, akkor áll még a tippem 2011-re :)
nem ismerjük a szerzõdésben foglaltakat, de változatlanul azt mondom: Thompson tudja mit csinál... ez az autó még gyenge, ez tény... ugyanakkor egy év alatt kemény másodperceket javultak, ami vitathatatlan... nem ismerjük a szerzõdés részleteit: itt arra utalok, hogy Thompson nem véletlenül gürcöl a fejlesztésben, Thompson világbajnok akar lenni, és jelenleg elsõ számú alapember annál a csapatnál, ami talán a legbiztosabb háttérrel rendelkezhet a gyári csapatok közül... bárki bármit mond, ahol pénz van, ott éveken belül eredmények is születnek... a seat is rengeteget küzdött az elsõ gyõzelméért, mint ahogy a kékek is megjárták a hadak útját, és akkor ugyanúgy nem értettem minek ment oda Menu és Larini... Thompson és a Lada mérnökök mindent meg fognak kapni ahhoz, hogy ebbõl egy nyerõ autót varázyoljanak, és Thompson van olyan jó és tapasztalt pilóta, hogy rengeteget tud segíteni a fejlesztésekben... egy ilyen kaliberû pilóta az ilyesmit nem vállalja be ingyen, ez nyilvánvaló - és most nem a pénzre gondolok... ha a kocsi beérik, várhatóan õ lesz a csapat világbajnoki befutója... más márkáknál meg kellene harcolni 2-3-4 másik világklasszissal, itt viszont a Lada alighanem prioritást fog biztosítani neki csapaton belül, egyszóval nagy valószínûséggel ezért írt alá hozzájuk, ami talán egy 2011/12-es vb címet is jelenthet számára... ez most sokak számára megmosolyogtató elõrejelzés lehet részemrõl, pedig nem viccnek szántam, én komolyan hiszek benne, hogy a Lada oda fog érni az elejére...
b type free,
légyszi ne érts félre, egyáltalán nem tetszik amit a seat mûvel, pont hogy ez ellen emeltem fel a szavam én is, én mind9össze csak azt mondtam, hogy amíg ezt az etikátlan hozzáállást egy szövetség (bármelyik kategória bármelyik szövetsége) hagyja, addig ez a jelenség mindig ott lesz a pályákon... és ez vonatkozik ugyanúgy Farfus nyolcadik helyeire is, amit hol így, hol úgy szerez meg, és sorolhatnánk... mindig abba gondolj bele, hogy te mit tennél egy adott csapatfõnök helyében, amikor az ilyen dolgokra egy szövetség helyet hagy... nem osztanád le a lapokat a biztos bajnoki cím reményében? euromilliós reklámkampány épülhet egy ilyen bajnoki címre, több száz ember munkája, megélhetése van a háttérben, iszonyatos költségek, munka, stb... mindez felelõség... egyszóval, ha a szabályok engednék, akkor te nem tennéd meg? ez a jelenség mindig is létezett, már az ötvenes évek forma-1ében is, amikor egyes gyártók lehívták a pályáról a versenyzõiket, hogy átadják az autóikat a vb esélyes pilótának, aki alatt mondjuk meghalt a motor... vagy ott van Frank Williams, aki már 1980-ban, az elsõ sikeres évükben felháborított egy egész világot azzal, hogy Jones-nak "osztotta le" a vb címet, és aztán ez a jelenség folyamatosan ismétlõdik, és nem csak a Forma-1-ben, túraautóban, de Le Mans, a Dakar, a rali vb...stb stb... Egyszóval, megértem, hogy gyomorforgató, számomra is az, de szerintem egyszerûen nincs értelme haragudni a seatra, mert akkor lehet haragudni még kb 132 csapatra az autósport történelmében... fel lehet fogni mindezt csalásként, de fel lehet fogni szabályok engedte taktikaként is... amelyik csapat eljut erre a szintre és a szabályok engedik, az meg is játsza ezeket a dolgokat... és mégegyszer mondom, ez szerintem is nagyon nem jól van így, de errõl nem a seat tehet, nem a bmw tehet, errõl a szövetség tehet - egyedül.
Jövõre Putyin átépítteti a dakaros Kamaz motorját az orosz ûrkutatási hivatallal, hogy megfeleljen az S2000 elõírásainak és a Lada is dízellel fog menni. Onnantól lesz ám ereszdelahajamat. :D
"Szerintem a WB kicsit korai volt, mentek volna angolokhoz, svédekhez..."
Lehet h igazad van, de szerintem nekik fõ szempont a hírverés. Egy nemzeti bajnokságban nem lett volna ekkora. Mondjuk RTCC-ben mentek sokat 110-esek meg Kalinák egész jól. Mondjuk tény h a WTCC-s 110 változattal és a Priorával nem volt semmi tapasztalat azelõtt semmilyen bajnokságban.
De legalább (többé-kevésbé) saját erõbõl próbálnak meg a csúcsra jutni, szemben azokkal, akik specialistákat szerzõdtetnek. Azzal a "versenytapasztalattal", ami a Ladának van már az is szép, hogy az elsõ teljes évükben pontot tudtak szerezni. És legalább a pályaismeret meglesz - a kapcsolatokról nem is beszélve - mire oda jut a dolog, hogy teljesíteni kell. Láttuk annó az Alfát is, mit ért a BMW és Seat ellen Makaóban az elsõ vb futamon. Szerintem nincs baj a Lada fejlõdésével.
Ezek akkor is amatõr hibák, kicsit úgy áll hogy a kicsi fejszéjüket belevágták abba a bizonyos nagy fába és ha nem is tört bele de legalábbis beszorult. Mondom ezt úgy hogy én tényleg szeretném ha feljebb lépnének és tavalyhoz képest léptek is, de ez kevés.
Nézd meg a Chevit mióta itt vannak komoly gyári támogatás egy valag pénz és mégsem tudnak beleszólni a sárga-fehér csatába.
Szerintem a WB kicsit korai volt, mentek volna angolokhoz, svédekhez, pár év gyakorlás eredmények is vannak, szereznek maguknak rajongó tábort és így mindenki hepi.
Nem akarlak meggyõzni semmirõl, és nem mondtam hogy a Seat-os viselkedés rendben van.
WTCC, F1, WRC, egyik sem mûködik rendesen, itt a morális kérdések másodlagosak, ezt a "Seatos" viselkedést simán rá mondhatnánk a Renault-Ford-Mclaren-Ferrari-Citroen-re. Moralitást itt úgy hívják hogy lehetõség, esély.
Lavírozó ügyeskedõk mindig lesznek, lehet ezt utálni de ettõl még van, ezért van szükség egy Felügyelõ testületre és ezen tényleg nincs mit vitázni.
Az ablaktörlõ, párásodás, szervóhibák meg elõfordulhatnak. Ez ilyen. Kiderítik mi okozta és legközelebbre kijavítják. Más márkánál is elõfordultak ezek a hibák. Szerintem ezt nevezik fejlõdésnek, ha a kialakuló váratlan hibákat kijavítják és többé nem fordulnak elõ. Ez is csak tapasztalatszerzés kérdése szerintem :)
Komplett versenyautó alárakása hülyeség, Ezt te sem gondolhatod komolyan.
Van egy nemzet. Akinek van egy autógyára. Eszük ágában sincs másik autót venni és az õ nemzeti színeik alatt versenyeztetni. Az oroszokban ennél sokkal nagyobb a nemzettudatosság, emiatt ha meg szakadnak is a saját autójukkal akarnak nyerni.
Az meg h Opel motor van a kocsiban az abból adódik h a GM szoros üzleti kapcsolatban van az AVTOVAZ-al. És a 110-es utcai GTI verzióját is az Opel motorok hajtják. (hajtották már akkor is mikor még WTCC-s szereplésrõl szó sem volt) Emiatt volt a WTCC-s 110-ben is Opel motor. mivel a GTI-bõl lett homologizálva. És valljuk be azért a C20XE nem rossz motor, hiszen a Chevi se véletlenül használja :) Jövõre hogy az Oreca fogja csinálni nekik a motort, talán még jobb is lesz mint idén, de minden a jövõ zenéje. Majd elválik...
ezek emberi döntések, még egy kiélezett versenyhelyzetben is vannak a szabályon túlmutató normák. Azért mert a szabályok rosszak, még nem kell nekem is azzá lennem. Az régen rossz ha morális döntési helyzetekben a szabályokra hivatkozom.
Senki és semmi nem tud meggyõzni arról, hogy a Seat viselkedése rendben van, szal kár is vitáznunk :)
A Ladával az a baj hogy az oroszok akarják fejleszteni állami pénzbõl, ez ismerve a mentalitásukat olyan mint ha folyamatosan pisztoly nyomnának a tarkódhoz, Putyin sem véletlenül látogatta meg õket év közben.
Adják oda egy külsõs csapatnak és lesz eredmény, az opel motorokkal nincs gond (lásd: Vauxhall).
Az FIA hagyja õket etikátlanul versenyezni, elnézi csak hogy maradjanak. A Chevi, Lada sem tud ellene tenni semmit, hiába fenyegetõznének kivonulással, max annyit kapnának hogy viszlát.
Itt csak gyártói, szponzori érdekek számítanak, ahogy a WRC-ben is és ezért tudott ennyire elkurvulni mind két szakág.
A baj hogy erre már a múltban volt példa, még anno Group B-ben. A Peugeot-val Vatanen-nek volt egy súlyos balesete, úgy volt hogy amputálni kell mind két lábát, erre a csapatfõnöknek (Jean Todt) az volt a legnagyobb gondja hogy hogyan alakítsák át a kocsit kézi vezérlésûre hogy Ari láb nélkül is tudjon vezetni és ezt az akkor FIA jóvá is hagyta. Aztán Marc Surer Ford RS200-át kettévágta egy 10cm átmérõjû fa a navigátor meghalt nem tettek semmit, ahhoz Toivonen-ek szénné kellett égnie. Nem számított hogy a kaszniknál még egy trabant is merevebb volt, hogy mûanyag fékbetéteket használtak mert az könnyebb, nem számított a pilóták élete, csak a profit, hát akkor sem voltak etikusak ahogy most sem pedig azóta eltelt több mint 20 év.
Persze, hogy most sem Seat, Chevy és BMW versenyzik, hanem Oreca, RML és Schnitzer. Csak azért a pénzt a gyárak adják. Az Avtovaz is bele fog nyúlni a zsebébe, mert lesz orosz futam és most a nincstelen tömegeket meg lehetne nyerni egy sikeres sportprogrammal. És nini! Van egy szabad Oreca a láthatáron. És jó orosz versenyzõk is. Petrov, Move, Afanasiev, Aleshin, Kouzkin...
Igen csak tudod akkor lenne ennek értelme, ha pl megfogná és megvenne egy komplett Vectra versenyautót és alárakná.
Nah de akkor sem tudnak mit kezdeni azzal, hogy nem müködik rajta az ablaktörlõ. Hogy nem müködik rajta normálisan a szervó, hogy párásodik és szerencsétlen nem lát ki belõle. (ez Thompson mondta ugye abban a kis filmben Okayama elött)
Szóval nem tudom.
De nem akarok vitázni, neked szimpi, szerintem katasztrófa.
:) sajnos nem,..elég határozott a véleményem ezzel kapcsolatban. A rally-ban is kiderült hogy van a versenyetika és vannak a szabályok, és amikor az etika a szabályok mögé kerül az sosem frankó.
Lehet hogy feldobálják magukat a focisták, de nekem az sem tetszik így nem is kell azt megmagyaráznom.
"Csak az egy Honda.." "Már bevásároltak mindent. Opel motor kitudja milyen futómû meg stb stb"
Ezaz, ezért nem értelek. Egyik mondatodból az jön le h az csak egy Lada, miközben utána meg írod h tulajdonképpen nem is Lada mert bevásárolt más gyártóktól.
Konkrétan a Ladában minden fõ alkatrészt külsõs, neves "nyugati" cég gyárt. Csak a kasztni orosz. Aminek döntõ jelentõsége csak a légellenállásban és súlyelosztásban van, és az viszont nem is rossz az ellenfelekhez képest. Szóval akkor miért is ne lehetne a közeljövõben versenyképes autó? Minden adott a sikerhez, csak kitartás és fejlõdés kérdése minden.
Thompson pedig a nyilatkozatai alapján nagyobb elismerésnek érzi azt ha egy 0-ról feljavult autóval nyer, mint hogy beül egy eleve jó autóba és azzal nyer. Emiatt (is) szerintem 99% h maradni fog, de majd elválik...
Mondjuk Ladygin helyett szerezhetnének valami jobb pilótát, de hát egy orosz biztos maradni fog, mondjuk nem hiszem el h abban a nem kis országban nincs egy nemzetközi mezõnyben is helytálló pilóta :)
Pedig ez akkor is a szövetség hibája, mindig lesz olyan gyártó/csapat aki kihasználja a kiskapukat, az õ dolguk lenne ezeket becsukni. Ez olyan mint fociba a mûesésért kapott 11-es, mindenki tudja hogy kamu még is megadják. Farfus is hányszor esett vissza vagy épp nem elõzött a 8. helyért csak hogy a pole-ból indulhasson, ez etikus, szándékosan lemaradni. BTCC-ben az elsõ nyolc ugyan fordul de a pole-t sorsolják, kész megoldották ennyi.
Továbbra is azt mondom kifele a gyártókkal, jöjjenek a privátok, Prodrive, N.technology aztán mindjárt jönnének a "többiek" is. BTCC 6 márka STCC 7 márka IRC 7 márka (Euro élõben nyomja és izgalmasabb is mint a WRC)
Hát jahh! Csak az egy Honda.. De ne menjunk bele sok itt a Lada fan. Nem igen fogok tudni változtatni a véleményemen.
Meg lehet nézni a futamokat. Sajnos erre igen csak igaz az a közmondás hogy szarból nem lehet várat épiteni. Már bevásároltak mindent. Opel motor kitudja milyen futomû meg stb stb. Jó versenyzõk, mind Lagen mind Thompson, és eredmény?? Nuku max egy két pont.
És igazából féltem Thompsont. Láttunk már ilyet. Nem szeretném azt, hogy egy ilyen qvalitásu ember emiatt vesszen el.
Laffite:
Miért írt alá? Azért mert máshol nem volt hely. Kb 100% ra veszem, hogyha holnap azt mondaná neki a BMW vagy a Seat hogy gyere, menne. A Versenyzõk nyerni szeretnek nem küzdeni. És jelenleg a LADA az egy küzdelem nem versenyautó.
ladarevolution meg gúnyolodhatsz a tények nem a te igazad mutatják.
És mind ezt úgy mondom, hogy én örülnék a legjobban ha Thompson nyerne, akármivel. Mivel nagyon bírom az arcot!
A Seat mindenképpen hunyó sztem, õk kezdték el...és azt sosem muszáj sztem. Többször is gyomorforgató volt (számomra!!) az ahogy a versenyetikát mellõzték...nem kezelték, egész egyszerûen mellõzték. A Bímer válaszlépésként élt ezzel, de még azt sem igazán. Tarquini-nek örülök, de a Seat 'mentalitást' én nem vállalom fel, inkább kicsit ég a pofám ha lehet ezt írni, mert szeretem ezt a versenyágat.
A Honda is szarnak indult, aztán Thompson fejlesztett belõle egy versenyképes autót.
az egész ott van elcseszve, hogy pont most, a válság kellõs közepén kellene az egyik legolcsóbb és leglátványosabb kategóriává tenni a wtcc-t, hogy a veszteségekkel mûködõ gyáraknak megérje itt indulni és reklámozni a márkáikat... sajnos a szövetség a pillanatnyi profitot sokkal többre tartja, mintsem elõre tervezzen akár 3-4 évvel...
én is azt mondom, hogy a múltjuk alapján minimum hiányzik a Honda, az Alfa, a Vauxhall, a Volvo és a Ford, de volt régen egy jó Nissan és Renault is, csak ami így hirtelen eszembe jut... elgondolkodtató, hogy vajon miért ennyire passzívak mindannyian... a szövetség helyében én legalábbis erõsen elmélkednék ezen a problémán...
veled értek egyet a témában... senkit nem lehet leírni elõre és elintézni egy legyintéssel... jó irányban haladnak, én jövõre már mindenképpen egy versenyképesebb autóra számítok tõlük... Thompson szerintem tökéletesen tudja, hogy mit csinál, különben eleve nem írt volna alá hozzájuk, ebben biztos vagyok.