Miért van arról szó h 1.6-os lenne WTCC-ben valamikor?
Persze, én az S1600-ra gondoltam, sry :)
The "universal" FIA engine is going to be 1.6 liter and turbo charged. This makes it easier for manufacturers involved in, for example, WRC to commit to WTCC and vice versa.
...hiszem ha látom...félek, ez megint csak egy marketingfogás a legolcsóbb fajtából... persze nagy hagyományaik vannak ebben a szakágban is, de annyira valószínûtlen, hogy ezekben az ínséges idõkben õk nekiállnak fejleszteni és vb-csapatot kiállítani... ugyanakkor a Lada még ennyire sem volt hihetõ és mégis itt vannak, de ezzel együtt is csak akkor hiszem el, ha már el is indultak :)
Basszuskulcs! Norbi nem indul az ETCC-n. "A Magyar bajnokságból még egy forduló van hátra. Erre a versenyre a Hungaroringen október 23-24.-én kerül sor. Úgy tervezem, hogy ott indulni fogok."
...és ha már nosztalgiáunk... emlékszik valaki a DTM riválisára a 90-es évekbõl? ADAC túraautó kupa, a DSF-en nyomták... BMW, Audi, Ford, Nissan, Honda, olyan nevekkel mint Biela, Boutsen, Patrese, Tamara Vidali, Claudia Hürtgen, Ravaglia, Kox, Asch, Nissen, Capelli, Pirro, Stuck... meg aki még eszembe se jut... azok is nagyon király kis versenyek voltak... egy idényösszefoglaló 95-bõl: http://www.youtube.com/watch?v=B3fWlVZ0mAI a német túraautózás leggazdagabb évei voltak azok az idõk...
Jürgen és Gerd Ruch családi vállalkozásként pár évig nyomta privátként két kiszuperált Mustanggal, de sajnos mindig full utolsók voltak...
az alábbi link helyett inkább ezt ajánlom, ugyanaz csak jobb felvétel és hosszabb összefoglaló... kis nosztalgiázásnak sem rossz :) http://www.youtube.com/watch?v=w55XJ0LWSx0
egykis nosztalgia a DTM akkori éveibõl, kicsit nem idevaló, de ha már szóba került, akkor az egyik leglátványosabb baleset a DTM történelmébõl... http://www.youtube.com/watch?v=uNgJEb_ZmXQ
Igen, a DTM-et akkor még én is nagyon bírtam, amikor Larini, Nannini, az öreg Rosberg, Lehto, Dalmas, Giovanardi, Ludwig, Schneider, Reuter, Modena, Franchitti és a többiek nyomták, azóta sajnos túl "sterillé" vált, és ahogy ezt Te is leírtad mára már túl steril, én nem is bírom végignézni... na meg a mai versenyzõk... hát közelükbe nincsenek ezeknek a régi nagyoknak, akik még nagyon durván nyomták a pályán, nem úgy mint most, akik többsége csak reklámarc, és a szabályok még meg is kötik a kezüket...
lökdösõdéshez csak annyit, hogy néztem ma DTM-et, és hát szégyen amiért büntetéseket osztanak+figyelmeztetést.. szerintem talán csak a két csaj összeakadása volt büntetõs, a többi mind belefért a túraautóba.. (kis bodicsek hogy legyen hely, másik kivezetése a fûre két kerékkel hogy szarabb legyen a kigyorsítása) csak úgy röpködtek a fekete/fehér zászlók:( ahhoz képest, hogy 5-10 éve a BTCC mellett a DTM volt a legkeményebb túraautó bajnokság ahhoz képest ezis hova jutott sajnos :(
ja, én is amikor néztem, hogy megint milyen agyament módon tett ki egy vetélytársat a pályáról, hát az alatt pont pont az jutott eszembe, hogy egy órával azelõtt még én védtem a mundért itt a fórumon, erre megint akciózik...
különben én már vártam volna az áthajtásos büntetést a manõverért, de gondolom azért nem jött, mert a szövetség izgalmas végjátékot és drámát akar, nem kell nekik egy lefutott bajnokság, már így is elég rosszul jön nekik, hogy Farfus kimarad a végén a csatából.
na mindegy, Tarquini akármit csinál, az Osellás, Colonis, AGS-es idõben szívott annyit, hogy ez nagyon kijárna neki... (és csendben jegyzem meg, Larininek is legalább ennyire kijárna már, talán egyszer az is összejön)
pontosan,..mármint a Tarquini-s dologhoz. Az mellett hogy Huff-t már megint kegyetlen kicsapta egy egyértelmûen nem elõzési helyzetben,..szal már láttam sírni is. Nehéz lehet neki drukkolni, mert ahogy írtam bicskanyitogató sok megmozdulása, de õ rajta éreztem a legjobban már az elejétõl hogy nem fekszik neki hogy csak úgy bevédjük Y. Muller s×ggét. Tarquini harcolni fog..
jaja, Thompson egy hõs, és kétségtelenül vb esélyes lehetne egy igazán versenyképes autóval! én bízom benne, hogy jövõre közelebb kerülhet az élvonalhoz!
amúgy aki igazán elcseszte a versenyét, az Priaulx... már ott volt a biztosnak tûnõ nyolcadik helyen, ami bizony rajtelsõséget jelentett volna, erre kockáztatott és nagyon csúnyán rá is faragott... nem ért annyit az a plusz 1 vb pont, elcseszte az egész hétvégéjét...
én Farfust soha nem csíptem valamiért, talán a pályán való viselkedése miatt, vagy nem is tudom, mindegy...
most, hogy kétesélyes a vb, már én is Tarquini-nek szorítok... tény, hogy néha túl kemény, de ahogy Te is mondtad, õ még a régi "szabályokon" edzõdött, ez némi mentség... na meg amennyit ez az olasz szenvedett, kínlódott, megalázkodott a F-1-ben még annak idején az Osellában vagy a Coloniban például, hát igazán megérdemelne valami címet már... jó, 94-ben BTCC bajnok volt, de az mégsem egy vb cím... Muller meg bár szimpatikusabb, de mégiscsak nyert már...
Thompson végig szopatott mindenkit, aki mögötte volt, nagyon jó versenyzõ. Remélem a 2. verseny még jobban alakul számára a 3. helyrõl.
nagyon jó futam volt, egészen szenzációs! pokolba a városi pályákkal, remélem erre elõbb-utóbb a szövetség is rá fog jönni, mert verseny csak ezeken a pályákon van, de itt aztán óriási...
Thompson amúgy egészen szenzációs volt! és Menu volt a másik, aki elõtt le a kalappal, így felérni a Pole-t érõ helyre... Na persze volt benne mázli is, de elkerülte a rázós helyzeteket...
Durva volt a futam, azért Thompson ott lesz a 3. rajtkockán :-)
Go Lada!
Nincsenek férgek...rosszul döntött a rajtvonal után, õ döntött úgy hogy kiáll Huff mögül és külön próbálkozik. Jól beszorult és aztán bedarálták, de abban a káoszban ez már teljesen kiszámíthatlan. Ez egy szerencsétlen eset volt, amit egyébként piszkosul sajnáltam mert bírom Farfus-t és neki drukkolnék a Seat-k ellenében. Egyébként meg ha már Seat akkor Tarquini, legyen bármilyen bicskanyitogató stílusa, õ egy régebbi iskola neveltje, van rá némi mentség.
Szép infókat cseppentett el a kommentátor, nagyon király lenne ha babakék lenne az ég a Zengõ-nek. Ez egy sikeres csapat, így felesleges okoskodás amit mondok, de Michelisz-Wéber-Kiss alapfelállásban terveznék...és aztán akit még el bír az istálló, és meglátják ki merre milyen sikeres. Gondolom hogy a Znegõ nem akar szétszakadni, így aki Endurance-t akar az oda, aki túraautózni az marad, aki FIA GT-re az amoda, aki....stb. Michelisz és Kiss mehetne olyan sorozatokba ahol számít a kor, míg Wéber hozhatná az Endurance versneyeket, az nem annyira sûrû és tetszett is neki Nordschleife. De mint írtam csak szómenésem lett a sok jó infótól és a nagyszerû eredménytõl :)
ohhhohóóóóóóóóóó.... hát ez mekkora volt már! 10-bõl 9 versenyzõ ilyen helyzetben simán elengedi azt aki üldözi és egy biztonsági menettel megnyeri a bajnokságot, de Norbinak eszébe se jutott, hogy kiadja a kezébõl a futamgyõzelmet!!!
ha valami imponálhat egy gyári csapat vezetõsége számára a világbajnokságon, akkor ez bizony az volt!
hatalmas gratuláció az egész éves teljesítményhez, na és persze a csapatnak is, mert azért ehhez kellett egy autó is!
így van:) meg is nyerte a futamot, és ezzel ha jól tudom az EB-t is :D
Tom Coronel indulni fog az utolsó két futamon, mivel szponzori szerzõdést kötött azzal McGREGOR céggel mely a Seat Euro Cup-os ikertesvérét Tim Coronel-t is támogatja.
LOL! Engstler BMW-jének hátsó ablakán a www.safety-car-hunter.com weboldal címe található, ahol humorosan, de kioktatja a Safery Car veztetõjét. :D
Most néztem a múlt hétvégi STCC futamot, hát a svédek se aprózzák el. Érdemes megnézni, fõként a Race2befutót.
Errõl beszéltünk alant, Y. Muller mondja: többször is keményen meglökött abban a körben... Erre bevágnak egy képet a célrafordítóban ahol Farfus van kiszorítva és Y. Muller koccolja ahogy szorítja még egy kicsit kijjebb. :) Amugy sem vágom, túraautós versenyen vannak koccok, a lényeg hogy ne olyan pillanatban legyen aminek következtében a másik leesik a pályáról. Az teljesen benne van hogy ha valki gyorsabb, de a másik védekezik (jogos), akkor az elõl lévõ számíthat kis taszajtásokra itt-ott. Ez alap itt, sprintfutam. A gumifalnak meg õ ment neki.. Az meg hogy az interjúban lehülyézte Farfus-t.., csak nem fordította le a kommentátorunk, hát vazz mi ez ha nem durcázás? :)))
Oschersleben race winner Augusto Farfus has been reprimanded by the WTCC stewards after an incident with Yvan Muller. The French SEAT driver was upset after the race. "Farfus hit me three times, very hard," said Muller.
WTCC: Larini penalized after Lada crash Nicola Larini has been given a 30 second penalty after the incident with Jaap van Lagen on the last lap of the first WTCC race at Oschersleben today. In addition to the penalty, the Chevrolet driver has been given a ten position grid penalty, though suspended for the next three races. By Johan Meissner Sunday, 06 September 2009 19:26 CET The incident was when battling for fifth position in the race, van Lagen being on the way to his and Lada's best ever finish.
The incident resulted in van Lagen spinning off, later rejoining to finish 11th, and the stewards found Larini responsible for causing the collision.
Larini was dropped from fifth to 15th because of the 30 second penalty.