Hernandez-t sajnálom. Mondjuk szerintem ez sima rajtbaleset volt, nem okolható érte senki.
Amúgy ritka unalmas egy futam volt a rajtot leszámítva. Nem is értem ilyen helyen hogy lehet versenyt rendezni. Épphogy elférnek az autók, elõzési helyrõl nem nagyon beszélhetünk...
BTCC-ben egy ilyenért 4 mp-s büntit kapott a Bömös így második lett, ...na ez egy fair ítélet.
Jó,ez igaz,meg Tarquini is szépen levágta azt a kanyart.
Szerintem semmi szánalmas nincs benne. Miért kellett Farfus-t box utca áthajtásra büntetni, azért a kis koccért pff.
Bezzeg mikor J. Müller-t az elõ két futamon letolták a pályáról mit kaptak a Seat-ok, egy nagy lóf*szt.
Ha Priaolux direkt várta be Farfust,akkor ez kurva szánalmas:S
Nincs sajna, de ez csak a lustaság meg az idõ hiánya miatt van, be kéne menni a BOT-ba és megvenni.
A másik gond hogy beszart a kormányom és egy G25-ös az új jelölt, de talán szeptemberre meg lesz.
Jaja.. De hát elvileg Knustorp tegnap volt.. Ha nézed a dátumokat, 3-4 nap amire felrakja, azzal a dátummal is vannak fent ahogy nézem...
Gondolom kedd környékén lesz fent..
De kösszi a linket megmondom a frankot én lemondtam már arról hogy látom idén az stcc-t.. Amióta új ez az oldal nem találtam rajta..
Szóval köszi!
(neked Race07-hez megvan az eredeti stcc?, rendezünk bajnokságot szeptembertõl VSR-en... STCC WTCC06-07, Vectra és TDI leon autokkal. Szóval hy van kedved és tura autóznál gyere!)
01 James Thompson 97 points 02 Michel Nykjær 96 points 03 Henrik Lundgaard 90 points 04 Jan Magnussen 85 points 05 Jason Watt 77 points 06 John Nielsen 53 points 07 Per Poulsen 52 points 08 Jens Møller 42 points 09 Michael Carlsen 41 points 10 Martin Jensen 38 point 11 Joachim Stephansen 28 points 12 Kasper Jensen 24 point 13 Casper Elgaard 15 point 14 Kim Morgan Jensen 8 points
Igen, de elvileg az év elején a Swindon cég csinálta nekik a motorokat. Két futammal ezelött váltottak a francia Snobeck cégre ha minden igaz. És még idén átállnak a szintén francia Oreca-ra. Aki jelenleg a Seatnak is csinálja, mellesleg régebben is dolgozott már együtt a Ladával ez a cég. (lásd. honlap intro video)
Motort azt nemrég raktak bele újat,nem?Ami valamivel erõsebb,mint a régi volt.Még szerintem írtam is,hogy a Lada dobogón lesz vele :-)
A motort azt nem tudom változott-e. Az biztos h idén még egyszer lesz új motor (pontosabban tuningcég váltás, a motor ugyan az lesz), de nem tudom h az most debütál, vagy 1-2 futammal késöbb...
Mindenesetre Thompsonra kiváncsi vagyok, alig várom a jövõ hét végét
Így van a DTC-is is megy, és már nyert is futamot, BTCC-ben is jól áll pedig a CIVIC-je nem a legerõsebb a mezõnyben, szerintem végig viszi a szezont. Kár is lenne ha lelépne nagy rajongó tábora van ott, nekem is õ az egyik kedvencem.
A Ladánál csak a kaszni változott vagy a motort is más?
annyira nem imserem a lada anatómiai felépítését, sajnos elég keveset látni a közvetítésekkor is, azt láttam a képen hogy kicsit más, csak nem voltam benne biztos
Igen. nem sokat változott kívülrõl mivel a Priora is a 110 alapjain nyugszik. Mindenesetre azt mondják ennek jobb a súlyelosztása meg a légellenállása is kisebb. (mondjuk a 110-esé se volt nagy...)
Úgy egészében nincs gond, de ez a front hajtás szerintem is marhaság. Kíváncsi leszek hogy a BMW-s csapatok mit csinálnak, átépítik a kocsikat vagy másik márkát választanak. Az is elképzelhetõ hogy új gyártó érkezik jövõre, akinek ilyen igényei vannak. A Vauxhall kivonulásával jövõre csak privát csapatok lennének, és egy új márka belépése több pénzt jelentene a sorozatnak.
Ez meg mi a rák?Most versenyautókat akarnak,vagy mit?
ehh.. BTCC is változás elõtt...
Két ekkora répát mint J. Muller meg Priaulx vazz jól kiharcolták maguknak a hátraesést :) Mindkettõt kedvelem szal a répa a pillanatnyi szitunak szól. :)) Vazz felkûzdik magukat jó helyre, lehetne szépen menni felfele, erre leülnek vagdalkozni, Tarquini és Rydell meg köszöni szépen.
Igazából J. Muller-t nem értettem jobban, hisz Priaulx gyorsabb volt, az elözõ futáson is neki volt a leggyorsabb köre....simán beálhatott volna és amikor Priaulx csinálja a necces pozíciószerzéseket megpróbálja utána kihasználni a kialakult helyzeteket. Az még oké volt hogy Zanardit pöckölte, hisz Alex lassabb volt, és megfogta...de legfõképpen nem feltételezem Jörg-rõl hogy azt úgy tervezte. De ez a csata...pff
Szép volt Traquini, hogy kapnál defektet mind a 4 ketekeden egyszerre és rongyolnál a falba...
És pont most nem néztem:(
szép volt Zanardi
BMWsek sikeresen dolgoznak a Seatok alá mostanában, ha nem megy nekik, majd õk elintézik hogy egybõl az elején legyenek...
hát...Farfus ilyen amatõr hibát csinálni banyek...elintézte a versenyt a seatoknak :(
A Lada 2170 Priora WTCC nemzetközi homologizációját elfogadta az FIA.
Holnaptól (2009. jún. 1.) lép érvénybe a homologizáció.