Lagennek valami problémája volt sajna nem tudott menni egy normális kört sem, de már a 2. szabadedzésen sem ment ki a pályára. Pedig az elsõn az 1:46.378-as ideje elég jónak tûnt a Ladához képest, Idõmérõn a BMW-k között lett volna :(
Tényleg, ilyenkor elindulhat-e a futamon? Mondjuk ha hivatkoznak arra h technikai problémák miatt nem tudott menni értékelhetõ kört akkor lehet engedni fogják neki az indulást, legalábbis remélem.
15.10.-kor idõmérõ euro2-n.
Az már nem olyan vészes,következõ versenyen a dobogót ki fogják bérelni
Új motor a Ladákban. 280Le-re húzták fel a Ladákban a mocikat. A hétvégén már ezekkel fognak menni.
Hajrá Lada! :-)
igen, ez olyan mint meccsen a kiscsapat egyetlen ziccerébe véletlenül belebotlik a pancser játékvezetõ... a s.car is a pálya tartozéka, ez van...
de függetlenül attól, hogy ki szólt neki rádión, mit mondott pontosan és mikor, így akkor sem lehet kibénázni a mezõny elé, jobbra tartva a csík mellett kigurulok, tükör, középre húzódás, ehhez nem kell sem utasítás, sem külön engedély, számomra ez a legmegdöbbentõbb az egészben...
áá nem tom, ..az SC vezetõjének pontosan kell tudnia mindent, hiszen õ bent ül az autóban, el kell(ene) mondani neki hogy mi történt melyik kanyarban, és hol tart a mezõny eleje. Az SC berendelésének egyik legfontosabb tényezõje az idõ,..azaz ha gyorsan be akarják küldeni, akkor gyorsan kell dönteni, ...számítva arra hogy a versenyzõnek is le kell reagálnia. Mert Engstler végül is reagált a sárgára, ..ha a táblát esetleg nem is látta, õ már lassított, csak erre nem számított. :) :(
Ami nagyon bosszant, hgoy a srácnak egy nagy eredmény elérésének a lehetõsége úszott el, egy ilyen répaságon...ezt már igen nehéz lesz visszaadni neki, valszeg lehetetlen.
erre én is gondoltam, mármint hogy egy bûnbak kell az esetre... azt mondják, hogy amikor döntés született a safety car beküldésérõl, akkor ugye kiszóltak a pályabíróknak, hogy sárgákat lengetni és sc felirat, és erre a safety car vezetõje nem megvárva a számára külön elhangzó "most már mehetsz" utasítást azonnal berongyolt a pályára... ezt mondjuk én is elég furcsának találom, ennyire amatõr senki nem tud lenni (vagy mégis?), itt valami kommunikációs félreértés lehetett... más kérdés, hogy egy versenypályára semmiképpen, semmilyen körülmények között nem keresztvonalban hajtok fel...
na de akkor hogy a rákba jött az az ötlete hogy kijöjjön??! Sztem itt mosdatják a dolgokat, szvsz az SC nem jön ki csak úgy, ..valszeg mivel amugy is sáros volt a kihajtás hogyanában, így vele vitették el az egészet. Mert nehezen tudom elképzelni hogy az SC csak úgy, elinduljon kifelé a pályára..
BTCC futamot letöltöttétek? Mert nekem nincs rajta hang, valszeg valami codec hiánya van, de jó lenne azért ha másnál lenne hang, akkor biztosan tudnám, hogy codec miatt nem szól nálam.
Errõl a fájlról van szó: BTCC.2009.Round03.Donington.Park.Race1-2.ITV4.x264.mp4
botrányos volt vzz, így kijönni az ideális ívre döbbenet. ..túl hirtelen döntöttek, ..ilyet, bamm basszus. Nem is tudom mit vártak. Semmi nem történt volna ha a fehér vonal mentén jön ki az SC, max elmennek mellette, de így pfff
Ahogy mondod sajnos. De nincsenek valahogy a helyzet magaslatán a szervezõk.
a szervezõk hibáztak hiszen nem volt kint egy szál sárga zászló sem a kanyarban, SCfelirat meg pláne nem, az SC vezetõje meg öngyilkos manõverrel beszlalonozik az ideális ívre egy beláthatatlan kanyar kijáratához... vicc
ilyet is ritkán látni hogy az SCt elkaszálják... én nem láttam sárga zászlókat lengeni ott a célegyenesben
Láttátok ezt ááááááááááááááááááááááááááááááá elütötték a Safety Cart.
Elõfordul..de nem Farfus volt aki kilökte JMUller-t, meg Farfus jól megy..itt is jól ment, ha JMuller Farfus elõl akar indulni akkor jobban kell qualoznia.
Én ezt az elsõ pár kör után írtam, igaz egy kicsit érzelmi alapon. J Müller-t az eddigi futamokon jó párszor megszopatták, emlékezzetek vissza Puebla-ra ott Larini lökte ki, elõtte Curitiba-n meg asszem egy privát. Farfus nem szimpi bárkinek keresztbe tesz ha az érdeke úgy kívánja.
azzal még nem lenne megoldva ha Farfus elengedi JMuller-t, Huff akkor is ott van...de amugy sem vágom miért engedné el, Farfus-nak jelenleg 23 JMuller-nek 14 pontja van a befutóig. Azaz semmi, de semmi nem indokolja hogy elengedje. Akkor már JMuller-nek kellett volna elengednie Priaulx-t, hisz õ is látvbányosan gyorsabb volt, és elõrébb is van mint JMuller. ...a látványosan gyorsabb volt amugy is relatív, hisz Huff fogta õket nagyon.
a multkorinál fényévekkel jobb volt, annak a pályának nem volt semmi karakterisztikája, semmi jellegzetessége, de ennek van valami hangulata, a verseny sem volt annyira rossz, voltak sikeres próbálkozások
ÁÁÁÁ Farfus már megint szemétkedik, ott van mögötte Müller látványosan gyorsabb de ez baszik elengedni.
Én is egyszerre szoktam nézni, egyébként a futamokat legtöbbször úgy idõzítik hogy ne ütközzön a WTCC programjával. Donington-ban most van a felvezetõ kör.
Tiago Monteiro-t kizárták a 6. futamról Marrakech-ben, a feljelentés BMW részrõl történt, az ok pedig túl magas turbó nyomás. Az FIA megvizsgálta az összes Seat TDI adatnaplóját, de csak Monteiro autóját találták szabálytalannak.
egyetértek, ilyen erõvel egy bobpályán is lejöhettek volna egymás után szánkóval...
hát, afrika ide vagy oda, ez szerintem a legrosszabb pálya amin valaha autóversenyzést láttam, elõzés smafu, csak a nagy egyenesek, viszont a könnyû Chevyknek most jól jött ez a futam.
Hullanak a TDIk:)
kár volt elrajtolni, itt csak az anyagi kár volt jelentõs 1-2 csapatnál:DD