Honnan tudnám beszerezni az eddigi futamokat? Tavaly néztem a WTCC, STCC és BTCC-t is, megtaláltam õket különbözõ torrent oldalakon, de az idei évbõl még semmi nem került fel. :( Tudom, hogy van olyan site ahová minden racinges dolog felkerül de oda nincs meghívóm. Máshonnan be lehet szerezni a futamokat?
Bocsánat ez a Q2 végeredmény,ez a rajtsorrend A BMW-k borzasztó rosszul szerepeltek, ráadásul Priaulx még ütközött is a Q2-ben.
Az FIA úgy döntött, hogy valamennyi BMW 320si E90 gépkocsit mûködtetetõ privát csapat minimális súlyhatárát 1140kg-ról 1125kg-ra változtatja. Az érintett autók a következõk: Stefano D'Aste - Wiechers-Sport Franz Engstler - Team Engstler Kristian Poulsen - Team Engstler George Tanev - Proteam Motorsport Félix Porteiro - Proteam Motorsport Visto Postiglione - Proteam Motorsport
Hamarosan filmen is feltûnik a Chevrolet egyik büszkesége, a Cruze. A látványos jelenetben egy jól ismert francia kaszkadõr rommá töri a versenygép elsõ, J300 kódjelû változatát. Az októberben bemutatásra kerülõ ’Vakon’ címû film egy autósport-rajongó vak fiatalemberrõl szól, aki képességeinek és navigátorkodó jóbarátja segítségének köszönhetõen versenyeken is elindul. A Cruze egy látványos jelentben tûnik fel, több bukfencet is bemutat és végül az oldalán landol.
egy biztos, komoly fejlesztõmunka nélkül nem fog menni a felzárkózás, ráadásul a f1-ben mégjobban blamálja magát a bmw, mert ma pl full utolsók lettek, szóval mostanában nincsenek jó hétvégéik, de ez rajtuk is múlik...
nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen elsõ elem módosítás komoly tizedeket jelentsen a pályán... "ez amolyan fejlesztünk is meg nem is" állapot lehet náluk
A pálya erõsen lejt ha kipörög a kerék lecsúszik a füre.. Ez történt ott is..
Az hogy jobb vagy bal kormány mindegy.. A Giovanardi pl olasz.. Valószinüleg azért nincs jobb és bal kormány csak bal.. Hiszen nemzetközi a mezõny.. Nem csak angolok indulnak.
Próbálták a legjobbra faragni a szélcsatornában :) Minden kis mozdulat századokat jelenthet a pályán
ez egész jól néz ki
-- Kicsit még visszatérve BTCC-re; megnéztem én is a futamokat és feltûnt, hogy a jobb oldalon lévõ Vauxhall állandóan lehúzodott rajtnál, ezt miért csinálta? tudják, hogy ennyire gyengén rajtolnak és inkább kihúz a bömbik elõl, vagy elpörgette a kerekeket és arra csúszott le az autó?
ja meg a másik, hogy Vauxhall-ok mióta nem balkormányosak? régen szinte minden BTCC autó balkormányos volt, igaz már elég régen láttam :P
Folyik a Lada Priora aerodinamikai tesztelése az AVTOVAZ szélcsatornájában. (zárójelben jegyzem meg h 1:1-es szélcsatorna, ami nem sok autógyárnak van saját) Az autót a laboratóriumi tesztek után május végén fogják versenypályán is tesztelni.
Az AVTOVAZ sportrészlegének vezetõje Vladislav Nezvankin azt nyilatkozta hogy a szélcsatornás eredmények nagyon jók, az autó jól kiegyensúlyozott ami a pályaversenyzésnél nagyon fontos. Emellett a légellenállási tényezõje is kimagaslóan jó ami szintén a jó idõeredmények alapkövetelménye.
A Priora a július 3-ai Portugál futamon fog bemutatkozni.
Amúgy a következõ versenyen már megkapják az új, erõsebb motort a mostani 21106-osok.
Nem tudom ki szokta csinálni, de összehoztam a köv. versenyhez való bannert. Aki ki tudja cserélni és megfelelõnek találja akkor betehetné: banner
Tarquini-t én is kedvelem már azóta, ahogy végigkínlódta a F-1 csóróit, mint az Osella, Coloni, vagy az AGS is volt, és becsülettel harcolt a nagy semmiért... (Ez vonatkozik Larinire is, csak õ nem hülyült meg vénségére ) Egyszóval pont ezért kellene neki nagyobb alázattal versenyeznie, nem is értem néha...
A SEAT-nál más a felfogás... A Fõnök leosztotta a lapokat, miszerint legfontosabb a márkavb megnyerése (ami persze egy vicc), de ennek megfelelõen kell versenyezniük, avagy egymás ellen csak az idõmérõn, aztán mindenki megy ahogy tud, de egymást nem szabad bántani. Nem rossz taktika, mert az idény 70%-ánál meglesz a márkavb cím, és addigra kialakul az is, hogy kit kell majd segíteniük az egyéni cím megszerzésében. Ki van ez találva rendesen. A BMW meg elég rendesen megosztja az erejét...
Az a baj, hogy csípem is egyébként, régebben nagyon meghurcolták, volt hogy sírt meg minden. Jól is vezet..tud jól menni. De ezek a dolgai teljesen kiverik a biztosítékot. Én ahogy nézem Rydell-ben bízhatom, rajta láttam, hogy Y. Muller-rel szemben is versenyzõhöz méltón védekezik. Sokszor van olyan érzésem, hogy a Bmw csatázik márkán belül is, a Seat-nál meg valhogy könnyebben megy, egyen meg a fene azért hogy ezt leírom. Valhogy ilyesmi érzésem van, itt vagyunk, és most okosságból megverjük a Bmw-t, mert viszonylag könnyen dominálhatunk egy világsorozatban.
Tarquini-t csak a saját módszerével lehetne megbüntetni igazán... Ha jó helyen van, "ki kell rakatni" valakivel a pályáról... Komolyan kíváncsi lennék, hogy utána mit nyilatkozna...
Nem kicsit van tele a t'köm nekem is vele...pedig nem szivesen mondok ilyet, mert szeretem a csatákat. De ez kicsit 'kugligolyó' szag volt, J. Muller komolyan be tudott volna kavarni a Seat-nak, erre csak akadt egy aki kirakja a pályáról..és lám csak lám pont Tarquini. Az a Tarquini aki 2007-ben hogy hogy nem pont a VB címért kûzdõ Farfus-t forgatta ki az utcsó verseny elsõ futamán, mikor neki semmi sansza nem volt.. De ilyenkor beugrik az is amikor tavaly Tarquini kitette Priaulx-t Oschersleben elsõ futamán. és szvsz ezt a 'büntetést': Tarquini also received a drop of ten grid positions for the next race; however this penalty will remain suspended for the next three events and will only be applied in the case he will be involved in a similar incident again. már régen túlhaladta az õ viselkedése a pályán, oké õ is kapott egy lökést Priaulx-tól az elsõ versenyen, aminek az eredményeképpen meg tudta elõzni Priaulx. De az teljesen benne van a túraautózásban...ez már egy régi dolog itt, akit utolérnek hátulról, és nem tud tempót váltani csak védekezik, az elõbb-utóbb kapni fog egy kis lökhárítókoccot ami miatt korrigálnia kell, ezért meggelõzi a hátsó. Amióta nézem a túraautózást ez a dolog létezik, és a bírák tolerálják/tolerálták. De Tarquini sokadik esete már nem lökhárítóklocc, vagy megcsúsztatás hanem kirakja a másikat a versenybõl. Nálam nagyon leverte a lécet már, olyan felfülgesztett többversenyes eltíltást tennék a feje fölé hogy csak zörög, nem csak rajthelyet.