lóf*szjóska Tarquini ezt állandóan elkezdi, de utána jól el is cseszte, szépen kibillentette a Seat-ot az egyensúlyból
és még mindig nincs elég BMW kraft, szép, hogy ott ment TDI mögött, de ez kevés
Jó kis verseny volt, elég kiegyenlített volt a Seat és a BMW, bár kigyorsításoknál még mindig esélytelen a dolog, de ott voltak és bárki nyerhetett volna totál azonos tempót mentek és senki sem hibázott.
Kár Priaulx-t,de legalább az elsõ 6-ból csak 2 SEAT.
Hát én továbra is temetem ezt:D ez igy nagyon nem lesz jó..
Jó kis futás volt az elsõ, Priól nagyot ment, de Farfus a végén az utolsó kanyarok egyikében szépen odatette a seggét ahogy kell, igy nemtudott mit tenni a célegyenesben, remélem hasonlóan gyorsak leszenek és kiegyenlített lesz a 2. verseny is.
Azért a kis koccanásért? Szerintem még a festék sem jött le. :)
A Célegyenes után amikor oda be mennek a belsejébe.. 2006-ban nem jöttek ki az ovalra csak ott ahol az a ferde kivezetés van.. Most pedig egybõl kijönnek és azt a felsõ ivet fent teszik meg az ovalon, nem belül..
Ma mentem race07 el rajta és hát kurvára meglepõdtem ezen..
Valóban elég sablonos a rajz, de lényegében ez a mostani formája a pályának. 2006-ban volt egy kicsit eltérõ ettõl, akkor a középsõ szektor kicsit más elrendezésû volt, de miután kikerült a pálya 2007-ben kicsit átszabták a kanyarokat.
Ilyenkor szoktak jönni elég idétlen büntetések a semmiért, gondolom erre utalt Debilon. Egyébként nekem is egybõl eszembe jutott, hogy Priaulx lehet megbüntetik, mert elõzött. :D
Ezen nem veszünk össze, jó volt látni egy kis BTCC-s küzdelmet, úgy is ez hiányzik a VB-l. Viszont a Chevi gyalázatos, hiányolom Larini-t, Huff-t, õk nem odavalók ahol vannak.
Farfus-al kapcsolatban arra gondoltam, hogy ha az utolsó kör elején átadja a helyét Priaulx-nak, és nem kezd el tekeregni elõtte aki Andy felzabálta volna Rydell-t reggelire. Jóval nagyobb tempója volt, mint Farfusnak, és a csapatnak jól jött volna egy gyõzelem.
Jóóó! Fényévekkel jobb mint Curitiba, hála istennek észhez kapott a BMW, J.Müller nagyon ott volt, már az elõ versenyen is meg volt a sebessége. Szerintem nem Farfuson múlt Rydell gyõzelme, 1 kör volt már csak hátra és a 2. hely mégis csak jobb mint a 3..
Jó lesz a 2. futam J.Müller harmadikként indúl.
Na,jó verseny volt ez,fõleg az elsõ körök.Remélem a második is ilyen lesz.
Nagyon jó 1. verseny volt, nagyon kellemesen csalódtam. Farfus-nál látszott már az elején, hogy nem lesz meg a sebessége az elõzéshez. Priaulx és J.Müller viszont nagyon jól odatette magát. Sajnos a végén Farfustól butaság volt, hogy a saját érdekeit nézte a csapat helyett, és így megnyerette Rydell-el a versenyt.
Csak ismétlés ne idegeskedj, mindjárt kezdõdik a futam.
Eurosport.hu-n ez van: 18:45 LG FIA WTCC LG FIA TÚRAAUTÓ VILÁGBAJNOKSÁG : Elsõ futam Mexikó
Az elsõ kettõ szektorban a BMW-k jók, közel azonos idõket tudtak menni a SEAT-at, de a hosszú célegyenesben megint a TDI-k brutális ereje és nyomatéka dominál. Szerintem a SEAT beállításai tegnap nem volt jó, legalább is Y. Muller nagyon elégedetlen volt a kocsival.
szép ez a BMW elsõ sor, kicsit megnyugodtam, mert tényleg azt gondoltam, hogy idén már csak Seat-ok fognak bohóckodni elõl. viszont a Chevrolet-k jól lemaradtak megint.
Hát az elõzõ versenyt látva 2 forintot nem adtam volna, hogy bárki beleszólhat a SEAT-ok dolgába az idén. Egyébként valahol olvastam, hogy a BMW úgy benézte a Curitibai 2.verseny beállítást, mint a huzat, ezért volt akkora dominancia. Jó lehet ez még idén...
Hát a hsz-edbõl az látszott, hogy az elsõ futamnál a BMW-nél a valódi helyezés pontjaival számolsz. :) A többit már nem is néztem, mert gondoltam ott lett eltolva a dolog. De valóban Larini büntetésével nem számoltál, így tolódtak el a pontok.
ez az alábbi másfél perc a wtcc szigorában: idõbüntetés, eltiltás, hátrasorolás, áthajtásos büntetés, hátrasorolás, idõbüntetés, eltiltás... lassan olyan tiszta lesz a játék ezen a vb-n mint a kosárlabdameccseken...
A SEAT pontjai értelemszerûen, mivel mindkét versenyen 1-2 helyezettek voltak 2*18 pont=36 pont. Ezzel nincs is gond!
BMW: Farfust az elsõ versenyen 5.-nek rangsorolták, õ volt a legjobb nem SEAT-os, tehát megkapja a virtuális 3. helyet és az ezért járó pontokat (6 pont). Hernandez a 2. legjobb BMW-s, virtuális 4. helyet kapja. (5pont). Összesen 11 pont az elsõ versenyen. ugyanez történik a második versenyen, Csak ott J.Müller a virtuális 3., Farfus a 4. helyezett pontjait kapja. Az is 11 pont. 11 + 11 = 22 pont
Ezen logika szerint kiszámolhatod a többit is. Ne úgy számold, hogy veszed a két legjobb autót pl. BMW, és a valódi helyezés pontjait adod hozzá! Hiszen ez alapján a Ladának nem is lenne pontja! :) Remélem érthetõ a dolog, ha nem segítek!
Tavaly még lehetett fogni Online, azon a helyen, amit Gordon24 is említett. Sajnos hamar meg is szûnt ez a lehetõség. Bár kegyetlen lassú volt, legalábbis nálam. Élvezhetetlen volt szaggatva, szóval maradtam inkább a letöltésnél.
A Honda mindig is a szívem csücske volt, még a Senna-Mansel korszakból kedveltem meg, számomra ez a márka egyet jelent a versenyzéssel. Tudom hogy az utóbbi idõben az F1 nem ment nekik, de reménykedtem hogy a WTCC-Accord azért meg marad, kár értük.
Igy van! Mivel gyári honda nagyon régóta nincs.. sajnos.