1. I. Muller (SEAT), 65 p. 2. G.Tarquini (SEAT), 64 p. 3. A.Priaulx (BMW), 49 p. 4. R.Rydell (SEAT), 48 p. 5. J.Müller (BMW), 43 p. 6. F.porteiro (BMW), 39 p. 7. R.Huff (Chevrolet) 36 p. 8. A.Menu (Chevrolet), 34 p. 9. J.Gené (SEAT), 34 p. 13. T.Monteiro (SEAT), 24 p.
A bajnokság állása/gyártók:
1. SEAT, 194 P. 2. BMW, 165 p. 3. Chevrolet, 134 p. 4. Honda, 24 p.
Nagyon király verseny volt,fõleg az eleje:) És a Lada a második futamon a 15. helyrõl indult!Jó lenne ha többet mutatnák õket:) Kár,hogy a második verseny már nem sikerült ennyire fényesen.
Férfias kis verseny volt, és végre csak ugy lökdösõdtek hogy ezzel a mésikat nem tették keresztbe a pályán:) szépet mentek, és tökéleteset fõleg Monteiro!
A Russian Bears kijavította a két Lada 21106-osának a hengerfejeit, így már szerezhetnek pontot a hétvégi Portugál nagydíjon.
Mario most biztos örül mert múlt héten az F1-be is 2-s gyõzelem volt a BMW-nél :D
Zanardi
Thompson, Tarquini, Menu, Y.Muller, R.Rydell egyaránt BTCC bajnokok, valaki két alkalommal is tudott nyerni a sorozatban. A BTCC a világ legszínvonalabb Túraautó bajnoksága volt mindig is, így a WTCC-ben jelenleg mondhatjuk, hogy a túraautózás krémje szerepel. Ezek ellen a versenyzõk ellen felvenni a versenyt bárkinek nagyon nehéz feladat lenne. Shapovalov hivatalosan is amatõr (hobbi) versenyzõ, amíg Van Lagen profi, aki már a Porsche Szuperkupában is jelentõs névnek számít. Nem azonos "feltételekkel" küzdenek így egymással, nem is érdemes összehasonlítani õket.
Idén lesz valami elképzelésük,hogyan állítsák a kcosit,jövõre meg már ezt tudják továbbfejleszteni,és remélem jól fognak szerepelni.
Nem követem figyelemmel az orosz túraautó bajnokságot, de azért a nemzetközi viszonylatban ott gyengébb pilóták vannak. (ha nem is sokkal) A Ladánál versenyzõ orosz emberke is nyomta az orosz túraautóban és még más bajnokságokban is, de Lagen konkrétan porig alázta az eddigi hétvégéken.
Remélem kijavítják a mocikat a következõ futamokra és nem lesz emiatt nagy teljesítménycsökkenés a mociknál. Idén nemhinném h szereznének pontot normál versenykörülmények között, max esõs futamon kis szerencsével...
Idén csak belekóstoltak a wtcc-be tapasztalatgyûjtés volt/lesz aztán jövõre meglátjuk mi lesz belõlük...
Pedig õk az Orosz Túraautó Bajnokság elsõ és második helyezettjei voltak a tavalyi évben. Tehát a két versenyzõ nem fakezû. A probléma azzal van, hogy a privát csapatoknak nincs pénze tesztelni, csakis a gyári versenyzõknek. Nekik még tapasztalatuk sem volt a pálya beállításait illetõen, nem mentek soha még ezen a pályán, így esélyük sincs olyan csapatok ellen, mint pl. a Proteam.
Szerintem méltányos volt a szövetség és a többi csapat azzal, hogy engedélyezték nekik a részvételt és a tesztlehetõséget ezáltal. A szabály az szabály, még ha néha nehéz is elfogadni nekünk nézõknek. Remélem sikerül orvosolniuk a problémát, és akkor rendesen indulhatnak a köv. futamon.
Sajnos szegény Huff-tól is elvették a második futamos dobogóját, mert szabálytalannak találták az elülsõ stabilizátort a verseny után. Pedig jó hétvégéje volt most Brno-ban. :(
Kár, hogy nem tud minden márka a pontszerzés közelében lenni, láttam hátul is csoszog még két Honda Accord, de szerintem õk is örülnek ha végigmennek. Bár talán nem is annyira autó függõ a dolog, mert pl. Priaulx se tudott pontot szerezni, talán rossz napja volt, talán nem volt jó autóbeállítása.
A kipufogó és szívócsatornák átmérõje nem felel meg a homologizációban leírtaknak. Ha a következõ versenyre nem csinálják meg akkor nem indulhatnak elvileg, mert eddig a csapatok és az FIA beleegyezésével indulhattak úgy h nem szerezhetnek pontot. De a kövi futamtól lejár a határidõ és nem lesz több haladék...
Mindenki megakarta elõzni a többit, a nagy akarás meg Thompsonon csapódott le... megvan a szépsége a sprint futamoknak is hogy minden a pályán dõl el, és sietni kell, de a hátulütõje is hogy nem tudnak várni 1 kanyart sem és inkább belemennek olyan elõzési kísérletekbe ahol összeérnek is lökdösik egymást... nemvolt szép amit a Thompsonnal tettek, sõt egyenes unfair volt, de ez sajnos bennevan... amig nem lesz gyorsabb a kocsija addig ilyenekre számítani lehet, mert õ mindent megtett most is ami tõle tellett.
Ugy néz ki mégsem tudok kimenni holnap.. Nagyon sajnálom, de ez van.. Majd jövõre..
Kösszi!
Ezt értem, de az stcc oldalán arra a futamra egy volvo c30-ast ir elsõnek.. Ráadásul szerintem a 4-dik helyen nem vcégzett Volvo.. Szóval abszolut nem értem a dolgot. A pont táblázat szerint viszont jol állunk, mert annyi pontja van amennyit a futam után kapott. Ugyhogy valami nagy kavarás van:D
J és az stcc oldalon 18 sec-es hátrányba irja õt.. Szõval nem értem na..
Utánanéztem, mert ezt a futam (és még sok másikat) nem volt idõm eddig megnézni! A hivatalos honlapjukon az eredmények résznél(resultat) a 3-as rajtszámú BMW-t írják elsõnek, az angol nyelvû túraautós oldalakon sem találkoztam a "penalty" szóval az õ esetében, szóval lehet a futam után nem jól frissítették az eredményeket, amikor még nézted.
Na az a kérdésem, hogy a most hétvégi futamon nyert a 3-as BMW Stcc, ben. (direkt nem irom a nevét) Megnéztem e versenyt õ volt a befutó, de ha felmész a hivatalon honlapra csak 1x-diknek irják.. Mi az oka?? Megbüntették? Errõl tudsz valamit?
Nem jobb egy Diesel auto mint egy benzines. Egészen addig amig a Diesel nem turbós.. Ha a diesel lehet turbós, akkor lehessen a Benzines is. De ha a benzines turbós, esélye nincs a dieselnek.
Ha viszont azt nézed a benzines turbós dolgokat meg szinte sehol nem engedik. Szóval kicsit érdekes ez az állapot.