...na meg Verstappen! A Fõnököt már igazán leigazolhatná valaki akár ide is a WTCC-be :)
Hát mondjuk az igaz, hogy leginkább túrakocsi-menõket igazoltak a gyárak és kevésbé sztárokat, de lehet hogy mi így jártunk jobban. Nem szívesen látnék a sorozatban olyan sztárocskákat mint a mostani F-1-esek, bár a régiek közül jöhetne pár rutinos favoritom, mint Herbert, Lehto vagy Pirro, de õk máshol nyomják...
Egyébként szerintem a WTCC-nek is jót tenne, ha tudnának hozni a sorozatba nagy neveket, mint ahogy a DTM-ben is van egy Hakkinen, egy Alesi, egy Frentzen, itt is lehetne pár olyan név, akikre felkapják a fejüket a szakághoz még nem nagyon értõ nézõk.
Szal ha valaki tud ilyen linkeket akár ftp/web/torrent oldalakra, akkor az légyszi tegye közzé! Bár nem nagyon hiszek benne, hogy léteznek ilyen archívumok bárhol is.
Sajnos nekem sincs felvéve semmi, pedig nagyon kellenének nekem is régi/régebbi versenyek mindenféle kategóriából, de leginkább DTM-bõl és túrakocsiból.
Láttam néhány rövidebb összefoglalót azokról az idényekrõl. Mármint a kilencvenes évekrõl, de sajnos akkor én még nagyon fiatal voltam, nem néztem ilyesmit, de ha néztem volna se fogom fel mit látok. Viszont jó lenne ilyen versenyeket letölteni valahonnan, mert érdekelnének. Vannak valakinek felvéve régebbi versenyei? Vagy honnan lehet ilyeneket letölteni?
Akkor te vagy az ideális WTCC szurkoló! Én csak az alfáknak szorítok már évek óta. Amúgy örülök, hogy válaszoltál a kérdésemre, mármint ugye még régebben kérdeztem ki kinek szurkol. És a többiek?
Nagyon jó ez a sorozat, szvsz olyasmi mint motorban az SBK, könnyen beazonosíthatóak az utcán látható autókkal, ezért személyesebbek. Szinte minden autónak szurkolok :)) -Seat-nak a Spanyolsága miatt (most mindegy kié a tulajdonjog), és a versenyzõik miatt. -Honda-nak a név miatt, meg mert gyönyörû az autó sztem, és mert Colciago tökösen versenyzett Mexikó-ban pl. -Alfa-nak az Olaszsága miatt, és mert jók. -BMW-nek a hátsókerék miatt, és mert szeretem a bömöst, meg Müller-éknek külön a tavalyi évzáró verseny miatt :(, Zanardi-nak külön az eszement sportszeretete miatt. - a többieknek is, hogy szoros legyen. :)
Még arra a kínai égésre leszek kiváncsi valami Brillance vagy minek nevezik! A Mitsubishi motoroktól várnak csodát azok is, nem tudom hol élnek. (jó tudom kínában:)
én is, mert így mégváltozatosabb, mégnyíltabb lesz a csata, bár ez egyelelõre ahogy elnézem a Honda részérõ csak 1 autót jelent...
a Chevroletben csalódtam nagyot már akkor, amikor ezzel az idióta típussal jelentek meg a szériában, de így hogy ennyire gáz is az autó, így ez még egy plusz csalódást is jelent, pedig egy jó Chevrolet egy jó kocsival és normális típussal az élmezõnyben, az nagyon jót tett volna a sorozatnak...
Én örülök, hogy végre a Honda (Accord) ott van ahol régebben volt a sportban.
osztom a véleményedet minden tekintetben. már tavalyhoz képest is sokkal kiegyenlítettebbek lettek a viszonyok, akkor azért jócskán a BMW dominált, na meg az Alfa. idén a hendikeprendszernek köszönhetõen (is) már felzárkózott a SEAT és a Honda is, és a legutóbbi versenyen például a BMW-k muzsikáltak nagyon gyengén, szal tényleg minden együtt van egy szoros bajnoksághoz és az izgalmas futamokhoz.
bezony-bezony asszem Silverstone short-n igen kõkemény volt, túl kõkemény. Mindenesetre szvsz most nagyon megérdemelte volna mindkét futamon az elsõ helyet. A szabályok nekem nagyon tetszenek..legalábbis eddig, most, hogy még külön terhelték az elsõ kerekeseket, most még nem tudom biztosan, de a tabella szerinti súlyozás az nagyon ott van sztem.
ezt colciago az elõzõ versenyen elkövetett szabálytalanságának köszönheti csak, ha akkor nem játszik kamikázét, akkor most az elsõ futamot valszeg õ nyeri... ezért érdemes mindíg sportszerûen versenyezni, és akkor nem kell -10 pozícióval hátrébbról rajtolni...
bocs, nem voltam itt mostanában... tény, hogy a szabályok így félig-meddig szerencsejáték-jelleget öltenek a szériának, de talán pont ezért láthatunk sokkal több szoros versenyt mint mondjuk a dtm-ben, ahol azért eléggé szétszóródik a mezõny és a bajnokság is elég egyértelmû... én azt mondom, hogy jó ez így, izgalmas és mindenkinek vannak esélyei a futamgyõzelemre, de még összetettben is nagyon sokan odaérhetnek.
Például a Honda ment a leggyorsabban és mégis alig szerzett pontokat.
Az elsõ verseny tetszett de a másodikban a fordított rajtsorrend miatt nem az igazi eredmény jött ki. Nem valami jók ezek a szabályok így.
kezdõdik a verseny!!!
Colciago vezet, eszméletlen ez a csávó... Viszont a Top 10-ben nincs BMW, ami totál meglepetés eddig.
egész félelmetes amúgy a pálya... íven kívül tiszta kosz, most meg ahogy Gené kiszaladt, kb mint egy szántásba szánkázott volna bele, csoda hogy bele nem ragadt :(
közben elkezdõdött az edzés, a jelenlegi (mindenkori) állás itt: live timing
üdv itt a topicban! remélem maradandó vendég leszel kis csapatunkban, sajnos egyelõre nem sokan vagyunk, akik figyelemmel kísérjük a sorozatot...
Szoktam nézni én is a versenyeket. Ti kinek szurkoltok? Én csak pár évvel ezelõtt kezdtem el nézni, azóta alfás vagyok csak sajnos Larini idén elment a tutiba
télleg jó, amúgy meg 21:45 - 22:30 kvalifikáció, remélem közvetítik! (a hivatalos oldalon legalábbis úgy írják, hogy live lesz, de én csak akkor hiszem ha látom)
Jason Platot most hétvégén is indítja a SEAT, bár neki is (Colciagohoz és Farfushoz hasonlóan) érvényben lesz a 10 helyes büntetése a rajtrácson. Idõközben a csapat már el is kezdte tesztelni az új Leont.
...ja, a magyar közvetítés az egyszerûen elmaradt, de tulajdonképpen nekem megfelel az angol is... amúgy tiszta Nascar-futam volt, legalábbis ezt mondta a kommentátor, annyira egymás nyakán ment a mezõny - hála zanardinak :)
éjszakáztál, mi? aztán meg jól elaludtad... az elsõ futammal semmit nem vesztettél, mert a fél versenybõl nem láthattunk semmit, egyszerûen nem volt közvetített adás, vagyis égett cseppet az Eurosport, de a futam második felére csak összehozták azért, addigra viszont szétrázódott a mezõny. a második futam viszont nagyon kemény volt!!! szegény zanardit nagyon sajnáltam...
Track Conditions - Dry Weather Conditions - Sun Session Started - 15:15 Session Length - 30 mins
Garciának már annyira nem sikerült jól Silverstone, itt pl mindenki szembe jön vele, aztán Huff el is kapta :)
...ha már beszéltem róla...
elég kiszámíthatatlan lett így a bajnokság a hendikep szabályokkal, de az elgondolkodtató, hogy az andygyerek súlyokkal megpakolva is ott volt az élmezõnyben, míg a másik 3 gyári bmw nem igazán tündököl ha megvan pakolva, szal biztos tud valamit ez a srác, szerintem nyeri majd a bajnokságot...
Nagyon örülnék ha idén a BMW nyerné meg full-osan a WTCC-t
nincs ebben semmi furcsa, a mezõny legjobb autója van alatta, õ meg a mezõny egyik leggyorsabb versenyzõje... szerintem várható volt, hogy ha elkezdi érezni az autót, akkor ebbõl lesz valami.
Így is van, nem gondoltam volna, hogy sikerül tartani a pozíciókat, mert a rajt brutálisan gyenge volt, de hát ez várható az elsõkerékhajtás és a lóerõhiány következtében sajnos. Bízom az új Leonban és az új motort is várom már.
Azért összességében nem volt egyszerû 2 futam, nem volt hiány küzdelembõl... Sajnáltam az Andygyereket, bajnokság szempontjából nem mindegy ez a defekt, és hát Peter Tertinget nagyon csúnyán kitették, az nem volt sportszerû, ilyesmit nem szokás még itt sem.
2. futamra tippem: Rydell, vagy vmelyik Alfa :) Hajrá
hát mit mondjak, voltak nagyon kemény jelenetek, csoda hogy senki nem állt fejre... a második futamon a három seat indulhat az élrõl, de nem nagyon reménykedem, mert borzasztóan rajtolnak, így én Andy Priaulx-t tippelem a legnagyobb esélyesnek, és így összetettben is sokat léphet elõre.
mindjárt kezd a verseny!!!
ahogy elnézem a hivatalos oldalról belinkelt képekkel sajnos jól megszivattak, irigy kutyák, de sebaj, onnan elérhetõk, illetve máshol is vannak jó fotók.
Ja igen, és a három gyári SEAT mellé felvonultatták Jason Platot-t is, aki nem kevesebbet ígért, mint hogy versenyt fog nyerni a hétvégén. Na persze ez még a hét elején volt, azóta már egy kicsit jobban körvonalazódtak az erõviszonyok és hát az alfákat itt valszeg nehéz lesz megverni, legalábbis az elsõ futamon. A SEAT talán jobbra számított mégtöbb friss info: WTCC hírek
ez az, megint hosszú hétvége, vagyis MotoGP futamok, WTCC futamok, Nascar... újfent dõzsölünk :)
Délután izgalmas versenyekre van kilátás, remélem minél többen nézik majd... Akik extra súlyokkal mennek:
+50 kg Andy Priaulx +50 kg Dirk Müller +50 kg Jörg Müller +35 kg Antonio Garcia +15 kg James Thompson +5 kg Augusto Farfus jr. +5 kg Gabriele Tarquini
a 4 legjobb BMW-nek tehát abszolút nincs könny dolga, így Andy Priaulx csak a 4., Garcia 9., Jörg Müller 11., és ha nem is csak a súlyok miatt, de Dirk az utolsó, 26. helyrõl indul majd neki a távnak, és bizony 18 kocsit le kell nyomnia az elsõ versenyen, ha az élmezõnybe akar keveredni a második futamon.
nem tudom milyen lesz... sajnos attól, hogy egy újabb típust kell reklámozni még nem biztos, hogy ez a felépítés kedvezõbb a pályaversenyekre mint a mostani építésû autó... remélem nem lesznek olyan õrültek, hogy a reklám kedvéért beáldoznak mindent amit eddig elértek! mindenesetre szépnek szép, csak hát arra vb pontokat nem adnak
z új Seat,..nesokára elkezdik a kemény tesztelését, és tervek szerint idény végén elindítják. Remélem jól sikerülnek a tesztek, és bevethetõ lesz hamarosan, gondolom a tapasztalatokat átültették, és mégiscsak frissebb konstrukció.
Nem, ez a SEATnek nem volt jó hétvége. Rydell az elsõ futamban, Gené a másodikban ragadt be a rajtnál, a spanyol borzasztóan indult. Aztán meg a privátokkal versenyeztek... Többet vártam idénre a tavalyi futamgyõzelem után egy olyan pályán, ami állítólag fekszik nekik...
Rydell mi a rákot csinált a 2. futamra?? Colciago jól megversenyezte, csak néztem.. valamit ellõhettek a szerelõk, mert neki jönnie kellett volna. Jó volt azért a Seat, ez a pálya nekik is megeszi a hajtott gumikat a sok negysebességû kicsit kifelé vezetõ kanyar miatt, eltolják az orrukat az autók, ez a Bömösnek nem gáz, mert a hajtás hátul, de az fwd ilyenkor kopnak rendesen..:)
Ja, az Alfa nagyon el van maradva idén, nem tudom mi az oka ennek... Farfus még egy ideig tarthatta volna a mezõnyt, kár hogy elrontotta azt a féktávot. Amúgy nagy verseny volt, nem csalódtam, max a seatok teljesítményében, ez így nagyon puding lesz idén... :(