Az elején azért elég sokminden történt, fõleg amíg Rydell feltartotta a mezõnyt... Nem értem akkor miért volt olyan lassú az elején, pedig utána állandó tudott maradni a különbség közte és az élen álló között... Kár a rossz rajtért is :(
Na végre!Huh azthittem már sosem lesz vége!De azért jobblett volna elejétõl látni na mindegy lesem.
én nem tudom mit kínlódik ez a kuznetzova, henin simán meg fogja verni, közben meg már jól elrajtolt a mezõny... szerencsére nem hosszú a verseny, így valszeg felvételrõl adni fogják, és úgy a sok idióta reklámot is lesz hova betenni, + nem kell majd sokat várni a második futam elõtt...
Meddig nyögnek már ezek itt,televan a t...m!:-) Aztmondja a komment,hogy majd látjuk az autóversenyt is..persze ilyenkor húzzák legtovább. Miért van az ha valamit nézne az ember mindig közbejön egyéb szarság. Lemerem fogadni este a Nascarból is annak ellenére hogy viszonylag idõben kezdik az utolsó 3 kört nemlátjuk!
...de ha valakit tök véletlen még érdekelne 2 izgalmasnak ígérkezõ verseny, akkor du. 3 és 5 óra között az eurosporton meg lehet tapasztalni az igazi autóversenyt, aztán pedig este nascar - bár azt én sajnos csak utólag, videóról látom :(
Hát reménykedtem, hogy legalább Te megnézed a futamokat, ha már mást nem érdekel... Tényleg nem értem az embereket, hogy képesek egy csomó jó dolgot élbõl elutasítani csak azért, mert azt sem tudják mirõl van szó... :((
Coronel "hétköznapi" kanyarvétele - amikor még egyben volt az autója...
sajnos Diefenbacher nem bírt a vérével, a tegnapi edzésen komoly balesete volt, be is vitték, de szerencsére úgy néz ki, hogy kiheveri az ütközést... nem volt tehát valami sikeres a visszatérés :(
A reggeli warm-upon Coronel és Larini egy szerencsétlen véletlen során alaposan összetörték az autóikat. Larini Alfáját még egyszer sem biztos, hogy össze lehet rakni a délutáni futamokra...
Ugyahogy emlékszem az akkori BTCC-s idõkre. (97-99) Csak sajnos 2000 után meggyengült a sorozat, akkortájt sok márka hagyta el a sorozatot. Ezér' ez a Volvo nem semmi!
he-he, pl az emlékezetes volvo kombi rydellel... már 11 éve volt!!!
...és nagyon jó volt, hogy idény közben odahozták Rydellt, meg is hálálta egy gyõzelemmel. Jó, mert Diefenbacher és Gené is gyors versenyzõk, de a spanyol sajnos nem igazi túrakocsimenõ, a német meg gyors volt, de ritkán versenyzett ésszel és sokat hibázott. Rydell élt a lehetõséggel és akkor nagyon örültem, az jó nap volt! :)
Amúgy a Hondának én is örülnék, mert anno még az angol bajnokságban nagyon nagyokat mentek, számomra akkor lettek nagyon szimpatikusak, és a túraautózást is akkor szerettem meg a hondákkal, volvokkal, fordokkal, stb...
Én azt remélem, hogy a Honda mutat valamit majd az év folyamán Mivel az F1-ben a Hondát preferálom, így egyértelmó volt, hogy itt is azt fogomViszont én örülnék, ha nem csak az Alfa és a BMW lenne pariban a gyõzelemért.
Túl rövidek, mert ha már vb, akkor legalább 15-20 körösek igazán lehetnének, vagy úgy mint régebben, egy rövid sprint futam és egy hosszabb extra verseny.
A hendikeprendszer jó, ez már tavaly is kiderült, hiszen nagyon szoros tudott lenni a verseny és sokan odaértek az elejére a futamokon. A BMW-k és az Alfák nagyon erõsek, ugyanakkor az extra kilók már a köv.futamon fent lesznek, dirk muller 45, thompson 35, garcia 25, priaulx 10, és ugye a 2 muller eredményét az edzésen érdemes lesz figyelni, hisz a különbség valszeg a +45 kg-nak köszönhetõ majd, én ennek a különbségnek a számszerû mértékére leszek nagyon kíváncsi.
Olvashattunk ugyebár arról, hogy a ferrari Alonso helyett inkább Raikkonenben gondolkodna. Nos, ez nem lenne számukra valami frankó. Alonso mindenképp jobb, de Trulli, illetve Button is érzésem szerint. Azzal teljesen egyetértek, veled, hogy itt lenne ideje a váltásnak számára. 7 VB cím az 7 VB cím, minek neki még a 8. is? Hameg meglesz neki valami folytán idén is, azt bizony sokra nem fogom értékelni. Fõleg, így, hogy a ferrari annyit tesztel amennyit nem szégyell.
Ennek elsõsorban anyagi vonzata van, hiszen minden egyes futammal nagyságrendekkel nõnek a költségek is. Másrészrõl a szériát (részben) az Eurosport tulajdonolja és "rendezi", a csatorna pedig egyelõre megelégszik a tíz hétvégével, hszen a vasárnap délutánok amúgy is nagyon zsúfoltak a programjukban. Persze ha idõvel népszerûbb lesz a széria, akkor biztosan bõvítenek majd, de addig sem kevés az a 20 verseny, csak túl rövidek, nekem az a bajom :(
Sztem nagyon sokan vagyunk, akiknek tele a hócipõje Schumacherrel... Jó, mert gyõzzön, tényleg nyerje meg a vb-t egyszer-kétszer-háromszor, ötször, állítsa be a rekordokat meg minden, de aztán menjen ralizni, meg túraautózni, meg nyerjen le mans-t és indianapolist, champcart meg amit még nem szégyel, de csináljon már valami mást is és legfõkébb: hagyjon már valaki mást is a Ferrariban versenyezni! Pl Trullinak nagyon örülnék, Ascari óta úgysem nyert Ferrarival vb-t olasz pilóta.
Huhh, Le Mans-ba...? Szerinted szeretne osztozni másik két emberrel a sikerben? :) Inkább vezetne egyedül 24 órát ;)
Én egyébként attól félek leginkább, hogy csapatot akar majd alapítani, és akkor biztosak lehetünk benne, hogy nem szabadulunk meg tõle még cirka 30-40 évig...
MS nem biztos hogy bevállalna ilyen nagy falatot:-) Egyáltalán az sem biztos, hogy az F1 után állandó résztvevõje lenne egy sorozatnak. A WTCC-ben én is eltudnám képzelni + LeMans-i 24 órás versenyeken.
El tudod azt képzelni, hogy MS-t szerzõdteti a Mercedes??? Õk nevelték ki, aztán nyert egy rahedli vb címet a konkurenciának... Az Audi és az Opel meg szerintem egyrészt nem tudja mivel odaédesgetni, másrészt technikailag nagyon sokat kellene még fejlõdniük a Mercedeshez, hogy MS számára érdekes ajánlatot tudjanak tenni.
Amiben én MS-t el tudom képzelni, hogy a WTCC világbajnokságot is elõbb-utóbb be karja gyûjteni, hiszen a Ferraritól azért nincs olyan nagyon messze a gyári Alfa csapat... Más kérdés, hogy én ennek nem nagyon örülnék, akkor már inkább menjen el a ChampCarba és Tracy is meg Vasser is alázza agyon! :)
Hát tényleg nem, de végül is versenyt azért tudott nyerni már az elsõ évben is, és szerintem Hakkinen is fog idén, csak addig még néhányszáz km-t le kell vezetnie ebben az AMG-ben
Igazad van végsõsoron, én is ebben bízok, csak valahogy illuzioim voltak az elsõ versenyt illetõen. Végülis Alesi sem kezdte a DTM-et rögtön az élbolyban.
Én azért megvédeném a finnt. Ezek még a túraautó szakágon belül is egészen speciális autók, hisz kategóriájukban a legnagyobbak és legerõsebbek Európában, amiket meg kell szokni, mint ahogy az egész szériát és az itteni versenyzési stílust is. Ezt bizonyítja az is, hogy a finn lett az edzésen a leggyengébb gyári mercis. Ahogy szokja majd az autót úgy lesz egyre jobb és jobb, én ebben biztos vagyok.
Apropó GT sorozat, a hétvégén kõkeményen szurkoltunk motorosainknak (nem érdemtelenül és nem is hiába), de a GT sorozat elsõ versenyének rajtrácsán is volt egy magyar, Rácz István a 23. helyrõl indulhatott egy Porsche 996-ossal, természetesen a GT2 kategóriában.
9 autó adta fel a küzdelmet, a Rácz/Venz páros a 19 beérkezett egység közül a 13. helyet csípte el, ami mindenképp nagyszerû idénykezdet.
Viszont azon nem csodálkoznék, ha Alain Menu hamarosan lelépne a kékektõl, ez a Chevrolet csapat egyelõre csak árt a cég marketingeseinek... Na persze a Toyota is így kezdte a F-1-ben, csak hát elég hülyén jön ki, hogy õk a sorozat egyik fõszponzora és az autóikat meg verik még a kis magáncsapatok is.
Diefenbacher télleg nagyon gyors volt, de szerintem ez a Terting gyerek se lesz rosszabb, ha jól tudom SEAT-kupát nyert, meg már most az edzésen is mindössze 156 ezredet kapott a nagyöreg Rydelltõl.
ühhh..szétírtam magam ma, nagy viták voltak a tegnapi MotoGp utolsó körében történtek miatt.
Ja kicsit kevés volt amennyit képernyõn voltak a Wtcc-sek, de azért jó volt látni õket már újra. Nagyon szépek az Alfa-k, de az egyszem Honda tetszik nekem a legjobban, legalábbis inkább csak Colciago-t lehetett látni. :( A Seat lehetne szebb is, de ha odakever az élmezõnybe akko elnézem neki :DD Azért én Diefenbacher-t nem biztos, hogy elküldtem volna...
...és érdemes a Hi-Res verzióra kattintani, mint ez is: /496 Kb, 2464x1648 felbontás / SEAT - Gené
A hivatalos honlapra kerültek fel jó minõségû fotók a hétvégérõl: WTCC - Monza
Na igen, akármilyen sprintfutam, de 9 körnél azért én mégis többre számítottam, legalább egy 12-15 körösnek kellett volna lennie, ez így nagyon rövid. A másik viszont az, hogy ezt a távot télleg fullos gázon kell futni, mert nincs idõ a szöszölésre, hamar lefut a versenytáv.
Várom már a következõ versenyt, kíváncsi leszek, hogy az extra súlyok mennyit nyomnak majd a latba. Ezt a 2 Muller sebessége között majd világosan le lehet mérni, de nem volna baj egy totálisan kiegyensúlyozott mezõny hatalmas csatákkal (és hosszabb versenytávval).
Ettõl függetlenül nagyon jó ez a WTCC, elõtte néztem a FIA GT versenyt is, és a WTCC pilóták sokkal nagyobbakat harcolnak, és határon autóznak, míg a GT-nél a végén már a szegélyeket sem használják, igaz az egyik két sprintfutamból áll, a másik 3 órás megbízhatósági verseny :) De nézni tv-n, a WTCC mindenképp jobb.
Meglehet, csak azért, mert ha jól számoltam olyan 2-3 mp elõnyt csinált így magának, és a végén meg talán fél mp-vel gyõzött csak, tehát volt jelentõsége.
Én a francia Eurosport-ot néztem WMP-vel neten keresztül, kis késéssel jött az adás, de se kommentátor - ez egyeseknek elõny gondolom :) -, se reklám nem volt, végigadták az egész futamot. Sõt, futam után nyilatkoztak Prost, Mosley, Müller is.
Viszont a második futamban egyértelmûen láttam, hogy Thompson azzal szerzett elõnyt az Alfa-val, hogy az elsõ sikánt levágta, mert hirtelen nagyott nõtt a különbség közte és az õt üldözõ közt. Ezért nem járna büntetés?
Az idény elsõ versenye sem volt rossz, csak a közvetítés volt gáz, ezért láttuk olyannak, amilyennek. Egy 9 körös sprintfutamba nem tudom miért kell 2 reklámblokkot belerakni, a szpotok alatti történéseket nem végták be és nem mutatták meg, mint ahogy a közép- és hátsó sorok párharcaiból, baleseteibõl sem láttunk semmit, szal kritikán alul teljesített az EuroSport - mert ez ugye a saját sorozatuk, ezért is nem értem miért így állnak hozzá... :(
Nem voltam itt, mert pont behányt a monitorom és kellett vennem egy újat, de a versenyeket néztem. Kellemes hétvége volt, ugye Moto GP, LG versenyek, WRC, Nascar, ChampCar... Ez azért már valami.
A második verseny már volt vmi. Az elsõ felejtõsebb volt. Ha rákerülnek a gyors autókra a súlyok, akkor összébbrázódik a mezõny, meg Monza elég padlógázas pálya ezekkel az autókkal, muszáj hogy jó legyen a kigyorsítás, mert nagy egyenesek vannak.
A BMW-k erõsek voltak,olyan sima meccs lett végülis. Idénnyitónak megfelelt,lesz ez gondolom sokkal jobb is. Kommentátorok szerint sem volt annyira izgalmas futam. Tipelni nemnagyontudtam volna,mert nemismerem a versenyzõket. Most úgylátom sima BMW-s idény lesz.Sokkal erõsebbnek tûnnek.
Thompson nagyon okosan (versenyzõi szemmel dûhítõen) fogja a Bmw-ket, hogy jöhessenek az Alfa-k...
...eléggé pang a topic, de ha a Moto GP utáni versenyre kíváncsi valaki és van kedve tippelni a wtcc futamok végeredményére, akkor attól várok ide az elsõ rajtig egy top 8-at, illetve a második rajt elõtt mégegyet. könnyítésül itt a rajtsorrend: rajtrács
jó lett volna itt is tippelni, hogy izgalmasabb legyen, de úgy néz ki késõn jutott eszembe a dolog, eléggé pang még a topic, de azért kíváncsi lennék Te kiket mondanál elsõ 8-nak
Nemsokára lesz a verseny,még egy kis motorozás aztán..nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz.Megpróbálok nem nagy elvárásokkal leülni elé..már nagyon megszoktam a Nascart,ez más,de ha legalább 1 fokkal jobb lesz mint a F1 akkor már okés!
Ja, a fordok még nagyon nincsenek készen, ezt is bizonyítja, hogy a két versenyzõjük között mindössze 8ezred van, vagyis mindent kihoztak a gépekbõl, de ez is csak a 14. sorra volt elég.